ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT3

IT3

Със Заповед № РД-00-89/20.01.2022 година на Кмета на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване на 08.02.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил за отдаване под наем при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество както следва:
І. Откривам процедура за отдаване под наем на част от имоти - публична общинска собственост чрез търг с тайно наддаване за поставяне на общодостъпно място на външно терминално устройство АТМ /банкомат/ при следните условия:
1.1. 1,5 кв.м във фоайето на първия етаж на спортна сграда на стадион „Осогово“, представляваща ПИ с идентификатор 41112.504.1323.1, актувана с АПОС №4370/13.04.2016 г. с начална тръжна цена 150,00 лева на месец без ДДС.
1.2. 1,5 кв.м. във фоайето на първия етаж на сградата на бившата поликлиника, представляваща ПИ с идентификатор 41112.503.1043.1, находящ се на ул.”П. Яворов” №4, актувана с АПОС № 1070/14.10.2004 г. с начална тръжна цена 150,00 лева на месец без ДДС.
2. Предназначение на обекта: за поставяне на общодостъпно място на терминално устройство АТМ /банкомат/ с оглед обслужване на гражданите и гостите на града.
3. Срок за отдаване под наем на обекта: 5 (пет) години.
4. Специални изисквания към участниците:
4.1. Кандидатите следва да притежават лиценз, издаден от БНБ за извършването на банкова дейност, като към заявлението за участие се прилага заверено копие от лиценза.
4.2. Кандидатът е длъжен да монтира и осигури терминално устройство АТМ /банкомат/. Устройството следва да е технически обезопасено, с електрическо захранване – 220 V/50 HZ и да е съобразено с изискванията на Директива 2006/95/ ЕО, т.е. с поставена СЕ маркировка, която доказва съответствието му с хармонизираните стандарти, включително изискванията за безопасност. В предложението си кандидатът следва да представи техническа документация или подробно описание на вида, марката и модела на банкомата, от които да е видно включително поставената СЕ маркировка, както и посочване на параметрите на електрическата енергия на предлагания за монтиране банкомат, съгласно указанията на производителя.
4.3. Разходите по монтирането и демонтирането на банкомата, както и разходите по свързването му към електрическата инсталацията и монтирането на контролно измервателен уред са за сметка на Наемателя, като тези дейности следва да се извършват в рамките на работните дни от 8:00 часа до 17:00 часа.
4.4. Кандидатът определен за наемател е длъжен, при възникване на авария в банкомата да я отстрани за срок от 2 /два/ часа, а при необходимост да подмени същия като монтира друг, също снабден с СЕ маркировка.
4.5. Кандидатът, определен за наемател е длъжен да зарежда банкомата в срок от 2 /два часа/, след направена заявка.
II. Откривам процедура за отдаване под наем на общински терени:
1.Терен за поставяне на преместваем обект, находящ се в ПИ 41112.503.1247 по КККР на гр. Кюстендил /автобусна спирка срещу Административен съд/ за павилион за административни дейности с размери 6,00/2,40 кв.м. с обща площ 14,40 кв.м. с начална тръжна цена 2,80 лева/кв.м. на месец без ДДС.
2. Терен за поставяне на преместваем обект - вендинг автомат за кафе и топли напитки, находящ се в ПИ 41112.504.31 по КККР на гр. Кюстендил с размери 0,70/0,70 кв.м. с обща площ 0,50 кв.м. с начална тръжна цена 45,00 лева/кв.м. на месец без ДДС.
3. Терен в гр.Кюстендил, УПИ I, кв.257 А (пл. „Първи май“) с размери 5х7 м с обща площ 35 кв.м за разполагане на павилион съгласно одобрена схема №10/13.04.2016г. предназначен за продажба на кафе и закуски с начална тръжна цена 3,95 лева/кв.м на месец без ДДС.
Достигнатите на публичния търг цени подлежът на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 15.02.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 07.02.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 14.02.2022 година.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се заплаща на касата на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

Започна електронното гласуване за шестите Годишни награди в туризма - 2021. Онлайн вотът ще определи носителите на призове в 10-те категории в конкурса на Министерството на туризма.
Община Кюстендил е одобрена за участие във финалната фаза на конкурса и ще се бори в четири категории – за специализиран туризъм, туристическа дестинация, туристическа атракция, както и за специалната награда, насочена само за българските общини - „Туристическа община – специална награда 2021 г “.
Голямата награда в категория „Изборът на българите“ традиционно ще бъде определена сред всички туристически обекти, включени в „100-те национални туристически обекта“ и „50-те малко познати места“.
Желаещите да подкрепят Кюстендил могат да го направят до 00:00 часа на 22.11.2021 г. на уебстраницата на Министерството на туризма:
https://tourismawards.bg/cat/specializiran-turizm/
https://tourismawards.bg/cat/turisticheska-destinacia/
https://tourismawards.bg/cat/turisticheska-atrakcia/
https://tourismawards.bg/cat/turisticheska-obshtina/
Наградите ще бъдат връчени на официална церемония през декември. Победителите в Годишните награди в туризма ще получат статуетка, изобразяваща символа на красотата на България и запазената марка на конкурса – българската роза.

 

Споделете в социалните мрежи:

Д-р Йоси Барац, старши медицински консултант в MASHAV - Израелската агенция за международно сътрудничество за развитие, се запозна с организацията и предизвикателствата пред спешната помощ в Община Кюстендил. Той представи пред директора на МБАЛ „Д-р Никола Василев“ д-р Александър Величков и кмета на града г-н Петър Паунов израелските достижения в спешната медицина.
Д-р Йоси Барац е в България, за да проучи възможностите за изготвяне на рамка за сътрудничество между Израел и България в медицинската област, а Община Кюстендил е сред първите, заявили желание да приложат израелския опит и модел за организация на мултифункционални звена за спешна помощ. Обсъждат се и възможности за трейнинги и обучения на българските спешни медици в Израел.

 

Споделете в социалните мрежи:

По молба на възложител "П ЕНЕРДЖИ" ООД Община Кюстендил публикува:
Обявление
За Обществено обсъждане на Частично изменение на действащия Общ устройствен план на Община Кюстендил и Подробен план (ПУП-ПЗ)
На основание чл.127 ал.1 от Закона за устройство на територията УВЕДОМЯВАМ всички заинтересувани физически и юридически лица,че е организирано обществено обсъждане на "Частично изменение на действащия Общ устройствен план Община Кюстендил и Подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор № 57319.726.6,землище с.Полска Скакавица,за неземеделски нужди с цел реализиране на инвестиционно намерение - изграждане на "фотоволтаична централа"
Срещата ще се проведе на 24/11/2021 г. от 13.00 часа в кметството на с.Полска Скакавица
Проектът за изменение на ОУП е предоставен на Община град Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

По молба на възложител "П ЕНЕРДЖИ" ООД Община Кюстендил публикува:
Обявление
За Обществено обсъждане на Частично изменение на действащия Общ устройствен план на Община Кюстендил и Подробен план (ПУП-ПЗ)
На основание чл.127 ал.1 от Закона за устройство на територията УВЕДОМЯВАМ всички заинтересувани физически и юридически лица,че е организирано обществено обсъждане на "Частично изменение на действащия Общ устройствен план Община Кюстендил и Подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор № 67790.42.128,землище с.Соволяно,за неземеделски нужди с цел реализиране на инвестиционно намерение - изграждане на "фотоволтаична централа"/
Срещата ще се проведе на 24/11/2021 г. от 10.00 часа в кметството на с.Соволяно.
Проектът за изменение на ОУП е предоставен на Община град Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

Окръжен съд – Кюстендил уведомява гражданите, че продължава набирането на документи за кандидати за съдебни заседатели към Окръжен съд – Кюстендил. Процедурата по избор се провежда чрез Общинските съвети в Кюстендил и Дупница. Срокът е продължен до 14.01.2022 година!
Справка за необходимите документи може да се направи на сайтовете на Община Кюстендил и на Община Дупница, на следните линкове:
https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=295&Itemid=606
https://www.dupnitsa.bg/currentNews-2740-newitem.html
Кандидатите за съдебни заседатели подават следните документи:
1.заявление за кандидатстване за съдебен заседател;
2.подробна автобиография, подписана от кандидата;
3.нотариално заверено копие от диплома за завършено образование;
4.медицинско удостоверение, че лицето не страда от психическо заболяване;
5.данни за контакт на две лица, към които общинските съвети да се обръщат за препоръки;
6.мотивационно писмо;
7.писмено съгласие;
8.декларация за липса на обстоятелствата по чл. 67, ал. 3 от ЗСВ;
9.документ за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г.
10.декларация за съответствие с изискването на чл. 69, ал. 2 от ЗСВ

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следната длъжност:
• Медицински специалист – 1 щ. бр.

Методика за предостваяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания  може да видите тук

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;  може да видите тук

- Автобиография - по образец; може да видите тук
- Документ за завършено образование – копие; 


- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 20.09.2021 г. до 04.10.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 05.10.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:


I. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:

№ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ МОТИВИ
1. Даря Милчева Иванова Отговаря на изискванията
2. Мария Йорданова Вучкова Отговаря на изискванията
3. Красимир Пенев Митов Отговаря на изискванията
4. Инж. Маруся Симеонова Богданска Отговаря на изискванията
5. Анелия Мишкова Иванова Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

ДАТА           КАНДИДАТ                                    ЧАС
17.09.2021г. Даря Милчева Иванова                  10:00 ч.
17.09.2021г. Мария Йорданова Вучкова             10:10 ч.
17.09.2021г. Красимир Пенев Митов                  10:20 ч.
17.09.2021г. Инж. Маруся Симеонова Богданска 10:30 ч.
17.09.2021г. Анелия Мишкова Иванова              10:40 ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

На 20.08.2021 г. от 11:00 ч. в местност "Гладни рид", землището на с. Радловци ще се проведе официална церемония „Първа копка“ по проект № BG16M1OP002-2.002-0002 „Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко“, финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинарана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“.

Бенефициент по проекта е Община Кюстендил и партньори – Община Невестино и Община Трекляно. Проектът е с общата стойност 9 748 590,60 лв., от които: 5 955 969,72 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 051 053,48 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 826 492,22 лв. собствен принос на Бенефициента и 1 915 138,18 лв. недопустими разходи. Продължителността е от 10.04.2019 г. до 27.10.2022г.

На официалната церемония „Първа копка“ ще бъде даден старт на строително – монтажните дейности по изграждане на екологичната инфраструктура за РСУО „Рила Еко“

Основната цел на проекта е намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

 

 

 

 

                                                                          

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт