ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (382)

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Специален педагог

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.№131/16.03.2023г.

Специален педагог

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

 Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

                                    

1.         

29.03.2023г.

Вх.№130/15.03.2023г.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

10:00

2.         

29.03.2023г

Вх.№131/16.03.2023г.

10:10

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа”  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил““  за следните длъжности:
•    Ръководител - 1 щ. бр.;
•    Психолог - 1 щ. бр.;
•    Социален работник- 1 щ. бр.;
•    Социален медиатор – 7 щ. бр.;
•    Медицинска сестра– 7 щ. бр.;
•    Кинезитерапевт /Рехабилитатор– 2 щ. бр.;
•    Диспечер/Домакин - 1 щ. бр.;
•    Човешки ресурси- 1 щ. бр.;
•    Счетоводител - 1 щ. бр.

С цялата информация по обявените свободни позиции за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа”  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил““   може да се запознаете тук

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 27.03.2023 г. до 06.04.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 07.04.2023 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-385/ 14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.007-0027 „Функциониране на Областен информационен център – Кюстендил през периода 2022 – 2023 г.“,  проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира: 

 

Трите имена на кандидата

Краен резултат

тест + интервю

1.

Симона Тонева Митова

50,5

 

 

 

 

Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.

Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия

от тях личен резултат.

Споделете в социалните мрежи:

Асистентската подкрепа е специализирана социална услуга, която включва подкрепа от асистент в домашна среда за:
•    самообслужване;
•    движение и придвижване;
•    промяна и поддържане на позицията на тялото;
•    изпълнение на ежедневни и домакински дейности;
•    комуникация.

За асистенти в СУ могат да кандидатстват лица, отговарящи на следните условия:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит  в социална или здравна сфера е предимство;
3/Да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Организира и планира собствената си дейност като асистент, съгласно  длъжностната характеристика.
2/ Оказва помощ на потребителите в домашна среда;
3/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите в домашна среда;
4/ Информира Ръководителя-екип на СУ за наблюдавани промени или влошаване в здравословното и/или емоционалното състояние на потребителя, както и за разпознати/споделени други рискове.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -   Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-    Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Назначаването на асистентите се извършва съгласно разпоредбите на Кодекса на труда.

    Лицата, които желаят да бъдат асистенти, подават Заявление - Приложение 1 и Автобиография – Приложение 1А по образец в социалната услуга „Асистентска подкрепа“, намираща се в гр. Кюстендил, ул.“Ефрем Каранов“ 33А, ет.2,
тел: 0888 38 60 10.

Споделете в социалните мрежи:

След запознаване и проверка на подадените от кандидатите документи за участие в обявения конкурс за Експерт „Информационно обслужване и услуги“ в ОИЦ – Кюстендил, Комисия назначена със Заповед № РД-00-385/14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил

I.    Допуска до явяване на тест следните кандидати:

Симона Тонева Митева

II.    Недопуска до явяване на тест следните кандидати:

Зорница Василева Кадийска-Спасова – предоставените документи не удостоверяват
          изпълнението на изискването за минимум 1 г.  
          професионален опит по проекти.

Тестът ще се проведе на 24 март (петък) 2023 г. от 10:00 ч. в административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1 , ет.2 , стая № 41
В деня на теста кандидатите да се явят в 9.45 ч. До тест се допуска само срещу легитимация с документ за самоличност.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:


1.    Специален педагог – 1 щ. бр.;
2.    Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
3.  Акушерка/Медицински сестра – 1 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:


1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено висше образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)    Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
-    комуникативни и комуникационни умения,
-    самостоятелна работа в клас и в къщи,
-    самостоятелно учене,
-    работа в група,
-    решаване на проблеми,
-    критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
-    за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
-    за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
-    за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
-    за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

2.    Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Специалност – рехабилитация, кинезитерапия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2)    Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
3)    Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугите в „Център за услуги за ранно детско развитие”, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4)    Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на моторното развитие на детето им;
5)    Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
6)    Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
7)    Участие в групи за работа с родители;
8)    Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
9)    Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства);
10)    Подпомагане, съвместно с логопед на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с подобни проблеми;
11)    Направляване на домашната кинезитерапевтична интервенция;
12)    Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
13)    Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващия се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения;
14)    Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва „Център за услуги за ранно детско развитие”;
15)    Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
16)    Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители, относно моторното развитие на децата им;
17)    Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
18)    Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

3.    Акушерка/Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено медицинско образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
3)    Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
2)    При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
3)    Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
4)    Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
5)    Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
6)    Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
7)    Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8)    Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
9)    Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
10)    Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
11)    Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
12)    Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-    Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-    Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-    Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-    Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-    Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-    Да притежават компютърна грамотност;
-    Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 13.03.2023 г. до 17:00 часа на 24.03.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 27.03.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Кирил Йорданов Мотикаров

Работник поддръжка

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

 

1.         

07.03.2023г.

Кирил Йорданов Мотикаров

 

10.00 ч.

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 51

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Работник поддръжка

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Кирил Йорданов Мотикаров

15 т.

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт