ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект

“Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”,

представяме следнотo: Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”  за длъжност:  Работник поддръжка- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;

- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
  • Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
  • Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
  • Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
  • Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
  • Поддържа складове, мазета и дворни площи;
  • При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
  • Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление по образец може да видите тук

- Автобиография- образец може да видите тук

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 08.09.2020 г. до 11.09.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

 Организатори са Община Кюстендил и  Българска федерация по лека атлетика. Трасето на маратона е лицензирано, като старта е на 13-ти септември от 9,00ч. на пл. “Велбъжд“.

 Две са дистанциите, които са част от маратона - полумаратон 21км и маратон 42км.

От центъра на града, бегачите ще продължат към МБАЛ “Никола Василев“ и село Слокощица. Селата през които преминава трасето на маратона са: с. Слокощица, с. Граница, с. Багренци, с. Гирчевци, с. Жабокрът, с. Ябълково и се финишира отново на пл. “Велбъжд“. Една обиколка е 21км, две -42км., като през километър, по трасето, ще бъдат изградени подкрепителни пунктове - където доброволци ще подкрепят бегачите. 40 съдии от БФЛА, също така, ще бъдат разпръснати по трасето и ще следят участниците, когато преминават.

Регистрацията за маратона е онлайн на адрес - https://runbulgar.com/bg/ , като всички кюстендилци, които желаят да се включат могат да се възползват от отстъпка, като се обадят на тел. 0888688095. Всеки участник ще получи стартов пакет, който ще се раздава на 12-ти септември на пл. "Велбъжд" и в него са включени номер с вграден чип, чрез който съдиите ще могат да проследяват всеки участник, докато бяга.

Когато маратонците стартират, на пл. "Велбъжд" ще се проведат и други атлетически занимания - Състезание по бягане “Любителска дистанция“ от - 2км, Детска атлетика и др., като записването за тях ще бъде безплатно и на място. На площада ще бъдат изградени още Арка, Шатри, Съблекални, Подкрепителен пункт и ЕКО тоалетни, които ще бъдат поставени и по цялото трасе.

Очаква се в Кюстендил да пристигнат около 300 професионални състезатели от 10 Балкански държави, както и стотици - от България. През идната седмица пък, на 9-ти септември започва и спортен лагер за атлети в Кюстендил. 200 деца ще тренират в града и в планината, заедно с треньорите си, до маратона - в планина “Осогово“, на стадион “Осогово“ и на стадион “Странджата“, като те са избрани по програмата “Да открием 100-те таланта на България“.

Програмата  може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Кметът на Община Кюстендил – Петър Паунов и зам.-кметът - Светослав Василев се срещнаха с представители на водещи туристически медии от Германия – Габриела Грес и Гералд Юбершер - с които обсъдиха потенциала и възможностите на града като част от българските СПА дестинации за здравен туризъм.

Визитата е по покана на Германо-Българската индустриално-търговска камара и на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм и е във връзка с отразяването на Антикризисния VII Годишен конгрес на БУБСПА, който ще се състои на 2 и 3 септември. Програмата на немските журналисти започва от Кюстендил, където посетиха основни културни забележителност, срещнаха се с представители на бизнеса, запознаха се с местната кухня и научиха повече за качествата на кюстендилската минерална вода.

Включването на България в списъка с държавите, предоставящи медицински амбулаторни услуги на немски туристи, е факт от есента на 2019г. и Община Кюстендил, като член на БУБСПА, присъства в каталога на Германо-Българската индустриално-търговска камара като безопасна дестинация за здравен туризъм.

Споделете в социалните мрежи:

Планираните безплатни консултации организирани  заедно с община Кюстендил за 21 юли 2020 г. с д-р Сашо Райков, акушер-гинеколог от Центъра за Асистирана репродукция на Аджибадем Сити Клиник Болница Токуда - София, се отлагат, поради усложняващата се епидемиологична ситуация.

 Двойките с репродуктивни проблеми обаче ще имат възможност да получат безплатна консултация с експерта по Viber на 21 юли 2020 г. между 10:00 и 14:00 часа.

 Необходимо е предварително записване на 02/403 4245.

Оставете номер за контакт, свързан с устройство, на което имате инсталирана програмата Viber (смартфон, стационарен или преносим компютър или таблет). И очаквайте обаждане!

www.acibademcityclinic.bg

 

Споделете в социалните мрежи:

Проектът  на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2020 – 2021 г., заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 19.06.2020 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

В нормативно определения 30–дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.

Няма неприети предложения по проекта  на Общинска стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в община Кюстендил 2020 – 2021г.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед №РД-00-733/15.07.2020г. на Кмета на Община Кюстендил на 23.07.2020година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните общинско помещение и терен при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Част от имот – публична общинска собственост в сградата на поликлиниката, находяща се в гр.Кюстендил, ул.“Яворов“ №6, представляваща помещение на първия етаж, преустроено в аптека, с площ от 50.14 кв.м., за „АПТЕКА С ДЕНОНОЩЕН РЕЖИМ НА РАБОТА” с начална тръжна цена от 7.40 лв./м² без ДДС на месец.
  2. Терен в гр. Кюстендил на ул. „Дупнишко шосе” в района на Траурен парк с 15,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за каменоделска работилница с начална тръжна цена 2,05 лева на м2 без ДДС на месец и прилежащ терен от 60,00 м2 площ за производствени дейности и услуги с начална тръжна цена 1,30 лева на м2 без ДДС на месец.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 30.07.2020 година от 10,00 часа в залата на ІІ-я етаж в сградата на Община Кюстендил.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 22.07.2020година, а за повторния търг до 15,00 часа на 29.07.2020 година.

Споделете в социалните мрежи:

Строежът на ФолаПласт ООД трябваше да бъде открит на 1. юли 2020 г. в Кюстендил с официална церемония по първа копка. За съжаление Корона вирусът осуети намеренията на компанията.

„Въпреки трудните времена, ние взехме решение да осъществим планираната инвестиция в Кюстендил“, заяви управляващият съдружник на „ФолаПласт“ ООД Йоханес Зейфарт. "Бихме искали да благодарим преди всичко на кмета г-н Паунов, който подкрепи нашия проект от самото начало. Също така се радваме, че в лицето на Бараж Груп ЕООД открихме главен изпълнител, който отговаря точно на нашите изисквания."

Новият завод е първото производствено предприятие на немската компания VolaPlast GmbH & Co. KG извън Германия. Немската компания-майка ФолаПласт е една от най-модерните и иновативни компании за преработка на пластмаси в Германия. Основана през 1961 г., днес във ФолаПласт Германия работят почти 200 души и се управляват от собствениците  3-то поколение. С цел да осъществи по-нататъшен растеж на компанията и за да може напълно да отговори на изискванията на клиентите и в бъдеще, компанията инвестира в ново производствено предприятие в Кюстендил. Решението за Кюстендил беше предшествано от интензивен процес на подбор.

На парцел от над 17 000 м² се изгражда модерна производствена и складова сграда с двуетажно административно крило. Новата сграда, построена от Бараж Груп ЕООД, трябва да бъде готова през февруари 2021 г. В последствие на площ от 4300 м² ще се произвеждат технически пластмасови детайли и ще се монтират автостъклоизмиваща система за различни автомобилни производители в Европа. Първоначално ще бъдат наети 30 нови служители. В последствие между 100 и 120 човека ще намерят работа в новия завод. "За нас най-важното на новото място са мотивирани и ангажирани служители. Ето защо стартирахме с подбора на специалисти и ръководни кадри в платформата jobs.bg. Ще започнем да търсим персонал за производството най-късно през есента", каза Вернер Хопах, управител и собственик на фирмата.

Лице за контакт:

VolaPlast GmbH & Co. KG

Yvonne Gerlach

Mörshäuser Weg 1

34286 Spangenberg

DEUTSCHLAND

0049 5663 94 78 0

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

кандидатури за работа изпращайте на:

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

     

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил, за:

  1. Психолог – 1 щ. бр.;
  2. Педиатър – 0,5 щ. бр.;

 Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2020 г.

 За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Психолог - 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 Педиатър – 0,5 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец може да видите тук;

- Автобиография - по образец може да видите тук;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.07.2020 г. до 17:00 часа на 31.07.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 04.08.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Общинска стратегия за лично развитие на децата и учениците в Община Кюстендил 2020-2021г. и мотивите към нея. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30 - дневен срок от настоящата публикация. Стратегията и мотивите може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил, за:

  1. Психолог – 1 щ. бр.;
  2. Педиатър – 0,5 щ. бр.;

 Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2020 г.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец може да видите тук;

- Автобиография - по образец може да видите тук;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 19.06.2020 г. до 17:00 часа на 03.07.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.07.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт