Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

IT

IT

11 Сеп 2019

Конкурсната комисия, назначена със Заповед № РД-00-983/09.09.2019 на Кмета на Община Кюстендил

 Р Е Ш И :

ДОПУСКА до участие в конкурса за заемане на длъжността “НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ И РАЗРЕШАВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО”, Общинска администрация - Община Кюстендил

1.АНДРЕЙ ВЛАДИМИРОВ ДИМИТРОВ

Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 20.09.2019г. от 10.00 часа в сградата на Община Кюстендил - гр. Кюстендил,  пл.”Велбъжд” № 1, ет. 2, стая 49. Кандидатът решава тест, който включва въпроси от областта на Закона за устройство на територията. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса  кандидатът изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста, съгласно чл. 27, ал. 3 от НПКДС : Всеки един от трите варианта на тест да съдържа 15 /петнадесет/ въпроса; верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 2 /две/ точки. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е  30 /тридесет/. До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 20 /двадесет/ точки при решаването на теста.

 Съгласно решение на конкурсната комисия минимална оценка за успешно издържал интервюто е не по-ниска от “4”. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 5 от НПКДС.

Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от конкурса, преценявайки относителна им тежест при преценката на качествата на кандидатите за заемане на конкурсната длъжност:

Определя коефициент “5” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при решаване на теста;

Определя коефициент “4” за умножаване на резултата на кандидатите, получен при провеждането на интервюто.

Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти.

10 Сеп 2019

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.09.2019 г. до 12.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 13.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

30 Авг 2019

До Димитър Иванов, Катерина Мирчева и Зинови Григоров н-ци на Христо Иванов Манов, собственик на имот № 41112.84.3 в местност Гола Велика, землище Кюстендил, община Кюстендил.

До Светослав Кръстев и Соника Дертлийска н-ци на Костадин Кашкин, собственик на имот № 41112.84.2 в местност Гола Велика, землище Кюстендил, община Кюстендил.  

На основание §4л от ПЗР на ЗСПЗЗ и §31, ал.3 от ПЗР на ПМС за изменение и допълнение на ППЗСПЗЗ, Ви съобщаваме Заповед № РД-00-763 от 11.07.2019 год., на Кмета на Община Кюстендил, с която се одобрява пазарната оценка на предоставената за ползване земеделска земя на н-ци на Георги Иванов, представляваща поземлен имот с идентификатор № 41112.83.70 по плана на новообразуваните имоти, местност Гола Велика, землище на гр. Кюстендил, общ. Кюстендил.

Преписката  се намира в Община Кюстендил, ет.1, стая 19 и може да бъде разгледана от заинтересуваните лица.

Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок от съобщаването ѝ чрез Община Кюстендил до Районен съд Кюстендил по реда на АПК.

30 Авг 2019

Със Заповед № РД-00-938/28.08.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 10.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Терен в гр. Кюстендил, на ул. „Раковска” и бул.”България” с 30,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафене и закуски с начална тръжна цена 4,35 лв./м2 без ДДС на месец.
  2. Терен в гр. Кюстендил, между ул. „Колуша” и ул.”Шейново” - 50,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,70 лева м2 без ДДС на месец.
  3. Терен в гр.Кюстендил, комплекс „Осогово”, ул.”Юрий Гагарин” в градинката при стадион „Осогово” с площ 50,00 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  4. Терен в гр.Кюстендил, УПИ 1707 „за парк” в кв.150 с площ 23,60 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за печене на пилета на грил с начална тръжна цена 3,35 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  5. Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 17.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 09.09.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 16.09.2019 година.

29 Авг 2019

На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от 29.08.2019 г., за предложения и становища по настоящия проект на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането
на деца на територията на Община Кюстендил. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Проектът  може да видите тук

Мотивите към него  може да видите тук

29 Авг 2019

Във връзка със стартирането на кампания, организирана от Министерство на труда и социалната политика, за набиране на проектни предложения по Национална програма за достъпна жилищна среда и лична мобилност,

            Община Кюстендил Ви кани на информационна разяснителна кампания за запознаване на обществеността с условията и реда на кандидатстване .

            ОСНОВНА ЦЕЛ на програмата е изграждане на достъпна среда в съществуващите жилищни сгради и прилежащите им пространства за хора с увреждания и осигуряване на лична мобилност за тяхното социално приобщаване, като се отчитат и специфичните им потребности.

Информационната кампания ще се проведе на 30.08.2019 год. (петък) от 10:00 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, намираща се на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.

За повече информация  тук

23 Авг 2019

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ съвместно  с „Асоциация за социална отговорност и развитие чрез иновации“ (АСОРИ)" и Норвежки университетски колеж по земеделие и развитие на селските райони (HLB) стартира изпълнението на проект „За чист въздух в Кюстендил“, финансиран от Фонд Активни граждани България по Финансов механизъм на ЕИП 2014 – 2021 г., Тематичен приоритет 5 „Повишаване на ангажираността на гражданите с опазване на околната среда и климатичните промени“.

 ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е изграждане на устойчиви механизми на гражданско участие за опазване на околната среда и подобряване качеството на атмосферния въздух в община Кюстендил.

 СПЕЦИФИЧНИ ЦЕЛИ:

  • Изграждане на партньорства между институции, бизнес, училища, граждани за съвместни инициативи с цел подобряване на КАВ;
  • Промяна на нагласите на гражданите и разпознаване на личната отговорност и принос за опазване на КАВ в община Кюстендил;
  • Адаптиране на норвежкия опит в устойчивото развитие на местните общности чрез активно включване на гражданите                    

Проектът обединява усилията на НПО, бизнеса и администрация и предвижда мерки за информиране, образоване, промени в поведението и отношението към околната среда.

Продължителност на проекта 22 месеца.

Обща стойност на проекта 70 027,17 евро.

22 Авг 2019

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-868/08.08.2019г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.004-0020 „Функциониране на ОИЦ– Кюстендил през периода 2019 – 2021 г.“, проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира: 

 

Трите имена на кандидата

Краен резултат

тест + интервю

1.

Йоана Симеонова Атанасова

53 т.

 

 

 

 

Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.

Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия от тях личен резултат.

22 Авг 2019

ОБЯВЯВА:

    КОНКУРС за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ И РАЗРЕШАВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО”, Общинска администрация - Община Кюстендил – 1(една) свободна щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността : минимална степен на завършено образование – бакалавър; професионален опит  - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши, специалност - архитект/ландшафтен архитект/строителен инженер с придобита пълна проектантска правоспособност или с необходимия стаж за придобиването и; професионална област – архитектура/строителство.

Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

Кратко описание на длъжността: Извършва административно-технически услуги по одобряване на устройствени и архитектурни проекти, визи за проектиране, издаване на разрешения за строеж и актове за узаконяване, съгласно ЗУТ. Упражнява контрол за спазване и прилагане на общите и подробните устройствени планове, одобрени проекти и строителни книжа.

Други компетентности: Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Работа в екип; познаване на нормативната уредба свързана с дейността му и със задълженията му на държавен служител; познаване на нормативните актове в областта на устройство на територията.

Допълнителни изисквания, носещи предимство: много добро познаване и ползване на MS Windows, Word, Exsel, Internet

Размер на основната месечна заплата за длъжността  от 630лв. до 2000лв.

Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са: 1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; 2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен/допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; 4.Професионална автобиография и копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит..

    Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в отдел “Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – административна сграда на Община Кюстендил, ет.1, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително.

    Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил.

    Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в отдел ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил.

19 Авг 2019

До Петранка Величкова Терзийска от гр. София, ж.к. „Люлин 7 ” бл. 704,  ет. 7, вх. 66,

До Богдан Александров Терзийски от гр. София, ж.к. „Люлин 7 ” бл. 704,  ет. 7, вх. 66, 

Съобщаваме Ви, че със Заповед №РД-00-786/19.07.2019 г. на кмета на Община Кюстендил, на наследниците на Алекси Тодоров Терзийски се възстановява правото на собственост върху поземлен имот №83257.50.5 с площ 1000 кв.м. в мeстността Горниче, землище на с. Шипочано, общ. Кюстендил по плана на новообразуваните имоти, раздадени по параграф 4 от ПЗР на ЗСПЗЗ.

Заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта в 14-дневен срок от съобщаването му до общинската администрация, съгласно чл. 128, ал.5 от ЗУТ.

 

Страница 1 от 26

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни