ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В

„ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ – ХЪБ 1 И МОБИЛНИТЕ ХЪБ 2 И ХЪБ 3“

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕН КАНДИДАТ:    

 

  1. Педагог

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Анелия Стефанова Захариева

 

7

                

     

Споделете в социалните мрежи:

 Screenshot_2022-10-14_131607.png - 16.82 kB

 



            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

•    Медицински специалист – 1 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
-  Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 14.10.2022 г. до 21.10.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Методика

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 24.10.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.


 

 

Споделете в социалните мрежи:

На 13 октомври 2022 година от 11:00 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе встъпителна пресконференция по проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
        Проектът е на стойност 977 178,92 лв., от които 830 602, 08 лв. финансирани от ФМ на ЕИП и 146 576, 84 лв. национално финансиране.    
        
Бенефициент: Община Кюстендил в партньорство със Сдружение "Център за регионално развитие РОМА".
Продължителност на проект: 18.04.2022 г. -  30.04.2024 г. (25 месеца)
        
        Основната цел на проект „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“ е предоставяне на подкрепа на деца от уязвими групи, включително от ромски общности в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, като се цели да се ограничи и предаването на бедността между поколенията. Комплексните интегрирани мерки ще са насочени към подобряване на достъпа до образование, опазване на здравето и развитие на социални умения за деца на възраст 0 – 6 г. от Община Кюстендил, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски и градски, предимно бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация.
        
        Специфичните цели на проектното предложение са:

    Създаване на комплекс от услуги (хъб), предоставящи функционално свързани услуги за образование и грижи в ранна възраст за децата от целевите групи и техните родители, в това число:
 - Предоставяне на подкрепа за деца в ранна детска възраст и подкрепа за достъп до образование;

 - Подобряване на достъпа до социални и здравни услуги за деца от уязвими групи;
 - Подпомагане на прехода от семейна към формална образователна среда.
   Ангажиране и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи в ранна детска възраст чрез множество последователни интервенции; формиране на родителски умения, здравна грижа, социалните и житейските умения, както и развитието и образованието на децата.

        Община Кюстендил предвижда да разшири консултативните услуги за деца и техните семейства на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, предоставяни на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски“ № 6, където ще бъде създаден Хъб 1 за предоставяне на индивидуални и групови консултации на потребителите в оборудвани и обзаведени кабинети и зали. Два мобилни екипи Хъб 2 и Хъб 3 ще обхванат деца от 0 – 6 г. и техните родители.
        Разширяването на дейността на Центъра ще осигури комплекс от функционални услуги /Хъб/, допринасящи за повишаване на качеството на живота, социалното включване и ранното детско развитие на деца от уязвими групи, включително от ромски общности, което да осигури равнопоставеното им включване във формалната образователна система. Комплексът от услуги ще се прилага гъвкаво, чрез един стационарен и два мобилни екипа.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина във военно формирование 24430 – гр. Троян

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vgs_-_za_publikuvane.pdf

Споделете в социалните мрежи:

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военно формирование от състава на Командване за логистична поддръжка за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_2022.pdf

Споделете в социалните мрежи:

  1. Ръководител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Ивайло Миланов Йовев

15

2.

Милица Вескова Якимова

14

 

  1. Социален работник

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Чавдар Петров Анастасов

15

2.

Николета Антонова Иванова

14

3.

Константина Цекова Цекова

13

4.

Румен Живков Иванов

7

5.

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Медицински специалист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Николина Кирилова Стефанова

15

2.       

Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова

13

3.       

Снежанка Стоилова Кьосева

12

4.       

Румен Петров Сефтерски

11

5.       

Виолина Димитрова Велинова

10

 

  1. Трудотерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Любляна Красимирова Начева

15

2.       

Пламен Богомилов Гогев

15

3.       

Славейка Павлова Христова

15

4.       

Лидия Йорданова Бързачка

13

5.        

Ася Иванова Димитрова

12

6.        

Румен Живков Иванов

11

7.        

Десислава Кирилова Ризова

10

8.        

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Кинезитерапевт/Рехабилитатор

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Златка Крумова Симеонова

10

 

  1. Социален  терапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Анелия Милчова Десподова

12

2.       

Желка Василева Илиева

12

3.       

Катеринка Кирилова Вурбажка

12

4.       

Росица Боянова Велинова

12

5.       

Елена Георгиева Гребенарска

12

6.       

Анелия Ангелова Стефанова

12

7.       

Димитринка Веркова Стоянова

12

8.       

Елена Драганова Иванова

12

9.       

Силвия Симеонова Николова

12

10.   

Елеонора Методиева Симеонова

12

11.   

Нели Изидорова Манкина

12

12.   

Даниела Найденова Георгиева

12

13.   

Росица Кирилова Муржова

12

14.   

Снежа Бонева Георгиева

12

15.   

Детелина Георгиева Балтийска

12

16.   

Илиана Георгиева Кирилова

12

17.   

Наталия Младенова Арсова

12

18.  

Жана Райчова Алексова

12

19.  

Даниела Стефанова Борова

12

20.  

Иглика Игнатова Христова-Иванова

12

21.   

Теменужка Ангелова Ненова

12

22.   

Лора Любомирова Шопова

11

23.   

Гергана Методиева Иванова

7

24.   

Емилия Спасова Коцева

7

25.   

Вяра Василева Костадинова

7

 

  1. Счетоводител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Росица Симеонова Кирилова

15

 

  1. Касиер/Домакин

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Антония Грозданова Стоянова-Георгиева

14

2.       

Елмира Точева Ненова

13

3.       

Лидия Йорданова Бързачка

12

4.       

Маринела Георгиева Георгиева

11

5.       

Даниела Ананиева Венкова

10

6.       

Десислава Добрева Димитрова

9

7.       

Десислава Кирилова Ризова

8

8.       

Ваня Миткова Горчовска

7

 

  1. Шофьор/Работник поддръжка

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Бойко Петров Борисов

11

  1.  

Бисер Иванов Сандев

11

  1.  

Ивайло Евгениев Пейчев

9

  1.  

Румен Живков Иванов

8

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции №5 и № 7 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 2-ро място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиции от № 2 до № 4 и за позиции №8 и № 9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място до 21-во за позиция № 6 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

  1. Ръководител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Мая Богданова Ангелова

7

 

  1. Социален работник

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Евелина Любенова Методиева

9

2.

Ваня Миткова Горчовска

7

3.

Румен Живков Иванов

7

4.

Цветелина Маринова Първанова

7

 

  1. Психолог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Лили Антова Иванова

10

 

  1. Медицински специалист

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Райна Христова Янакиева

10

2.

Николина Кирилова Стефанова

9

3.

Стефанка Стоянова Тодорова -Любенова

8

                

  1. Кинезитерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Предраг Йорданов Йорданов

11

     

  1. Трудотерапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Емилия Пенева Стойкова

11

2.       

Веска Евгениева Георгиева

11

3.       

Ваня Миткова Горчовска

11

4.       

Саша Георгиева Дончева

11

5.       

Румен Живков Иванов

11

6.       

Милена Симеонова Димитрова

9

7.       

Ива Мирославова Иванова

7

8.       

Десислава Кирилова Ризова

7

9.       

Ася Иванова Димитрова

7

10.   

София Рига

7

11.   

Катя Ивайлова Павлова

7

 

  1. Социален терапевт

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Ася Иванова Димитрова

12

2.

Таня Тодорова Василева

12

3.

Росица Гаврилова Ветренска

12

4.

Катя Ивайлова Павлова

10

 

  1. Счетоводител

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Весела Кирилова Марамска

11

 

  1. Касиер/Домакин

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Маряна Радева Василева

11

  1.  

Маринела Георгиева Георгиева

10

  1.  

Десислава Кирилова Ризова

9

  1.  

Милена Симеонова Димитрова

8

  1.  

Даниела Ананиева Венкова

7

  1.  

Катя Ивайлова Павлова

7

  1.  

Ваня Миткова Горчовска

7

  1.  

Юлия Асенова Михайлова

7

  1.  

Десислава Добрева Димитрова

7

   

  1. 10. Шофьор/Работник поддръжка

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Иво Димитров Евтимов

11

2.

Стефан Кирилов Ризов

9

3.

Румен Живков Иванов

8

4.

Ивайло Евгениев Пейчев

7

                          

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции от № 2 до № 5 и за позиции от № 8 до № 10 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 5-то място за позиция № 6 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиция № 7 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

Споделете в социалните мрежи:

ГРАФИК ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ НА ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

11.10.2022 ГОД. (ВТОРНИК)

 

1.                  

 

11.10.2022

 

Анелия Стефанова Захариева

 

 

10:00

2.                  

 

11.10.2022

 

Цветелина Живкова Попова

 

 

10:10

 

 

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

    СПИСЪК НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.                   

Анелия Стефанова Захариева

Педагог

Отговаря на изискванията

2.                   

Цветелина Живкова Попова

Педагог

Отговаря на изискванията

 

  ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.

Лиляна Жельова Ковачева

Педагог

Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност

 

Споделете в социалните мрежи:

БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ СПОРТ ЗА ВСИЧКИ /БФСВ/ организира за 30-ти пореден път Национална спортна проява Световен ден на ходенето 2022 с финансовата подкрепа на Министерството на младежта и спорта. Проявата се осъществява  под патронажа на министъра на младежта и спорта г-жа  Весела Лечева. Световният ден на ходенето е проява от Държавния спортен календар на федерацията за 2022 г., по „Програма за развитие на спорта за всички“ на ММС и е в изпълнение на  Националната програма за физическа активност и развитие на българското население „БУЛФАР’2021 - 2024”.
За поредна година Община Кюстендил подкрепя инициативата на Българска федерация „Спорт за всички“ за популяризиране здравословния начин на живот и по традиция ще се включи в отбелязването на Световния ден на ходенето 2022. Заедно с ОДК, тази година организираме поход, който ще се проведе на 08.10.2022 г. , със сборен пункт стадион „Осогово“ в 10:00 часа, ще продължи по маршрут до къщичката на баба Яга, Хисарлъка и обратно при стадион „Осогово“. Пред къщичката на баба Яга ще се проведе томбола с участниците в спортното мероприятие, като наградите са осигурени от Община Кюстендил и Българска федерация „Спорт за всички“. Преходът е с продължителност около 2 /два/ часа.
Национална проява Световен ден на ходенето ще се проведе в 15 Общини от страната: Добрич, Варна, Велинград, Асеновград, Бургас, Плевен, Ловеч, Казанлък, Кюстендил, Враца, Габрово,  Разград, Русе, Благоевград, София – СО, р-н Панчарево, с. Лозен.
В световен мащаб проявата е част от програмата на Международната асоциация спорт за всички ТАФИСА.
Спортното събитие цели да се популяризират системните занимания и особено ходенето, като физическа активност и неговата роля за здравето, добрата форма, работоспособността и дълголетието на хората, независимо от тяхната възраст, пол, социален и здравен статус.
В Световния ден на ходенето, Българска федерация спорт за всички, предава като послание към Общините , призив за насърчаване на  повече хората от всички възрастови и социални групи, към системни спортни занимания и  здравословен начин на живот.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт