IT
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Теодора Иванова Велинова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
2. |
Лили Маринова Пеянска -Борисова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
3. |
Виолета Александрова Николова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
Община Кюстендил отправя покана до всички заинтересовани страни за участие в информационна среща за представяне на актуална и полезна информация относно публикуван проект на Насоки за кандидатстване по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд -eтап I“ по Националния План за възстановяване и устойчивост (ПВУ). Срещата ще се проведе на 27.10.2022г. /четвъртък/ в сградата на читалище „Братство“, с адрес: ул. „Патриарх Евтимий“ 18 от 10:00 часа, синя зала.
В програмата на информационната среща е предвидено общо представяне на условията и реда за кандидатстване по процедурата, както и консултиране на заинтересованите лица по конкретни въпроси.
Заповядайте!
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на община Кюстендил и Мотивите може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
Обявление за подбор на персонал за социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства"
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Ръководител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
- Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
- Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
- Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец; Приложение 1;
- Автобиография - по образец ; Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/;
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 20.10.2022 г. до 27.10.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.10.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02, Процедура BG05M9OP001-2.019 – Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА
|
ТОЧКИ |
|
Цветелина Иванова Таскова |
15 |
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН ТЕРАПЕВТ ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Маргарита Симеонова Панайотова |
15 |
|
Валентин Викторов Стоянов |
14 |
|
Ваня Панчова Пейчева |
13 |
|
Цветана Пламенова Кадийска - Драганова |
13 |
|
Елена Иванова Андонова |
13 |
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА ДОМАКИН/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даниела Йорданова Сергиева
|
15 |
НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ НА СЪБЕСЕДВАНЕ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
1. |
Светослав Стоянов Христов
|
2. |
Татяна Иванова Иванова
|
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
За длъжността „Социален терапевт“ Трудов договор се сключва с всички пет кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
20.10.2022г. |
Маргарита Симеонова Панайотова |
10:00 |
2. |
20.10.2022г. |
Валентин Викторов Стоянов |
10:10 |
3. |
20.10.2022г. |
Цветана Пламенова Кадийска - Драганова |
10:20 |
4. |
20.10.2022г. |
Ваня Панчова Пейчева |
10:30 |
5. |
20.10.2022г. |
Даниела Йорданова Сергиева |
10:40 |
6. |
20.10.2022г. |
Елена Иванова Андонова |
10:50 |
7. |
20.10.2022г. |
Цветелина Иванова Таскова |
11:00 |
8. |
20.10.2022г. |
Татяна Иванова Иванова |
11:10 |
9. |
20.10.2022г. |
Светослав Стоянов Христов |
11:20 |
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
- ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1 |
Светослав Стоянов Христов |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
2 |
Цветелина Иванова Таскова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
3 |
Даниела Йорданова Сергиева |
Домакин/Работник поддръжка |
Отговаря на изискванията |
4 |
Маргарита Симеонова Панайотова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
5 |
Валентин Викторов Стоянов |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
6 |
Цветана Пламенова Кадийска-Драганова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
7 |
Ваня Панчова Пейчева |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
8 |
Елена Иванова Андонова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
9 |
Татяна Иванова Иванова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
- II. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
1. |
Мария Стойнева Георгиева |
Ръководител |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 15.09.2022 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.
В нормативно определения 30–дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.
Няма неприети предложения по проекта на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Кюстендил.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.