ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Ограничителните мерки са инструмент, който има за цел да доведе до промяна и/или да ограничи дейности или политики, като например нарушаване на международното право, правата на човека или политики, които не зачитат правовата държава и демократичните принципи. Ограничителните мерки са превантивен и ненаказателен инструмент в рамките на външната политика и действат като своевременен отговор на негативни политически промени и развития, като едновременно с това се изпраща силно политическо послание.

Мерки като оръжейно ембарго, ограничения върху вноса и износа, финансови ограничения (замразяване на активи, забрана за операции с парични средства и икономически ресурси), както и ограничения за достъп (забрани за визи или  забрани за пътувания на конкретни лица, както и тяхното транзитно преминаване през територията на съответната държава) са някои от най-често използваните ограничителни мерки за постигане на целите на външната политика.

 

  1. Ограничителни мерки на Европейския съюз са дипломатически

Ограничителните мерки са важен инструмент  на Общата външна политика и политика на сигурност на Европейския съюз. Ограничителните мерки се използват от ЕС като част от интегриран и всеобхватен политически подход, включващ политически диалог, допълнителни усилия и употреба на други инструменти, с които Съюзът разполага.

Основните цели при приемането на ограничителни мерки са:

  • гарантиране на ценностите на ЕС, неговите основни интереси и сигурност;
  • опазване на мира;
  • консолидиране и подкрепа на демокрацията, правовата държава, правата на човека и принципите на международното право;
  • предотвратяване на конфликти и укрепване на международната сигурност

Ограничителните мерки имат за цел да предизвикат промяна в политиката или поведението на лицата, към които са насочени, с оглед насърчаване на целите на Общата външна политика и политика на сигурност на Европейския съюз.

Те могат да бъдат насочени към:

  • правителства на държави извън ЕС, поради провежданите от тях политики;
  • образувания (дружества), които осигуряват средствата за провеждането на въпросните политики;
  • групи или организации, например терористични групи
  • лица, които подкрепят съответните политики, участват в терористични дейности и т.н.

Целта на всяка ограничителна мярка следва да бъде ясно заявена и да съответства на цялостната стратегия на Съюза в съответната област.           

Република България като държава членка на Европейския съюз има задължението да прилага ограничителните мерки, приети от Съвета на Европейския съюз чрез издадени решения (по член 29 от Договора за Европейския съюз) и регламенти (по член 215 от Договора за функционирането на Европейския съюз) в рамките на Общата външна политика и политика на сигурност на Европейския съюз.

Ограничителните мерки на ЕС, които Съюзът включва в европейския правен ред чрез решения и регламенти, са задължителни в своята цялост за държавите членки на ЕС и техните граждани и прилагането им обхваща:

  • територията на Европейския съюз, включително територии където се прилагат достиженията на правото на ЕС;
  • държавните и общински органи на управление на държавите членки на ЕС;
  • въздухоплавателните и плавателни съдове на държавите членки на ЕС;
  • гражданите на държавите членки на ЕС;
  • дружества и други юридически лица, образувания и организации, създадени или учредени в съответствие със законодателството на държавите членки на ЕС и осъществяващи дейност на територията на ЕС, както и където е приложимо европейското законодателство;
  • стопанска дейност и професионални дейности, извършвани изцяло или частично на територията на ЕС.

Задължение и отговорност на всички държавни и общински органи на Република България, както и на заинтересованите дружества и физически лица е да бъдат информирани и да изпълняват решенията и регламентите на Съвета на ЕС относно ограничителните мерки.

 

  1. Правна рамка на ограничителните мерки на ЕС

2.1. Европейска правна рамка

Правното основание на ограничителните мерки на ЕС е член 29 от Договора за Европейския съюз и член 215 от Договора за функционирането на Европейския съюз.

В член 29 от Договора за Европейския съюз (ДЕС) се предвижда, че Съветът може да приема решения, които определят подхода на Съюза по отделен въпрос от географско или тематично естество, включително ограничителни мерки.

В член 215 от Договора за функционирането на Европейския съюз се предвижда възможност Съветът да приема ограничителни мерки по отношение на физически или юридически лица, недържавни групи или образувания, или да приема мерки, предвиждащи прекъсването или ограничаването, изцяло или частично, на икономическите и финансови отношения с една или няколко трети страни, въз основа на решение по член 29 от ДЕС.

Ограничителните мерки на ЕС се прилагат чрез:

  • Регламенти на Съвета на Европейския съюз;
  • Решения на Съвета на Европейския съюз.

Актуалните правни актове на ЕС (решения и регламенти), с които се налагат ограничителните мерки на ЕС срещу трети държави, образувания и лица, могат да бъдат намерени на интернет страница за достъп до правото на ЕС EUR-Lex. Платформата EUR-Lex предоставя достъп до правните актове на ЕС и на български език.

           

2.2. Национална правна рамка

  • Конституция на Република България;
  • Закон за контрол по прилагане на ограничителните мерки с оглед на действията на Русия, дестабилизиращи положението в Украйна;
  • Решение № 789 на Министерския съвет от 2022 г. за създаване на Координационна група по прилагането на ограничителните мерки на Европейския съюз.

 

III. Информация за ограничителните мерки на ЕС

  • Електронна карта на ограничителните мерки на ЕС

Актуална информация за ограничителните мерки на ЕС се съдържа в Електронната карта на ограничителните мерки на ЕС.

https://www.sanctionsmap.eu/#/main

Картата включва всички видове ограничителни мерки и съдържа директни връзки към актуалните правни актове и насоки за прилагане, както и предоставя изчерпателен механизъм за търсене и подробни обяснения на действащите ограничителни мерки.

  • Консолидиран списък на финансовите ограничителни мерки

 

  • TARIC database

TARIC database е многоезична база данни на Европейската комисия за всички ограничителни мерки, свързани с митническите тарифи на ЕС, търговското и селскостопанското законодателство.

 В базата данни може да бъде направена справка за прилаганите ограничения по отношение на вноса и износа на различни стоки. Търсенето се извършва чрез тарифния код на стоката или чрез нейното описание. Базата данни се обновява ежедневно от Генерална дирекция „Данъчно облагане и митнически съюз“  към Европейската комисия.

Консултационен модул за България:

https://ecustoms.bg/tariccm/tariccm/main_BG

                       

  • Насоки относно прилагането и оценката на ограничителните мерки (санкциите) в рамките на общата външна политика и политика на сигурност на ЕС

https://data.consilium.europa.eu/doc/document/ST-5664-2018-INIT/bg/pdf

 

  • Най-добри практики на ЕС за ефективно прилагане на ограничителни мерки

https://data.consilium.europa.eu/doc/document/ST-10572-2022-INIT/bg/pdf

 

  • Информация относно политиката на санкции на ЕС (на английски език)

https://www.consilium.europa.eu/en/policies/sanctions/

 

  • Често задавани въпроси относно ограничителните мерки на ЕС

https://finance.ec.europa.eu/eu-and-world/sanctions-restrictive-measures/sanctions-adopted-following-russias-military-aggression-against-ukraine_en#frequently-asked-questions

 

  • European Commission whistleblower tool

Споделянето на информация за нарушения на ограничителните мерки на ЕС може да увеличи тяхната ефективност. Инструментът за сигнализиране на нередности на Европейската комисия може да се използва от гражданите за докладване на минали, текущи или планирани нарушения на ограничителните мерки, както и за опити за заобикаляне на ограничителните мерки.

Повече информация относно Whistleblower tool може да бъде намерена на интернет страницата на Европейската комисия.

Допълнителна информация относно ограничителните мерки на ЕС може да бъде намерена на интернет страниците на Европейската комисия и на Съвета на Европейския съюз. 

 

III. Координационна група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС 

3.1. Състав на Координационната група и национален координатор

Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС е създадена с Решение № 789 на Министерския съвет от 20 октомври 2022 г. (РМС № 789/2022 г.)

Поименният състав на Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС е определен със Заповед № Р-62 от 27.03.2023 г. на министър-председателя. В заповедта са определени председателя, заместник-председателите и членовете на Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС.

Председателят на Координационната група е национален координатор по прилагането на ограничителните мерки на ЕС.

Национален координатор е г-жа Людмила Петкова - заместник-министър на финансите.

 

3.2. Функции на Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС

Функциите на Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС са определени в т. 5 от РМС № 789/2022 г., а именно:

  • Разглежда въпроси, свързани с установяването на обхвата, съдържанието, действието и позицията на страната по ограничителните мерки;
  • Обсъжда въпроси, свързани с идентифицирането на компетентните национални институции по прилагането на ограничителните мерки и дерогациите по тях;
  • Обсъжда и решава въпроси от координационен характер, които са от компетентността на повече от една институция.

3.3. Правила за работата на Координационната група по прилагането на ограничителните мерки на ЕС (предстои да бъдат приети) – линк към правилата

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с големия интерес към програма: „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд – Етап I“ от инвестиция „Енергийна ефективност в сграден фонд“ на Националния план за възстановяване и устойчивост, Община Кюстендил удължава срока за кандидатстване в общината до 02.05.2023 год.

Общият брой на подадените заявления, до момента е 36, като едно от тях е изтеглено.

- 5 броя са с готови КСС за сключване на споразумение;

- 25 броя са за изготвяне на КСС по окрупнени показатели;

- 5 броя са с непълен набор от документи.

Отправяме молба, за своевременно подаване на документите, за да може общинска администрация да ги окомплектова, напълно и изпрати в срок до управляващия орган.

Всички образци и бланки необходими за кандидатстване по програмата, могат да бъдат изтеглени от следния електронен адрес:

https://eumis2020.government.bg/…/dbc86350-cccd-414a-a175…

alt Справка за постъпили предложения по проект на Правилника за организацията и дейността на Общинския консултативен съвет по въпросите на младежта гр. Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

Административен договор  №BG05SFPR002-2.001-0164-C01 за изпълнение на проект «Грижа в дома в Община Кюстендил»  по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома", Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

        1.Ръководител  - 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх. №43/04.04.2023г

15

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.­­№41/04.04.2023г.

       15

2.

Вх.­­№40/04.04.2023г. 

7

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№39/04.04.2023г.

12

2.        

Вх.­­ №13 /29.03.2023г.

11

3.        

Вх.№48/06.04.2023г.

10

4.        

Вх. №31/03.04.2023г

9

5.        

Вх. №30/03.04.2023г.

7

6.        

Вх. №2 /28.03.2023г.

6

7.        

Вх.­­№27 /31.03.2023г.

6

8.        

Вх.­­№50/06.04.2023г.

6

9.        

Вх.­­№35/04.04.2023г.

6

 

  1. Социален медиатор – 7 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№3 /28.03.2023г.

15

2.       

Вх.­­№6 /28.03.2023г.

15

3.       

Вх.­­№7 /29.03.2023г.

15

4.       

Вх.­­№17 /29.03.2023г.

15

5.       

Вх.­­№18 /29.03.2023г.

15

6.       

Вх.­­№14 /29.03.2023г.

12

7.       

Вх.№28/31.03.2023г.

11

8.        

Вх. №22 /30.03.2023г.

10

9.        

Вх.№21 /29.03.2023г.

9

10.    

Вх.­­ №13 /29.03.2023г.

8

11.    

Вх.№9 /29.03.2023г.

7

12.    

Вх. №31/03.04.2023г.

7

13.    

Вх.­­№27 /31.03.2023г.

6

14.    

Вх.­­№12 /29.03.2023г.

6

15.    

Вх.­­№23 /30.03.2023г.

6

16.    

Вх.­­№26 /31.03.2023г.

6

17.    

Вх.№2 /28.03.2023г.

6

18.    

Вх.№29/03.04.2023г.

5

19.    

Вх.­­№33/03.04.2023г.

5

20.    

Вх.­­№42/04.04.2023г.

5

21.    

Вх.­­№46 /05.04.2023г.

5

22.    

Вх.­­№35/04.04.2023г.

5

23.    

Вх.­­№47/06.04.2023г.

5

24.    

Вх.­­№49/06.04.2023г.

5

25.    

Вх.№45/05.04.2023г.

5

26.    

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

5

                

  1. Медицинска сестра – 7 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.­­№1 /28.03.2023г.

15

2.

Вх.­­№4 /28.03.2023г.

15

3.

Вх.­­№5 /28.03.2023г.

15

4.

Вх.­­№11 /29.03.2023г.

15

5.

Вх.­­№15 /29.03.23г.

15

6.

Вх.­­№19/29.03.2023г.

15

7.

Вх.­­№20 /29.03.2023г.

15

     

  1. Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 2 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.­­№16/29.03.2023г.

15

2.       

Вх.­­№44/05.04.2023г.

14

3.       

Вх.­­№38/04.04.2023 г.

7

 

     

  1. Диспечер/Домакин – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Вх.№34/03.04.2023г.

15

2.

Вх.­­№9 /29.03.2023г.

7

 

 

 

  1. Човешки ресурси – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Вх.№48/06.04.2023г.

13

2.        

Вх. №10 /29.03.2023г.

12

3.        

Вх.­­№24 /31.03.2023г.

11

4.        

Вх.­­№50/06.04.2023г.

7

5.        

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

7

6.        

Вх. №31/03.04.2023г. 

6

7.        

Вх.№37/04.04.2023г.

6

8.        

Вх.№2 /28.03.2023г.

5

 

  1. Счетоводител – 1 щ. бр.

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Вх.­­№8 /29.03.2023г.

13

  1.  

Вх.­­№24 /31.03.2023г.

12

    

                          

 

 

 

ІІ. КАНДИДАТИ, НЕЯВИЛИ СЕ НА ИНТЕРВЮ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА:

 

 

  1. Вх.№25 /31.03.2023г.

 

  1. Вх.№42/04.04.2023г.

 

  1. Вх.№32/03.04.2023г.

 

 

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

                                                                                

 

Споделете в социалните мрежи:

   Поради неблагоприятните метеорологични условия, обработката на тревните площи в община Кюстендил ще бъде извършена на 06.04.2023г.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с покачването на температурите и повишаването на популацията на кърлежите, община Кюстендил ще извърши пролетни дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще се състои след 21:00 часа на 05.04.2023 г. и ще бъде извършена от фирма „ДДД-1“ ООД.

От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери, да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на мероприятията и 24 часа след тях.

Площите ще бъдат третирани с препарат Айкън 10 СК, карантинния срок е 24 часа.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу  хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения. Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75  пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Споделете в социалните мрежи:

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:

 

Обявление ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА

„ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/

с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания

 

  1. Психолог – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Психология;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Логопедия;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;

2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;

7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;

8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,

9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;

10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;

11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1; може да се запознаете тук

-  Автобиография - по образец- Приложение 2; може да се запознаете тук

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 29.03.2023 г. до 06.04.2023 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.04.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ  223 и 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Специален педагог

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.№131/16.03.2023г.

Специален педагог

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

 Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

                                    

1.         

29.03.2023г.

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

10:00

2.         

29.03.2023г

Вх.№131/16.03.2023г.

10:10

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Обявява за провеждане на конкурс на 27.06.2023 г. и 28.06.2023 г.  във в.ф. 54 800 - Национална гвардейска част, гр. София за заемане  на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански  средни или висши училища в страната и в чужбина

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/rd-147.pdf

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт