ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU

Как да подадем заявление-декларация за освобождаване от заплащане на винетна такса в условията на извънредна епидемиологична обстановка

  • 08 Ян 2021

Уважаеми съграждани,

Във връзка с изтичане срока на голяма част от годишните електронни винетки в началото на 2021 г. и с цел предотвратяване струпване на много хора на едно място, в териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане е създадена съответната организация за по-експедитивна обработка на заявленията на заинтересованите граждани.

Предоставени са няколко възможности за подаване на заявление-декларация за освобождаване от заплащане на винетна такса от лица с трайни увреждания, а именно:

- на място в дирекция „Социално подпомагане“ лично или чрез упълномощено лице въз основа на пълномощно с нотариално заверен подпис по настоящ адрес на лицето;

- чрез лицензиран пощенски оператор;

- по електронен път - в единния портал за електронни административни услуги на Системата за сигурно електронно връчване чрез електронната страница на Държавна агенция „Електронно управление“, в рубрика „Социални дейности“ е достъпна електронна услуга 2198 „Освобождаване на лица от винетни такси при ползване на републиканската пътна мрежа“. Публикувано е описание на услугата и как да бъде заявена, както и електронна форма на заявление-декларация за издаване на безплатна годишна електронна винетка. Лицето може да влезе в системата чрез квалифициран електронен подпис или чрез ПИК на НОИ. Публикувана е също така подробна информация за начина на подаване единствено чрез квалифициран електронен подпис.

- на електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. / Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  БЕЗ необходимост от електронен подпис. Заявлението-декларация можете да бъде изтеглено от следния линк: https://asp.government.bg/bg/koronavirus-covid-19/instruktsiya-za-polzvane-na-elektronni-administrativni-uslugi

Валидността на годишната електронна винетка е една година, считано от датата на нейното издаване. Препоръчително е новото заявление-декларация да бъде подадено около 10 дни преди изтичане срока на действащата електронна винетка.

Дирекция за социално подпомагане призовава гражданите да избягват струпване на хора пред териториалните й поделения и да ползват предимно алтернативните начини на подаване на заявленията.

Споделете в социалните мрежи:

Прочетена 1472 пъти

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт