
РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (271)
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Ръководител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Благовеста Михайлова Димова |
13 |
- Психолог
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Станислава Николаева Янева |
13 |
2. |
Даниела Любчова Александрова |
10 |
3. |
Жулиета Кирилова Касабова |
9 |
- Социален работник
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Мариана Петрова Тодорова |
13 |
2. |
Ани Ясенова Стоичкова |
13 |
3. |
Константина Цекова Цекова |
12 |
4. |
Диана Даниелова Георгиева |
11 |
5. |
Весела Петрова Митова – Кирилова |
10 |
6. |
Денислав Валентинов Георгиев |
9 |
7. |
Станислава Николаева Янева |
8 |
8. |
Цветелина Маринова Първанова |
8 |
9. |
Албена Симеонова Илиева |
7 |
10. |
Венелина Николова Граховска |
7 |
11. |
Димитрина Асенова Кирова |
7 |
12. |
Кристина Христова Георгиева |
7 |
13. |
Цветелина Георгиева Стойнева |
7 |
14. |
Габриела Георгиева Георгиева |
7 |
15. |
Ирина Ангелова Станкова |
6 |
16. |
Светлана Петрова Георгиева |
6 |
17. |
Силвия Любомирова Тонева |
6 |
18. |
Даниела Иванова Тасева |
6 |
19. |
Румен Живков Иванов |
6 |
20. |
Ваня Миткова Горчовска |
6 |
21. |
Цветелина Малинова Антова |
6 |
22. |
Теодора Влериева Игнатова |
6 |
23. |
Диана Димитрова Веселинова |
6 |
- Педагог
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Цветелина Георгиева Стойнева |
15 |
2. |
Кристина Христова Георгиева |
13 |
3. |
Димитрина Асенова Кирова |
6 |
- Логопед
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Димитрина Асенова Кирова |
11 |
2. |
Росица Иванова Митрева |
6 |
- Медицински специалист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Наташа Велинова Димитрова |
15 |
2. |
Стефанка Стоянова Тодорова -Любенова |
10 |
- Социален медиатор
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Снежана Красимирова Чернева |
15 |
|
Светлана Петрова Георгиева |
15 |
|
Нели Евгениева Христова |
14 |
|
Милена Симеонова Димитрова |
13 |
|
Даниела Ананиева Венкова |
12 |
|
Светлана Всилиева Николова |
11 |
|
Саша Георгиева Дончева |
10 |
|
Диана Даниелова Георгиева |
9 |
|
Габриела Георгиева Георгиева |
9 |
|
Румен Живков Иванов |
9 |
|
Йоана Георгиева Георгиева |
8 |
|
Цветелина Маринова Първанова |
8 |
|
Виолета Райчова Илиева - Добринова |
8 |
|
Татяна Иванова Малинова |
7 |
|
Мирела Емилова Христова |
7 |
|
Галина Рилчова Димитрова |
7 |
|
Надежда Кирилова Димитрова |
7 |
|
Елизабет Василева Боянова |
7 |
|
Даниела Иванова Тасева |
7 |
|
Десислава Василева Димитрова |
7 |
|
Силвия Любомирова Тонева |
7 |
|
Станислава Николаева Янева |
7 |
|
Маргарита Георгиева Николова |
6 |
|
Ива Мирославова Иванова |
6 |
|
Цветелина Малинова Антова |
6 |
|
Биляна Йорданова Борисова |
6 |
|
Зоя Димитрова Милева |
6 |
|
Анна Спасова Милчова |
6 |
|
Рени Крумова Велкова |
6 |
- Ромски образователен медиатор
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Настенка Асенова Илиева |
15 |
2. |
Зоя Димитрова Милева |
15 |
- Хигиенист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Маргарита Георгиева Николова |
15 |
|
Катя Ивайлова Павлова |
14 |
|
Юлия Асенова Михайлова |
13 |
|
Снежана Живкова Панова |
11 |
|
Десислава Смиленова Методиева |
8 |
|
Мирослава Радославова Христова |
8 |
|
Величка Гикова Петрова |
5 |
|
Соня Иванова Петрова |
5 |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции № 1, № 2, № 5, № 6 и № 9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во и 2-ро място за позиции № 3, № 4, № 7 и № 8 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с приключване на дейност по изпълнението на Административен договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Заповед № РД01-1316/22.07.2022г., Заповед № РД01-1317/22.07.2022г., Заповед № РД01-1318/22.07.2022г. на ИД на АСП, Решение № 828/31.08.2022 г, Решение № 829/31.08.2022 г. и Решение № 830/31.08.2022 г. на ОбС-Кюстендил и съгласно утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“ за три социални услуги- Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост „Кокиче”, „Здравец” и „Еделвайс”, Община Кюстендил представя следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за следните социални услуги:
ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/- „КОКИЧЕ”, „ЗДРАВЕЦ” И „ЕДЕЛВАЙС” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 45 лица с умствена изостаналост /всеки по 15 бр. жени/.
1. Ръководител – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен– минимум „Професионален бакалавър”;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – минимум 3 /три/ години;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугата за резидентна грижа;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦНСТПЛУИ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ЦНСТПЛУИ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Сключва договорите за предоставяне на услугата с потребителите.
6/ Сключва, изменя и прекратява трудовите договори с персонала, определя основното и допълнителното им трудово възнаграждение, командирова същите и налага дисциплинарни наказания при спазване разпоредбите на КТ.
7/ Изпълнява задълженията си на работодател на персонала при стриктно спазване изискванията на Кодекса на труда и другите нормативни актове, уреждащи трудово-правната сфера.
8/ Изготвя проект на бюджет и го предлага за утвърждаване на първостепенния разпоредител с бюджети – Община Кюстендил.
9/ Осигурява изпълнението на бюджета и се отчита за това пред първостепенния разпоредител с бюджети.
10/ Планира и се разпорежда с бюджетните средства, като второстепенен разпоредител.
11/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
12/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
13/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
14/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
15/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
16/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
17/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
18/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
19/ Извършва и други задачи, поставени от Община Кюстендил.
2. Социален работник – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – минимум 1/една/ година;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Планира и организира процеса на предоставяне на социалната услуга;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от социалните услуги;
4/Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на социалните услуги при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите;
6/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
3. Медицински специалист – 1,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалните услуги и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалните услуги /отопление, проветряване, дезинфекция/;
8/ Придружава потребителите на социални услуги до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ.
4. Трудотерапевт – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения и знания за справяне в ежедневието;
3/Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ.
5. Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Рехабилитация, Кинезитерапия.
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите в ЦНСТ;
2/ Изпълнява назначенията на лекаря, като рехабилитационни процедури /масаж, физиотерапия, теренно лечение/;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите в ЦНСТ;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на ЦНСТ;
5/ Организира и провежда съвместно с медицинските сестри закалителни процедури, съобразно сезона и предписанията на лекаря;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ.
6. Социален терапевт – 21 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др;
3/Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ;
7/Работа по график.
7. Счетоводител – 1,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
8. Касиер/домакин –1,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на ЦНСТ, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация.
9. Шофьор/Работник-поддръжка –3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Свидетелство за управление на МПС – Категория В.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦНСТ.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи.
6/ Управлява поверения му автомобил;
7/ Подготвя и извършва преглед на повереното му МПС преди излизане на път- проверява гориво, масло, гуми, двигател, скоростната кутия, кормилно управление, спирачки, осветление, преден и заден мост, индикатори на арматурното табло, наличност и състояние на инструменти и принадлежности към автомобила.
8/ Води необходимата документация.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец; Приложение 1;
- Автобиография - по образец ; Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалните услуги ЦНСТ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” №1 от 16.09.2022 г. до 23.09.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 26.09.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Във връзка с приключване на дейност по изпълнението на Административен договор № BG05M9OP001-2.090-0011-С01 по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Заповед № РД01-1319/22.07.2022г. на ИД на АСП, Решение № 831/31.08.2022 г. на ОбС-Кюстендил и съгласно утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“ за социалната услуга „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” за хора с различни форми на деменция, Община Кюстендил представя следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга:
„ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ”-
с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри“ № 30, почасова дневна грижа и подкрепа на 40 лица с деменция.
1. Ръководител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен– минимум „Професионален бакалавър”;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – минимум 3 /три/ години;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите за дневна грижа.
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ДЦПЛУ, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставяната социална услуга за дневна грижа;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ДЦПЛУ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Сключва договорите за предоставяне на услугата с потребителите.
6/ Сключва, изменя и прекратява трудовите договори с персонала, определя основното и допълнителното им трудово възнаграждение, командирова същите и налага дисциплинарни наказания при спазване разпоредбите на КТ.
7/ Изпълнява задълженията си на работодател на персонала при стриктно спазване изискванията на Кодекса на труда и другите нормативни актове, уреждащи трудово-правната сфера.
8/ Изготвя проект на бюджет и го предлага за утвърждаване на първостепенния разпоредител с бюджети – Община Кюстендил.
9/ Осигурява изпълнението на бюджета и се отчита за това пред първостепенния разпоредител с бюджети.
10/ Планира и се разпорежда с бюджетните средства, като второстепенен разпоредител.
11/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
12/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
13/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
14/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
15/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
16/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
17/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
18/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
19/ Извършва и други задачи, поставени от Община Кюстендил.
2. Социален работник – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, резидентни услуги и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ДЦПЛУ;
4/Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на ДЦПЛУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на ДЦПЛУ, техните семейства и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
3. Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
4. Медицински специалист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ДЦПЛУ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦПЛУ и в преразглеждането им;
4/ Следи и контролира за хигиената в ДЦПЛУ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
5/ Води необходимата документация и отчетност;
6 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦПЛУ.
5. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Кинезитерапия
4/Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ДЦПЛУ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ДЦПЛУ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социални услуги;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социални услуги;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦПЛУ.
6. Трудотерапевт – 5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на ДЦПЛУ за изграждане на ефективни умения и знания за справяне в ежедневието;
3/Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ДЦПЛУ и в преразглеждането, при необходимост;
6/ Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.
7. Социален терапевт – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в ДЦПЛУ;
2/ Извършва тоалет на потребителите, при необходимост;
3/ Проветрява помещенията, отговаря за пране и миене на посуда, кухненски инвентар, участва в хигиенизирането на двора, окопаването на цветни алеи и др.;
4/ Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в ДЦПЛУ;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалнате услуга
8. Счетоводител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ДЦПЛУ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ДЦПЛУ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
9. Касиер/домакин –1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалната услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация.
10. Шофьор/Работник поддръжка –1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Свидетелство за управление на МПС – Категория В;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ДЦ.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи;
6/ Управлява поверения му автомобил;
7/ Подготвя и извършва преглед на повереното му МПС преди излизане на път- проверява гориво, масло, гуми, двигател, скоростната кутия, кормилно управление, спирачки, осветление, преден и заден мост, индикатори на арматурното табло, наличност и състояние на инструменти и принадлежности към автомобила;
8/ Води необходимата документация.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец; Приложение 1;
- Автобиография - по образец ; Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Свидетелство за управление на МПС – копие /ако е приложимо/;
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалните услуги ДЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” №1 от 16.09.2022 г. до 23.09.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 26.09.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Конкурсна комисия определената със Заповед № РД-00-1191/07.09.2022 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатите кандидати за длъжността началник на отдел „Контрол по строителството“ следва да се явят за решаване на тест на 26.09.2022 г. от 10.00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет. 2
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 26.09.2022 г. в 14.00 часа
Кандидатите решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
В съответствие с разпоредбите на чл. 34, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста
Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 20 /двадесет/ въпроса; верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка.
Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Съгласно решение на конкурсната комисия минимална оценка за успешно издържал интервюто е не по-ниска от “4”.
Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 6 от НПКПМДСл.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, преценявайки относителната им тежест при преценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:
Определя коефициент “5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;
Определя коефициент “4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
07.09.2022 ГОД. (СРЯДА) |
|||
1. |
07.09.2022 |
Благовеста Михайлова Димова |
09:00 |
2. |
07.09.2022 |
Мариана Петрова Тодорова |
09:10 |
3. |
07.09.2022 |
Цветелина Маринова Първанова |
09:20 |
4. |
07.09.2022 |
Теодора Влериева Игнатова |
09:30 |
5. |
07.09.2022 |
Ани Ясенова Стоичкова |
09:40 |
6. |
07.09.2022 |
Венелина Николова Граховска |
09:50 |
7. |
07.09.2022 |
Ангелина Валентинова Райчева |
10:00 |
8. |
07.09.2022 |
Габриела Георгиева Георгиева |
10:10 |
9. |
07.09.2022 |
Ирина Ангелова Станкова |
10:20 |
10. |
07.09.2022 |
Светлана Петрова Георгиева |
10:30 |
11. |
07.09.2022 |
Силвия Любомирова Тонева |
10:40 |
12. |
07.09.2022 |
Ирена Георгиева Кирилова |
10:50 |
13. |
07.09.2022 |
Константина Цекова Цекова |
11:00 |
14. |
07.09.2022 |
Даниела Иванова Тасева |
11:10 |
15. |
07.09.2022 |
Весела Петрова Митова – Кирилова |
11:20 |
16. |
07.09.2022 |
Румен Живков Иванов |
11:30 |
17. |
07.09.2022 |
Ваня Миткова Горчовска |
11:40 |
18. |
07.09.2022 |
Цветелина Малинова Антова |
11:50 |
19. |
07.09.2022 |
Гергана Руменова Тачкова |
12:00 |
20. |
07.09.2022 |
Денислав Валентинов Георгиев |
12:10 |
21. |
07.09.2022 |
Албена Симеонова Илиева |
12:20 |
22. |
07.09.2022 |
Диана Димитрова Веселинова |
12:30 |
23. |
07.09.2022 |
Диана Даниелова Георгиева |
12:40 |
24. |
07.09.2022 |
Ралица Димитрова Николова |
12:50 |
08.09.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК) |
|||
25. |
08.09.2022 |
Мирослав Любенов Методиев |
09:00 |
26. |
08.09.2022 |
Кристина Христова Георгиева |
09:10 |
27. |
08.09.2022 |
Станислава Николаева Янева |
09:20 |
28. |
08.09.2022 |
Даниела Любчова Александрова |
09:30 |
29. |
08.09.2022 |
Жулиета Кирилова Касабова |
09:40 |
30. |
08.09.2022 |
Цветелина Георгиева Стойнева |
09:50 |
31. |
08.09.2022 |
Димитрина Асенова Кирова |
10:00 |
32. |
08.09.2022 |
Росица Иванова Митрева |
10:10 |
33. |
08.09.2022 |
Росита Николаева Любенова |
10:20 |
34. |
08.09.2022 |
Наташа Велинова Димитрова |
10:30 |
35. |
08.09.2022 |
Стефанка Стоянова Тодорова -Любенова |
10:40 |
36. |
08.09.2022 |
Венета Кирилова Спасова |
10:50 |
37. |
08.09.2022 |
Настенка Асенова Илиева |
11:00 |
38. |
08.09.2022 |
Невина Михалова Данчева |
11:10 |
39. |
08.09.2022 |
Зоя Димитрова Милева |
11:20 |
40. |
08.09.2022 |
Снежана Красимирова Чернева |
11:30 |
41. |
08.09.2022 |
Мариана Райчева Янева |
11:40 |
42. |
08.09.2022 |
Милена Симеонова Димитрова |
11:50 |
43. |
08.09.2022 |
Ива Мирославова Иванова |
12:00 |
44. |
08.09.2022 |
Йоана Георгиева Георгиева |
12:10 |
45. |
08.09.2022 |
Нели Евгениева Христова |
12:20 |
46. |
08.09.2022 |
Татяна Иванова Малинова |
12:30 |
47. |
08.09.2022 |
Мирела Емилова Христова |
12:40 |
48. |
08.09.2022 |
Милчо Иванов Блачев |
12:50 |
49. |
08.09.2022 |
Саша Георгиева Дончева |
13:00 |
09.09.2022 ГОД. (ПЕТЪК) |
|||
50. |
09.09.2022 |
Галина Рилчова Димитрова |
09:00 |
51. |
09.09.2022 |
Надежда Кирилова Димитрова |
09:10 |
52. |
09.09.2022 |
Даниела Ананиева Венкова |
09:20 |
53. |
09.09.2022 |
Елизабет Василева Боянова |
09:30 |
54. |
09.09.2022 |
Десислава Василева Димитрова |
09:40 |
55. |
09.09.2022 |
Рени Кирилова Колева |
09:50 |
56. |
09.09.2022 |
Стефан Желязков Тодоров |
10:00 |
57. |
09.09.2022 |
Биляна Емилова Йорданова |
10:10 |
58. |
09.09.2022 |
Маргарита Георгиева Николова |
10:20 |
59. |
09.09.2022 |
Биляна Йорданова Борисова |
10:30 |
60. |
09.09.2022 |
Анна Спасова Милчова |
10:40 |
61. |
09.09.2022 |
Виолета Райчова Илиева - Добринова |
10:50 |
62. |
09.09.2022 |
Светлана Всилиева Николова |
11:00 |
63. |
09.09.2022 |
Евелина Василева Симеонова |
11:10 |
64. |
09.09.2022 |
Катя Ивайлова Павлова |
11:20 |
65. |
09.09.2022 |
Величка Гикова Петрова |
11:30 |
66. |
09.09.2022 |
Соня Иванова Петрова |
11:40 |
67. |
09.09.2022 |
Елена Иванова Андонова |
11:50 |
68. |
09.09.2022 |
Ивелина Живкова Митева |
12:00 |
69. |
09.09.2022 |
Десислава Смиленова Методиева |
12:10 |
70. |
09.09.2022 |
Мирослава Радославова Христова |
12:20 |
71. |
09.09.2022 |
Юлия Асенова Михайлова |
12:30 |
72. |
09.09.2022 |
Катеринка Кирилова Вурбажка |
12:40 |
73. |
09.09.2022 |
Валентина Асенова Илиева |
12:50 |
74. |
09.09.2022 |
Снежана Живкова Панова |
13.00 |
75. |
09.09.2022 |
Рени Крумова Велкова |
13.10 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,
КАБИНЕТ 45
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Мариана Петрова Тодорова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
2. |
Цветелина Маринова Първанова |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
3. |
Теодора Валериева Игнатова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
4. |
Венета Кирилова Спасова |
Ромски образователен медиатор Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
5. |
Росита Николаева Любенова |
Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
6. |
Ани Ясенова Стоичкова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
7. |
Венелина Николова Граховска |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
8. |
Катя Ивайлова Павлова |
Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
9. |
Величка Гикова Петрова |
Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
10. |
Соня Иванова Димитрова |
Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
11. |
Настенка Асенова Илиева |
Ромски образователен медиатор
|
Отговаря на изискванията |
12. |
Кристина Христова Георгиева |
Социален работник Педагог |
Отговаря на изискванията |
13. |
Снежана Красимирова Чернева
|
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
14. |
Мариана Райчева Янева |
Социален медиатор Хигиенист Ромски образователен медиатор |
Отговаря на изискванията |
15. |
Цветелина Георгиева Стойнева |
Педагог Социален работник |
Отговаря на изискванията |
16. |
Габриела Георгиева Георгиева |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
17. |
Елена Иванова Андонова |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
18. |
Невина Михалова Данчева |
Педагог Ромски образователен медиатор |
Отговаря на изискванията |
19. |
Милена Симеонова Димитрова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
20. |
Ива Мирославова Иванова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
21. |
Ирина Ангелова Станкова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
22. |
Йоанна Георгиева Георгиева |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
23. |
Ивелина Живкова Митева |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
24. |
Нели Евгениева Христова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
25. |
Татяна Иванова Малинова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
26. |
Мирела Емилова Христова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
27. |
Милчо Иванов Блачев |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
28. |
Снежана Живкова Панова |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
29. |
Светлана Петрова Георгиева |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
30. |
Галина Рилчова Димитрова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
31. |
Надежда Кирилова Димитрова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
32. |
Даниела Ананиева Венкова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
33. |
Силвия Любомирова Тонева |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
34. |
Наташа Велинова Димитрова |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
35. |
Елизабет Василева Боянова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
36. |
Десислава Василева Димитрова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
37. |
Десислава Смиленова Методиева |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
38. |
Мирослава Радославова Христова |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
39. |
Ирена Георгиева Кирилова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
40. |
Даниела Любчова Александрова |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
41. |
Жулиета Кирилова Касабова |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
42. |
Станислава Николаева Янева
|
Психолог Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
43. |
Юлия Асенова Михайлова |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
44. |
Рени Кирилова Колева |
Социален медиатор Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
45. |
Катеринка Кирилова Вурбажка |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
46. |
Стефан Желязков Тодоров |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
47. |
Благовеста Михайлова Димова |
Ръководител |
Отговаря на изискванията |
48. |
Биляна Емилова Йорданова
|
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
49. |
Даниела Иванова Тасева |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
50. |
Маргарита Георгиева Николова |
Социален медиатор Хигиенист |
Отговаря на изискванията |
51. |
Весела Петрова Митова-Кирилова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
52. |
Румен Живков Иванов |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
53. |
Ваня Миткова Горчовска |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
54. |
Биляна Йорданова Борисова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
55. |
Валентина Асенова Илиева |
Хигиенист
|
Отговаря на изискванията |
56. |
Цветелина Малинова Антова |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
57. |
Гергана Руменова Тачкова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
58. |
Денислав Валентинов Георгиев |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
59. |
Зоя Димитрова Милева |
Ромски образователен медиатор Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
60. |
Албена Симеонова Илиева |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
61. |
Диана Димитрова Веселинова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
62. |
Анна Спасова Милчова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
63. |
Виолета Райчова Илиева-Добринова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
64. |
Диана Даниелова Георгиева |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
65. |
Стефанка Стоянова Тодорова-Любенова |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
66. |
Ралица Димитрова Николова |
Социален работник Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
67. |
Димитрина Асенова Кирова |
Логопед Педагог Социален работник |
Отговаря на изискванията |
68. |
Мирослав Любенов Методиев |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
69. |
Светлана Василиева Николова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
70. |
Ангелина Валентинова Райчева |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
71. |
Константина Цекова Цекова |
Социален работник
|
Отговаря на изискванията |
72. |
Росица Иванова Митрева |
Логопед |
Отговаря на изискванията |
73. |
Евелина Василева Симеонова |
Социален медиатор
|
Отговаря на изискванията |
74. |
Рени Крумова Велкова |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
75. |
Саша Георгиева Дончева |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1 |
Мариана Петрова Тодорова |
Ръководител |
Няма представен документ за професионален опит |
2 |
Цветелина Маринова Първанова |
Педагог |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
3 |
Ани Ясенова Стоичкова |
Педагог |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
4 |
Венелина Николова Граховска |
Педагог |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
5 |
Ирина Ангелова Станкова |
Педагог |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
6 |
Светлана Петрова Георгиева |
Педагог Ръководител Логопед
|
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност за Логопед и Педагог Ръководител- Няма представен документ за професионален опит |
7 |
Весела Петрова Митова-Кирилова |
Ръководител
|
Няма представен документ за професионален опит |
8 |
Албена Симеонова Илиева |
Психолог Ръководител
|
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност-Психолог Ръководител-Няма представен документ за професионален опит |
9 |
Ралица Димитрова Николова |
Педагог
|
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |
10 |
Мирослав Любенов Методиев |
Ръководител
|
Няма представен документ за професионален опит |
Списък на оценени и класирани кандидати по проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:
I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦАТА, КЛАСИРАНИ НА 1 - ВО И 2 - РО МЯСТО.
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ТОЧКИ |
1. |
Силвия Георгиева Илиева |
16 т. |
2. |
Александрина Ивайлова Витанова |
15 т. |
В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок, договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
ДАТА |
КАНДИДАТ |
ЧАС |
01.09.2022 г. |
Силвия Георгиева Илиева |
10:00 ч. |
01.09.2022 г. |
Александрина Ивайлова Витанова |
10:10 ч |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
- ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Силвия Георгиева Илиева |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
2. |
Александрина Ивайлова Витанова |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
МОТИВИ |
1. |
Катеринка Кирилова Вурбажка |
Длъжността, за която кандидатства не отговаря на обявения конкурс за подбор на персонал |
Още...
На основание чл.10а, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД–00–1148/24.08.2022 година, Община Кюстендил обявява конкурс за длъжността Началник отдел "Контрол по строителството" при дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“ - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността:
1. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията, по прилагане на устройствените планове, одобрени инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, определените строителни линии и нива, както и спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
• Специалност – промишлено и гражданско строителство или еквивалентни области;
• Професионална област –строителство;
• Години професионален опит - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 7
• Ръководно ниво – 7Б
2.2. По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт - няма
3. Други компетентности:
• Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писменна форма;
• Фокус на клиента(вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задълженията и дейността на общинската администрация;
• Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5. Минимален размер на основната заплата – 750 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга
„Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства
ще бъде назначена 1 щатна бройка: Логопед;
1. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 15.08.2022 г. до 02.09.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.09.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 2 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);
Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 11.08.2022 г. до 26.08.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 29.08.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕН КАНДИДАТ:
Кинезитерапевт
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
1. |
Александра Василева Станоева |
15 |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценен и класиран кандидат за заемане на съответната длъжност.