ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (390)

Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за длъжността „старши юрисконсулт“

в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“ при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил

Конкурсната комисия, определена със Заповед № РД-00-782/17.06.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатите кандидати за длъжността „ст. юрисконсулт“ следва да се яви за решаване на тест на 04.07.2022 г. от 09:00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет.2.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 04.07.20221 г. в 13.00 часа на горепосочения адрес.
Кандидатите решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.
В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценят с по 1 /една/ точка.
Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Съгласно решение на конкурсната комисия минимална оценка за успешно издържал интервюто е не по-ниска от 4.
Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, преценявайки относителната им тежест при преценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:
Определя коефициент „5“ за умножаване на резултата на кандидатите, получени при решаване на тест;
Определя коефициент „4“ за умножаване на резултата на кандидатите, получени при провеждането на интервюто;
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

Андрей Димитров /п/
Председател на конкурсната комисия

Споделете в социалните мрежи:

Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „старши юрисконсулт“

в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“
 при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил

Допуснати до конкурс кандидати – вх. № 93-00-879/14.06.2022 г.

Недопуснати до конкурс кандидати - Няма


Андрей Димитров /п/
Председател на конкурсната комисия

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.44, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:

Първо място: Вх. № 93-00-741/30.05.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

УВАЖАЕМИ КАНДИДАТИ,

Уведомяваме Ви, че графика за събеседване на допуснатите кандидати за длъжностите Управител и Психолог за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства"/ЦПЛУ/  се изменя поради служебна ангажираност на Председателя на конкурсната комисия определена със Заповед №РД-00-579 от 09.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил.

Събеседването ще се проведе на 28.06.2022 г. /вторник/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45, както следва:                                               

КАНДИДАТ

 

ЧАС

1.                  

Веско Николов Рангачев

10.00 ч.

2.                  

Лили Антонова Иванова

10.15 ч.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)

 

1.                  

23.06.2022

Лили Антонова Иванова

14.45 ч.

2.                  

23.06.2022

Веско Николов Рангачев

15.00 ч.

Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил - Кабинет 45

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран с Договор №BG05M9OP001-2.061–0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.        

Веско Николов Рангачев

Управител

Отговаря на изискванията

2.        

Лили Антонова Иванова

Психолог

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:

 Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/

с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства

ще бъдат назначени 4 щатни бройки: Психолог; Медицинска сестра; Кинезитерапевт; Логопед.

  1. Психолог – 1 щатна бройка

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/Области на образование: Психология;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

  1. Медицинска сестра – 1 щатна бройка

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;

3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;

2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;

4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;

5/ Регистрира назначенията в специален регистър;

6/  Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;

7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;

8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;

9/ Води необходимата документация и отчетност;

10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

  1. Кинезитерапевт – 1 щатна бройка

 Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Кинезитерапия;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;

2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;

3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;

4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;

5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

6/  Води необходимата документация и отчетност;

7/  Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.

  1. Логопед – 1 щатна бройка

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3/ Области на образование: Логопедия;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;

2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;

3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;

4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;

7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;

8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,

9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;

10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;

11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1;

Автобиография - по образец- Приложение 2;

Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 13.06.2022 г. до 24.06.2022 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.     

 

Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248

 

 

ВАЖНО:

         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 27.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                                                                   

        

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

23.06.2022 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)

 

1.                  

23.06.2022

Рената Генчова Христова

09.30 ч.

2.                  

23.06.2022

Невина Михалова Данчева

09.40 ч.

3.                  

23.06.2022

Стефан Иванов Ангелов

09.50 ч.

4.                  

23.06.2022

Юлиян Янчев Костадинов

10.00ч.

5.                  

23.06.2022

Владислав Владимиров Тасков

10.10 ч.

6.                  

23.06.2022

Катрин Валентинова Стойнева

10.20 ч.

7.                  

23.06.2022

Николета Антонова Иванова

10.30 ч.

8.                  

23.06.2022

Веска Огнянова Златкова

10.40 ч.

9.                  

23.06.2022

Красимир Благоев Илиев

10.50 ч.

10.             

23.06.2022

Валери Кирилов Костадинов

11.00 ч.

11.             

23.06.2022

Величка Любенова Шушкова

11.10 ч.

12.             

23.06.2022

Емилия Спасова Коцева

11.20 ч.

13.             

23.06.2022

Десислава Петрова Василева

11.30 ч.

14.             

23.06.2022

Илияна Кирилова Любикова

11.40 ч.

15.             

23.06.2022

Милица Вескова Якимова

11.50 ч.

16.             

23.06.2022

Валентин Викторов Стоянов

13.00 ч.

17.             

23.06.2022

Бойко Красимиров Георгиев

13.10 ч.

18.             

23.06.2022

Снежана Живкова Панова

13.20ч.

19.             

23.06.2022

Пламен Симеонов Спасов

13.30 ч.

20.             

23.06.2022

Райка Славева Владимирова

13.40 ч.

21.             

23.06.2022

Биляна Методиева Иванова

13.50ч.

22.             

23.06.2022

Даниела Василева Лазова

14.00 ч.

23.             

23.06.2022

Ивайло Евгениев Пейчев

14.10 ч.

24.             

23.06.2022

Бисер Стойчев Владимиров

14.20 ч.

25.             

23.06.2022

Емил Димитров Лучански

14.30 ч.

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

 

 

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.       

Рената Генчова Христова

Управител

Отговаря на изискванията

2.       

Невина Михалова Данчева

Управител, социален работник, трудотерапевт

Отговаря на изискванията

3.       

Стефан Иванов Ангелов

Управител, социален работник, трудотерапевт

Отговаря на изискванията

4.       

Юлиян Янчев Костадинов

Социален работник

Отговаря на изискванията

5.       

Владислав Владимиров Тасков

Социален работник, трудотерапевт

Отговаря на изискванията

6.       

Катрин Валентинова Стойнева

Социален работник, счетоводител

Отговаря на изискванията

7.       

Николета Антонова Иванова

Социален работник

Отговаря на изискванията

8.       

Веска Огнянова Златкова

Трудотерапевт, санитар

Отговаря на изискванията

9.       

Красимир Благоев Илиев

Шофьор, работник – поддръжка, трудотерапевт

Отговаря на изискванията

10.   

Валери Кирилов Костадинов

Работник – поддръжка, трудотерапевт

Отговаря на изискванията

11.   

Величка Любенова Шушкова

Трудотерапевт

Отговаря на изискванията

12.   

Емилия Спасова Коцева

Трудотерапевт, санитар

Отговаря на изискванията

13.   

Десислава Петрова Василева

Трудотерапевт

Отговаря на изискванията

14.   

Илияна Кирилова Любикова

Трудотерапевт, санитар

Отговаря на изискванията

15.   

Милица Вескова Якимова

Трудотерапевт

Отговаря на изискванията

16.   

Валентин Викторов Стоянов

Трудотерапевт, санитар

Отговаря на изискванията

17.   

Бойко Красимиров Георгиев

Работник – поддръжка, шофьор, Трудотерапевт

Отговаря на изискванията

18.   

Снежана Живкова Панова

санитар

Отговаря на изискванията

19.   

Пламен Симеонов Спасов

Шофьор;

Отговаря на изискванията

20.   

Райка Славева Владимирова

санитар

Отговаря на изискванията

21.   

Биляна Методиева Иванова

санитар

Отговаря на изискванията

22.   

Даниела Василева Лазова

Счетоводител

Отговаря на изискванията

23.   

Ивайло Евгениев Пейчев

Шофьор, работник – поддръжка

Отговаря на изискванията

24.   

Бисер Стойчев Владимиров

Шофьор, работник – поддръжка

Отговаря на изискванията

25.   

Емил Димитров Лучански

Работник – поддръжка

Отговаря на изискванията

 

 

  ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1

Венета Кирилова Спасова

Социален терапевт

Подадено заявление след обявения краен срок

 

 

2

Юлиян Янчев Костадинов

Управител

Не е представено копие на  документ за професионален опит по специалността, съгласно изискванията

3

Валентин Викторов Стоянов

Работник - поддръжка

Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията

4

Траянка Методиева Боянова           

Санитар

Не е представено копие на документ за завършено основно образование, съгласно изискванията

5

Венцислав Данчов Драганов         

Шофьор

Не е представено копие на документ за завършено средно образование, съгласно изискванията

6

Владислав Владимиров Тасков

Работник - поддръжка

Не е представено копие на шофьорска книжка, съгласно изискванията

                                                                                                    

Споделете в социалните мрежи:

Конкурсната комисия, определена със заповед РД-00-680/31.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши: 

Допуснатият  кандидат следва да се яви за защита на концепцията на 15.06.2022 г. от 09:00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, етаж 2.

Интервюто с допуснатият кандидат, получил оценка най-малко „8“ на писмената концепция и нейната защита ще се проведе на 16.06.2022 г. в 09:00 часа на горепосочения адрес.

Система за определяне на резултатите от конкурса:

  1. Коефициентите при формиране резултатите от конкурса, както следва:

- за разработване на концепцията и за нейната защита – коефициент 4;

- за интервюто – коефициент 5.

  1. Критерии за оценка на писмената разработка:

а. пълнота на обхвата на най-важните въпроси, свързани със съдържанието на разработката;

б. практическа насоченост;

в. ясно формулирани цели;

г. логичност, последователност, аргументираност и стил на изложението.

  1. Начина за формиране на резултатите от конкурса:

а) Всеки член на комисията се запознава с представената писмена концепция на кандидата и я преценява по 5-степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.

б) Кандидат, чиито концепция е преценена като отговаряща на изискванията и оценена с оценка не по-ниска от „4”, се допускат до защита на концепцията;

в) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията на всеки кандидат по 5-степенна скала, като оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на членовете.

в)  Време за защита на концепцията – до 30 минути;

г) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията по 5-степенна скала, като оценката е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. Конкурсната комисия може да задава въпроси относно информационните източници, които са ползвани при подготовката на писмената концепция и компетентности, които са ключови за ефективното изпълнение на длъжността;

д) Общият резултат допуснатият кандидат е сбор от оценките на писмената концепция и на нейната защита;

е) До участие в интервюто се допуска кандидат, чийто общ резултат от оценката на писмената концепция и от оценката на нейната защита е най-малко „8”;

ж)  Продължителността на интервюто е до 20 минути;

з) При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 5 точки;

и) Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при разработване на концепцията и нейната защита, и интервюто, умножени с определените по т. 1  коефициенти.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт