РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (389)
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „старши юрисконсулт“
в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“
при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуснати до конкурс кандидати – вх. № 93-00-879/14.06.2022 г.
Недопуснати до конкурс кандидати - Няма
Андрей Димитров /п/
Председател на конкурсната комисия
УВАЖАЕМИ КАНДИДАТИ,
Уведомяваме Ви, че графика за събеседване на допуснатите кандидати за длъжностите Управител и Психолог за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства"/ЦПЛУ/ се изменя поради служебна ангажираност на Председателя на конкурсната комисия определена със Заповед №РД-00-579 от 09.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил.
Събеседването ще се проведе на 28.06.2022 г. /вторник/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45, както следва:
№ |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
Веско Николов Рангачев |
10.00 ч. |
2. |
Лили Антонова Иванова |
10.15 ч. |
По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)
|
|||
1. |
23.06.2022 |
Лили Антонова Иванова |
14.45 ч. |
2. |
23.06.2022 |
Веско Николов Рангачев |
15.00 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил - Кабинет 45
По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Веско Николов Рангачев |
Управител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Лили Антонова Иванова |
Психолог |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства
ще бъдат назначени 4 щатни бройки: Психолог; Медицинска сестра; Кинезитерапевт; Логопед.
- Психолог – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
- Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.
- Кинезитерапевт – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.
- Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 13.06.2022 г. до 24.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 27.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)
|
|||
1. |
23.06.2022 |
Рената Генчова Христова |
09.30 ч. |
2. |
23.06.2022 |
Невина Михалова Данчева |
09.40 ч. |
3. |
23.06.2022 |
Стефан Иванов Ангелов |
09.50 ч. |
4. |
23.06.2022 |
Юлиян Янчев Костадинов |
10.00ч. |
5. |
23.06.2022 |
Владислав Владимиров Тасков |
10.10 ч. |
6. |
23.06.2022 |
Катрин Валентинова Стойнева |
10.20 ч. |
7. |
23.06.2022 |
Николета Антонова Иванова |
10.30 ч. |
8. |
23.06.2022 |
Веска Огнянова Златкова |
10.40 ч. |
9. |
23.06.2022 |
Красимир Благоев Илиев |
10.50 ч. |
10. |
23.06.2022 |
Валери Кирилов Костадинов |
11.00 ч. |
11. |
23.06.2022 |
Величка Любенова Шушкова |
11.10 ч. |
12. |
23.06.2022 |
Емилия Спасова Коцева |
11.20 ч. |
13. |
23.06.2022 |
Десислава Петрова Василева |
11.30 ч. |
14. |
23.06.2022 |
Илияна Кирилова Любикова |
11.40 ч. |
15. |
23.06.2022 |
Милица Вескова Якимова |
11.50 ч. |
16. |
23.06.2022 |
Валентин Викторов Стоянов |
13.00 ч. |
17. |
23.06.2022 |
Бойко Красимиров Георгиев |
13.10 ч. |
18. |
23.06.2022 |
Снежана Живкова Панова |
13.20ч. |
19. |
23.06.2022 |
Пламен Симеонов Спасов |
13.30 ч. |
20. |
23.06.2022 |
Райка Славева Владимирова |
13.40 ч. |
21. |
23.06.2022 |
Биляна Методиева Иванова |
13.50ч. |
22. |
23.06.2022 |
Даниела Василева Лазова |
14.00 ч. |
23. |
23.06.2022 |
Ивайло Евгениев Пейчев |
14.10 ч. |
24. |
23.06.2022 |
Бисер Стойчев Владимиров |
14.20 ч. |
25. |
23.06.2022 |
Емил Димитров Лучански |
14.30 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,
КАБИНЕТ 45
По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Рената Генчова Христова |
Управител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Невина Михалова Данчева |
Управител, социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
3. |
Стефан Иванов Ангелов |
Управител, социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
4. |
Юлиян Янчев Костадинов |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
5. |
Владислав Владимиров Тасков |
Социален работник, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
6. |
Катрин Валентинова Стойнева |
Социален работник, счетоводител |
Отговаря на изискванията |
7. |
Николета Антонова Иванова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
8. |
Веска Огнянова Златкова |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
9. |
Красимир Благоев Илиев |
Шофьор, работник – поддръжка, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
10. |
Валери Кирилов Костадинов |
Работник – поддръжка, трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
11. |
Величка Любенова Шушкова |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
12. |
Емилия Спасова Коцева |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
13. |
Десислава Петрова Василева |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
14. |
Илияна Кирилова Любикова |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
15. |
Милица Вескова Якимова |
Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
16. |
Валентин Викторов Стоянов |
Трудотерапевт, санитар |
Отговаря на изискванията |
17. |
Бойко Красимиров Георгиев |
Работник – поддръжка, шофьор, Трудотерапевт |
Отговаря на изискванията |
18. |
Снежана Живкова Панова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
19. |
Пламен Симеонов Спасов |
Шофьор; |
Отговаря на изискванията |
20. |
Райка Славева Владимирова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
21. |
Биляна Методиева Иванова |
санитар |
Отговаря на изискванията |
22. |
Даниела Василева Лазова |
Счетоводител |
Отговаря на изискванията |
23. |
Ивайло Евгениев Пейчев |
Шофьор, работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
24. |
Бисер Стойчев Владимиров |
Шофьор, работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
25. |
Емил Димитров Лучански |
Работник – поддръжка |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1 |
Венета Кирилова Спасова |
Социален терапевт |
Подадено заявление след обявения краен срок
|
2 |
Юлиян Янчев Костадинов |
Управител |
Не е представено копие на документ за професионален опит по специалността, съгласно изискванията |
3 |
Валентин Викторов Стоянов |
Работник - поддръжка |
Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията |
4 |
Траянка Методиева Боянова |
Санитар |
Не е представено копие на документ за завършено основно образование, съгласно изискванията |
5 |
Венцислав Данчов Драганов |
Шофьор |
Не е представено копие на документ за завършено средно образование, съгласно изискванията |
6 |
Владислав Владимиров Тасков |
Работник - поддръжка |
Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията |
Конкурсната комисия, определена със заповед РД-00-680/31.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за защита на концепцията на 15.06.2022 г. от 09:00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, етаж 2.
Интервюто с допуснатият кандидат, получил оценка най-малко „8“ на писмената концепция и нейната защита ще се проведе на 16.06.2022 г. в 09:00 часа на горепосочения адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
- Коефициентите при формиране резултатите от конкурса, както следва:
- за разработване на концепцията и за нейната защита – коефициент 4;
- за интервюто – коефициент 5.
- Критерии за оценка на писмената разработка:
а. пълнота на обхвата на най-важните въпроси, свързани със съдържанието на разработката;
б. практическа насоченост;
в. ясно формулирани цели;
г. логичност, последователност, аргументираност и стил на изложението.
- Начина за формиране на резултатите от конкурса:
а) Всеки член на комисията се запознава с представената писмена концепция на кандидата и я преценява по 5-степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
б) Кандидат, чиито концепция е преценена като отговаряща на изискванията и оценена с оценка не по-ниска от „4”, се допускат до защита на концепцията;
в) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията на всеки кандидат по 5-степенна скала, като оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на членовете.
в) Време за защита на концепцията – до 30 минути;
г) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията по 5-степенна скала, като оценката е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. Конкурсната комисия може да задава въпроси относно информационните източници, които са ползвани при подготовката на писмената концепция и компетентности, които са ключови за ефективното изпълнение на длъжността;
д) Общият резултат допуснатият кандидат е сбор от оценките на писмената концепция и на нейната защита;
е) До участие в интервюто се допуска кандидат, чийто общ резултат от оценката на писмената концепция и от оценката на нейната защита е най-малко „8”;
ж) Продължителността на интервюто е до 20 минути;
з) При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 5 точки;
и) Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при разработване на концепцията и нейната защита, и интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Допуснати до конкурс кандидати – вх. № 94-00-741/30.05.2022 г.
Недопуснати до конкурс кандидати - вх. № 94-00-1924/26.05.2022 г.
Основание за недопускането – чл. 20, ал. 2, т. 1 предложение първо от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители - не са представени всички необходими документи, а именно – липсват заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
Мирослав Миланов /п/
Председател на конкурсната комисия
06.06.2022 г.
Още...
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-707/03.06.2022 г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ – ЕДНА ЩАТНА БРОЙКА
в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“ при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността:
- Кратко описание на длъжността: Изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация, осъществяване на процесуално представителство; Осъществяване на правна помощ за законосъобразно изпълнение на функциите при упражняване дейността на Дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр. 67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г., доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022.):
- Изисквана минимална образователна степен на завършено образование магистър
- Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) - Право.
- Години професионален опит – 1 година или минимален ранг – V младши
- Вид правоотношение: Служебно
- Длъжностно ниво 10
- Експертно ниво: 6
2.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт –Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт
- Други компетентности
- Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
- Минимален размер на основната заплата - 710 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
- Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа, в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 Патронажна грижа + Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Методика
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 30.05.2022 г. до 17.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 21.06.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:
О Б Я В Л Е Н И Е ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/
с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания
1. Управител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки.
4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦПЛУ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ЦПЛУ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центъра;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
2. Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
3. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 30.05.2022 г. до 10.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 14.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран, Административен договор № BG05M9OP001-2.061 –0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Ръководител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Теменужка Георгиева Джагалова |
6 |
2.Социален работник
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Николета Антонова Иванова |
14 |
2. |
Катрин Валентинова Стойнева |
13 |
3. |
Цветелина Иванова Таскова |
12 |
4. |
Светлана Петрова Георгиева |
11 |
5. |
Весела Иванова Божкова |
10 |
6. |
Милена Христова Арсова |
8 |
7. |
Цветелина Георгиева Стойнева |
8 |
8. |
Владислав Владимиров Тасков |
7 |
9. |
Ирена Георгиева Кирилова |
7 |
10. |
Владан Винко Николов |
7 |
3.Кинезитерапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Елена Емилова Лучанска |
13 |
4.Медицински специалист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Антоанета Стоянова Атанасова |
13 |
5.Счетоводител/Домакин
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Нели Кирилова Александрова |
15 |
2. |
Катрин Валентинова Стойнева |
9 |
3. |
Даниела Василева Лазова |
6 |
4. |
Теменужка Георгиева Джагалова |
5 |
6.Трудотерапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Милица Вескова Якимова |
15 |
2. |
Милена Христова Арсова |
15 |
3. |
Светлана Петрова Георгиева |
15 |
4. |
Величка Любенова Шушкова |
14 |
5. |
Рени Крумова Велкова |
13 |
6. |
Емилиян Методиев Бързачки |
12 |
7. |
Мариана Павлова Банкова |
11 |
8. |
Николета Иванова Василева |
11 |
9. |
Цветелина Георгиева Стойнева |
11 |
10. |
Илияна Кирилова Любикова |
11 |
11. |
Антония Григорова Радойчева |
11 |
12. |
Антоанета Асенова Атанасова |
11 |
13. |
Марияна Кирилова Цветкова |
11 |
14. |
Детелин Златков Иванов |
11 |
15. |
Валери Кирилов Костадинов |
10 |
16. |
Бойко Красимиров Георгиев |
10 |
17. |
Веска Огнянова Златкова |
10 |
18. |
Владислав Владимиров Тасков |
10 |
19. |
Маргарита Лазарова Григорова |
9 |
20. |
Даниела Йорданова Сергева |
9 |
21. |
Ася Георгиева Иванова |
9 |
22. |
Валентин Викторов Стоянов |
9 |
23. |
Григор Димитров Велинов |
8 |
24. |
Снежана Илиева Йорданова |
8 |
25. |
Десислава Петрова Василева |
8 |
26. |
Ирена Георгиева Кирилова |
8 |
27. |
Даниела Тончева Зарева |
7 |
28. |
Ваня Василева Писиос |
6 |
29. |
Ивайло Евгениев Пейчев |
6 |
30. |
Димитър Кирилов Куков |
5 |
7.Работник поддръжка
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Митко Георгиев Лучански |
15 |
2. |
Емилиян Методиев Бързачки |
14 |
3. |
Йордан Кайзеров Йорданов |
13 |
4. |
Ясен Николаев Димитров |
12 |
5. |
Детелин Златков Иванов |
11 |
6. |
Валери Кирилов Костадинов |
11 |
7. |
Васко Георгиев Христов |
11 |
8. |
Бойко Красимиров Георгиев |
11 |
9. |
Красимир Благоев Илиев |
10 |
10. |
Григор Димитров Велинов |
10 |
11. |
Любомир Йорданов Радойчев |
8 |
12. |
Ивайло Евгениев Пейчев |
6 |
13. |
Димитър Кирилов Куков |
5 |
8.Социален терапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Ася Георгиева Иванова |
15 |
2. |
Снежана Живкова Панова |
13 |
3. |
Мариана Кирилова Цветкова |
12 |
4. |
Снежана Илиева Йорданова |
11 |
5. |
Валентин Викторов Стоянов |
10 |
6. |
Теменужка Ангелова Ненова |
9 |
7. |
Радостина Иванова Атанасова |
8 |
8. |
Райка Славова Владимирова |
8 |
9. |
Здравка Василова Златковска |
7 |
10. |
Катерина Крумова Янева |
7 |
11. |
Здравка Якимова Якимова |
7 |
12. |
Мария Любомирова Димова |
6 |
13. |
Венета Кирилова Спасова |
6 |
14. |
Татяна Василева Иванова |
6 |
9.Шофьор
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Емил Страхилов Григоров |
15 |
|
Благой Кирилов Стоянов |
14 |
|
Васко Георгиев Христов |
13 |
|
Васил Бойков Георгиев |
12 |
|
Бойко Красимиров Георгиев |
11 |
|
Борислав Пламенов Стоичков |
10 |
|
Иванчо Милчев Салтиров |
10 |
|
Красимир Благоев Илиев |
10 |
|
Григор Димитров Велинов |
10 |
|
Любомир Йорданов Радойчев |
10 |
|
Илияна Кирилова Любикова |
9 |
|
Маргарита Лазарова Григорова |
7 |
|
Ивайло Евгениев Пейчев |
6 |
|
Димитър Кирилов Куков |
5 |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции от № 2 до № 5 и за позиции № 7 и № 9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиции № 6 и № 8 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.