ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (399)

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:
Първо място: вх. № 94-00-175/12.01.2023г.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:
Първо място: вх. № 93-00-38/11.01.2023 г

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:
Първо място: вх. № 94-00-191/12.01.2023 г

Споделете в социалните мрежи:

Минимални изисквания:
Образователна степен – висше образование, степен „бакалавър“;
Професионален опит – минимум 1(една) година в разработването, изпълнението, мониторинга, контрола и/или реализацията на поне един проект с донорско финансиране от предприсъединителните фондове и/или СКФ или Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) и/или по други програми, опит в предоставянето на информационни услуги, в организирането и провеждането на информационни събития, семинари, конференции и др.;
Допълнителна квалификация:
•Компютърна грамотност – MSOffice,  Internet, други софтуерни продукти;
•Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз/английски език, френски език и/или немски език/доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво/; ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство.
     
Общи задължения и отговорности:
•Извършва информационни и експертни дейности в сътрудничество с останалите членове на екипа на ОИЦ, възложени му пряко от Управителя на центъра.
•Предоставя необходимата основна и специфична информация за Споразумението за партньорство и програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Подготвя и разпространява информация и документи по открити процедури по програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Разпространява обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за областта.
•Събира и обобщава информация за добри практики.

Специфични задължения:
•Осигурява предоставянето на информационни и експертни услуги от ОИЦ.
•Отговаря за разпространението на информация относно организирани от ОИЦ специални събития за популяризиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Обезпечава изискуемото техническо използване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи СКФ/ЕСИФ в ОИЦ.
•Обезпечава проучвания „на терен” и други социологически проучвания, провеждани сред целевите групи по проекта на територията на областта.

Провеждане на конкурса:
1.Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
2.Конкурсът ще се проведе на три етапа – по документи, писмен тест и интервю.
3.Допустимост – конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички необходими документи. Подборът по документи ще се извърши не по-късно от 5 работни дни след обявения краен срок за прием на документи от кандидатите за работа в ОИЦ.
4.Оценяване на кандидатите  – тест и интервю, като се удостоверява нивото на компетентност, професионалните умения и квалификация на кандидатите, придобити умения, социални и личностни компетенции.

Необходими документи:
•Професионална автобиография на български, в Europass формат по образец, достъпна  на: http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate_bg_BG.doc;
•Документи,  доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
•Документи, доказващи квалификация и умения – копия от трудови/граждански договори, трудови/служебни/осигурителни книжки/сертификати/удостоверения/рефе-ренции и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
•Документи,  доказващи минимален експертен опит – копия от трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията.

Място на работа: Областен информационен център – Кюстендил;  
Срок на договора:  до 31.12.2023 година;
Брутно месечно възнаграждение: 990.00лв.(деветстотин и деветдесет лева).

Място и срок за подаване на документите: гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет.1, деловодството на Община Кюстендил – до  17.00 часа на 08 март 2023 година включително.

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е достъпна за кандидатите на сайта на Община Кюстендил – www. kustendil.bg и в деловодството на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет.1;

Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса и решенията на комисията за резултатите от проведения конкурс, ще бъдат изнесени на информационното табло в административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, на сайта на Община Кюстендил – https://kustendil.bg/index.php?lang=bg, както и на Единния информационен портал за ЕСИФ: www.eufunds.bg.

длъжностна характеристика на експерт в областен информационен център, профил „информационно обслужване и услуги”.

Споделете в социалните мрежи:

 Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

Дата

КАНДИДАТ

 

ЧАС

09.02.2023г.

Виктория Илкова Колева

 

10:00

 

 

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ КАБИНЕТ 51

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

  1.  

Виктория Илкова Колева

Медиатор ,отговорник спомагателни дейности/Хигиенист

Отговаря на изискванията

Споделете в социалните мрежи:

ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/-, „ЗДРАВЕЦ”  с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост / жени/ ,  търси да назначи:

        1.  Социален терапевт – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи  и спално бельо, подреждане на гардероб и др;
3/Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5/  Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ;
7/Работа по график.
Изискват се следните документи:
    - Заявление свободен текст
    - CV по Европейски стандарт
    - Диплома за завършено средно образование- копие
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „ Здравец „ с. Вратца  от 06.02.2023г. до 10.02.2023г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 10.02.2023г. .   
Телефон за информация: 0895 52 48 53

 

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

  1. Счетоводител

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Жана Райчова Алексова

10т.

2.

Даниела Димитрова Павлова

7т.

3.

Елена Руменова Георгиева

7т.

4.

Владислав Владимиров Димитров

7т.

 

 

  1. Касиер/Домакин

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Юлия Огнянова Георгиева

14т.

2.

Анилина Валериева Стаменова

13т.

3.

Анита Кънчева Йорданова

12т.

4.

Камелия Петрова Стоянова

12т.

5.

Росина Димитрова Милчова

12т.

6.

Жана Райчова Алексова

11т.

7.

Ваня Борисова Смилкова

11т.

8.

Илияна Стойнева Анакиева

10т.

9.

Миглена Йорданова Стойнева

10т.

10.

Евгения Любчева Альошева

10т.

11.

Елена Кирилова Тулечка

10т.

12.

Боряна Георгиева Борисова

9т.

13.

Веска Огнянова Златкова

9т.

14.

Владислав Владимиров Димитров

8т.

15.

Веселка Ангелова Василева

8т.

 

 

 

 

3.Социален терапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Даниела Кирилова Петрова

13т.

2.

Роза Методиева Георгиева

12т.

3.

Мадлена Николова Маркова

11т.

4.

Гергана Методиева Иванова

10т.

 

Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во място за позициите в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност. 

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

1.    Специален педагог – 1 щ. бр.;
2.    Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено висше образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)    Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
-    комуникативни и комуникационни умения,
-    самостоятелна работа в клас и в къщи,
-    самостоятелно учене,
-    работа в група,
-    решаване на проблеми,
-    критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
-    за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
-    за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
-    за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
-    за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено средно образование;
2)    Професионален опит – не се изисква;
3)    Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.
- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в Центъра;
2)    Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ЦУРДР;
3)    Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, дворното място, фасадите и оградите около сградата;
4)    Проветрява помещенията,  участва в хигиенизирането на двора,  окопаването на цветни алеи и др.;
5)    Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
6)    Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7)    Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
8)    Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
9)    Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
10)    При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
11)    Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
12)    Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13)    Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
14)    Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-    Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-    Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-    Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-    Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-    Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-    Да притежават компютърна грамотност;
-    Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 26.01.2023 г. до 03.02.2023 г. включително до  17:00 часа .
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.02.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Списък на кандидатите допуснати до събеседване /интервю/

Име Презиме Фамилия

Основание

1.

Елмира Тончева Ненова

Отговаря на изискванията

Събеседването ще се проведе на 27.01.2023 г. в сградата на Община Кюстендил, стая №45, ет.2 от 9.30 часа.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт