×

Забележка

Оаказан достъп до изтелгянията.
Грешка! Или се опитвате да стартирате изтегляне от неупълномощен ресурс или вашия браузър не изпраща референт.
Печат на тази страница

Обява за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения и терени

     Със Заповед № РД-00-896/06.07.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 19.07.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения  и терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№14/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 14,10 м2 търговска площ и 26,40 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
2. Сектор №2 за търговци с регистрирани фирми за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 2 /два/ броя преместваеми съоръжения /маса/ с номер №5 и №6, съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 3,70 м2 площ на масата и 0,81кв.м. складова площ, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
3.Помещение за обществена тоалетна, находящо се в гр. Кюстендил площад „I-ви май“, състоящо се от 78 м2 площ, с начална тръжна цена 86,95 лв. на месец без ДДС.
4.Терен, находящ се на ул. „Цар Освободител“ УПИ IV кв. 271 за поставяне на преместваем обект за павилион за промишлени стоки с площ от 7,30 м2 с начална тръжна цена 3,35 лева/м2 на месец без ДДС.
5. Терен находящ се в УПИ XI – общ. и делово обслужване, кв.1 по плана на гр. Кюстендил за поставяне на павилион  за продажба на пакетирани хранителни стоки, цигари, алкохол и обслужващи дейности с площ 27,50 м2 с начална тръжна цена от 2,60 лева/м2 на месец без ДДС.
     Цената за складова и помощна площ за обекти с №1 и №2 е 35% от цената за търговска площ и върху същите се начислява 20% ДДС.
     За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
     При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 26.07.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 18.07.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 25.07.2022 година.

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 435 пъти