От 13.04.2020 г. Община Кюстендил изпълнява проект № BG05М9OP001-2.101-041-С01 „Патронажна грижа в Община Кюстендил” процедура BG05М9OP001-2.101 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
Срок на проекта: 31.12.2020 г.
Стойност на проекта: 481 770,00 лв.
Целевата група по проекта са:
- възрастни хора над 65 год. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
- хора с увреждания;
- възрастни в риск: в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19; самотен/ни родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами.
Основни дейности:
- Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги;
- Транспорт транспорт от/до съответните адреси;
- Осигуряване на предпазни средства на наетия персонал.
Целта на проекта е да се осигурят допълнителни ресурси за превенция и подпомагане достъпа до услуги на възрастни в риск, вкл. лице или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19, както и самотен/и родител/и с дете/ца до 12 г., хора с увреждания, възрастни хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и други дейности, пряко свързани с опазване здравето на лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
По проекта ще бъдат наети 32 служители, които ще посещават потребителите с цел доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).
За наетите служители ще се осигурят подходящи лични предпазни средства, облекла и дезинфекциращи препарати във връзка с осъществяване на трудовите им задължения. Ще бъде осигурен транспорт от/до съответните адреси.
============================================
Във връзка с изпълнение на процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ – Компонент 3 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за длъжността „Сътрудник, социална работа“ – 32 щ. бр.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Осъществяване на дейности за превенция на разпространението на COVID-19, чрез предоставяне на мобилни услуги в ситуация на извънредно положение и преодоляване последиците от коронавируса на:
- възрастни в риск;
- лице или член на семейството, поставено под карантина във връзка с COVID-19;
- самотен/и родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами;
- хора с увреждания;
- възрастни хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване;
- лица в карантинен период и други дейности, пряко свързани с опазване здравето на лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
- Мобилна работа с цел доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства - закупени със средства на потребителите;
- Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги - със средства на потребителите;
- Участие в обсъждането и планирането на дейностите;
- Изготвяне на необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Професионален опит – не се изисква;
3) Умения, опит, нагласи и мотивация за социална работа и взаимодействие с различни институции;
4) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Мотивационно писмо;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2020 г.
На наетите лица ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 14.04.2020 г. до 22.04.2020 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31