ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
НОВИНИ

НОВИНИ (671)

Във връзка с обявеното с Решение на Народното събрание от 13.03.2020 г. извънредно положение и препоръките на Националния оперативен щаб, здравният министър Кирил Ананиев издаде заповед, с която удължава срока на всички въведени противоепидемични мерки (със Заповед № РД-01-124/13.03.2020 г., Заповед № РД 01-131/17.03.2020 г., Заповед № РД 01-139/19.03.2020 г. и Заповед № РД 01-144/22.03.2020 г.) до 12 април 2020 г., включително.

Допуска се в големите търговски центрове тип МОЛ да работят доставчиците на платежни услуги, при строго спазване на санитарно-хигиенните изисквания, в т.ч. дезинфекция, проветряване и инструктаж за спазване на лична хигиена на персонала, осигуряване на лични предпазни средства и недопускане до работа на служители с прояви на остри заразни заболявания.

Заповедта  може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

От пресцентъра на МВР съобщават, че за да се избегнат излишни струпвания и опашки от граждани пред общините и гишетата на дирекция „Български документи за самоличност“ за смяна на адрес и отразяването му в личните карти, е изготвена бланка за декларация. Тя ще служи за представяне пред контролно-пропускателните пунктове в областните градове, които бяха изградени във връзка с изпълнението на заповедта на министъра на здравеопазването, с която се въвеждат нови противоепидемични мерки от 21 март 2020 г.

Припомняме, че от 00:00 часа днес на входовете и изходите на областните градове са изградени контролно-пропускателни пунктове, през които се допуска влизането и излизането на граждани само при възникнала неотложна необходимост – полагане на труд, здравословни причини или завръщане на постоянния или настоящ адрес.

Бланката-декларация  може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Споделете в социалните мрежи:

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил набира доброволческо звено, всеки може да подава своите данни на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. и на тел. 0888 599 199.Трябва да предоставите трите си имена, постоянен адрес и сфера на дейност, в която можете да сте полезни.

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми колеги,

От 15.03.2020 г. „ЧЕЗ Разпределение България“ АД преустановява планираните дейности по електроразпределителната мрежа на обслужваната от дружеството територия в Западна България, които изискват прекъсване на електрозахранването. Компанията извършва аварийни и превантивни ремонти по мрежата по спешност и в условия на извънредно положение, за да поддържа надеждна и качествена услуга за българските граждани, голяма част от които работят и учат от вкъщи.

За сигнали за липса или влошено качество на електрозахранването, използвайте информационна линия 0 700 10 010, имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; контактна форма „Пишете ни“ на сайта на дружеството.

 

Споделете в социалните мрежи:

„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на своите битови клиенти, че срокът за заплащане на дължимата сума за консумирана електроенергия, след издаване на фактурата за потребление, е 20 дни.

Във всяка фактура за консумирана електроенергия, издавана от „ЧЕЗ Електро България“ АД /отдолу на фактурата, в секция „Важна информация“/ се съдържа информация за сроковете за плащане на дължимите суми.

При забавяне на плащането на дължими суми за консумирана електроенергия клиентите на дружеството се уведомяват по телефон, електронна поща или писмо на хартиен носител.

„ЧЕЗ Електро България“ АД информира и със sms клиенти, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената. След регистрация проверката на задължения се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугата може да се заяви и онлайн на www.cez.bg.

Всеки клиент на „ЧЕЗ Електро България“ АД има избор как да получава фактурата си за консумирана електроенергия – по пощата, на хартиен носител, до подаден от клиента адрес, като фактурите се доставят до 7 дни от тяхното издаване или по електронна поща до подаден от клиента актуален имейл адрес, след регистрация за услугата. Електронните фактури се доставят на имейла на потребителя до 24 часа след издаването им.

Информация, свързана с издаването и получаването на фактури, начини на доставка и възможности за плащане, както и за заявяване на услуги потребителите могат да получат на телефонна линия 0700 10 010, уеб сайт www.cez.bg, имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

 

Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Споделете в социалните мрежи:

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт