РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (395)
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-1479/17.10.2023 г. ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ „УСТРОЙСТВЕНО ПЛАНИРАНЕ“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Устройствено планиране, експертна дейност при провеждане на процедури за изработване на ПУП / ПРЗ и ПП /и за изменение на действащите ПУП на територията на общината по реда на ЗУТ и за промяна на предназначението на земеделски земи по реда на ЗУТ и ЗОЗЗ.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
• Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – технически науки
• Години професионален опит - 2 /две/ години или минимален ранг – IV младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 9
• Експертно ниво – 5
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
• Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
• Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5.Минимален размер на основната заплата - 780 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 14 /четиринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Предоставя комплекс от социални услуги в общността, предназначени за деца и семейства с цел: Повишаване качеството на живот, чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото, чрез осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете; Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му; Предотвратяване на социалната изолация на децата; Превенция на противообществените и криминални прояви на децата; Защита на децата от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик; Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства.
1. Логопед – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3/ Специалност – логопед, или професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2/ Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
3/ Изследване на говорното развитие на всяко дете, ползващо услугите, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4/ Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
5/ Участие в изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите индивидуални планове за подкрепа с децата и техните семейства;
6/ Участие в групи за работа с родители;
7/ Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
8/ Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
9/ Подпомагане, съвместно с мед. лице на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
10/ Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
11/ Осъществяване на партньорство със семейството на детето и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
12/ Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
13/ Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
14/ Води необходимата документация и отчетност;
15/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
16/ Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
17/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
2. Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4) Професионален опит –не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ на адрес: гр. Кюстендил, кв.“Герена“ , ул. „Кокиче“ № 16
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв.„Герена“, ул. „Кокиче“ № 16 от 06.10.2023 г. до 19.10.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“ № 16.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 0888 044 161
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 20.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА „КОКИЧЕ“ - ГР.КЮСТЕНДИЛ,КВ. „ГЕРЕНА“, УЛ.“КОКИЧЕ“ № 16.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1)Завършено висше образование;
2)Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3)Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4)Професионален опит – не се изисква;
5)Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 03.10.2023 г. до 13.10.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 17.10.2023 г. на информационното табло на отдел „Социални дейности” в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.
I. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Дневен център за пълнолетни лица с тежки множествени увреждания“ с. Лозно, общ. Кюстендил, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Дневен център за пълнолетни лица с тежки множествени увреждания“ с. Лозно, общ. Кюстендил предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
Управител - Вх. №ДЦ-3/21.08.2023г.
Социален работник -Вх. №ДЦ-4/21.08.2023г.
Кинезитерапевт - Вх. №ДЦ-7/21.08.2023г.
Медицинска сестра - Вх. №93-00-1616/16.08.2023г.
Счетоводител/Домакин - Вх. №ДЦ-5/21.08.2023г.
Социален терапевт/Санитар - Вх. №ДЦ-12/21.08.2023г.
Социален терапевт/Санитар - Вх. №93-00-1721/24.08.2023г.
Психолог - Вх. №ДЦ-8/21.08.2023г.
Логопед – Вх. №93-00-1631/17.08.2023г.
Трудотерапевт - Вх. №ДЦ-9/21.08.2023г.
Трудотерапевт – Вх. №ДЦ-10/21.08.2023г.
Трудотерапевт - Вх. №ДЦ-11/21.08.2023г.
Шофьор - Вх. №ДЦ-24/29.08.2023г.
Работник поддръжка- Вх. №93-00-1629/17.08.2023г.
II. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Дневен център за пълнолетни лица с тежки множествени увреждания“
- Управител
Вх. №/дата |
точки |
Вх. № ДЦ-3/21.08.2023г. |
23 |
Вх. № ДЦ-17/22.08.2023г. |
18 |
- Социален работник
Вх. № ДЦ- 4/21.08.2023г. |
23 |
Вх.№ ДЦ-17/22.08.2023г. |
18 |
- Медицинска сестра
Вх. №93-00-1616/16.08.2023г. |
23 |
Вх. № ДЦ-6/21.08.2023г. |
22 |
- Кинезитерапевт
Вх. № ДЦ-7/21.08.2023г. |
23 |
- Счетоводител/Домакин
Вх. № ДЦ- 5/21.08.2023г. |
23 |
Вх.№ ДЦ-28/30.08.2023г. |
22 |
- Социален терапевт/Санитар
Вх. № ДЦ-12/21.08.2023г. |
21 |
Вх. № 93-00-1721/24.08.2023г. |
21 |
Вх. № ДЦ-22/28.08.2023г. |
19 |
- Психолог
Вх. № ДЦ-8/21.08.2023г. |
23 |
- Логопед
Вх. №93-00-1631/17.08.2023г. |
23 |
- Трудотерапевт
Вх. № ДЦ-9/21.08.2023г. |
23 |
Вх. № ДЦ-10/21.08.2023г. |
23 |
Вх. № ДЦ-11/21.08.2023г. |
23 |
Вх.№ ДЦ-16/22.08.2023г. |
21 |
Вх.№ ДЦ-18/23.08.2023г. |
20 |
Вх.№ ДЦ-20/24.08.2023г. |
19 |
Вх.№ ДЦ-22/28.08.2023г. |
16 |
Вх.№ ДЦ-15/21.08.2 023г. |
14 |
- Шофьор
Вх.№ ДЦ-24/29.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1629/17.08.2023г. |
22 |
Вх.№ ДЦ-32/31.08.2023г. |
21 |
Вх. № ДЦ-2/21.08.2023г. |
20 |
Вх.№ ДЦ-1/18.08.2023г. |
19 |
Вх.№ ДЦ-30/30.08.2023г. |
17 |
Вх.№ ДЦ-21/24.08.2023г. |
16 |
Вх.№ ДЦ-22/28.08.2023г. |
15 |
Вх.№ ДЦ-26/29.08.2023г |
14 |
Вх.№ ДЦ-31/31.08.2023г. |
13 |
Вх.№ ДЦ-15/21.08.2023г. |
11 |
- Работник поддръжка
Вх. №93-00-1629/17.08.2023г. |
23 |
Вх. № ДЦ-14/21.08.2023г. |
22 |
Вх. № ДЦ-2/21.08.2023г. |
20 |
Вх. № ДЦ-1/18.08.2023г. |
19 |
Вх.№ ДЦ-27/30.08.2023г. |
17 |
Вх.№ ДЦ-30/30.08.2023г. |
16 |
Вх.№ ДЦ-15/21.08.2023г. |
14 |
III. Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:
1. Вх. № ДЦ-19/23.08.2023г.
2. Вх. № ДЦ-29/ 30.08.2023г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
I. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за социална рехабилитация и интеграция“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за социална рехабилитация и интеграция“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
Управител - Вх. №93-00-1597/15.08.2023г.
Социален работник - Вх. №93-00-1596/15.08.2023г.
Рехабилитатор - Вх. №93-00-1656/21.08.2023г.
Медицинска сестра - Вх. №93-00-1616/16.08.2023г.
Счетоводител/Домакин - Вх. № ДЦ-5/21.08.2023г.
Психолог - Вх. №93-00-1668/21.08.2023г.
Логопед - Вх. №93-00-1631/17.08.2023г.
Работник поддръжка - Вх. №93-00-1629/17.08.2023г.
Шофьор - Вх. №93-00-1628/17.08.2023г.
Трудотерапевт – Вх. №93-00-1595/15.08.2023г.
Трудотерапевт - Вх. №93-00-1627/17.08.2023г.
Трудотерапевт - Вх. №93-00-1669/21.08.2023г.
Социален терапевт/Санитар - Вх. №93-00-1607/15.08.2023г.
Социален терапевт/Санитар - Вх. №93-00-1641/21.08.2023г.
II. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция“
- Управител
Вх. №/дата |
точки |
Вх. №93-00-1597/15.08.2023г. |
23 |
- Социален работник
Вх. №93-00-1596/15.08.2023г. |
23 |
- Рехабилитатор
Вх. №93-00-1656/21.08.2023г. |
23 |
- Медицинска сестра
Вх. №93-00-1616/16.08.2023г. |
23 |
- Счетоводител
Вх. № ДЦ-5/21.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1615/16.08.2023г. |
21 |
Вх.№94-00-3390/30.08.2023г. |
20 |
- Психолог
Вх. №93-00-1668/21.08.2023г. |
23 |
- Логопед
Вх. №93-00-1631/17.08.2023г. |
23 |
- Работник поддръжка
Вх. №93-00-1629/17.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1642/21.08.2023г. |
21 |
Вх. №94-00-3246/18.08.2023г. |
19 |
Вх.№94-00-3391/30.08.2023г. |
17 |
Вх. №93-00-1655/21.08.2023г. |
15 |
- Шофьор
Вх. №93-00-1628/17.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1642/21.08.2023г. |
22 |
Вх.№94-00-3423/31.08.2023г. |
21 |
Вх. №94-00-3246/18.08.2023г. |
19 |
Вх. №93-00-1715/24.08.2023г. |
18 |
Вх. №93-00-1655/21.08.2023г. |
17 |
Вх.№94-00-3368/28.08.2023г. |
16 |
Вх.№94-00-3371/29.08.2023г. |
15 |
Вх.№94-00-3408/31.08.2023г. |
14 |
- Трудотерапевт – 3 щ.бр.
Вх. №93-00-1595/15.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1627/17.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1669/21.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1687/23.08.2023г. |
19 |
Вх. №93-00-1641/21.08.2023г. |
18 |
Вх. №93-00-1607/15.08.2023г. |
17 |
Вх. №93-00-1714/24.08.2023г. |
16 |
Вх.№94-00-3368/28.08.2023г. |
15 |
Вх. №93-00-1655/21.08.2023г. |
14 |
- Социален терапевт/Санитар – 2 щ.бр.
Вх. №93-00-1607/15.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1641/21.08.2023г. |
23 |
Вх. №93-00-1721/24.08.2023г. |
19 |
Вх.№94-00-3368/28.08.2023г. |
18 |
III. Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:
1. Вх.№94-00-3394/30.08.2023г.
2. Вх.№94-00-3395/30.08.2023г.
3. Вх.№94-00-3219/16.08.2023г.
4. Вх. №93-00-1670/22.08.2023г.
5. Вх. №93-00-1699/23.08.2023г.
6. Вх. №93-00-1701/23.08.2023г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Списък на оценени и класирани кандидати за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“
I. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
Управител - Вх. №5/16.08.2023г.
Социален работник - Вх. №22/28.08.2023г.
Социален работник - Вх. №8/17.08.2023г.
Кинезитерапевт - Вх. №12/21.08.2023г.
Медицинска сестра - Вх. №29/30.08.2023г.
Счетоводител – Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.
Социален медиатор - Вх.№15/22.08.2023г.
Социален медиатор - Вх. №2/15.08.2023г.
Педагог - Вх. №3/15.08.2023г.
Шофьор - Вх. №18/24.08.2023г
Работник поддръжка – ДЦ-14/21.08.2023г.
II. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“
1. Управител
Вх. №/дата точки
Вх. №5/16.08.2023г. 25
2. Социален работник
Вх. №22/28.08.2023г. 25
Вх. №8/17.08.2023г. 23
Вх. №16/22.08.2023г. 19
3. Кинезитерапевт
Вх. №12/21.08.2023г. 21
4. Медицинска сестра
Вх. №29/30.08.2023г. 21
5. Счетоводител
Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г. 23
Вх. №27/30.08.2023г. 21
6. Социален медиатор
Вх.№15/22.08.2023г. 23
Вх. №2/15.08.2023г. 22
Вх. №1/15.08.2023 г. 21
Вх. №13/22.08.2023 г. 20
Вх. №17/24.08.2023 г. 19
Вх. №11/21.08.2023 г. 17
7. Психолог
Вх. №4/15.08.2023 г. 19
8. Педагог
Вх. №3/15.08.2023 г. 20
Вх. №16/22.08.2023 г. 19
9. Шофьор
Вх. №18/24.08.2023 г. 23
Вх. №19/25.08.2023 г. 19
10. Работник поддръжка
Вх. № ДЦ-14/21.08.2023г. 23
Вх. №10/21.08.2023 г. 22
Вх. №9/18.08.2023 г. 19
Вх. №7/17.08.2023 г. 18
Вх. №26/30.08.2023 г. 17
Вх. №11/21.08.2023 г. 16
III. Неявили се кандидати:
1. Вх. №20/25.08.2023г.
2. Вх. №21/25.08.2023г.
3. Вх. №25/29.08.2023 г.
4. Вх. №28/30.08.2023 г.
5. Вх. №6/16.08.2023 г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
1. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за Управител в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“, предлага сключване на трудов договор със следното лице по обявената длъжност:
Управител - Вх. №4/31.08.2023 г.
2. Списък на оценени и класирани кандидати за Управител на социалната услуга „Център за обществена подкрепа „Света Петка“:
Вх. №/дата точки
Вх. №4/31.08.2023 г. 24 т.
Вх. №2/22.08.2023 г. 22 т.
Вх. №1/14.08.2023 г. 19 т.
Вх. №3/22.08.2023 г. 18 т.
Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-1280/11.09.2023 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 27.09.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 27.09.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидатите решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на останалите кандидати.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
•Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
•До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
•Продължителността на интервюто е до 20 минути.
•При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 6 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
•Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg.
Настоящият протокол се състави и подписа от комисията на 19.09.2023 г.
Още...
Във връзка с изпълнение на проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“ в Община Кюстендил“, представям следното:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за услуга „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“
с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски“ № 6,
за предоставяне на комплексна грижа и подкрепа на 300 деца на възраст 0 – 6 г. и техните родители, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация
ще бъде назначена 1 щатна бройка - Педагог.
1. Педагог - 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър” по специалността „Предучилищна педагогика“;
3/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Да познава всички законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Да владее образователното съдържание свързано с програмите за предучилищно възпитание;
3/Да познава приложните и технологични аспекти на предучилищното възпитание;
4/Да притежава необходимото ниво на специално-научна подготовка в областта на предучилищното образование;
5/Да познава Етичния кодекс;
6/ Умее да идентифицира образователни и възпитателни потребности;
7/Умее да свързва възпитателно-образователните цели с процеса на възпитание и обучение и прилагането на разнообразни възпитателно-образователни материали;
8/ Владее разнообразни възпитателно-образователни стратегии, интерактивни методи и техники за преподаване и учене;
9/ Владее разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на постиженията на децата и резултатите от възпитателно-образователния процес.
10/ Обучение и възпитание на децата в съответствие с държавните образователни стандарти и готовност за училище;
11/ Организация на приобщаваща, безопасна, мултикултурна, интерактивна образователна среда в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
12/ Изпълнението на държавния образователен стандарт за предучилищното образование: придобиване на съвкупност от компетентности – знания, умения и отношение, необходими за успешно преминаване на детето към училищно образование;
13/Постигането на очакваните резултати от обучението по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование, насочени към надграждане и разширяване на изискванията за резултатите от обучението, определени в държавния образователен стандарт за предучилищното образование;
14/ Създаването на условия за обща и допълнителна подкрепа на личностното развитие, като осигурява физическа, психологическа и социална среда за развитие на способностите и уменията в съответствие с индивидуалните потребности на всяко дете;
15/Създава условия за овладяване на книжовен български език от децата.
16/Участва в ранното оценяване на необходимостта от подкрепа на личностно развитие на детето (3 г. – 3.5 г.) и оценка на риска от обучителни затруднения на 5-6 годишни деца, на които не е извършено ранно оценяване;
17/Оценява напредъка на децата и на степента на предвидените компетентности, насърчаване на постиженията или оказване на необходимата подкрепа и съдействие за пълноценното им интегриране в образователната и социалната среда съобразно специфичните им потребности;
18/ Носи отговорност за опазване на живота, психическото и физическото състояние на децата по време на организация на дейности в и извън „Център за услуги – Хъб 1 мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
19/ Следи за здравословното състояние на децата и контролира спазването на здравно-хигиенните норми и изисквания;
20/ Контролира адекватността на предприетите коригиращи действия при възникнали проблеми;
21/ Представя на Ръководителя на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ доклад за всеки отделен случай и предприетите от него действия в деня на евентуално инцидентно събитие;
22/ Консултира родители по въпроси свързани с възпитанието и развитието на децата;
23/ Не допуска дискриминация на основата на пол, народност, етническа принадлежност и религия, като познава Закона за защита срещу дискриминацията;
24/ Отговаря за обучението и възпитанието на децата в Хъбовете, в съответствие с държавните образователни стандарти и готовността за училище;
25/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на комплекс от интегрирани услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Шофьорска книжка – категория В.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за длъжността в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 11.09.2023 г. до 15.09.2023г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО: СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 19.09.2023г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Във връзка с дейността на Център за работа с деца на улицата, Заповед № РД01-0414/10.03.2023г. на ИД на АСП и Решение №1037/30.03.2023 г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1036 от 18.07.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил,
Център за работа с деца на улицата представя следното :
О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
ЗА „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”
с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З,
1. Шофьор/поддръжка сграда- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1.Образование – Средно;
2.Професионален опит – не се изисква;
3.Специални умения и компетентности:
4.Способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
5. Способност да работи ефективно с колегите си и да работи конструктивно, като формален член на екип;
6.Способност да предлага решения на проблеми в рамките на съществуващите указания и процедури;
7. Способност да анализира информация, да я синтезира и представя резултатите;
8. Обективност на преценката;
9. Отдаденост на работата си и способност да работи добре при го-голяма натовареност;
10.Стремеж към успех и желание да развива собствения си потенциал;
11.Да разрешава всеки казус на принципа задълбоченост и всеобхватност на проблема като прилага хуманно отношение към хората.
12.Шофьорска книжка – Категория В.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦРДУ.
2/Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други дейности по поддръжка.
4/Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/Поддържа в изряден вид складове, мазета и дворни площи;
6/Води необходимата документация.
7/Управлява поверения му автомобил по зададени от ръководителя на центъра маршрути;
8/Подготвя и извършва преглед на повереното му МПС преди излизане на път - проверява гориво, масло, гуми, двигател, скоростната кутия, кормилно управление, спирачки, осветление, преден и заден мост, индикатори на арматурното табло, наличност и състояние на инструменти и принадлежности към автомобила;
9/Получава заверени пътен лист и разписание;
10/По време на път следи за нормалното функциониране на двигателя и спазва правилата за безопасност на движение по пътищата;
11/Описва в пътния лист необходимите данни за извършените курсове;
12/При продължителни курсове спира периодично и проверява състоянието на автомобила и товара. При необходимост отстранява възникналите повреди;
13/След завръщане почиства и зарежда с гориво автомобила;
14/Следи за изтичане сроковете на застраховките, винетка и преглед и подновяването им;
15/Изпълнява други конкретно възложени задачи.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
-Заявление - по образец - Приложение 1;
-Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 от 05.09.2023 г. до 19.09.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/986186
ВАЖНО: СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 20.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА, ГР.КЮСТЕНДИЛ, УЛ.“ВЛАСИНА“ , № 3
Във връзка с приключване на дейността по изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и Заповед № РД01-0971/14.06.2023 г. на ИД на АСП, Община Кюстендил представя следнотo:
ГРАФИК СЪБЕСЕДВАНЕ С ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
„ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА“
Гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“№16
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
|
|
13.09.2023 ГОД. (СРЯДА) |
|
1. |
13.09.2023 г. |
Вх. №5/16.08.2023г |
15:50ч. |
2. |
13.09.2023 г. |
Вх. №1/15.08.2023г. |
16:00ч. |
3. |
13.09.2023 г. |
Вх. №2/15.08.2023г. |
16:10ч. |
4. |
13.09.2023 г. |
Вх. №3/15.08.2023г. |
16:20ч. |
5. |
13.09.2023 г. |
Вх. №4/15.08.2023г. |
16:30ч. |
6. |
13.09.2023 г. |
Вх. №6/16.08.2023г. |
16:40ч. |
|
|
14.09.2023 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК) |
|
7. |
14.09.2023 г. |
Вх. №7/17.08.2023г. |
14:00ч. |
8. |
14.09.2023 г. |
Вх. №8/17.08.2023г. |
14:10ч. |
9. |
14.09.2023 г. |
Вх. №9/18.08.2023г. |
14:20ч. |
10. |
14.09.2023 г. |
Вх. №10/21.08.2023г. |
14:30ч. |
11. |
14.09.2023 г. |
Вх. №11/21.08.2023г. |
14:40ч. |
12. |
14.09.2023 г. |
Вх. №12/21.08.2023г. |
14:50ч. |
|
|
15.09.2023 ГОД. (ПЕТЪК) |
|
13. |
15.09.2023 г. |
Вх. №13/22.08.2023г. |
14:00ч. |
14. |
15.09.2023 г. |
Вх. №14/22.08.2023г. |
14:10ч. |
15. |
15.09.2023 г. |
Вх. №15/22.08.2023г. |
14:20ч. |
16. |
15.09.2023 г. |
Вх. №16/22.08.2023г. |
14:30ч. |
17. |
15.09.2023 г. |
Вх. №17/24.08.2023г. |
14:40ч. |
18. |
15.09.2023 г. |
Вх. №18/24.08.2023г |
14:50ч. |
19. |
15.09.2023 г. |
Вх. №19/25.08.2023г. |
15:00ч. |
20. |
15.09.2023 г. |
Вх. №20/25.08.2023г |
15:10ч. |
21. |
15.09.2023 г. |
Вх. №21/25.08.2023г. |
15:20ч. |
22. |
15.09.2023 г. |
Вх. №22/28.08.2023г. |
15:30ч. |
23. |
15.09.2023 г. |
Вх. №25/29.08.2023г. |
15:40ч. |
24. |
15.09.2023 г. |
Вх. №26/30.08.2023г. |
15:50ч. |
25. |
15.09.2023 г. |
Вх. №27/30.08.2023г. |
16:00ч. |
26. |
15.09.2023 г. |
Вх. №28/30.08.2023г. |
16:10ч. |
27. |
15.09.2023 г. |
Вх. №29/30.08.2023г. |
16:20ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА
НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 45
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
|
|
08.09.2023 ГОД. (Петък) |
|
1. |
08.09.2023 г. |
Вх. №1/14.08.2023г |
15:20ч. |
2. |
08.09.2023 г. |
Вх. №2/22.08.2023г. |
15:30ч. |
3. |
08.09.2023 г. |
Вх. №3/22.08.2023г. |
15:40ч. |
4. |
08.09.2023 г. |
Вх. №4/31.08.2023г. |
15.50ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА
НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 45