Всички лица, заинтересовани от работа в ЦСРИ – Кюстендил ще минават открит и прозрачен процес на подбор.
Основна роля: Социалният работник в ЦСРИ предоставя подкрепа както на потребителите в социалната услуга, на техните семейства, така и на останалите специалисти, ангажирани в ежедневната грижа и подкрепа на потребителите.
Социалният работник поддържа тесни връзки и е пряко отговорен за кореспонденцията и документацията, свързана със социалните работници от Дирекция социално подпомагане (ДСП), специалисти от ЦНСТ, Преходно жилище, Дом за възрастни хора с увреждания, ресурсни учители, класни ръководители, личен лекар, медицински специалисти и професионалистите от други значими институции.
Преки задължения:
1. По отношение на работа с екипа на услугата:
• Има водеща роля в цялостния процес по създаване, прилагане и работа по индивидуалните планове за подкрепа на потребителите, както и в организиране на срещите за личностно насочено планиране и преразглеждане грижата и подкрепата за потребителите в ЦСРИ;
• Оказва методологическа подкрепа на целия екип, работещ с потребителите по отношение на личностно насочено планиране;
• Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с трудно поведение, овладяване на агресията, управление на граници, успешна вербална и невербална комуникация;
• Организира и води клинични срещи на екипите, работещи с потребителя, както и всички срещи между професионалисти, свързани с потребителите.
2. Работа и отговорности спрямо потребителите и техните семейства:
• Проучва и анализира индивидуалните социални потребности на потребителите и осигурява услуги от специалистите в ЦСРИ, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот;
• Осигурява връзката между родители, семейства и близки и води срещи и разговори с тях;
• Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите и семействата и съответно подкрепя екипа, работещ с потребителя;
• Оценява напредъка в индивидуалното развитие на потребителите и участва в събиране на информация по отношение на оценката на развитието на потребителите и актуализация на техните индивидуални планове за подкрепа.
Изисквания за заемане на длъжността:
•Образование;
• Висше Степен Бакалавър /Магистър по специалността: Социални дейности, Специална/Социална педагогика или други свързани със социална или педагогическа насоченост;
• Добри компютърни умения – Microsoft Word, Excel, internet и email;
• Опит в работа в предоставяне на социални услуги и директна работа с лица с увреждания и техни семейства не са задължителни, но кандидати с такъв опит ще се ползват с предимство.
Кандидатите следва да представят мотивационно писмо и автобиография – европейски вариант /CV/.
Документите се подават до 20-ти май 2022 г. по електронен път, както и на адрес: гр. Кюстендил, ул. "Спасовица“ № 1 в дните от понеделник до петък от 08:30 до 17:00 часа
Кандидатите, одобрени за интервю, ще бъдат уведомени с телефонно обаждане.
Одобреният кандидат ще премине през интензивен курс на въвеждащо обучение и ориентация.
За контакти: 078/976291 и моб. тел: 0882 624 357; 0882 433 245
И-мейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Месторабота: гр. Кюстендил