ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

На основание чл. 26,ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове проектът на Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 16.06.2023 г.
В  30–дневния срок за  обществени консултации по чл.26, ал. 4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-1032/18.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на основание чл. 44, ал.2 от ЗМСМА, чл.62, ал.2 от АПК за допусната явна фактическа грешка в Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил, публикувана във вестници “24 часа” и “Струма” на 14.07.2023г. и на сайта на Община Кюстендил е допуснато изменение в Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на части от недвижими имоти – публична общинска собственост за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки, помещение и терени общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти /павилиони/ при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:

ПРЕКРАТЯВАМ ТРЪЖНАТА ПРОЦЕДУРА ЗА СЛЕДНИЯ ОБЕКТ:

10. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №29 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на 25.07.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на части от недвижими имоти – публична общинска собственост за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки, помещение и терени общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти /павилиони/ при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Част от имот публична общинска собственост, находящ се в сграда с идентификатор 41112.503.1043.1 - Поликлиника по КККР на гр. Кюстендил, с адрес ул.“Яворов“ №4 и 6, етаж 4, кабинет №409 – с площ от 14.00 кв.м. за изграждане на интеграционен център за хора с редки болести с начална тръжна цена 2,38 лева/м2 на месец без ДДС.
2.Част от помещение публична общинска собственост, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.4290.1 по КККР на гр. Кюстендил – сградата на Община Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, етаж 1, до кабинет №23 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на1бр. преместваем обект – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема с №20/19.06.2018г., с начална наемна цена на месец 50,00лв./без ДДС.
3.Част от помещение публична общинска собственост, находящо се на партерния етаж в сграда на ул.“Яворов“ №4-6, гр. Кюстендил /в сградата на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на1 бр. преместваем обект – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема с № 21/19.06.2018г., с начална наемна цена на месец 50,00лв./без ДДС.
4.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №4 /до входа на БМП/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС
5.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №6 /до входа на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
6.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Симеон I“ пред бл.110 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
7.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №78, кв.183 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
8.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Търговска“ №33 /до входа на магазин „Ролпласт“, кв.280/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
9.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ пред блок 3А, гр.Кюстендил - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
10.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №29 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
11.Терен находящ се в гр. Кюстендил, „Гаров площад“ №1 в сградата на автогарата - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
12.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Свети Мина“ /до входа от запад на стадион „Осогово“/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
13.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №19 /в ляво от входа на стадион „Осогово“, гр.Кюстендил/ за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за пакетирани стоки и студени напитки с размери 1,00/1,50 кв.м, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
14.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №19 /до входа на стадион „Осогово“, гр.Кюстендил/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
15.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ул.“Димитър Беровски“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за кафе-аперитив 49,12 кв.м. с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
16.Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Дондуков“ кв.25 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на кафе и закуски – в съответствие със санитарните изисквания, пакетирани хранителни стоки, цигари и алкохол, ядки и сладолед с размери 9,90/4,50 м. и площ 44,55 кв.м. с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
17.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ъгъла ул.“6-ти септември“ и ул. “Драгоман“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на хлебна мая с площ от 15,00 кв.м. с начална тръжна цена 3,35 лева/м2 на месец без ДДС.
18.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ул.“Цар Освободител“ до магазин „Фантастико“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на цветя с площ от 14,80 кв.м. с начална тръжна цена 3,00 лева/м2 на месец без ДДС.
19.Терен находящ се в гр. Кюстендил, в кв. 112а, кв.“Запад“ до бл.49 за поставяне на преместваем обект за кафе-аперитив с площ от 33,30 м2 с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
До участие в търга се допускат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон, разполагащи с оборудване /вендинг автомати/ за предоставяне на кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки с най-малко двугодишен опит в експлоатирането на вендинг автомати и отговарящи на изискванията на одобрената тръжна документация .
Кандидатът е длъжен да представи документ, удостоверяващ наличието на собствени и/или наети вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки за целия срок на договора за отдаване под наем недвижимия имот/документ удостоверяващ правото на собственост и/или договор за наем.  
Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 01.08.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търга.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 24.07.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 31.07.2023 година.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с високите температури от 13.07. 2023г. до края на август, за Ваше удобство община Кюстендил ще работи  от 07:00ч. Моля, възползвайте се от ранните часове.

Работят всички чешмички в центъра на града. Дейностите по рязане и косене също ще започват от 07:00ч.

Молим Ви,  да спазвате правилата за пожарна безопасност, за да може да изкараме  едни спокоен и щастлив за всички Вас летен сезон.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-998/12.07.2023 г.

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ“
при дирекция "Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Инсталира (вкл. нови версии), конфигурира и администрира операционни, информационни системи, информационни технологии и актуализира софтуер с общо предназначение на сървърите и работните станции в рамките на администрацията на Община Кюстендил и кметствата. Инсталира, конфигурира и поддържа специализираните средства за защита на информационните системи, информационни технологии и други информационни активи от непозволен достъп, за защита на информацията от повреда или унищожаване(антивирусен софтуер и др.).
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.  (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – електротехника, електроника и автоматика
•Години професионален опит  - 2 /две/ години или минимален ранг – IV младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 9
•Експертно ниво – 5
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма

3.Други компетентности:
•Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата – 780 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Механизъм за управление и разпределяне на средствата за субсидии за вътрешноградски и  междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил.

Механизъм за управление и разпределяне на средствата за субсидии за вътрешноградски и междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Механизъма на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

Споделете в социалните мрежи:

І. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за услуги за ранно детско развитие“/ЦУРДР/, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за услуги за ранно детско развитие“ не предлага сключване на трудов договор с лица по обявената длъжност за „Управител“.

ІІ. Списък на оценени и класирани кандидати за длъжност „Управител“ в „Център за услуги за ранно детско развитие”:

КАНДИДАТ

ТОЧКИ

  1.  

Вх. № 138/22.06.2023 г.

7

ІІІ. Неявили се кандидати:

1. Вх. № 137/16.06.2023 г.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-963/04.07.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:

1. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4409 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 11.03.2022 г. Площ на имота: 410.00 /четиристотин и десет/ кв.. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). Предишен идентификатор: 41112.525.11; 41112.525.12; 41112.525.17. Номер по предходен план: 20, квартал 466, парцел ХIV, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.525.4410; 41112.525.4414;  41112.525.4411;  41112.525.4408;   41112.525.4447, съгласно скица № 15-331199-29.03.2022 г., издадена от АГКК гр. София. Адрес: гр. Кюстендил, м. Хисарлъка. Имотът е актуван  с  акт за частна общинска собственост № 6481/05.04.2022 год.- Начална тръжна цена  36 100 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  1500 лева.                                                          
2. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4417 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 11.03.2022 г. Площ на имота: 425.00  /четиристотин двадесет и пет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). Предишен идентификатор: 41112.525.15; 41112.525.31; 41112.525.32; при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.525.4416;  41112.525.4419;  41112.525.112;  41112.525.4418, съгласно скица № 15-330622-29.03.2022 г., издадена от АГКК гр. София. Адрес: гр. Кюстендил, м. Хисарлъка. Имотът е актуван  с акт  за частна общинска собственост № 6482/05.04.2022 год. – Начална тръжна цена  35650 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  1500 лева.                                                            
3. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4443 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 29.04.2021 г. Площ на имота: 292.00 /двеста деветдесет и два/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.525.19; 41112.525.20. Номер по предходен план: квартал 468, парцел I, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.525.4445;  41112.525.4434;  41112.525.4520, съгласно скица № 15-28993-14.01.2022 г., издадена от АГКК гр. София. Адрес: гр. Кюстендил, м. Хисарлъка. Имотът е актуван  с акт  за частна общинска собственост № 6483/05.04.2022 год. - Начална тръжна цена  25600 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  1000 лева.                                                         
4. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4488 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, одобрени със заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 16.07.2021 г. Площ на имота: 289 кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.525.88; 41112.525.89; 41112.525.91; 41112.525.121; 41112.525.112. Номер по предходен план: 27,75, квартал 470, парцел  ХІ. За имота е издадена Заповед № РД-00-706/10.06.2021 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- Начална тръжна цена  23200 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  1000 лева.
5.  Поземлен имот с идентификатор 41112.502.668 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, кв. Изток, ул. София с площ 159,00 / сто петдесет и девет / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обещствен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.502.308. Номер по предходен план: квартал 5660, кв. 5, парцел XVII, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.502.307, 41112.502.259, 41112.502.246, 41112.502.669 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 1510/05.04.2010 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр. Кюстендил, кв. Изток, ул.“София“- Начална тръжна цена   10 800 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  500 лева.                                                             
6. Незастроен урегулиран поземлен имот Х, кв.38 по плана на с. Багренци, общ. Кюстендил, с площ 1770.00 / хиляда седемстотин и седемдесет / кв.м., отреден за детска градина. при граници и съседи: от север УПИ XI-336, от изток УПИ V-Селкооп – фурна, от юг УПИ VIII-249, УПИ VI-248, от запад улица с о.т. 62-63. Адрес: с.Багренци, общ. Кюстендил – Начална тръжна цена  28 100 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  1500 лева.
7. Поземлен имот с идентификатор 48355.501.68 по кадастрална карта и кадастралните регистри на с. Вратца, общ. Кюстендил с площ 788,00 / седемстотин осемдесет и осем / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: няма Номер по предходен план: 68, кв. 10, парцел IX, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 48355.501.69, 48355.501.75, 48355.501.115, 48355.501.150, 48355.501.76, 48355.501.74 по КККР на с. Вратца, общ. Кюстендил, съгласно скица №15-749466-05.07.2022г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил - Начална тръжна цена   13 050 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  500 лева.
8. Незастроен урегулиран поземлен имот ХIII, кв.20 по одобрения регулационния план на с. Радловци, общ. Кюстендил, с площ 646.00 / шестстотин четиридесет и шест / кв.м., при граници и съседи: от север улица с о.т. 27-51; от изток и юг улица с о.т. 27-28; от запад УПИ ХII -163, съгласно скица №21/12.01.2023г., издадена от Община Кюстендил - Начална тръжна цена  6 850 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.
9. Незастроен урегулиран поземлен имот III-377, кв.50 по одобрения регулационния план на с. Раждавица, общ. Кюстендил, с площ 790.00 / седемстотин и деветдесет / кв.м., при граници и съседи: от север УПИ II -376; от изток улица с о. т. 180-182; от юг УПИ IV-378, от запад улица с о. т. 177-176-178, съгласно скица №15/10.01.2023г., издадена от Община Кюстендил Начална тръжна цена   11150 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  500 лева.
10. Незастроен урегулиран поземлен имот III-281, кв.52 по одобрения регулационния план на с. Раждавица, общ. Кюстендил, с площ 553,00 / петстотин петдесет и три / кв.м., при граници и съседи: от север УПИ II -280; от изток улица с о. т. 58-59; от юг УПИ IV-284, от запад УПИ XV-282, съгласно скица №681/05.10.2022г., издадена от Община Кюстендил- Начална тръжна цена  7950 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.
11. Незастроен урегулиран поземлен имот VII-427, кв.12 по одобрения регулационния план на с. Шишковци, общ. Кюстендил, с площ 708.00 / седемстотин и осем / кв.м., при граници и съседи: от североизток улица с о. т. 65-80; от югоизток УПИ VIII-427; от югозапад УПИ ХV-429, от северозапад УПИ V-423, съгласно скица №787/08.11.2022 г., издадена от Община Кюстендил - Начална тръжна цена   10600 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.
12. Незастроен урегулиран поземлен имот ХI- за обслужващи дейности, кв.23 по ПУП на с. Ябълково, общ. Кюстендил, с площ 1418,00 / хиляда четиристотин и осемнадесет / кв.м., при граници и съседи: от север улица с о. т. 62-38; от изток УПИ I-193 и VIII-194; от юг УПИ IX-320, от запад УПИ X-за обслужващи дейности, кв.23 по ПУП на с. Ябълково, съгласно скица №457/16.07.2021г., издадена от Община Кюстендил - Начална тръжна цена    27100 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на  1500 лева.
Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея. Търга да се проведе на 20.07.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 27.07.2023 год., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 18.07.2023 год., включително и до 25.07.2023 год.  включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 18.07.2023 год., включително и до 25.07.2023 год.  включително – за повторния търг.
Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.

Споделете в социалните мрежи:

1. „ДИРЕКТОР“ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ”, с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11-ти август“ № 7  - 1 щ. бр.
2. „РЪКОВОДИТЕЛ“  НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
3. „РЪКОВОДИТЕЛ“  НА  „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З – 1 щ. бр.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1)Завършено висше образование;
2)Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3)Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4)Професионален опит – не се изисква;
5)Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
 
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обява
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности”  на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Директорът/Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 04.07.2023 г. до 14.07.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
1. Заявление – Приложение 1
2. Автобиография – Приложение 2
Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 17.07.2023 г. на информационното табло на отдел „Социални дейности” в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

05.07.2023 г. /сряда/

1.         

05.07.2023 г.

Вх. № 137/16.06.2023 г.

10.00 ч.

2.         

05.07.2023 г.

Вх. № 138/22.06.2023 г.

10.15 ч.

Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт