IT
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
- ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
МОТИВИ |
1. |
Елена Емилова Лучанска |
Отговаря на изискванията |
На основание чл. 44, ал.2 от ЗМСМА, чл.62, ал.2 от АПК и допусната явна фактическа грешка в Заповед № РД-00-897/06.07.2022 година на Кмета на Община Кюстендил, публикувана на официалния сайт на Община Кюстендил
И З М Е Н Я М:
Заповед № РД-00-897/06.07.2022 година за провеждане на търг за отдаване под аренда на земеделски земи за отглеждане на полски култури за срок от 10 години от ОПФ
В Заповедта се променя
На 19.07.2022 година от 09,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под аренда за отглеждане на полски култури за срок от 10 години на земеделски земи от Общинския поземлен фонд с начална тръжна цена 19.20 лв./дка при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:
Да се чете:
На 19.07.2022 година от 09,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с явно наддаване за отдаване под аренда за отглеждане на полски култури за срок от 10 години на земеделски земи от Общинския поземлен фонд с начална тръжна цена 19.20 лв./дка и стъпка за наддаване 1,90 лева при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:
Настоящата заповед да се обяви на сайта на Община Кюстендил съгласно чл.78, ал.8 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.
Препис от заповедта да се връчи на членовете на комисията за сведение и изпълнение.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Със заповед № РД-00-897/06.07.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 19.07.2022 година от 09,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под аренда за отглеждане на полски култури за срок от 10 години на земеделски земи от Общинския поземлен фонд с начална тръжна цена 19.20 лв./дка при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:
1. ПИ с идентификатор 36659.26.108 по КККР на с. Катрище с размер от 0,510 дка в местност „Сад. бахчи“, с НТП – овощна градина, 3-та категория, актуван с Акт за общинска собственост №6525/13.06.2022 година;
2. ПИ с идентификатор 36659.26.189 по КККР на с. Катрище с размер от 1,880 дка в местност „Герено“, с НТП – деградирала орна земя, 3-та категория, актуван с Акт за общинска собственост №6526/13.06.2022 година;
3. ПИ с идентификатор 36659.26.191 по КККР на с. Катрище с размер от 4,706 дка в местност „Герено“, с НТП – изоставена орна земя, 3-та категория, актуван с Акт за общинска собственост №6527/13.06.2022 година;
4. ПИ с идентификатор 36659.26.192 по КККР на с. Катрище с размер от 5,820 дка в местност „Герено“, с НТП – изоставена орна земя, 3-та категория, актуван с Акт за общинска собственост №6528/13.06.2022 година;
5. ПИ с идентификатор 36659.26.194 по КККР на с. Катрище с размер от 0,812 дка в местност „Герено“, с НТП – изоставена орна земя, 3-та категория, актуван с Акт за общинска собственост №6529/13.06.2022 година;
Право на участие в публичния търг имат всички физически и юридически лица, които:
1. са регистрирани, като земеделски производители по реда на Наредба№3/1999 година;
2. са управители или членове на управителни органи на кандидата и не са лишени от правото да упражняват търговска дейност;
3. не са обявени и не се намират в производство за обявяване по несъстоятелност;
4. не се намират в ликвидация;
5. нямат парични задължения по местни данъци и такси, както и държавни задължения, освен ако компетентния орган не е допуснал разсрочване или отсрочване на задълженията;
Обстоятелствата по т.5 се удостоверяват с документ от съответния компетентен орган, а обстоятелствата по т.1, 2, 3 и т.4 с декларация;
Въз основа на протокола от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се определя арендатора, наемната цена, условията и сроковете за плащането.
Заповедта се издава в 7-дневен срок от получаването на протокола от тръжната комисия, обявява се на видно място в сградата на общината и може да се обжалва от останалите участници по реда на ГПК.
След влизане в сила на Заповедта, Кметът на общината в 14-дневен срок, сключва договор за аренда с определения арендатор. В договора задължително се включват, условията, при които е спечелен публичния търг.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 12, ал.5 от Наредбата за стопанисване и управление на земеделските земи от Общински поземлен фонд, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 26.07.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 15.07.2022г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 18.07.2022г.
За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 22.07.2022г. и се входират до 15,00 часа на 25.07.2022г.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 15.07.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 22.07.2022 година.
УВАЖАЕМИ КАНДИДАТИ,
Уведомяваме Ви, че графика за събеседване на допуснатите кандидати за длъжностите Управител и Психолог за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства"/ЦПЛУ/ се изменя поради служебна ангажираност на Председателя на конкурсната комисия определена със Заповед №РД-00-579 от 09.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил.
Събеседването ще се проведе на 28.06.2022 г. /вторник/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45, както следва:
№ |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
Веско Николов Рангачев |
10.00 ч. |
2. |
Лили Антонова Иванова |
10.15 ч. |
Проектът на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2022 – 2023 г., заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 16.05.2022 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.
В нормативно определения 30–дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.
Няма неприети предложения по проекта на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2022 – 2023г.
По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)
|
|||
1. |
23.06.2022 |
Лили Антонова Иванова |
14.45 ч. |
2. |
23.06.2022 |
Веско Николов Рангачев |
15.00 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил - Кабинет 45
По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Веско Николов Рангачев |
Управител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Лили Антонова Иванова |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства
ще бъдат назначени 4 щатни бройки: Психолог; Медицинска сестра; Кинезитерапевт; Логопед.
- Психолог – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
- Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.
- Кинезитерапевт – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.
- Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 13.06.2022 г. до 24.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 27.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
На основание чл.52г от Наредбата за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил (Наредбата – приета с Решение №526/30.12.2013 г. на ОбС – Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 653/29.12.2017 г. на ОбС – Кюстендил; изм. с Решение № 120/05.06.2020 г. по адм. дело № 373/2019 г. на КАС, в сила от 29.06.2020 г.), Кметът на Община Кюстендил отправя покана до всички заинтересовани лица за участие в процедура на преговори за избор на инвестиционен посредник за поемане от Община Кюстендил на дългосрочен общински дълг чрез емисия на общински ценни книжа – облигации, при условията на частно предлагане, при параметри, одобрени с Решение № 745, взето с Протокол № 33 от 26.05.2022 г. на Общински съвет – Кюстендил, което съставлява неразделна част от настоящата покана. Поканата с приложените документи може да видите тук.
Отговори на поставени въпроси може да видите тук.
Конкурсната комисия, определена със заповед РД-00-680/31.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за защита на концепцията на 15.06.2022 г. от 09:00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, етаж 2.
Интервюто с допуснатият кандидат, получил оценка най-малко „8“ на писмената концепция и нейната защита ще се проведе на 16.06.2022 г. в 09:00 часа на горепосочения адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
- Коефициентите при формиране резултатите от конкурса, както следва:
- за разработване на концепцията и за нейната защита – коефициент 4;
- за интервюто – коефициент 5.
- Критерии за оценка на писмената разработка:
а. пълнота на обхвата на най-важните въпроси, свързани със съдържанието на разработката;
б. практическа насоченост;
в. ясно формулирани цели;
г. логичност, последователност, аргументираност и стил на изложението.
- Начина за формиране на резултатите от конкурса:
а) Всеки член на комисията се запознава с представената писмена концепция на кандидата и я преценява по 5-степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
б) Кандидат, чиито концепция е преценена като отговаряща на изискванията и оценена с оценка не по-ниска от „4”, се допускат до защита на концепцията;
в) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията на всеки кандидат по 5-степенна скала, като оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на членовете.
в) Време за защита на концепцията – до 30 минути;
г) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията по 5-степенна скала, като оценката е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. Конкурсната комисия може да задава въпроси относно информационните източници, които са ползвани при подготовката на писмената концепция и компетентности, които са ключови за ефективното изпълнение на длъжността;
д) Общият резултат допуснатият кандидат е сбор от оценките на писмената концепция и на нейната защита;
е) До участие в интервюто се допуска кандидат, чийто общ резултат от оценката на писмената концепция и от оценката на нейната защита е най-малко „8”;
ж) Продължителността на интервюто е до 20 минути;
з) При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 5 точки;
и) Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при разработване на концепцията и нейната защита, и интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-707/03.06.2022 г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ – ЕДНА ЩАТНА БРОЙКА
в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“ при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността:
- Кратко описание на длъжността: Изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация, осъществяване на процесуално представителство; Осъществяване на правна помощ за законосъобразно изпълнение на функциите при упражняване дейността на Дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр. 67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г., доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022.):
- Изисквана минимална образователна степен на завършено образование магистър
- Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) - Право.
- Години професионален опит – 1 година или минимален ранг – V младши
- Вид правоотношение: Служебно
- Длъжностно ниво 10
- Експертно ниво: 6
2.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт –Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт
- Други компетентности
- Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
- Минимален размер на основната заплата - 710 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
- Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа, в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.