ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Общинска стратегия за лично развитие на децата и учениците в Община Кюстендил 2020-2021г. и мотивите към нея. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30 - дневен срок от настоящата публикация. Стратегията и мотивите може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил, за:

  1. Психолог – 1 щ. бр.;
  2. Педиатър – 0,5 щ. бр.;

 Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2020 г.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец може да видите тук;

- Автобиография - по образец може да видите тук;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 19.06.2020 г. до 17:00 часа на 03.07.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.07.2020 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Проектът на Правилник за организацията и дейността на ОбС - Кюстендил, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения, становища и възражения, на 15.05.2020 г. в съответствие с разпоредбата на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.

В нормативно определения 30-дневен срок няма постъпили предложения за изменение, становища и възражения на разработения проект.

 

Споделете в социалните мрежи:

Американски микропроцесорен респиратор, модел CrossVent 3+, окомплектован с необходимото допълнително оборудване и консумативи, вече функционира в МБАЛ “Д-р Никола Василиев” АД в гр. Кюстендил. Апаратът е монтиран и вече е на разположение на медицинския персонал в регионалната болница.

Дихателните апарати са част от дарението, оповестено в края на март от Kaufland и Lidl, и са в процес на поетапно монтиране в 7 регионални болници в цялата страна. Изборът на болниците е направен от Министерството на здравеопазването и Националния оперативен щаб.

„Изказвам нашата огромна благодарност към дарителите на болницата Kaufland и Lidl за дарения ни респиратор, тъй като дарението е навременно и крайно необходимо за оказване на спешна помощ на пациенти с остра дихателна недостатъчност. Tова им дава шанс да останат живи. Благодарим за огромната им съпричастност към живота и здравето на хората и голямата им социална ангажираност“, заяви д-р Александър Величков, изпълнителен директор на МБАЛ “Д-р Никола Василиев” АД в гр. Кюстендил.

Kаufland България и Лидл България дариха 300 000 лева за закупуването на 8-те дихателни апарата, предоставени безвъзмездно на Министерството на здравеопазването. Двете компании обединиха усилията си в ситуация на извънредно положение и в желанието си да дадат своя принос в борбата с разпространението на коронавируса у нас и грижата за здравето на българските граждани. Стойността на 8-те респиратора възлиза на 290 880 лв. Останалата част от сумата вече е дарена по сметката на Министерството на здравеопазването, с цел подпомагане на лечебните заведения, в които се приемат пациенти с коронавирус.

Споделете в социалните мрежи:

По предложение на кмета на Община Кюстендил – Петър Паунов, Общински съвет – Кюстендил на свое заседание, проведено на 28.05.2020 г., прие да бъдат поставени под закрила 1690 декара общински вековни гори, чрез определянето им със статут „гори във фаза на старост“ в землището на с. Дождевица, с. Жиленци и с. Гюешево, общ. Кюстендил.
Районът е част от зоните на Натура 2000, а предложението е направено от Сдружение „WWF – Световен фонд за дивата природата, Дунавско-карпатска програма България“ след теренно проучване през периода 2017-2019 г., при което „горите във фаза на старост“ са възприети като девствени гори, представляващи екосистеми със запазена структура и са най-ценни от екологична гледна точка, тъй като са дом на удивително биологично разнообразие. Най-старите гори са с определена възраст от 170 години. В защитените територии не се допуска лесовъдна намеса и добив на дървесина. Отговорността към следващите поколения, налага да защитим това безценно природно наследство, тъй като старите гори, в които не се извършват сечи, обособени като „гори във фаза на старост“ са естествен резервоар за генетичен материал и зона за спокойствие за много видове, чието съществуване е зависещо от горските екосистеми.
Опазването на старите естествени гори е поставено като приоритет в Националната стратегия и в плана за опазване на биологичното разнообразие, както и в Националната стратегия за развитие на горското стопанство в България. Важни са за опазването на водите, предотвратяват ерозията и наводненията, пречистват въздуха и обогатяват почвите, поради което имат огромно значение за хората и за поддържането на среда на живот в условията на климатични промени. За да продължат да предоставят тези жизненоважни екосистемни услуги обаче е необходимо да се предприемат спешни мерки за тяхното опазване.

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Заповед на Кмета на Община Кюстендил РД-00-549/02.06.2020г. относно определяне местата за изкупуване на череши може да видите тук

Списък на местата за разполагане на пунктовете за изкупуване на череши в населените места може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Contract title: Supply of equipment for an Environmental education center in the village of Slokoshtitsa, Kyustendil Municipality

Location – Municipality of Kyustendil, Republic of Bulgaria

  1. Type of procedure

Simplified tender procedure

  1. Publication reference and date of the contract notice

CB007.2.32.192 /PP1 – 05 / 07.04.2020

  1. Lot number and lot title

N/A

  1. Contract number and value

Contract number: CB007.2.32.192/ PP1 – 05;

Contract value: BGN 50 407,75 (VAT included)

  1. Date of award of the contract

20.05.2020

  1. Number of tenders received

3

  1. Name, address and nationality of successful tenderer

NAD Design Ltd.

351, St. Ivan Rilski Str.

2600 Dupnitsa, Bulgaria

  1. Duration of contract

4 months

  1. Contracting authority

Municipality of Kyustendil

2500 Kyustendil, Bulgaria

  1. Legal basis

Regulation (EU) No 236/2014 of the European Parliament and of the Council of 11 March 2014 laying down common rules and procedures for the implementation of the Union's instruments for financing external action and the rules of Interreg – IPA CBC Bulgaria – Serbia Programme CCI Number 2014TC16I5CB007.

Споделете в социалните мрежи:

Наименование на договора: Доставка на оборудване за екологичен образователен център в село Слокощица, община Кюстендил

Местоположение – Община Кюстендил, България

  1. Вид на процедурата

Опростена тръжна процедура

  1. Референтен номер на публикацията и дата на обявяване на процедурата

CB007.2.32.192/PP1-05 / 07.04.2020

  1. Брой и наименование на лотове

Неприложимо

  1. Номер и стойност на договора

Номер на договора: CB007.2.32.192/ PP1 – 05;

Стойност на договора: BGN 50 407,75 с ДДС

  1. Дата на избор на изпълнител

20.05.2020

  1. Брой на получените оферти

3

  1. Наименование, адрес и националност на избрания изпълнител

НАД Дизайн ЕООД

ул. Св. Иван Рилски 351

гр. Дупница, 2600 България

  1. Срок на договора

4 месеца

  1. Възложител

Община Кюстендил

гр. Кюстендил, България

  1. Законова база

Регламент (ЕС) № 236/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 11 март 2014 г. за установяване на общи правила и процедури за прилагане на инструментите на Съюза за финансиране на външни действия и правилата на Програма Интеррег - IPA CBC България - Сърбия CCI номер 2014TC16I5CB007.

Споделете в социалните мрежи:

ГРАФИК ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИ  ЗА ПЕРСОНАЛ В „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  № BG05M9OP001-2.029 –0004 проект „Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Списък на допуснати и недопуснати кандидати до събеседване по  проект  „Център за работа с деца на улицата”, Договор № BG05M9OP001-2.029 –0004, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт