ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Със заповед № РД-00-482/14.05.2019година на Кмета на Община Кюстендил на  23.05.2019 година от 09,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под аренда за срок от 10 години на земеделски земи от Общинския поземлен фонд за създаване на трайни насаждения с начална тръжна цена 24,00 лв./дка при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:

  1. Поземлен имот с идентификатор 23282.45.7 в землището на с. Драговищица с размер от 1072 кв.м. в местност „Чуките“, с НТП – нива, VII категория, актуван с Акт за общинска собственост №5056/07.03.2019 година;
  2. Поземлен имот с идентификатор 23282.45.15 в землището на с. Драговищица с размер от 1043 кв.м. в местност „Чуките“, с НТП – нива, VII категория, актуван с Акт за общинска собственост №5057/07.03.2019 година;

 При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 30.05.2019 година от 09,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 21.05.2019г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 22.05.2019г.

За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 28.05.2019г. и се входират до 15,00 часа на 29.05.2019г.

 Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 21.05.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 28.05.2019 година.

Споделете в социалните мрежи:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 1 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в "Център за развитие на уязвими общности" могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Ръководител - 1 щ. бр.;

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Област на образование – Социални, стопански и правни науки, здравеопазване и педагогически науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с предоставяне на средства по европейски програми, социални/здравни услуги, посредничество за намиране на работа, трудова заетост и др.

6)  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦРУО, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и мобилна работа на екипа;

5/ Извършва анализ на дейността на ЦРУО и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените интегрирани услуги в центъра и в училището и детската градина;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРУО.

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

      2. Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/ Оказва практическа помощ на потребителите по психо-социални проблеми;

5/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

6/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

7/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

8/ Подпомага персонала на Центъра при изпълнение на ежедневните им задължения.

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

  1. Медицински специалист – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Област на образование – Здравеопазване

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в здравната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/  Повишава здравната култура на хората от целевите групи;

5/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;

6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, хора с увреждания и техните семейства, и безработни и/или неактивни лица;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства, пълнолетни лица и общности.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.

- Автобиография - по образец изтеглете тук.

- Копие от документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 08.05.2019 г. до 17.05.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 20.05.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

     Уведомлението е във връзка с кампания на Национална агенция за приходите за насърчаване на доброволното деклариране и плащане на данъци и осигурителни вноски от земеделските стопани, , на които са изплатени субсидии от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ).
Вече могат и да се проверят точния размер на изплатените суми през 2018 г. от ДФЗ. Електронната справка по ЕГН е достъпна в интернет на адрес - https://sei i.cHz.hu/scu/r?p=727:8160:::NQ:8160::.
В случай, че лицето не разполага с точната информация за сумата от ДФЗ, същата ще му бъде предоставена чрез електронна справка от фонда, от служителите на НАП, при посещение на офиса на НАП по постоянен адрес на лицето - офис в гр. Кюстендил и гр. Дупница. Допълнителна информация и/или консултация може да се получи в работно време на телефона на Информационния център на НАП- 0700 18 700.
Тези средства са доход за земеделските стопани, който трябва да бъде вписан в годишната данъчна декларация за доходите, която подават в НАП до 30 април 2019 г. Освен субсидиите, получени от ДФЗ, в декларацията се включват и всички други облагаеми доходи, включително тези от продадената селскостопанска продукция.
Ако вече е подадена данъчна декларация, но по някаква причина лицата са пропуснали да посочат част от получените от ДФЗ суми. могат да подадат коригираща декларация до 30 април 2019 г. Подробна информация за това какви данъци и осигуровки се дължат от земеделските стопани е налична на интернет страницата на НАП - https://nap.bg/documents?id=18377

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за управление на горски територии - собственост на Община Кюстендил, заедно с мотивите към нея е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 15.03.2019 г.

В 30–дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за управление на горски територии- собственост на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстенидил удължава срока за записване на лица с постоянен адрес в гр. Кюстендил, желаещи да добиват строителна дървесина и дърва за огрев за собствени нужди без право на продажба от общинските и държавните гори съгласно чл.111, ал.5 и 6 от Закона за горите за отоплителен сезон 2019/2020 год. до 10.05.2019г.

Максималното количество дърва за огрев е до 10 пространствени кубически метра иглолистни или широколистни.

Записването ще се извършва в ст. 47 в Община Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

     Пето ОУ „Хр.Ботев“, град Кюстендил, е сред първите иновативни училища в България. Вече 2 години успушно се прилагат иновативни методи на преподаване и интерактивни подходи в обучението. Насърчава се развитието на обучението по науки в училище, интереса и изследователските компетентности на учениците. Важно място заема изследователския подход в обучението. Иновативните идеи за подобряване на обучението по науки в училище и  научната подготовка на учениците се реализират чрез работа в различни извънкласни и извънучилищни форми и дейности. За успеха на иновацията допринасят партньорството между училището и образователни институции – БАН, Природонаучен музей, ЛТУ, БФ „Биоразнообразие“, Община Кюстендил, РБ „Ем.Попдимитров“, РЗИ и др. Сформирани са екипи за работа от учители/ученици от училището и представители/ментори от институциите. Като тази година има и сформиран екип за съвместна дейност между Д. Георгиева /начален учител/ и Хосе Луис Олмо /Испания/. Те работят със своите ученици по два проекта: „Качествени и здравословни храни и води“- научно - изследвателска дейност и „Храна за астронавти“ – подготовка, преработка и опаковане на храни за астронавти. На базата на стари, традиционни български и испански методи, екипът на проекта разработи повече методи за подготовка и съхранение чрез въвеждане на нови технологии, които включват различни методи за сушене на храна. Проектът провокира интереса и желанието на учениците да търсят нови технологични методи за обработка и съхранение.  
     До този момент информацията между участниците се обменяше чрез интернет. Днес г-жа Георгиева се завърна от Испания, където заедно със своя колега споделиха и обобщиха работата на двете образователни институции и подготвиха участието си със съвместния проект на Международния фестивал „Наука на сцената“ в Португалия през м.октомври 2019г.
    Проектът ще бъде представен пред 450 преподаватели от училища и институти от 30 европейски държави и е първият български проект, разработен и реализиран с представители на друга европейска държава, представен на Международния фестивал.

Споделете в социалните мрежи:

Съветът на децата е консултативен орган към председателя на Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) и от 2003г. работи в изпълнение на основните принципи на Конвенцията на ООН за правата на детето и Закона за закрила на детето. Целта му е да насърчава детското участие в процесите на изработване на политики за децата и вземане на решения. Той включва представители на младите хора от всяка административна област и на децата от уязвимите групи и им дава възможност да обменят знания, умения и ценности, да взаимодействат с държавни и неправителствени организации на национално и регионално ниво.
Желаещите да кандидатстват трябва да бъдат на възраст до 18 години.
Кандидатстването става в следните направления:
1. Членове на училищни форми за самоуправление, съгласно чл. 171 на Закона за предучилищното и училищното образование, или на детски/младежки съвети, парламенти и др.;
2. Представители на детски и младежки инициативи и програми, финансирани от бизнеса;
3. Представители на неправителствени организации, работещи с деца, както и потребители/доброволци в социални услуги за деца;
4. Индивидуални кандидатури.
Ако дете кандидатства по направление 1), 2) или 3), то е необходимо към формуляра за кандидатстване да бъде прикрепен протокол или друг документ, доказващ решение за номинацията. Това означава, че всяка организация или програма може да номинира само един свой представител, като вземе официално решение за това.
 Необходими документи за кандидатстване:
1.    Формуляр за кандидатстване.
2.    Мотивационно писмо.
3.    Протокол или друг документ, доказващ решение за номинацията.
Документите се подават на място или по пощата на адрес: град Кюстендил 2500, пл. „Велбъжд”1, както и по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Те трябва да отговарят на изискванията на Процедурата по избор на членове на Съвета на децата, публикувана на официалния сайт на Община Кюстендил. С процедурата може да се запознаете тук
       Срок за подаване на документите: 24 май 2019 г.
Комисия, назначена от Кмета на Община Кюстендил, ще разгледа постъпилите кандидатури, ще извърши подбор на членове на Съвета съгласно посочените в Процедурата критерии и ще изготви предложение  в срок до 30 май 2019 г. До 15 юни 2019 г. одобрените предложения ще бъдат представени пред Областния управител.

Споделете в социалните мрежи:

На 22.03.2019 г. в Община Кюстендил стартира изпълнението на Договор № BG05M9OP001-2.018-0031-С01 и Договор №BG05M9OP001-2.018-0031-2014BG05М2ОP001-C01 по проект „Равни възможности за малцинствата и уязвимите групи – преодоляване на негативните стереотипи и подкрепа за личностно развитие”, процедура „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – КОМПОНЕНТ 1, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките  ресурси” 2014-2020 и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020.
Община Кюстендил ще изпълнява проекта със съдействието и подкрепата на следните асоциирани партньори:
-    Министерство на образованието и науката;
-    Агенция за социално подпомагане;
-    Агенция по заетостта;
-    Регионална здравна инспекция – Кюстендил.
Общата стойност на проекта е  882 659.05 лв. от които:
- 499 999.23 лв. по  ОП РЧР
- 382 659.82 лв. по ОП НОИР
Срок на изпълнение – от 22.03.2019 г. до 31.12.2020 г.

Повече информация може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с покачването на температурите и повишаването на популацията на кърлежите, община Кюстендил ще извърши пролетни дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от  ДДД-Кюстендил ЕООД в качеството на изпълнител на услугата. Обработката ще се състои след 22:00 часа на 28.03.2019 г.
Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу  хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения. Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности 75  пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект без да се увеличава разходната норма на биоцида.
Площите ще бъдат третирани с препарат Тализма ЕК, карантинния срок е 24 часа.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Проектът на Наредбата за условията, реда и критериите за финансово подпомагане на спорта в Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения и становища на 08.03.2019 г. В 14 дневния срок по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове е постъпилo предложение от Георги Димитров, Председател на СКБ “Васил и Георги Илиеви”, гр. Кюстендил по Проекта.

Обосновката относно предложение за Промяна и допълнение на Проект на Наредба за условията, реда и критериите за финансово подпомагане на спорта в Община Кюстендил може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт