ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Протокола от публичното обсъждане на проекта за бюджет на Община Кюстендил за 2019г., проведено на 15.01.2019г.  може да видите тук

Stiklo konstrukcijos, pertvaros, turėklai, laiptai, stumdomos stiklinės durys, stogai ir terasos stiklinimas Provitra

Споделете в социалните мрежи:

В тридневен обмен на иновации по НП „Иновации в действие“ в Пето ОУ „Христо Ботев“, Кюстендил гости бяха учители и ученици от ОУ „В.Левски“, град Кнежа и ОУ „А. Страшимиров“, с.Светлен, общ.Търговище. Екипи от Пето ОУ представиха пред гостите един нов поглед при изучаването на STEM – науки.

Г-жа Костова и учениците от трети клас представиха час за  занимания по интереси „Приложна наука“ на тема „Малки детективи“. Обучението бе изнесено в една от залите на „Торготерм“ АД, където малките детективи писаха и разчитаха невидими писма, правиха научни опити и експерименти, запознаха се с устройството и приложението на дрон и робот,  обсъждаха и правиха изводи в една различна, креативна среда. Децата бяха силно впечатлени от новите тнехнологии и мотивирани да изучават науки, за да получат по- добра реализация в живота. В експерименталната работа на третокласниците активно се включиха и учениците от гостуващите училища.

Чрез бинарния урок „Бягаща математика“,  проведен от М. Миленкова - начален учител и В.Николов- учител по ФВС, учениците доказаха, че изучаването на математиката може да бъде лесно и забавно. Учениците, преминавайки през различни изпитания – подвижни игри и математически задачи, откриха „ключа на знанието“.

Младите еколози от 4 клас и г-жа И. Вучкова изследваха замърсяването на водите и коритото на река Банщица, научиха как се пречистват водите. Чрез метода „Дърво на решенията“ учениците направиха важни заключения относно опазването, пречистването и разумното използване на водите.

В седми клас бе проведен бинарен урок „Законът на Ом. Формули и математически изчисления“. Учениците с професионалното ръководство на Св. Петров – учител по физика и Д. Шиякова – учител по математика, откриха взаимната свързаност между физиката и математиката, осъзнаха, че когато двете науки си „помагат“, ученето става по- лесно, а трудните предмети – по – разбираеми.

Срещата завърши с кръгла маса на тема „Иновативни методи и похвати за качествено образование“, на която бяха споделени иновативни практики, идеи, предизвикателства и решения. На срещата присъстваха и педагози от ОУ „Васил Главинов“, град Велес, Северна Македония.

     

Споделете в социалните мрежи:

На 07.11.2019г. /Четвъртък/ от 9:30 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе Първото заседание на Общински съвет - Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

На 05.10.2019г.в  сградата на Научно -Техническите Съюзи, град София, с подкрепата на проекта OSOS (Отворени училища за отворено общество) по Европейската програма Хоризонт 2020, се проведе Ден на отвореното иновативно училище.  Проектът OSOS, по който и нашето училище работи, обединява 1000 училища от 11 страни. Този проект мотивира училището да се развива не само  като център за учене, но и като място, където децата мечтаят, творят, споделят, правят открития.
Цел на Денят на отвореното училище е да се стимулира творческата активност и инициативност на младите хора, да се мотивират за самостоятелна работа по проекти и начина на представяне.

Проектът „Подходящи и качествени храни за астронавти“ на учениците от 7 клас на Пето ОУ „Христо Ботев“ Виктор Тасков и Мирослав Божков и тяхната ръководителка Даниела Георгиева  беше сред 22-та проекта, одобрени да бъдат представени на публична защита. Представянето на дейностите и резултатите по проекта бе под формата на презентация и видеофилм. Чрез дейностите по проекта учениците усвояват научни знания, формират и практикуват умения, които са ценни в реалния живот.  Презентациите бяха оценявани от компетентно жури. С представянето и успешната защита на своя проект, екипът на Пето ОУ „Христо Ботев“ бе удостоен с трета награда за отлично отворено обучение.

Да поздравим екипа на Пето ОУ „Христо Ботев“ за постигнатите резултати и за приноса им за издигане престижа на училището и образователната система в град Кюстендил.

   

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил предоставя на Вашето внимание Схема- проектно предложение "Благоустрояване и ревитализация на "Колушко дере", разположено между река Банщица и Средновековната църква" Св. Георги", гр. Кюстендил.
На заинтересованите лица се предоставя 10-дневен срок, считано от 19.09.2019 г. за предложения за изменения и допълнения към План- схемата. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Схемата-поректно предложение  може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.09.2019 г. до 12.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 13.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-938/28.08.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 10.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Терен в гр. Кюстендил, на ул. „Раковска” и бул.”България” с 30,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафене и закуски с начална тръжна цена 4,35 лв./м2 без ДДС на месец.
  2. Терен в гр. Кюстендил, между ул. „Колуша” и ул.”Шейново” - 50,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,70 лева м2 без ДДС на месец.
  3. Терен в гр.Кюстендил, комплекс „Осогово”, ул.”Юрий Гагарин” в градинката при стадион „Осогово” с площ 50,00 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  4. Терен в гр.Кюстендил, УПИ 1707 „за парк” в кв.150 с площ 23,60 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за печене на пилета на грил с начална тръжна цена 3,35 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  5. Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 17.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 09.09.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 16.09.2019 година.

Споделете в социалните мрежи:

На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от 29.08.2019 г., за предложения и становища по настоящия проект на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането
на деца на територията на Община Кюстендил. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Проектът  може да видите тук

Мотивите към него  може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка със стартирането на кампания, организирана от Министерство на труда и социалната политика, за набиране на проектни предложения по Национална програма за достъпна жилищна среда и лична мобилност,

            Община Кюстендил Ви кани на информационна разяснителна кампания за запознаване на обществеността с условията и реда на кандидатстване .

            ОСНОВНА ЦЕЛ на програмата е изграждане на достъпна среда в съществуващите жилищни сгради и прилежащите им пространства за хора с увреждания и осигуряване на лична мобилност за тяхното социално приобщаване, като се отчитат и специфичните им потребности.

Информационната кампания ще се проведе на 30.08.2019 год. (петък) от 10:00 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, намираща се на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.

За повече информация  тук

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ съвместно  с „Асоциация за социална отговорност и развитие чрез иновации“ (АСОРИ)" и Норвежки университетски колеж по земеделие и развитие на селските райони (HLB) стартира изпълнението на проект „За чист въздух в Кюстендил“, финансиран от Фонд Активни граждани България по Финансов механизъм на ЕИП 2014 – 2021 г., Тематичен приоритет 5 „Повишаване на ангажираността на гражданите с опазване на околната среда и климатичните промени“.

 ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е изграждане на устойчиви механизми на гражданско участие за опазване на околната среда и подобряване качеството на атмосферния въздух в община Кюстендил.

 СПЕЦИФИЧНИ ЦЕЛИ:

  • Изграждане на партньорства между институции, бизнес, училища, граждани за съвместни инициативи с цел подобряване на КАВ;
  • Промяна на нагласите на гражданите и разпознаване на личната отговорност и принос за опазване на КАВ в община Кюстендил;
  • Адаптиране на норвежкия опит в устойчивото развитие на местните общности чрез активно включване на гражданите                    

Проектът обединява усилията на НПО, бизнеса и администрация и предвижда мерки за информиране, образоване, промени в поведението и отношението към околната среда.

Продължителност на проекта 22 месеца.

Обща стойност на проекта 70 027,17 евро.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт