ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:


ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” /ЦУРДР/ - гр. Кюстендил,
за следните длъжности:

1.    Управител – 1 щ.бр.;
2.    Педиатър – 0,5 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

1.    Управител – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)Специалност – икономика, социални дейности, социология, психология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни науки;
4) Професионален опит – минимум 2 (две) години по специалността;
5) Ще се счита за предимство:
5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
5.3. Да притежава компютърна грамотност.

Основни задължения и отговорности на длъжността:
1)    Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2)    Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
3)    Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
4)    Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
5)    Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6)    Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
7)    Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8)    Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9)    Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10)    Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
11)    Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12)    Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
13)    Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14)    Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
15)    Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
16)    Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
17)    Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

2.    Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено висше образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
3)    Специалност – педиатрия;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
-    добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
-    способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
2)    При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
3)    Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
4)    Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
5)    Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
6)    Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
7)    Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
8)    Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
9)    Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
10)    Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
11)    Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-    Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-    Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-    Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-    Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-    Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-    Да притежават компютърна грамотност;
-    Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 14.07.2023 г. до 17:00 часа на 21.07.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 24.07.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26,ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 19.06.2023 г.

       В  30–дневния срок за  обществени консултации по чл.26, ал.4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за  междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

  • „ДИРЕКТОР“ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ”, с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11-ти август“ № 7  - 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З – 1 щ. бр.

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

МОТИВИ

1.       

Вх.­­№1/07.07.2023г.

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.­­№ 2/11.07.2023г.

Отговаря на изискванията

3.       

Вх.­­№3/12.07.2023г.

Отговаря на изискванията

4.       

Вх.­­№4/12.07.2023г.

Отговаря на изискванията

5.       

Вх.­­№6/13.07.2023г.

Отговаря на изискванията

6.       

Вх.­­№7/14.07.2023г.

Отговаря на изискванията

7.       

Вх.№8/14.07.2023г.

Отговаря на изискванията

 

 

ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

МОТИВИ

1

 Вх.­­№5 /12.07.2023г.

Завършеното образование не е съгласно изискванията

Споделете в социалните мрежи:

  • „ДИРЕКТОР“ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ”, с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11-ти август“ № 7 - 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З – 1 щ. бр.

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

20.07.2023 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)

1.                  

20.07.2023

Вх.­­№1/07.07.2023г.

10.00 ч.

2.                  

20.07.2023

 Вх.­­№ 2/11.07.2023г.

10.15 ч.

3.                  

20.07.2023

Вх.­­№3/12.07.2023г.

10.30 ч.

4.                  

20.07.2023

Вх.­­№4/12.07.2023г.

10.45 ч.

5.                  

20.07.2023

Вх.­­№6/13.07.2023г.

11.00 ч.

6.                  

20.07.2023

Вх.­­№7/14.07.2023г.

11.15 ч.

7.                  

20.07.2023

Вх.№8/14.07.2023г.

11.30 ч.

 

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на нов Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил       

Проекта и Мотивите може да видите тук и тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на e-mail:  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или в деловодството на Община Кюстендил.

Съгласно чл. 26, ал. 2-4 от Закона за нормативните актове срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни след публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

  1. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

 

  • Социален работник - Вх. №22/13.06.2023г.
  • Психолог - Вх. №25/15.06.2023г.
  • Педагог - Вх. №9/06.06.2023г.
  • Помощник възпитател - Вх. №10/07.06.2023г.
  • Логопед - Вх. №11/07.06.2023г.
  • Специалист „Социални дейности“ - Вх. №2/30.05.2023г.
  • Медицински специалист - Вх. №18/30.05.2023г.
  • Счетоводител - Вх. №8/05.06.2023г.
  • Социален медиатор - Вх.№21/13.06.2023г.
  • Социален медиатор - Вх. №6/05.06.2023г.
  • Шофьор/работник поддръжка - Вх. №16/12.06.2023г

 

  1. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“

 

  1. Ръководител

Вх. №/дата

точки

Вх. №20/13.06.2023г.

19

  1. Социален работник

Вх. №22/13.06.2023г.

26

Вх. №9/06.06.2023г.

20

Вх. №3/31.05.2023г.

19

Вх. №13/07.06.2023г.

18

  1. Психолог

Вх. №25/15.06.2023г.

26

  1. Педагог

Вх. №9/06.06.2023г.

24

Вх. №2/30.05.2023г.

22

Вх. №7/05.06.2023г.

19

Вх. №3/31.05.2023г.

18

  1. Помощник възпитател

Вх. №10/07.06.2023г.

24

Вх. №4/31.05.2023г.

22

Вх. №12/07.06.2023г.

19

Вх. №3/31.05.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

17

Вх. №13/07.06.2023г.

16

  1. Логопед

Вх. №11/07.06.2023г.

26

  1. Специалист „Социални дейности“

Вх. №2/30.05.2023г.

22

Вх. №9/06.06.2023г.

21

Вх. №1/30.05.2023г.

20

Вх. №24/15.06.2023г

20

Вх. №4/31.05.2023г.

20

Вх. №6/05.06.2023г.

19

Вх. №13/07.06.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

16

Вх. №12/07.06.2023г.

16

Вх. №19/13.06.2023г.

15

  1. Медицински специалист

Вх. №18/30.05.2023г.

30

  1. Счетоводител

Вх. №8/05.06.2023г.

28

  1. Социален медиатор

Вх.№21/13.06.2023г.

24

Вх. №6/05.06.2023г.

24

Вх. №12/07.06.2023г.

19

Вх. №15/12.06.2023г.

19

Вх. №17/12.06.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

18

Вх. №19/13.06.2023г.

17

  1. Шофьор/работник поддръжка

Вх. №16/12.06.2023г.

26

Вх. №14/12.06.2023г.

25

Вх. №19/13.06.2023г.

18

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни мероприятия срещу бълхи и кърлежи на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще се състои след 21:00 часа на 27.06.2023 г. и ще бъде извършена от фирма „ДДД-1“ ООД. 
Площите ще бъдат третирани с препарат Айкън 10 СК, карантинния срок е 24 часа.
От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери, да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на мероприятията и 24 часа след тях.
 Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу  хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения. Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75  пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Споделете в социалните мрежи:

Измити са следните улици: Колуша, Тинтява, Изгрев, Здравец, Черешово топче, Шипка, Мария Грубешлиева, Петко Войвода, Еделвайс, Йордан Йовков, Млада гвардия, Георги Паспалев, Осоговска, Теменужка, Сенокос, Каменица, Румяна Войвода, Три кладенци, Хайдушка, Калосия, Свети Георги, Орлица, Аверки, Свети Мина, Цар Освободител – до Стамбол капия, Любчо Кирчев, Тутракан Добрич, Ракла, Свавянска, Проф. Асен Василев, Добруджа, Нов живот, Филип Тотьо, Река черна, Шейново, Людмил Янков, Манастирска, Карпош, Руен Иван Вазов, Бенковски, Сливница – до моста на Марек, Спартак, Лисец, Черенец, Глоговска, Власина, Банщица, Бунар Хисар, Юрий Гагарин, Макариополски, Гургулят, Александър Стамболийски, Лавеле, Гороцветна, Крали Марко, Хаджи Йоаким, Черно море, Свети Мина, Метохия, Панайот Хитов, Цар Калоян, О тец Пайсий, Лиляна Димитрова, Савойски, Лозенград, Каблешков, Тодор Пеев, Кресна, Васил Левски, Демокрация, Патриарх Евтимий, Батемберг, Братя Миладинови, Константинова баня, площад Велбъжд, бул. България – до горското, Иларион Ловчански, Генерал Заимов, Стефан Караджа – до Цар Симеон, Цар Борис Първи, Беласица, Стара планина, Голак, Яне Сандански, Пирин, Граф Игнатиев, Марин Дринов, кв. Герена, Пиянец, Асен Суичмезов, Синчец, Юстиниан, Пролет, Радецки, Арда, Кадин мост, Марица, Тунджа, Ильо Войвода, Парчевич, Даскал Дамаскин, Софроний, Велъжда, Морава, Цар Самуил, Батак Рила и от Траурен парк до Стамбол капия, 9-ти май, Черенец, Бачо Киро, Лисец, Спартак до 5-то осн.у-ще, Власина, Чаталджа, Васил Друмев, Георги Стаматов, бул. Македония – до светотофарите и Бунар  Хисар, Спартак – цялата, Александър Димитров – до светофара, Тракия, 20-ти април, Клокотница – до Александър Димитров, Клокотница, Д.Беровски, Драгоман, Веса Паспалеева , 6-ти септември, Йосиф Ковачев, Булаир, Неофит Бозвели, Босилеградска, Спасовица, Три уши, Драгомир, Козлодуй, 19-ти февруари, Бозвели, Александър Димитров, Трайко Китанчев, Църноок, Места, Вола, Асен Златаров – до Вола, Иглика, Столетов,Бузлуджа, Асен Златаров – до Кръстовището с ул. Ефрем Каранов

 

Споделете в социалните мрежи:

ВАЖНО!!!

Във връзка с провеждането на „Празника на черешата“ от 23.06.2023 г. до 25.06.2023 г., Община Кюстендил въвежда временна организация  на движението на МПС в района на събитието.
От 06:00 часа на 23.06.2023 г. (петък) до 15:00 часа на 25.06.2023 г. (неделя) се спира движението на МПС по ул. “Цар Михаил“ от пресечката ѝ с ул. „Демокрация“ в гр. Кюстендил  (до сградата на НАП).
Въвежда се временна организация на движението по улиците „Гороцветна“, „Васил Левски“ и „Александър Стамболийски“, като ще бъде разрешено спиране и паркиране от дясната страна на горепосочените улици, само за гости на града за времето от 06:00 часа на 24.06.2023г. (събота) до 15:00 часа на 25.06.2023г. (неделя).
   На 24.06.2023 СЪБОТА, за удобството на всички наши съграждани и гости  ще бъдат пуснати ИЗВЪНРЕДНИ линии на градския транспорт, както следва:
Линия №1: 10:40; 12:00; 13:20; 17:25; 18:05;
Линия №2: 09:40; 11:00; 12:20; 16:40; 17:40
Пожелаваме приятен празник на всички!

Споделете в социалните мрежи:

„По- лесно е да си купим наркотици отколкото учебници“- това споделиха ученици част от Общински съвет по наркотични вещества Кюстендил.
Стотици деца от различни училища се включиха във форума под надслов „Избери живота“, организиран от Община Кюстендил.
Партньори и гости на събитието бяха: Атанас Пенев /Наско от Б.Т.Р./ - български музикант, Харалан Александров - български социален антрополог, публицист, преподавател в Нов български университет, Стефан Бакалов - началник на отдел „Борба с наркотрафика“ в Централно митническо управление – Агенция „Митници“; д-р. Разсолкова- завеждащ  психиатрично отделение при МБАЛ” Д- р Никола Василиев”, Албена Разсолкова  административен ръководител на Районна прокуратура-Кюстендил, Марияна Сиракова  заместник на административния ръководител - заместник-окръжен прокурор на Окръжна прокуратура – Кюстендил. Евгени Серафимов ръководител на художествената школа "Новите майстори", старши комисар Георги Ванев заместник директор на ОДМВР,директори на училища и преподаватели, представители на общинска администрация и др.
Форума се проведе по инициатива на община Кюстендил
„Искаме чрез Вашия живот да направим света по- красив“с тези думи се обърна към присъстващите кметът на община Кюстендил.
„Тревогата и болката, която се изпитва при всеки такъв случай, виждаме, че ни залива безпрецедентна вълна по отношение употребата на упойващи вещества. Не мога да забравя картинката от последните абитуриентски балове. Тази травма не можем да я премахнем от обществото, но не можем и да я премълчаваме. Трябва да се знае, че има хора, има решителност и да протегнем ръка към децата.“ сподели Петър Паунов
"Изберете да живеете щастливо, вместо измамните усещания. Занимавайте се с музика, със спорт, с нещо интересно, което ще развие мозъка ви.", призова Наско от Б.Т.Р.

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт