ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Община Кюстендил изпълнява проект "Приеми ме 2015". в партньорство с Агенцията за социално подпомагане. Целта е да се затвърди предоставянето на услугата "Приемна грижа" на местно ниво  като алтернативна форма за отглеждане на деца в риск в семейна среда. 


Приемната грижа може да бъде:

Доброволна - семействата полагат грижи за децата безвъзмездно, като получават само месечни средства за издръжката на децата;

Професионална - семейства и лица, които приемат грижата за децата като свое професионално призвание.

Професионалните приемни семейства сключват договор с кмета на Община Кюстендил. На тях, освен средства за издръжката на детето, се изплаща и трудово възнаграждение. Размерът му се определя от броя на настанените деца и е обвързан с минималната работна заплата.

Всеки кандидат за приемен родител е необходимо да потърси съдействие и информация от Областния екип по приемна грижа. На кандидатите за приемно семейство се предоставя информация, относно реда и условията за кандидатстване, процедурата по подбор и утвърждаване на приемните семейства, както и за същността и целите на настаняване на дете в приемно семейство. 

Кандидатите за приемни родители трябва да са дееспособни, без правни ограничения, да са психически и физически здрави лица. Кандидатът за приемен родител трябва да е готов да приеме в семейството си дете, което се нуждае от грижи и възпитание; да си партнира с много хора - социални работници, учители, психолози и биологичните родители на детето, когато това е в негов интерес;  да притежава лични качества за полагане на приемна грижа, които са комплексни. Но най-важна е обичта към децата. Оценява се родителски капацитет - това е способността на лицето, полагащо грижи за дете, да разбира, разпознава и отговаря по подходящ начин на нуждите на детето; опит с деца и представи за отговорно родителство. От значение са отговорността, толерантността, търпението, умението на лицето да общува с деца и да успява да намира общ език с тях; осигури добри възможности за отглеждане на детето; да е сигурен в решението си; да приеме детето такова, каквото е; да се въоръжи с много търпение и обич.

Адресът на областния екип по приемна грижа е:
гр. Кюстендил, ул. Яворов 6, Общинска поликлиника, каб.220
Телефон за връзка: 078/550028; 0882 885101; 0888 919 558

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

22.07.2022 ГОД. (ПЕТЪК)

 

1.                   

22.07.2022 г.

Д-р Емилия Александрова Стоянова

10.00 ч.

 

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.       

Д-р Емилия Александрова Стоянова

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

Споделете в социалните мрежи:

От 18.07.2022 г. Община Кюстендил предоставя на местното население дърва за огрев, добити при сечта на потенциално опасните дървета на територията на гр. Кюстендил, до изчерпване на складираните количества, които са около 70 пространствени кубически метра. Дървесината се намира на ул. “Дондуков“ №64 (зеленчуковата борса). Цената е определена с Решение №753/26.05.2022 г. на Общински съвет-Кюстендил, като един пространствен кубически метър дърва да огрев е 45,00 лв. и 57,00 лв. ОЗП без ДДС. Заплащането на дървесината се извършва предварително на касата в административната сграда на Община Кюстендил на адрес пл. “Велбъжд“ №1
Максималното количество, което едно лице може да закупи за собствени нужди без право на продажба, съгласно Решението на Общински съвет-Кюстендил е до 7 пространствени кубически метра дърва за огрев и до 4 пл. куб м ОЗП.
Товарката на дървесината и транспортирането ѝ до адрес са за сметка на купувача.
Транспортирането на отсечената дървесина задължително да се извършва от товарни превозни средства, снабдени с изправно GPS устройство, съгласно изискванията на Наредба №1/30.01.2017г. за контрол и опазване на горските територии.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.

Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административен контрол върху стопанската дейност и разходването им може да видите тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

Споделете в социалните мрежи:

На 12.07.2022 г. от 12:00 ч. в заседателната зала в сградата на Община Кюстендил се проведе финална пресконференция във връзка с реализация на проект: „Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил“.
Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“.
Във връзка със задължение по договор BG16RFOP001-1.030-0007-С02 на Община Кюстендил за осигуряване на Дейност „Публичност и визуализация“ по проект „Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил са сключени договори със следните фирми:
- ,,АЛФА ПИ ПРОДЖЕКТ" ООД, която организира финалната пресконференция, като изготви присъствен списък, подготви свързана със събитието информация до медиите и снимков материал, както и кафе – пауза с осигурен кетъринг за 30 участника, съгласно ангажимента по-договора.
- ,,ТРАНС КО 4“ ЕООД, съгласно ангажимент по договор, фирмата изготви и отпечата 100 бр. брошури, с размери  А4-2 /две/ гънки, с информация за напредъка по проекта, които бяха раздадени по време на пресконференцията.

На събитието бяха поканени и присъстваха журналисти от местни медии, представитили на институциите, служители на общинската администрация и граждани.

Пресконференцията беше открита от Радмила Рангелова – заместник – кмет ,,Социални услуги, програми и проекти” при община Кюстендил, която запозна присъстващите с постигнатите резултати по проект: „Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил“ с разработена презентация.
Беше предоставено време за въпроси на присъстващите.
 

 

Споделете в социалните мрежи:

     Със Заповед № РД-00-896/06.07.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 19.07.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения  и терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№14/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 14,10 м2 търговска площ и 26,40 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
2. Сектор №2 за търговци с регистрирани фирми за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 2 /два/ броя преместваеми съоръжения /маса/ с номер №5 и №6, съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 3,70 м2 площ на масата и 0,81кв.м. складова площ, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
3.Помещение за обществена тоалетна, находящо се в гр. Кюстендил площад „I-ви май“, състоящо се от 78 м2 площ, с начална тръжна цена 86,95 лв. на месец без ДДС.
4.Терен, находящ се на ул. „Цар Освободител“ УПИ IV кв. 271 за поставяне на преместваем обект за павилион за промишлени стоки с площ от 7,30 м2 с начална тръжна цена 3,35 лева/м2 на месец без ДДС.
5. Терен находящ се в УПИ XI – общ. и делово обслужване, кв.1 по плана на гр. Кюстендил за поставяне на павилион  за продажба на пакетирани хранителни стоки, цигари, алкохол и обслужващи дейности с площ 27,50 м2 с начална тръжна цена от 2,60 лева/м2 на месец без ДДС.
     Цената за складова и помощна площ за обекти с №1 и №2 е 35% от цената за търговска площ и върху същите се начислява 20% ДДС.
     За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
     При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 26.07.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 18.07.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 25.07.2022 година.

Споделете в социалните мрежи:

  1. КАНДИДАТИ ЗА КИНЕЗИТЕРАПЕВТ:

ЗА ДЛЪЖНОСТТА КИНЕЗИТЕРАПЕВТ ” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.

 

 КАНДИДАТИ

ТОЧКИ

  1.  

Елена Емилова Лучанска

16 т.

В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок,  договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

 

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

11.07.2022 г.

Елена Емилова Лучанска

10:00 ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд  и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:

  1. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

МОТИВИ

1.       

Елена Емилова Лучанска

Отговаря на изискванията

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт