ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.                   

Теодора Иванова Велинова

Педагог

Отговаря на изискванията

2.                   

Лили  Маринова Пеянска -Борисова

Педагог

Отговаря на изискванията

3.                   

Виолета Александрова Николова

Педагог

Отговаря на изискванията

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил отправя покана до всички заинтересовани страни за участие в информационна среща за представяне на актуална и полезна информация относно публикуван проект на Насоки за кандидатстване по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд -eтап I“ по Националния План за възстановяване и устойчивост (ПВУ). Срещата ще се проведе на  27.10.2022г. /четвъртък/ в сградата на читалище „Братство“, с адрес: ул. „Патриарх Евтимий“ 18 от 10:00 часа, синя зала.
В програмата на информационната среща е предвидено общо представяне на условията и реда за кандидатстване по процедурата, както и консултиране на заинтересованите лица по конкретни въпроси.
Заповядайте!

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата  за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на община Кюстендил и Мотивите може да видите тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

Споделете в социалните мрежи:

  1. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
  • Ръководител - 0,5 щ. бр.;
  1. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
  • Ръководител - 0,5 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Завършено висше образование;
  2. Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
  3. Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
  4. Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
  5. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

  1. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  1. Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
  2. Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
  3. Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
  4. Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
  5. Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
  6. Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
  7. Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
  8. Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
  9. Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
  10. Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
  11. Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
  12. Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
  13. Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
  14. Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
  15. Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
  16. Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
  17. Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
  18. Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец; Приложение 1;
- Автобиография - по образец ; Приложение 2;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/;

- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/. 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 20.10.2022 г. до 27.10.2022 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.10.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02, Процедура BG05M9OP001-2.019 – Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:

ИМЕ НА КАНДИДАТА

 

ТОЧКИ

  1.  

Цветелина Иванова Таскова

15

 

КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН ТЕРАПЕВТ ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Маргарита Симеонова Панайотова

15

  1.  

Валентин Викторов Стоянов

14

  1.  

Ваня Панчова Пейчева

13

  1.  

Цветана Пламенова Кадийска - Драганова

13

  1.  

Елена Иванова Андонова

13

 

КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА ДОМАКИН/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Даниела Йорданова Сергиева

 

15

НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ НА СЪБЕСЕДВАНЕ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА

ИМЕ НА КАНДИДАТА

1.

Светослав Стоянов Христов

 

2.

Татяна Иванова Иванова

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

За длъжността „Социален терапевт“ Трудов договор се сключва с всички пет кандидати.


В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.                                                                              

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”  за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“  /ЗЖ 2/

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

1.                   

20.10.2022г.

Маргарита Симеонова Панайотова

10:00

2.                   

20.10.2022г.

Валентин Викторов Стоянов

10:10

3.                   

20.10.2022г.

Цветана Пламенова Кадийска - Драганова

10:20

4.                   

20.10.2022г.

Ваня Панчова Пейчева

10:30

5.                   

20.10.2022г.

Даниела Йорданова Сергиева

10:40

6.                   

20.10.2022г.

Елена Иванова Андонова

10:50

7.                   

20.10.2022г.

Цветелина Иванова Таскова

11:00

8.                   

20.10.2022г.

Татяна Иванова Иванова

11:10

9.                   

20.10.2022г.

Светослав Стоянов Христов

11:20

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”  за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“  /ЗЖ 2/

  1. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1

Светослав Стоянов Христов

Социален работник

Отговаря на изискванията

2

Цветелина Иванова Таскова

Социален работник

Отговаря на изискванията

3

Даниела Йорданова Сергиева

Домакин/Работник поддръжка

Отговаря на изискванията

4

Маргарита Симеонова Панайотова

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

5

Валентин Викторов Стоянов

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

6

Цветана Пламенова Кадийска-Драганова

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

7

Ваня Панчова Пейчева

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

8

Елена Иванова Андонова

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

9

Татяна Иванова Иванова

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

 

  1. II. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

1.

Мария Стойнева Георгиева

Ръководител

Не отговаря на изискванията  за  заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност

Споделете в социалните мрежи:

Проектът  на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 15.09.2022 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.
В нормативно определения 30–дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.
Няма неприети предложения по проекта  на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт