Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (6)

ХУДОЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ ,,ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ – МАЙСТОРА”
КЮСТЕНДИЛ - 2500, ул. ,,П. Евтимий” № 20, тел.: 078/ 52-31-72, 078/ 55-00-29
e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
 www.vladimirdimitrov-maistora.com

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за избор на  1 щатна бройка на длъжност „Уредник” и 1 щатна бройка на длъжност „Екскурзовод”при следните условия:


Минимални изисквания:
Образователна степен за длъжността „Уредник” – висше  художествено образование, степен „бакалавър“; доказан трудов стаж в сферата на културата; компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.
Образователна степен за длъжността „Екскурзовод” – висше  художествено или филоложко образование, степен „бакалавър“; владеене на английски език, доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво; ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство. Компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.
Място на работа – Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора”.
Основни задачи:
За длъжността „Уредник” – Извършва събирателска и изследователска работа; съставя и води пълна номенклатурна документация; следи художествения живот в региона и страната; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; подготвя тематични планове и изнася беседи.
За длъжността „Екскурзовод” – Изготвя беседи за експозициите заедно с уредниците на Галерията; посреща посетителите и изнася беседи; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; осъществява комуникация с обществеността, други културни институти и учебни заведения; участва в реализирането на изложби и други културни събития.
Провеждане на конкурса:
Конкурсът ще бъде проведен в три етапа. Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник. При първия етап конкурсната комисия по допускане на кандидатите разглежда заявленията и преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. Останалите два етапа от конкурса по отношение на допуснатите кандидати включват интервю и писмен текст (есе) по зададена тема.
Необходими документи:
•    Заявление;
•    Професионална автобиография на български език, в Europass формат;
•    Документи, доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
•    Документи, доказващи степента на владеене на чужди езици;
•    Два броя препоръки от предишни работодатели.
Място и срок за подаване на документите: гр. Кюстендил, ул. „Патриарх Евтимий” 20, ХГ „Владимир Димитров – Майстора”, отдел „Деловодство”, от 10.00 до 17.00 ч. в работни дни, в едномесечен срок от обявяването на конкурса.
Длъжностните характеристики за конкурсните длъжности са достъпни за кандидатите в отдел „Деловодство”.

СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ  КАНДИДАТИ ДО КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНИ ДЕЙНОСТИ” ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПРИ ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Конкурсната комисия, назначена със Заповед№ РД-00-247/15.03.2018 годинана Кмета на Община Кюстендил

 Р Е Ш И :

 ДОПУСКА до участие в конкурса за заемане на длъжността „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция „Правни дейности”– Общинска администрация при  Община Кюстендил  кандидатите:

1.ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА ВЕЛКОВА

2.НАТАЛИЯ ВАЛЕРИЕВА ШАПАРОВА

Допуснатите кандидати следва да се явят за решаване на тест на 02.04.2018г. от 11.00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил - гр. Кюстендил,  пл.”Велбъжд” № 1, ет. 2. Кандидатите решават тест, който включва въпроси свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор.      След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.

Съгласно решение на конкурсната комисия е одобрена следната система за определяне на резултатите от теста, съгласно чл. 27, ал. 3 от НПКДС : Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 20 /двадесет/ въпроса; верните отговори на първите 10 /десет/ въпроса се оценяват с по 2 /две/ точки, а верните отговори на останалите 10 /десет/ въпроса се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат  е  30 /тридесет/.

До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 23 /двадесет и три/ точки при решаването на теста.

Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, съгласно чл.25, ал.3 от НПКДС, преценявайки относителната им тежест при оценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:

  1. Определя коефициент „4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;
  2. Определя коефициент „5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.

На основание чл. 32 от НПКДС, комисията определя средноаритметичен минимален резултат за успешно провеждане на интервюто  - не по-нисък от “4”. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 4 към НПКДС – за експертни длъжности.

Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

Списък на оценени и класирани кандидати за персонал в "Център за услуги за ранно детско развитие" по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” може да видите тук.

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-200/27.02. 2018 година

О Б Я В Я В А:

КОНКУРС за длъжността “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” в Дирекция “Правни дейности”  - Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността: минимална степен на завършено образование – магистър; професионален опит - 1 /една/ година/ минимален ранг – V младши, специалност “Право” с присъдена квалификация “юрист” и придобита правоспособност.

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Обявява се конкурс за избор на здравен медиатор

Необходими документи:
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Копие от диплома за завършено средно образование
- Заявление по образец

Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Кюстендил. Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: www.kustendil.bg

Необходимите документи може да видите тук.

Приложение №5

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

    Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:


ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,
за следната длъжност:

1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни