ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

В тридневен обмен на иновации по НП „Иновации в действие“ в Пето ОУ „Христо Ботев“, Кюстендил гости бяха учители и ученици от ОУ „В.Левски“, град Кнежа и ОУ „А. Страшимиров“, с.Светлен, общ.Търговище. Екипи от Пето ОУ представиха пред гостите един нов поглед при изучаването на STEM – науки.

Г-жа Костова и учениците от трети клас представиха час за  занимания по интереси „Приложна наука“ на тема „Малки детективи“. Обучението бе изнесено в една от залите на „Торготерм“ АД, където малките детективи писаха и разчитаха невидими писма, правиха научни опити и експерименти, запознаха се с устройството и приложението на дрон и робот,  обсъждаха и правиха изводи в една различна, креативна среда. Децата бяха силно впечатлени от новите тнехнологии и мотивирани да изучават науки, за да получат по- добра реализация в живота. В експерименталната работа на третокласниците активно се включиха и учениците от гостуващите училища.

Чрез бинарния урок „Бягаща математика“,  проведен от М. Миленкова - начален учител и В.Николов- учител по ФВС, учениците доказаха, че изучаването на математиката може да бъде лесно и забавно. Учениците, преминавайки през различни изпитания – подвижни игри и математически задачи, откриха „ключа на знанието“.

Младите еколози от 4 клас и г-жа И. Вучкова изследваха замърсяването на водите и коритото на река Банщица, научиха как се пречистват водите. Чрез метода „Дърво на решенията“ учениците направиха важни заключения относно опазването, пречистването и разумното използване на водите.

В седми клас бе проведен бинарен урок „Законът на Ом. Формули и математически изчисления“. Учениците с професионалното ръководство на Св. Петров – учител по физика и Д. Шиякова – учител по математика, откриха взаимната свързаност между физиката и математиката, осъзнаха, че когато двете науки си „помагат“, ученето става по- лесно, а трудните предмети – по – разбираеми.

Срещата завърши с кръгла маса на тема „Иновативни методи и похвати за качествено образование“, на която бяха споделени иновативни практики, идеи, предизвикателства и решения. На срещата присъстваха и педагози от ОУ „Васил Главинов“, град Велес, Северна Македония.

     

Споделете в социалните мрежи:

На 07.11.2019г. /Четвъртък/ от 9:30 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил ще се проведе Първото заседание на Общински съвет - Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

На 05.10.2019г.в  сградата на Научно -Техническите Съюзи, град София, с подкрепата на проекта OSOS (Отворени училища за отворено общество) по Европейската програма Хоризонт 2020, се проведе Ден на отвореното иновативно училище.  Проектът OSOS, по който и нашето училище работи, обединява 1000 училища от 11 страни. Този проект мотивира училището да се развива не само  като център за учене, но и като място, където децата мечтаят, творят, споделят, правят открития.
Цел на Денят на отвореното училище е да се стимулира творческата активност и инициативност на младите хора, да се мотивират за самостоятелна работа по проекти и начина на представяне.

Проектът „Подходящи и качествени храни за астронавти“ на учениците от 7 клас на Пето ОУ „Христо Ботев“ Виктор Тасков и Мирослав Божков и тяхната ръководителка Даниела Георгиева  беше сред 22-та проекта, одобрени да бъдат представени на публична защита. Представянето на дейностите и резултатите по проекта бе под формата на презентация и видеофилм. Чрез дейностите по проекта учениците усвояват научни знания, формират и практикуват умения, които са ценни в реалния живот.  Презентациите бяха оценявани от компетентно жури. С представянето и успешната защита на своя проект, екипът на Пето ОУ „Христо Ботев“ бе удостоен с трета награда за отлично отворено обучение.

Да поздравим екипа на Пето ОУ „Христо Ботев“ за постигнатите резултати и за приноса им за издигане престижа на училището и образователната система в град Кюстендил.

   

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил предоставя на Вашето внимание Схема- проектно предложение "Благоустрояване и ревитализация на "Колушко дере", разположено между река Банщица и Средновековната църква" Св. Георги", гр. Кюстендил.
На заинтересованите лица се предоставя 10-дневен срок, считано от 19.09.2019 г. за предложения за изменения и допълнения към План- схемата. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Схемата-поректно предложение  може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

 4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 10.09.2019 г. до 12.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 13.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-938/28.08.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 10.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

  1. Терен в гр. Кюстендил, на ул. „Раковска” и бул.”България” с 30,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафене и закуски с начална тръжна цена 4,35 лв./м2 без ДДС на месец.
  2. Терен в гр. Кюстендил, между ул. „Колуша” и ул.”Шейново” - 50,00 м2 площ за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе-аперитив с начална тръжна цена 3,70 лева м2 без ДДС на месец.
  3. Терен в гр.Кюстендил, комплекс „Осогово”, ул.”Юрий Гагарин” в градинката при стадион „Осогово” с площ 50,00 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за кафе - аперитив с начална тръжна цена 3,70 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  4. Терен в гр.Кюстендил, УПИ 1707 „за парк” в кв.150 с площ 23,60 м² за разполагане на преместваемо съоръжение за печене на пилета на грил с начална тръжна цена 3,35 лв./м² без ДДС за площ на месец.
  5. Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 17.09.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 09.09.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 16.09.2019 година.

Споделете в социалните мрежи:

На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от 29.08.2019 г., за предложения и становища по настоящия проект на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането
на деца на територията на Община Кюстендил. Предложенията могат да бъдат депозирани  в деловодството на Община Кюстендил с адрес - гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1,  или на следния електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Проектът  може да видите тук

Мотивите към него  може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка със стартирането на кампания, организирана от Министерство на труда и социалната политика, за набиране на проектни предложения по Национална програма за достъпна жилищна среда и лична мобилност,

            Община Кюстендил Ви кани на информационна разяснителна кампания за запознаване на обществеността с условията и реда на кандидатстване .

            ОСНОВНА ЦЕЛ на програмата е изграждане на достъпна среда в съществуващите жилищни сгради и прилежащите им пространства за хора с увреждания и осигуряване на лична мобилност за тяхното социално приобщаване, като се отчитат и специфичните им потребности.

Информационната кампания ще се проведе на 30.08.2019 год. (петък) от 10:00 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, намираща се на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.

За повече информация  тук

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ съвместно  с „Асоциация за социална отговорност и развитие чрез иновации“ (АСОРИ)" и Норвежки университетски колеж по земеделие и развитие на селските райони (HLB) стартира изпълнението на проект „За чист въздух в Кюстендил“, финансиран от Фонд Активни граждани България по Финансов механизъм на ЕИП 2014 – 2021 г., Тематичен приоритет 5 „Повишаване на ангажираността на гражданите с опазване на околната среда и климатичните промени“.

 ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е изграждане на устойчиви механизми на гражданско участие за опазване на околната среда и подобряване качеството на атмосферния въздух в община Кюстендил.

 СПЕЦИФИЧНИ ЦЕЛИ:

  • Изграждане на партньорства между институции, бизнес, училища, граждани за съвместни инициативи с цел подобряване на КАВ;
  • Промяна на нагласите на гражданите и разпознаване на личната отговорност и принос за опазване на КАВ в община Кюстендил;
  • Адаптиране на норвежкия опит в устойчивото развитие на местните общности чрез активно включване на гражданите                    

Проектът обединява усилията на НПО, бизнеса и администрация и предвижда мерки за информиране, образоване, промени в поведението и отношението към околната среда.

Продължителност на проекта 22 месеца.

Обща стойност на проекта 70 027,17 евро.

Споделете в социалните мрежи:

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-868/08.08.2019г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.004-0020 „Функциониране на ОИЦ– Кюстендил през периода 2019 – 2021 г.“, проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира: 

 

Трите имена на кандидата

Краен резултат

тест + интервю

1.

Йоана Симеонова Атанасова

53 т.

 

 

 

 

Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.

Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия от тях личен резултат.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт