BG EN RU

Проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”

От 08.07.2021 г. Община Кюстендил изпълнява Административен договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020

Срок на проекта: 30.06.2023 г.

Стойност на проекта: 1 369 500,00 лв.

Целевата група по проекта са:

- Хора с увреждания и техните семейства;

- Възрастни, включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства

Основни дейности:

  1. Подбор и наемане на персонала в създадените услуги – от 1 до 24 проектен месец;
  2. Оборудване и обзавеждане – от 1 до 3 проектен месец;
  3. Създаване и предоставяне на 3 бр. социални услуги "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" – от 4 до 15 проектен месец /12 месеца услуга/;
  4. Създаване и предоставяне на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства – от 4 до 15 проектен месец /12 месеца услуга/;
  5. Създаване и предоставяне на социална услуга "Център за грижа за лица с психични разстройства" – от 18 до 24 проектен месец /7 месеца услуга/.

С изпълнението на проекта ще се създаде и реализира устойчив модел в Община Кюстендил за деинституционализация на грижите за хората с увреждания и ще се подкрепят техните семейства, чрез предоставяне на нови резидентни услуги и услуги в общността.

Цели на настоящето проектно предложение са:

  • Извеждане на хората с увреждания и възрастните хора от специализираните институции;
  • Превенция на институционализацията на тези лица чрез предоставяне на социални услуги в общността за дневна и почасова грижа, чрез създаване на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства;
  • Подкрепа и предоставяне на социални услуги от резидентен тип - 3 бр. Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост и Център за грижа за лица с психични разстройства. Изпълнението на проекта е в контекста на цялостния процес за създаване на възможност за независим живот на хората с увреждания чрез предоставяне на качествени, достъпни и ефективни междусекторни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности на хората в общността.Социалните услуги, които ще се предоставят по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил“ имат за цел да подпомогнат и повишат качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства.

Операцията ще се реализира в Община Кюстендил в изпълнение на заложените мерки в Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, приет с РМС № 28/19.01.2018 г. Предвиденото в рамките на настоящия проект финансиране ще подкрепи предоставянето и функционирането на услугите, чиято инфраструктура е изградена по ОП РР 2014-2020.

По проекта ще бъдат наети  общо 63  служители, както следва:

  • 35 бр. за 3 бр. "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" от м. 10.2021 г. ;
  • 16 бр. за „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ от м. 10.2021 г.;
  • 12 бр. за „Център за грижа за лица с психични разстройства“ от м. 12.2022 г.

Служителите ще осигурят грижа и подкрепа за задоволяване на специфичните потребности на общо 100 потребители в следните услуги:

  • В центровете за грижа за лица с умствена изостаналост с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца ще се осигури възможност за настаняване в среда, близка до семейната на 45 лица. Служителите ще оказват грижа и съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и други подкрепящи/съпътстващи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица.
  • В социалната услуга "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства" с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри“ № 30, 40 лица от целевата група ще получат комплекс от социални и здравни услуги. Служителите ще предоставят на потребителя индивидуална грижа и подкрепа, съобразена с неговите потребности.
  • В центъра за лица с психични разстройства с адрес: общ. Кюстендил, с. Копиловци ще се осигури възможност за настаняване в среда, близка до семейната на 15 лица. Служителите ще оказват грижа и съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и други подкрепящи/съпътстващи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица. В новата резидентна услуга ще бъдат настанени 15 лица с психични разстройства, които ще бъдат изведени от специализираните институции и от Държавни психиатрични болници.

 

 По настоящата процедура асоциирани партньори на Община Кюстендил са Държавните психиатрични болници и Министерството на здравеопазването, които са партньори на АСП при изпълнение на настоящата процедура в рамките на ЕТАП 1.

Социалните услуги, които ще се предоставят по процедурата имат за цел да подпомогнат и повишат качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства в уязвимо положение. Дейностите по процедурата са неразривно свързани с тези цели, както и с основните обществени цели, за които се предоставят услуги от общините.

                                                                                 

Целева Програма „Обществени трапезарии“, финансирана от Фонд „ Социална закрила“

Община Кюстендил предоставя Целева Програма „Обществени трапезарии“, финансирана от Фонд „ Социална закрила“, която  стартира от 05.01.2021 г. до 31.12.2021 г. или общо 249 работни дни  обхваща 150 лица от целевите групи.

Стойността на договора е 119 520,00 лв.

С изпълнението на ЦЕЛЕВА ПРОГРАМА „ОБЩЕСТВЕНИ ТРАПЕЗАРИИ“, ще се постигне основната му цел, а именно ще се осигури подкрепа на уязвими лица на територията на община Кюстендил, които поради бедност и продължителна социална изолация, в условията на обявената извънредна ситуация, произтичаща от ограничаване на разпространението на COVID – 19 са в затруднение да осигурят сами прехраната си.

    

ТОПЛИЯТ ОБЯД  ВКЛЮЧВА : СУПА,  ОСНОВНО ЯСТИЕ, ДЕСЕРТ  И  ХЛЯБ;

Потребителите на  горе цитираната социална услуга ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.

 Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:

- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;

- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;

- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;

- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.

 

Потребителите ще  получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, ЗА ПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА  „ОБЩЕСТВЕНИ ТРАПЕЗАРИИ“ могат да бъдат:

  1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
  2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;
  3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /пенсии за осигурителен стаж и възраст; пенсии за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност/;
  4. Скитащи и бездомни деца и лица;
  5. Лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
  6. Лица, изпаднали в тежка ситуация, в следствие на епидемичната обстановка – поставени под карантина, лица завърнали се от други държави, останали без работа и без доход.

С оглед на усложнената епидемиологична обстановка и недопускане на разпространение на заразата с COVID-19, желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил .

Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

Проект „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“, финансирана по Оперативна програма за храни/или основно материално подпомагане 2014 - 2020 г. операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“

ОБЯВЛЕНИЕ

    Община Кюстендил  предоставя  на 300 лица социалната услуга  „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“, финансирана по Оперативна програма за храни/или основно материално подпомагане 2014 - 2020 г. операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“, която  стартира от 04.01.2021 г. за период от 4 месеца, в рамките на общо 81 работни дни.

Стойността на договора е 72 171,00 лв.

С изпълнението на проект „Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно ще се осигури намаляване на броя на живеещите в бедност, чрез осигуряване на храна за хората, засегнати в най-висока степен от пандемията COVID-19 и последиците от нея на територията на община Кюстендил.

  

ТОПЛИЯТ ОБЯД ЩЕ ВКЛЮЧВА : СУПА,  ОСНОВНО ЯСТИЕ, ДЕСЕРТ  И  ХЛЯБ

Потребителите на  горе цитираната социална услуга ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.

 Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:

- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;

- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;

- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;

- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група. 

 

Потребителите ще  получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, ЗА ПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА  „ТОПЪЛ ОБЯД В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19“ могат да бъдат:

  • Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
  • Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
  • Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности.

С оглед на усложнената епидемиологична обстановка и недопускане на разпространение на заразата с COVID-19, желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил .

Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

!!!! Кандидат-потребителите подлежат на потвърждаване от съответната Дирекция „Социално подпомагане“  за принадлежност към допустимата целева група.

!!!! Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци от Дирекция „Социално подпомагане“  Кюстендил с извършена проверка за принадлежност към целевите групи по проекта. 

!!! Съвместно с Дирекция „Социално подпомагане“ ще се реализира цялостния подбор на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността по предоставяне на топъл обяд. Служителите, отговорни за подбора на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността за предоставяне на топъл обяд, от страна на община Кюстендил, са социалните работници в КСУ –Кюстендил.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Кюстендил  предоставя  на 300 лица социалната услуга  „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“, финансирана по Оперативна програма за храни/или основно материално подпомагане 2014 - 2020 г. операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“, която  стартира от 04.01.2021 г. за период от 4 месеца, в рамките на общо 81 работни дни. Стойността на договора е 72 171,00 лв.

Във връзка с големият интерес към предоставяната социална услуга, е изготвено искане за удължаване на проекта от страна на Община Кюстендил. Сключено Допълнително споразумение №1 с което срокът за изпълнение на дейностите по проекта се увеличава до 30.09.2021 год.

Осигуреното проектно финансиране е в размер на 165 586,41 лв.

С изпълнението на проект „Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно ще се осигури намаляване на броя на живеещите в бедност, чрез осигуряване на храна за хората, засегнати в най-висока степен от пандемията COVID-19 и последиците от нея на територията на община Кюстендил.

ТОПЛИЯТ ОБЯД ВКЛЮЧВА : СУПА,  ОСНОВНО ЯСТИЕ, ДЕСЕРТ  И  ХЛЯБ

Потребителите на  горе цитираната социална услуга ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.

Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:

- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;

- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;

- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;

- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.

Потребителите  получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, ЗА ПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА  „ТОПЪЛ ОБЯД В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19“ могат да бъдат:

  • Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
  • Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
  • Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности.

С оглед на усложнената епидемиологична обстановка и недопускане на разпространение на заразата с COVID-19, желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил .

Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

!!!! Кандидат-потребителите подлежат на потвърждаване от съответната Дирекция „Социално подпомагане“  за принадлежност към допустимата целева група.

!!!! Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци от Дирекция „Социално подпомагане“  Кюстендил с извършена проверка за принадлежност към целевите групи по проекта. 

!!! Съвместно с Дирекция „Социално подпомагане“ ще се реализира цялостния подбор на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността по предоставяне на топъл обяд. Служителите, отговорни за подбора на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността за предоставяне на топъл обяд, от страна на община Кюстендил, са социалните работници в КСУ –Кюстендил.

ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2021/11.07.2021

График за обучение на секционните избирателни комисии на територията на община Кюстендил може да видите тук

График за раздаване на изборните книжа на СИК/ПСИК на 10.07.2021 г.може да видите тук

Демонстративни пробни гласувания във връзка с произвеждане на изборите за народни представители на 11.07.2021

От 30.06.2021г. до 07.07.2021г. в Туристически информационен център – Кюстендил, намиращ се в центъра на гр. Кюстендил, площад „Велбъжд“ срещу сградата на Община Кюстендил от 10:00 часа до 12:00 часа и от 14:00 часа до 16:00 часа ще бъде поставена машина за пробно гласуване със СУЕМГ с инсталирана демо версия.

Заповед образуване ПСИК може да видите тук

Заповед № РД-00-700/ 10.06.2021г.за поставяне на агитационни материали може да видите тук

Покана консултации СИК може да видите тук

Заповед № РД-00-563/ 18.05.2021г. на Кмета на Община Кюстендил  относно образуването на 112 избирателни секции на територията на община Кюстендил за произвеждане на изборите за Народни представители 11 юли 2021г. може да видите тук

Заповед № РД-00-564/ 18.05.2021г. Определяне на местата за обявяване на избирателните списъци за провеждане на изборите за Народното събрание на 11 юли 2021г. може да видите тук

ИЗБИРАТЕЛНИ СПИСЪЦИ за произвеждане на избори за народни представители на 04 април 2021г.  - част I и част II

Справка по ЕГН или адрес за номера на избирателната секция и мястото на гласуване https://www.grao.bg/elections/Secure/Public/EgnSearch.cshtml

Регистрация за гласуване по настоящ адрес   https://regna.grao.bg/

Приложение относно гласуване на избиратели, поставени под задължителна карантина или задължителна изолация съгласно Закона за здравето, с подвижна избирателна кутия в изборите за народни представители на 11 юли 2021г. може да изтеглите от тук

Списък на заличените лица от избирателните списъци може да видите тук

 

 

 

 

 

Проект “Патронажна грижа + в Община Кюстендил”

резюме

Покана за стартова пресконференция

дневен ред

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

  • Медицински специалист – 2 щ. бр.

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 2 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

 

 

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.

На наетите лица ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 12.04.2021 г. до 16.04.2021 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

 

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.04.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

може да видите тук.

 

График за провеждане на събеседване с кандидати по проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020,може да изтеглите от тук.

Списък с допустими и недопустими кандидати до събеседване по проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, може да изтеглите от тук

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

            Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Социален медиатор – 6 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 7 щ. бр.;
  • Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Ръководител – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Специалност – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност,  хуманитарни науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

 

-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ  BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“;

- Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6)  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за патронажна грижа”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и проверки по домовете на потребителите;

5/ Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете;

 

 

 

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейносте на служителите;

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.

1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда или при кризисни интервенции;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            7/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на служителите в Центъра.

 

  1. Социален медиатор – 6 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

 

 

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;

2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;

4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;

5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;

6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;

7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;

8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;

9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;

10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;

11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;

12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;

13/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 7 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

 

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 

  1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Специалност – Кинезитерапия;

4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално с потребители;

2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;

3/ Работи по изготвени от него годишна програма; 

 

 

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;

5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;

  6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;

  7/ Води необходимата документация и отчетност;

  8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

  9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра. 

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

 

          

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.

На наетите лица ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 16.03.2021 г. до 31.03.2021 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

 

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.04.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Необходими документи :

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

може да изтеглите от тук

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517

Следвайте ни