ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

ДО
НИКОЛАЙ ЙОРДАНОВ ЛУЧАНСКИ
Ж. К. ,,ВАСИЛ ЛЕВСКИ“, БЛОК 194,  ЕТАЖ 3, АП. №2
ГР. КАЗАНЛЪК

АЛЕКСАНДЪР ЙОРДАНОВ ЛУЧАНСКИ
УЛ. ,,ОПЪЛЧЕНСКА“ №30
ГР. КАЗАНЛЪК

Уведомяваме Ви, че за строеж: ,,Насип”, намиращ се в гр. Кюстендил, с административен адрес: местн. ,,Механите“, ПИ 41112.101.14 по КККР на гр. Кюстендил, е съставен Констативен акт №4/29.04.2022 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 225 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за издаване на заповед за премахване на строежа.
Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №18, всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.
    
Настоящето съобщение е публикувано в интернет - страницата на община Кюстендил и удостоверява, че адресата му е уведомен по реда на    § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.52г от Наредбата за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил (Наредбата – приета с Решение №526/30.12.2013 г. на ОбС – Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 653/29.12.2017 г. на ОбС – Кюстендил; изм. с Решение № 120/05.06.2020 г. по адм. дело № 373/2019 г. на КАС, в сила от 29.06.2020 г.), Кметът на Община Кюстендил отправя покана до всички заинтересовани лица за участие в процедура на преговори за избор на инвестиционен посредник за поемане от Община Кюстендил на дългосрочен общински дълг чрез емисия на общински ценни книжа – облигации, при условията на частно предлагане, при параметри, одобрени с Решение № 745, взето с Протокол № 33 от 26.05.2022 г. на Общински съвет – Кюстендил, което съставлява неразделна част от настоящата покана. Поканата с приложените документи  може да видите тук.

Отговори на поставени въпроси може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Конкурсната комисия, определена със заповед РД-00-680/31.05.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши: 

Допуснатият  кандидат следва да се яви за защита на концепцията на 15.06.2022 г. от 09:00 часа в заседателната зала на административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, етаж 2.

Интервюто с допуснатият кандидат, получил оценка най-малко „8“ на писмената концепция и нейната защита ще се проведе на 16.06.2022 г. в 09:00 часа на горепосочения адрес.

Система за определяне на резултатите от конкурса:

  1. Коефициентите при формиране резултатите от конкурса, както следва:

- за разработване на концепцията и за нейната защита – коефициент 4;

- за интервюто – коефициент 5.

  1. Критерии за оценка на писмената разработка:

а. пълнота на обхвата на най-важните въпроси, свързани със съдържанието на разработката;

б. практическа насоченост;

в. ясно формулирани цели;

г. логичност, последователност, аргументираност и стил на изложението.

  1. Начина за формиране на резултатите от конкурса:

а) Всеки член на комисията се запознава с представената писмена концепция на кандидата и я преценява по 5-степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.

б) Кандидат, чиито концепция е преценена като отговаряща на изискванията и оценена с оценка не по-ниска от „4”, се допускат до защита на концепцията;

в) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията на всеки кандидат по 5-степенна скала, като оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на членовете.

в)  Време за защита на концепцията – до 30 минути;

г) Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията по 5-степенна скала, като оценката е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. Конкурсната комисия може да задава въпроси относно информационните източници, които са ползвани при подготовката на писмената концепция и компетентности, които са ключови за ефективното изпълнение на длъжността;

д) Общият резултат допуснатият кандидат е сбор от оценките на писмената концепция и на нейната защита;

е) До участие в интервюто се допуска кандидат, чийто общ резултат от оценката на писмената концепция и от оценката на нейната защита е най-малко „8”;

ж)  Продължителността на интервюто е до 20 минути;

з) При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 5 точки;

и) Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при разработване на концепцията и нейната защита, и интервюто, умножени с определените по т. 1  коефициенти.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-707/03.06.2022 г.

ОБЯВЯВА КОНКУРС  ЗА ДЛЪЖНОСТТА  СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ – ЕДНА ЩАТНА БРОЙКА

в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“ при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране”- Общинска администрация - Община Кюстендил, при следните изисквания за заемане на длъжността:

  1. Кратко описание на длъжността: Изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация, осъществяване на процесуално представителство; Осъществяване на правна помощ за законосъобразно изпълнение на функциите при упражняване дейността на Дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“
  2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ.  бр. 67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г., доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022.):

  • Изисквана минимална образователна степен на завършено образование магистър
  • Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.  (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) - Право.
  • Години професионален опит – 1 година или минимален ранг – V младши
  • Вид правоотношение: Служебно
  • Длъжностно ниво 10
  • Експертно ниво: 6

2.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и 2 от същия.

2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт –Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт

  1. Други компетентности
  • Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  • Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  • Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  • Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  • Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  • Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
  • Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  1. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
  2. Минимален размер на основната заплата - 710 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

  1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.

  1. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа, в срок до 13 /тринадесетия/  ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на  информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:
О Б Я В Л Е Н И Е ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/
с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания

1. Управител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/  Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки.
4/  Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦПЛУ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на ЦПЛУ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центъра;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

2.    Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

3. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-     Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
 
 Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец - Приложение 1;
Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 30.05.2022 г. до 10.06.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 14.06.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран, Административен договор № BG05M9OP001-2.061 –0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

        1.Ръководител 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Теменужка Георгиева Джагалова

6

        2.Социален работник 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Николета Антонова Иванова

14

2.

Катрин Валентинова Стойнева

13

3.

Цветелина Иванова Таскова

12

4.

Светлана Петрова Георгиева

11

5.

Весела Иванова Божкова

10

6.

Милена Христова Арсова

8

7.

Цветелина Георгиева Стойнева

8

8.

Владислав Владимиров Тасков

7

9.

Ирена Георгиева Кирилова

7

10.

Владан Винко Николов

7

          3.Кинезитерапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Елена Емилова Лучанска

13

        4.Медицински специалист

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Антоанета Стоянова Атанасова

13

             5.Счетоводител/Домакин

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Нели Кирилова Александрова

15

2.

Катрин Валентинова Стойнева

9

3.

Даниела Василева Лазова

6

4.

Теменужка Георгиева Джагалова

5

          6.Трудотерапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Милица Вескова Якимова

15

2.       

Милена Христова Арсова

15

3.       

Светлана Петрова Георгиева

15

4.       

Величка Любенова Шушкова

14

5.       

Рени Крумова Велкова

13

6.       

Емилиян Методиев Бързачки

12

7.       

Мариана Павлова Банкова

11

8.       

Николета Иванова Василева

11

9.       

Цветелина Георгиева Стойнева

11

10.   

Илияна Кирилова Любикова

11

11.   

Антония Григорова Радойчева

11

12.   

Антоанета Асенова Атанасова

11

13.   

Марияна Кирилова Цветкова

11

14.   

Детелин Златков Иванов

11

15.   

Валери Кирилов Костадинов

10

16.   

Бойко Красимиров Георгиев

10

17.   

Веска Огнянова Златкова

10

18.   

Владислав Владимиров Тасков

10

19.   

Маргарита Лазарова Григорова

9

20.   

Даниела Йорданова Сергева

9

21.   

Ася Георгиева Иванова

9

22.   

Валентин Викторов Стоянов

9

23.   

Григор Димитров Велинов

8

24.   

Снежана Илиева Йорданова

8

25.   

Десислава Петрова Василева

8

26.   

Ирена Георгиева Кирилова

8

27.   

Даниела Тончева Зарева

7

28.   

Ваня Василева Писиос

6

29.   

Ивайло Евгениев Пейчев

6

30.   

Димитър Кирилов Куков

5

       7.Работник поддръжка

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Митко Георгиев Лучански

15

2.

Емилиян Методиев Бързачки

14

3.

Йордан Кайзеров Йорданов

13

4.

Ясен Николаев Димитров

12

5.

Детелин Златков Иванов

11

6.

Валери Кирилов Костадинов

11

7.

Васко Георгиев Христов

11

8.

Бойко Красимиров Георгиев

11

9.

Красимир Благоев Илиев

10

10.

Григор Димитров Велинов

10

11.

Любомир Йорданов Радойчев

8

12.

Ивайло Евгениев Пейчев

6

13.

Димитър Кирилов Куков

5

        8.Социален терапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Ася Георгиева Иванова

15

2.

Снежана Живкова Панова

13

3.

Мариана Кирилова Цветкова

12

4.

Снежана Илиева Йорданова

11

5.

Валентин Викторов Стоянов

10

6.

Теменужка Ангелова Ненова

9

7.

Радостина Иванова Атанасова

8

8.

Райка Славова Владимирова

8

9.

Здравка Василова Златковска

7

10.

Катерина Крумова Янева

7

11.

Здравка Якимова Якимова

7

12.

Мария Любомирова Димова

6

13.

Венета Кирилова Спасова

6

14.

Татяна Василева Иванова

6

9.Шофьор

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Емил Страхилов Григоров

15

  1.  

Благой Кирилов Стоянов

14

  1.  

Васко Георгиев Христов

13

  1.  

Васил Бойков Георгиев

12

  1.  

Бойко Красимиров Георгиев

11

  1.  

Борислав Пламенов Стоичков

10

  1.  

Иванчо Милчев Салтиров

10

  1.  

Красимир Благоев Илиев

10

  1.  

Григор Димитров Велинов

10

  1.  

Любомир Йорданов Радойчев

10

  1.  

Илияна Кирилова Любикова

9

  1.  

Маргарита Лазарова Григорова

7

  1.  

Ивайло Евгениев Пейчев

6

  1.  

Димитър Кирилов Куков

5

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции от № 2 до № 5 и за позиции № 7 и № 9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиции № 6 и № 8 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основани чл. 135, ал. 7,  във връзка с чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-630/17.05.2022 г. Кметът на общината разрешава да се изработят:

- проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР)  в териториален обхват УПИ I – „За кооперативно жилищно строителство“ в кв. 77 по плана на гр. Кюстендил. Целта на проекта е разделяне на цитирания УПИ и образуване на три нови УПИ - УПИ - 1639, УПИ XV – 1640 и УПИ  XVI – 1641, кв. 77 .

- проект за ПУП-ПЗ за новообразуваните УПИ за определяне ограничителните линии за застрояване, като устройствените параметри и характеристики и на трите имота са съобразени с изискванията на чл. 19, ал. 1 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ за жилищна устройствена зона със средна височина (Жс). Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 от ЗУТ.

Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-525/30.03.2022 г. от  „АГРОТРЕЙД ПЛЮС“ ЕООД, със седалище гр. Кюстендил и управител Атанаска Димитрова Друмохарска

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-646/19.05.2022 г. 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

ЗА ДЛЪЖНОСТТА  СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА – ЕДНА ЩАТНА БРОЙКА

  1. Кратко описание на длъжността: Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на община Кюстендил и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.
  2. Области на дейност:

2.1. Организация, координация и контрол на административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби.

2.2. Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица.

2.3. Задълженията на Секретар, съгласно чл. 43 от Закона за местното самоуправление и местната администрация.

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността Секретар на община с население над 50 000 души:

3.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ.  бр. 67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г., доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022.):

  • Изисквана минимална образователна степен на завършено образование магистър
  • Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.  (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) - Административно управление или Икономика.
  • Години професионален опит – 5 години или минимален ранг – II младши
  • Вид правоотношение: Служебно
  • Длъжностно ниво 4
  • Ръководно ниво: 4А

3.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и 2 от същия.

3.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма.

  1. Начин за провеждане на конкурса:

4.1. Защита на концепция за стратегическо управление на тема „Стратегическо управление на общинска администрация Кюстендил“

Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства. Представя се лично или чрез упълномощен представител.

4.2. Интервю

Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата, регламентирани в Раздел VII. Начини за провеждане на конкурса, от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

  1. Минимален размер на основната заплата - 850 лева.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

  1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.

  1. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа, в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на  информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  15.04.2022 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 изр. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил

 

Споделете в социалните мрежи:

До: Кристина Иванова Николова от гр. София, собственик на ПИ 16198.35.12

До: Иван Василев Джагалов от с. Горна Гращица, Светлана Георгиева Гогева от гр. София, Десислава Валентинова Карадакова от гр. Дупница, Тодорка Владимирова Йорданова от гр. Плавдив, Росица Василева Темизова от гр. Пловдив, и Васил Драганов Йорданов от с. Лиляч, наследници на Веселин Станков Стойчев, бивш жител на с. Горна Гращица, собственик на ПИ 16198.35.4 по КККР на с. Горна Гращица

На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-375/ 29.03.2022 г. Кметът на общината одобрява проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхват на поземлен имот 16198.35.5, местност Старата могила от КККР на землището на с. Горна Гращица, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска“ в „неземеделска“ – за жилищни нужди.

Възложител на проекта е Гергана Крумова Тодорова

В 14-дневен срок от съобщението на заповедта заинтересуваните лица могат да я обжалват по реда на Административнопроцесуалния кодекс чрез Община Кюстендил пред Административен съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517