Печат на тази страница

Община Кюстендил обявява процедура за подбор на двама външни членове на Одитния комитет

На основание чл.18, ал.1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор и чл.4, ал.1, чл.5 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитни-те комитети в организациите от публичния сектор и Заповед № РД-00-205/29.01.2024г. на Кмета на Община Кюстендил

О Б Я В Я В А:
Процедура за подбор на двама външни членове на Одитния комитет в Община Кюстендил
1. Изисквания към кандидатите:
- образование: висше, минимална образователно-квалификационна степен „магистър“;
- професионален опит: най-малко пет години стаж в областта на управлението и контрола,  вътрешния или външния одит;
- да не участват в повече от два одитни комитета.
2. Необходими документи за участие в подбора:
- писмено заявление по образец, за участие в процедурата за подбор на външни членове на Одитния комитет на Община Кюстендил, Приложение 1;
- копия от документи, доказващи придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
- копия от документи, удостоверяващи наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
- други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит – по преценка на кандидата.

Документите, които са по образец могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на община Кюстендил – https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=4&Itemid=321&lang=bg Свободни работни места.

3. Начин на провеждане на подбора:
-  преглед  на представените от кандидатите  изискуеми документи  и
-  интервю с допуснатите по документи кандидати, на което те излагат своето вижда-не за работата на одитния комитет  (до кандидатите, които са допуснати до интервю, на посочения от тях e-mail адрес, ще бъде изпратена покана за явяване на интервю, в която ще бъде посочени, датата, място и часът в който кандидатът следва да се яви на интервю).
4. Правомощия  и задължения  на одитния комитет:
- съгласува статута и числеността на отдел „Вътрешен одит“, стратегическите и   годишните планове за дейността по вътрешен одит;
- разглежда и приема с решение доклада за състоянието на системите за финансово управление и контрол и  годишния доклад за дейността по вътрешен одит;
-  запознава се при необходимост и дава становища по одитните доклади за извършени одитни ангажименти и по всички значими въпроси, свързани с вътрешния одит в Община Кюстендил;
-  наблюдава процеса по управление на риска в Община Кюстендил и дава становища с препоръки за подобряването му;
- осъществява взаимодействие с външните одитори, съобразно чл.32 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор от 31.01.2017 г.
- наблюдава процесите на финансово отчитане в Общината и дава становища с препоръки за подобряването им;
-  наблюдава ефективността на системите за вътрешен контрол в Община Кюстендил и дава становища с препоръки за подобряването им;
 - има право на свободен достъп до Кмета, до Ръководителя на вътрешния одит и до Председателя на Общински съвет;
-  заседава най-малко веднъж на 2 месеца;
-  в нормативно определените срокове изготвя и представя за съгласуване на Кмета Статут на одитния комитет и  го оповестява на вътрешната информационна страница на Общината или по друг подходящ начин;
-  в нормативно определените срокове изготвя правила и процедури  за работата си и ги оповестява на вътрешната информационна страница на общината или по друг подходящ начин;
- изготвя годишен доклад за дейността си, който предоставя на Кмета и на Председателя на Общинския съвет и организира изпращането му на Министъра на финансите и публикуването му на вътрешната информационна страница на Общината.
-  писмено уведомява министъра  при необходимост, съобразно чл.35 от  Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети;
 - други, съобразно Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор от 31.01.2017 г. и приложимото законодателство.
5.  Ред за провеждане на заседанията на Одитният комитет: Най-малко веднъж на два месеца, когато присъстват повече от половината от неговите членове. Решенията и становищата на Одитният комитет се вземат с мнозинство повече от половината от всички негови членове. Комитетът не може да взема решения неприсъствено. Не се допуска въздържане от гласуване. Одитният комитет се ръководи от председател, който организира и свиква заседанията на комитета.
6. Описание на задълженията на външен член на Одитния комитет: Участва в заседанията на Одитният комитет и подпомага дейността му при изпълнение на правомощията на комитета по чл.18, ал.5 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор. Одитният комитет заседава не по-малко от веднъж на два месеца. Заседанията на Одитния комитет ще се провеждат в  сградата  на община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1.
7. Възнаграждение за участие в заседанията на Одитния комитет - половин минимална работна заплата, но не повече от една минимална работна заплата за месец.
8. Място и срок за подаване на документи:
Документите се подават лично или чрез упълномощено лице  на адрес, в срок  от 31.01.2024г. до 12.02.2024г. включително:
-Всеки работен ден от 8 до 17 часа, в деловодство на Община Кюстендил, в запечатан плик с надпис: „Кандидатура за участие в процедурата за подбор за външни членове на Одитния комитет на Община Кюстендил“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор/куриер в пощенска пратка до адрес - гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд”  № 1;
- Файл подписан с валиден електронен подпис на кандидата изпратен на и-мейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. ;
- Чрез системата за сигурно електронно връчване.
До участие в подбора ще се допускат кандидатите представили в срок изискуемите документи.
Решението на комисията относно допускането до подбора се оформя в протокол. Същият ще бъде публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил.
Допуснатите кандидати ще бъдат уведомени на посоченият от тях електронен адрес за датата, часа  и мястото на провеждането на интервюто.
9. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с подбора:
Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1
https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=4&Itemid=321&lang=bg Свободни работни места.
 
За допълнителна информация: тел. 078 / 551166     Ръководител Вътрешен одит

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 140 пъти