ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-868/08.08.2019г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.004-0020 „Функциониране на ОИЦ– Кюстендил през периода 2019 – 2021 г.“, проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира: 

 

Трите имена на кандидата

Краен резултат

тест + интервю

1.

Йоана Симеонова Атанасова

53 т.

 

 

 

 

Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.

Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия от тях личен резултат.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЯВЯВА:

    КОНКУРС за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ И РАЗРЕШАВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО”, Общинска администрация - Община Кюстендил – 1(една) свободна щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността : минимална степен на завършено образование – бакалавър; професионален опит  - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши, специалност - архитект/ландшафтен архитект/строителен инженер с придобита пълна проектантска правоспособност или с необходимия стаж за придобиването и; професионална област – архитектура/строителство.

Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

Кратко описание на длъжността: Извършва административно-технически услуги по одобряване на устройствени и архитектурни проекти, визи за проектиране, издаване на разрешения за строеж и актове за узаконяване, съгласно ЗУТ. Упражнява контрол за спазване и прилагане на общите и подробните устройствени планове, одобрени проекти и строителни книжа.

Други компетентности: Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Работа в екип; познаване на нормативната уредба свързана с дейността му и със задълженията му на държавен служител; познаване на нормативните актове в областта на устройство на територията.

Допълнителни изисквания, носещи предимство: много добро познаване и ползване на MS Windows, Word, Exsel, Internet

Размер на основната месечна заплата за длъжността  от 630лв. до 2000лв.

Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са: 1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; 2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен/допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; 4.Професионална автобиография и копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит..

    Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в отдел “Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – административна сграда на Община Кюстендил, ет.1, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 13 /тринадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително.

    Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил.

    Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в отдел ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил за:

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.
  2. Медицинска сестра – 1 щ. бр

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 За обявените длъжности в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

Педиатър – 0,5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР
  1. Медицинска сестра – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено медицинско образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
  • Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
  • Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
  • Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.08.2019 г. до 17:00 часа на 05.09.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 11.09.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата  за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на община Кюстендил, председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на  Изпълнението на бюджета и сметките за  средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2018 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2018 година.
Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.
Обсъждането ще се проведе на 22 август 2019 г. /четвъртък/ от 17:30 часа  в залата на Община Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, ет.2.
С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил: www.kustendil.bg
Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Доклад за изпълнението на бюджета към 31.12.2018г.  може да видите тук

Отчет за изпълнението на бюджета към 31.12.2018г.  може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист

  1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;

6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;

6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

10/ Води необходимата документация и отчетност;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

 Лицата ще се назначат на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  • Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
  • Начин на провеждане на подбора:
  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

 Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 13.08.2019 г. до 30.08.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 04.09.2019 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с повишаването на популацията на бълхите, община Кюстендил ще извърши летни дезинсекционни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от  ДДД-Кюстендил ЕООД в качеството на изпълнител на услугата. Обработката ще се състои след 20:00 часа на 26.08.2019 г.
Обработката ще се осъществи, с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.
Площите ще бъдат третирани с препарат Айкън 10 СК, карантинния срок е 24 часа.

Споделете в социалните мрежи:

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

На електронната страница на Община Кюстендил в раздел „Устройство на територията“, е публикуван ГИС базирана електронна версия на действащият Общия устройствен план за територията на община Кюстендил (ОУПОК), която може да видите тук

Чрез нея може да извършвате справки за предвиждането на плана за конкретен имот, като въведете актуалният му идентификаторът в полето за търсене.

Напомняме ви, че се изготвя проект за изменение на ОУПОК на база постъпили искания до 31.05.2019 г.  Същият ще бъде процедиран при условията на публичност и прозрачност и ще бъде обявен на заинтересованите лица по реда на Закона за устройство на територията.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3 от Административно-процесуалния кодекс предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за изменение на Наредба за управление на отпадъците на територията на община Кюстендил.
Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил - Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него , може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-856/05.08.2019 г. на Кмета на Община Кюстендил, е обявен публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот  – частна общинска собственост,  по реда на Закона за общинската собственост, както следва:

  1. Незастроен, урегулиран поземлен имот ІV - 462, кв.41 по ПУП на с. Шишковци, общ. Кюстендил, с площ 670.00 (шестстотин и седемдесет) кв. метра. при граници и съседи: от северозапад: Улица с о.т. 85а-83а; от североизток: УПИ V-462; от югоизток: УПИ ІХ-462, УПИ VІІІ-462; от югозапад: УПИ ІІІ-462; от юг: УПИ Х-463, съгласно скица № 449/20.09.2018 г. - начална тръжна цена 6750.00 лева,  без ДДС.

Търга ще се проведе  на  14.08.2019 год. от  10,00 часа,  в Заседателната зала на втори етаж в сградата  на общинска администрация гр. Кюстендил.

При неявяване на кандидати за участие, ще се проведе повторен търг на 21.08.2019 год.,   при същите условия.   

Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF  в  срок до 12.08.2019 год., включително и до 19.08.2019 год. включително – за повторния търг.

Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 12.08.2019 год.,  включително и до 19.08.2019 год.  включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

Покана за ЦЕРЕМОНИЯ "ПЪРВА КОПКА" ЗА СТАРТИРАНЕ НА ОБЕКТ ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ ЧРЕЗ ВКЛЮЧВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ЗА ЦСРИ С АДРЕС ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ВАСИЛ ЛЕВСКИ” № 6  ПО ПРОЕКТ „ПОДОБРЯВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ – ГАРАНТ ЗА УСТОЙЧИВ МОДЕЛ ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ”, ДОГОВОР № BG16RFOP001-5.001-0042-C01 ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО ПРОЦЕДУРА „ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ГРИЖИТЕ ЗА ДЕЦА” НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ” 2014-2020.

Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на церемония "ПЪРВА КОПКА" за стартиране на обект „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ ЧРЕЗ ВКЛЮЧВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ЗА ЦСРИ С АДРЕС ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ВАСИЛ ЛЕВСКИ” № 6 по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил – гарант за устойчив модел за деинституционализация”.

Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура „ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ГРИЖИТЕ ЗА ДЕЦА”

Церемонията ще се състои на 30.07.2019 г. от 10:00 ч. в гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски” № 6 и в сградата на Община Кюстендил.

Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт