ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU

Обявление ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА СЛУЖИТЕЛИ В ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11- ти Август“ №7

1. Социален работник – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Опит не се изисква

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Организационни
1.1.    Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
1.2.    Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, резидентни услуги и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
1.3.    Запознава родителя/настойника на новопостъпилия потребител по достъпен начин с услугата, с другите потребители, с правилата в ДЦДУ, с реда и начина на подаване на жалби;
1.4.    Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва социална подкрепа;
1.5.    Отговаря за изготвянето на индивидуална оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ДЦДУ;
1.6.    Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на индивидуалната оценка на потребностите;
1.7.    Координира дейностите на персонала на ДЦДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на ДЦДУ, техните семейства;
1.8.    Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
1.9.    Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
1.10.    Организира и участва в актуализирането на индивидуалната оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа в срок, съгласно законодателството.
1.11.    Оказва консултативна и пряка помощ на директора на ДЦДУ по отношение организиране и поддържане на добър психоклимат и социална микросреда в центъра;
1.12.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦДУ и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
1.13.    Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии на персонала;
1.14.    Приема от прекия си ръководител и други задължения, способстващи за развитие на услугата и социалните дейности в Община Кюстендил като цяло;
1.15.    Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс.

2.    Оперативни
2.1. Отговаря за:
- Качествено и в срок изпълнение на поставените задачи;
- Опазване на здравето и живота на децата;
2.2. Спазва вътрешния трудов ред;
2.3. Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация;
2.4. Спазва и прилага всички нормативни актове, уреждащи дейността на услугата;
2.5. Отговаря за опазване на повереното имущество, наличието и изправността на техническото и офис оборудване;
2.6. Следи за реда в социалната услуга и предприема мерки при нарушаването му според Правилата в ДЦДУ и докладва на директора за административни нередности;
2.7. Оценява риска за потребителите и  дава предложение за отстраняването му.

3. Административни
3.1. Поддържа и актуализира документацията за потребителите, свързана с неговата работа;
3.2. Спомага за организирането на срещите по случаите на ДЦДУ;
3.3. Участва в седмичните / месечните планирани срещи на екипа;
3.4.    Изготвя месечни доклади за дейността си, съобразно изисквания формат;
3.5.    Предоставя информация, включваща данни за отработени часове, болнични и т.н., и  информира директора за всяка настъпила промяна;
3.6. Извършва и други административни задачи, свързани с организацията на работа в ДЦДУ.

V. ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ

1. Взема решения, произтичащи от изпълнение на преките си задължения след съгласуване с директора на ДЦДУ.
2. Подпомага вземането на решения като изготвя становища, предложения и други.
3. Самостоятелно планира изпълнението на поставените задачи в определения срок и обем.
 
 
 

Изискват се следните документи:
 
  - Заявление свободен текст
  - CV по Европейски стандарт
  - Диплома за завършено образование- копие
 
1. Медицински специалист – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;

1. Организационни

3.1.    1.1. Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ДЦДУ.
3.2.    1.2. Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си.
3.3.    1.3. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите.
3.4.    1.4. Изпълнява и други конкретно поставени задачи от директора на ДЦДУ, свързани с изпълняваната длъжност.
3.5.    1.5. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на индивидуални оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦДУ и в преразглеждането им.
3.6.    1.6. Контролира  хигиенния режим в социалната услуга - следи за  реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания.
3.7.    1.7. Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
3.8.    1.8. Работи по годишна програма, месечен график и изготвя месечен отчет;
3.9.    1.9. Води необходимата документация и отчетност;
3.10.    1.10. Спазва правилата за конфиденциална информация, свързана с потребителите на ДЦДУ.
3.11.    1.11. Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите.
3.12.    1.12. Следи за навременното актуализиране на здравните книжки на персонала.
3.13.    1.13. Съвместно със социален работник подготвя документите на потребителите на социални услуги за изготвянето на ЛКК, ТЕЛК, за личен лекар и др.;
3.14.    1.14. Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
3.15.    1.15. Стимулира потребителите за участие в занимания по интереси.
3.16.    1.16. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия.
3.17.    1.17. Изпълнява домакински задължения, като част от ежедневната дейност в ДЦДУ.
3.18.    1.18. Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс.

2. Оперативни

2.1. Отговаря за:
- Качествено и в срок изпълнение на поставените задачи;
- Опазване на здравето и живота на децата;
2.2. Спазва вътрешния трудов ред;
2.3. Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация;
2.4. Спазва и прилага всички нормативни актове, уреждащи дейността на услугата;
2.5. Отговаря за опазване на повереното имущество, наличието и изправността на техническото и офис оборудване;
2.6. Следи за реда в социалната услуга и предприема мерки при нарушаването му според Правилата в ДЦДУ и докладва на директора за административни нередности;
2.6. Оценява риска за потребителите и дава предложение за отстраняването му.

3. Административни

3.1. Участва в седмичните / месечните планирани срещи на екипа;
3.2. Изготвя месечни доклади за дейността си, съобразно изисквания формат;
3.3.    Предоставя информация, включваща данни за отработени часове, болнични и т.н., и  информира директора за всяка настъпила промяна;
3.5. Извършва и други административни задачи, свързани с организацията на работа в ДЦДУ.


V. ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ

1. Взема решения, произтичащи от изпълнение на преките си задължения след съгласуване с директора на ДЦДУ.
2. Самостоятелно планира изпълнението на поставените задачи в определения срок и обем.
 
 Изискват се следните документи:
 
  - Заявление свободен текст
  - CV по Европейски стандарт
  - Диплома за завършено образование- копие
 

 Място и срок за подаване на документите:
 
  Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ДЦДУ „Вяра, надежда, любов“  от 28.08.2023г. до 08.09.2023г. включително.
  Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 08.09.2023г. .
 
  Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на в Дневен център  за деца с увреждания на адрес: гр. Кюстендил,                 ул.  „11- ти Август” № 7 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 0899 230 864/ 0879 441 525
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 11.09.2023 г. на информационното табло на дневен център за деца с увреждания, гр. Кюстендил, ул. „11-ти Август ”№ 7 и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 303 пъти

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт