ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

До:
Виктор Емилов Стоименов, Младен Емилов Стоименов, наследници на Стоян Иванов Сахатчийски, собственик на имот с идентификатор 17680.27.6, 17680.27.14 и 17680.27.3 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
Здравка Тодорова Kасалийска, Eли Георгиева Николова, Офелия Тодорова Стойнева, Евгени Иванов Иванов, Снежана Стоянова Стойкова, наследници на Георги Костадинов Ашламов, собственик на имот с идентификатор 17680.27.11 и 17680.27.10 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
Районен Кооперативен Съюз, собственик на имот с идентификатор 17680.27.6 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица Заповед №РД-00-463/12.03.2024 г., с която Кметът на общината одобрява проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот 17680.27.2,  местност Динката по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за изграждане на обект с безвредни производствени дейности /цех за ремонт на трансформатори/, допустимо по чл. 17, т. 6 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони.
Възложител на проекта е Трафо инженеринг“ ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Кюстендил, ул. „Гладстон“ №10.
В 14-дневен срок от съобщението на заповедта заинтересуваните лица могат да я обжалват по реда на Административнопроцесуалния кодекс чрез Община Кюстендил пред Административен съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-711/15.04.2024 г. обявява конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ "ЕКОЛОГИЯ" в отдел "Екология" при дирекция "Строителство и устройство на територията" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Прилагане на националното и европейско законодателство по опазване на околната среда. Осъществява общинската, държавната и европейската политика по опазване и подобряване качеството на околната среда на територията на Община Кюстендил
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление – науки за земята, екология и опазване на околната среда
•Години професионален опит  - 2 /две/ години или минимален ранг – IV младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 9
•Експертно ниво  5
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт- няма

3.Други компетентности:
•Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата - 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-710/15.04.2024 г. обявява коkкурс за длъжността СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ в отдел "Правни дейности и контрол за спазване на решенията на общински съвет" при дирекция "Правни дейности и обществени поръчки" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Осъществяване на процесуално представителство на съответния орган на съдебната власт, както и с разработването на предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на администрацията.
Осигуряване на правна помощ и общ надзор с оглед законосъобразното изпълнение на функциите, съгласно Устройствения правилник на общинската администрация и при спазване на нормативните разпоредби и на утвърдените процедури.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование магистър;
•Професионално направление – право с придобита юридическа правоспособност
•Години професионален опит  - 1 /една/ година или минимален ранг – IV младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 10
•Експертно ниво  6
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт

3.Други компетентности:
•Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата - 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

1. Управител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки.
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, предоставяни в ЦНСТПЛПР.
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦНСТПЛПР при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в ЦНСТПЛПР;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Участва в комисии, анкети и организира дейността на служителите;
5/ Извършва анализ на дейността на ЦНСТПЛПР и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
6/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
9/ Разработва правилници, процедури, програми и правила за дейността на ЦНСТПЛПР;
10/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
11/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
12/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
13/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦНСТПЛПР;
14/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
15/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦНСТПЛПР;
16/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.

2. Социален работник – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ЦНСТПЛПР;
4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
8/ Организира снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, работни облекла и канцеларски принадлежности.
9/ Проверява фактическата наличност на паричните суми с касовия остатък, ежедневно приключва касовата отчетност.
10/ Отговаря за съхраняваните в касата парични средства.
11/ Носи отговорност за настъпили вреди за изразходвани парични средства, срещу неоформени в съответствие с изискванията първични документи.

3. Социален терапевт – 10 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите, помещенията на потребителите и общите помещения в ЦНСТПЛПР;
2/ Извършва тоалет на потребителите при необходимост;
3/ Проветрява помещенията, отговаря за пране и миене на посуда, кухненски инвентар,  участва в хигиенизирането на двора,  окопаването на цветни алеи и др.;
4/ Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в ЦНСТПЛПР;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

4. Счетоводител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТПЛПР;
4/ Съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТПЛПР;
5/ Води необходимата документация;
6/ Осъществява вътрешен финансов контрол в ЦНСТПЛПР;
7/ Предоставя справки и други документи, спазвайки фиксираните срокове.
8/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалната услуга, съгласно сключените договори с доставчиците;
9/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
10/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;

5. Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/ Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

6. Трудотерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социалната услуга за изграждане на ефективни умения и  знания за справяне в ежедневието;
3/ Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
6/ Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

7. Работник-поддръжка/Домакин–1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Шофьорска книжка – Категория В.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦНСТПЛПР.
2/ Събира и изнася отпадъци на определените за целта места.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите прибори и уреди.
5/ Поддържа в изряден вид складове, мазета и дворни площи;
6/ Води необходимата документация.
7/ Контролира качеството на доставените материални ценности, организира товаро-разтоварните и преносните работи и оформя съпровождащата документация.
8/ Води картотека на постъпилите материали, инвентар, обзавеждане, работно облекло, канцеларски материали, както и на длъжностните лица, на които са предадени за ползване.
9/ Изучава нуждите от закупуване на материали, приема и оформя поръчки и организира закупуването им.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец - Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности”  на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 223  /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦНСТПЛПР, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 17.04.2024 г. до 17.05.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223  /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО: СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 22.05.2024 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО В  ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“  ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 223 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

След запознаване и проверка на подадените от кандидатите документи за участие в обявения конкурс за Експерт „Информационно обслужване и услуги“ в ОИЦ – Кюстендил, Комисия назначена със Заповед № РД-00-709/ 15.04.2024 г. на Кмета на Община Кюстендил
I. Допуска до явяване на тест следните кандидати:
Вх. № 94-00-1868/29.03.2024 г. С.Й.Б
Вх. № 94-00-1982/04.04.2024 г. А.Д.Ф.
Вх. № 94-00-1994/05.04.2024 г. Л.Л.К.
II. Недопуска до явяване на тест следните кандидати:
1. Няма недопуснати кандидати
Тестът ще се проведе на 19 април (петък) 2024 г. от 10:00 ч. в административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1, заседателна зала на Общински съвет Кюстендил, ет.2.
В деня на теста кандидатите да се явят в 9.45 ч. До тест се допуска само срещу легитимация с документ за самоличност.

 

Споделете в социалните мрежи:

До
Рая Красимирова Рaйчoва, с. Жиленци, общ. Кюстендил
Йорданка Накова Панова, гр. Кюстендил, общ. Кюстендил  

Община Кюстендил на основание чл.129, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-458/ 12.03.2024 г. на кмета на Община Кюстендил е одобрен Проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 67461.32.110 местност Слого от КККР на землище с. Слокощица, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на  предназначение на имота от земеделска в урбанизирана - „за паркинг, производствено – складови и обществено обслужващи дейности“, с устройствените параметри и характеристики, съобразени с изискванията на чл. 25 от Наредба 7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ, отговарящи на предимно производствена устойствена зона (Пп).
Възложител на проекта е Никола Славчов Ковачев.
Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на Административно процесуален кодекс в 14-дневен срок от получаването, чрез Община Кюстендил пред Административен съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
Огнян Атанасов Николов, наследник на Никола Котев Яначков, бивш собственик на имот с идентификатор 411112.10.153 по КККР на гр. Кюстендил, общ. Кюстендил
Снежанка Николова Стоилова, собственик на позлемен имот с идентификатор 41112.10.7 по КККР на гр. Кюстендил, общ. Кюстендил
      
На основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със заявление вх. №УТ-23-1286 /14.03.2024 г. Бисер Драганов Богоев е внесъл за разглеждане и одобряване проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот 41112.10.6, местност Могилата по КККР на землището на гр. Кюстендил, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилно застрояване, с параметри в съответствие с чл. 3 от раздел I на част II от Правила и нормативи за прилагавне на ОУПО.
Проектът се намира в сградата на община Кюстендил, площад „Велбъжд“ №1, етаж 1-ви, стая №19 и може да бъде разгледан от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщаване на проекта заинтересуваните лица могат да направят писмени предложения, възражения и искания по проекта за ПУП-ПЗ до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Целият график на Националната система събиране на опасни битови отпадъци е достъпен в интернет www.balbok.com, www.waste.bg
За включване в Общността „Опасни отпадъци от бита“ позвънете на 0700 11 750.

Повече информация за кампанията можа да прочетете тук.

 

Споделете в социалните мрежи:

      На 18 април 2024 г. „Бранд Медия България“ организира поредното публично събитие в рамките на европейския проект „Преход на възможностите“ (Transition Opportunities, с акроним TOP). Целта на проекта е да даде гласност на приноса на политиката на сближаване на Европейския съюз, Фонда за справедлив преход и Плана за възстановяване на Европа за осигуряване на плавен и справедлив преход към неутрална по отношение на климата икономика на българските региони, които ще бъдат най-засегнати от трансформацията.
Самата конференция „Преход на възможностите – Кюстендил“ ще се проведе в хотел „Стримон“, ул. „Цар Симеон I-ви“ 24, 2500, гр. Кюстендил. Записването за събитието ще започне в 10.00 ч., а официалното откриване е планирано за 10.30 ч. Присъствието е без такса за участие, с предварителна регистрация тук.
     С това събитие искаме да продължим да информираме и ангажираме местната общност в диалога за трансформация на икономиката  към въглеродна неутралност, да повишим осведомеността и да представим положителните резултати от мерките на политиката на сближаване в област Кюстендил.
     В конференцията участие ще вземат представители на централната, местната и общинска администрации, на управляващите органи на различни финансиращи програми, Фондът на фондовете, представители на работодателите и синдикатите, както и на бизнеса и неправителствените организации.
     Те ще дадат яснота за предстоящите промени, свързани с трансформация към въглеродно неутрална икономика в Кюстендил, и ще разяснят съществуващите възможности за получаване на финансиране. Специалният фокус ще бъде върху финансиране на проекти в контекста на изпълнението на Териториалния план за справедлив преход.
     В рамките на събитието ще бъдат представени и резултатите от социологическо проучване, изготвено на Изследователски център „Тренд“ по поръчка на „Бранд Медия България“, което показва нивото на осведоменост на местните граждани относно политиката на сближаване, Фонда за справедлив преход и Плана за възстановяване на Европа и идентифицира какви са нуждите и опасенията на хората в региона на Кюстендил, с оглед на предстоящите промени.
     Местата за събитието са ограничени. Препоръчително е да се направи предварителна регистрация тук.


За „Бранд Медия България“
     „Бранд Медия България“ ЕООД е медиен издател и организатор на събития, основан през 2013-та година в София. Компанията е издател на една от водещите икономически медии в България – Economic.bg, на първата специализирана платформа, която популяризира ESG в България – ESGnews.bg, както и на Kmeta.bg – порталът на българските общини.
Компанията е организатор на конкурса „Кмет на годината“, на международната конференция ESG & FRIENDS и на много други тематични бизнес събития.
За контакти:
Асения Димитрова, „Бранд Медия България“, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. и 0882 005 000

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил и Областен информационен център (ОИЦ) – Кюстендил, като част от Звеното за публични консултации към Регионалния съвет за развитие (РСР) на Югозападен регион (ЮЗР), организират обществени обсъждания на осем концепции за интегрирани териториални инвестиции, преминали етапа на оценка за административно съответствие и допустимост, участие в които има Община Кюстендил като водеща организация или партньор. Концепциите за интегрирани териториални инвестиции (КИТИ) са основен инструмент за получаване на финансиране по програма „Развитие на регионите“ през настоящия програмен период.
Публичните обсъждания ще се състоят на 23 април (вторник) и 26 април (петък), в интервала 11:00 – 13:00 ч, съгласно посочения по-долу график.
Може да изразите своето мнение по представените КИТИ по време на публичните обсъждания или чрез анкети, линкове към които са посочени под всяка КИТИ по-долу в публикацията, на страницата на Управляващия орган на Програма „Развитие на регионите“ и на Единния информационен портал. Препоръки или възражения относно концепциите могат да се изпращат и на електронната поща на ОИЦ – Кюстендил/ Звено за публични консултации към РСР на ЮЗР: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в срок до 30 април 2024 г.
Мненията и коментарите, изразени по време на обсъжданията и в анкетите, ще бъдат представени на широкия състав на РСР на ЮЗР, който следва да ги вземе под внимание, преди да изготви приоритизиран списък с концепции за изпълнение и да одобри общата програмна концепция за развитие на ЮЗР.
При необходимост от допълнителна информация можете да се свържете с ОИЦ – Кюстендил/ Звено за публични консултации към РСР на ЮЗР на телефони: 078/52 02 12, 0876 172 766.

График за провеждане на обществените обсъждания на 23 април (вторник), заседателна зала на Общински съвет Кюстендил
 Начален час 11:00 ч.:
BG16FFPR003-2.001-0135 „Създаване на условия и осигуряването на достъп до качествени услуги в сферата на здравеопазването в област Кюстендил“

Линк към презентация:
https://docs.google.com/presentation/d/1n9CyqUdz5mgHyMyb6z5kvLNLbW-HtSV6/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true
Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPToxMhB9uWVhaBcqmXaxF-zfOtSDIF_8mxPt2pLycTIyn2Q/viewform?usp=sharing

 Начален час: 11:30 ч.
BG16FFPR003-2.001-0074 „Социални услуги за резидентна грижа в регион Кюстендил“
Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1VpSluL1Yv8HrRt5A29wUSBHb-qFHD050/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSctARSBkCYGpGk_luyu4dkyyLOvEuWTu60W2oYeMf7nAyCElA/viewform?usp=sharing

 Начален час: 12:00 ч.
BG16FFPR003-2.001-0133 „Осигуряване на модернизирани и достъпни социални услуги“
Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1EqXmMjQI4Dc-Fs6a6sa15Tiw_KpC-K7v/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdaVlMSr5RopYC_1v7XfX8eJrkWGX7cWnKmkkcXbENgnjt_iQ/viewform?usp=sharing

 Начален час: 12:30 ч.
BG16FFPR003-2.001-0160 „Приобщаващо образование и внедряване на мерки за енергийна ефективност на територията на Езикова гимназия "Д-р Петър Берон" - град Кюстендил“ – начален час: 12:30 ч.
Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1TYudwqpphd8ZfFYEosVW5VwdbuHX3-LV/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfkQ2nyRhLF8GLDufGXiHYKRF3zkp5fycoNpjTtA2Hrr3bbTg/viewform?usp=sharing

График за провеждане на обществените обсъждания на 26 април (петък), заседателна зала на Общински съвет Кюстендил
 Начален час 11:00 ч.
BG16FFPR003-2.001-0078 „Равни възможности за социално включване и трудова заетост“

Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1yWkUz2Is6LYjtwV60CLu9FjG1Y-W08Xi/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDL8Gt5EttKQtG4lCsI44EIFNBJCH8oOrFBW14szrqNDFRrQ/viewform?usp=sharing

 Начален час 11:30 ч.
BG16FFPR003-2.001-0145 „Устойчива мобилност в общините Кюстендил и Невестино“

Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1YOwY423JdHGAgrz8y3cidTZwjw-A41mE/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScYsAKbpiBzCB3GvVZQQOgltZFC7ua24iSdpox6KiPxD4QEfg/viewform?usp=sharing

 Начален час 12:00 ч.
BG16FFPR003-2.001-0067 „Преустройство на недвижима културна ценност с категория „национално значение (бивш „Тютюнев склад")  в комплексен музеен и културно - информационен център към Регионален исторически музей – Кюстендил“

Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1vE2sNDniUt6p2iiD0DcZcN522RfSaObL/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewLTnj2PUyEfrJHoJh3IelVo45SwE_xkQRLqwwoNvu3KkoAg/viewform?usp=sharing

 Начален час 12:30 ч.
BG16FFPR003-2.001-0144 „Интелигентен туризъм в регион Кюстендил“
Линк към презентация :
https://docs.google.com/presentation/d/1NGn2hEdLukvjWsFHV0k9dHTWV9SBkDvg/edit?usp=sharing&ouid=107784575137605143072&rtpof=true&sd=true

Линк към анкета:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYuKGsoiNTZ9_194C7LO-qZbu7IW5qaghlhX3Wiqhnk6Z0bg/viewform?usp=sharing

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт