ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Община Кюстендил, на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията, обявява на всички заинтересовани лица, че със заповед №РД-00-323/04.04.2019 г. Кмета на Общината, разрешава изработването на проект за изменение на подробен устройствен план – план за регулация и план за застрояване /ИПУП-ПЗ/, в обхвата на УПИ І ,,За спортен терен“ в кв. 357а и част от ул. от о.т. 54а до о.т. 51 по плана за регулация и застрояване  на гр. Кюстендил за привеждането на границите на УПИ І ,,За спортен терен“ в кв. 357а към имотните граници на 41112.503.484 по КККР, обособяването на два новообразувани УПИ II ,,За обществено обслужваще дейности“ и УПИ III ,,За обществено обслужващи дейности, кв. 357а за 41112.503.485 по КККР, при показатели на застрояване за устройствена зона за жилищно строителство с малка височина и одобрява заданието за проектиране.           

Възложител на проекта за ИПУП-ПРЗ е Община Кюстендил.        

Настоящата заповед и преписката се намират в община Кюстендил, пл.  ,,Велбъжд” № 1, ет. 1, ст. 21.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Стационарната комуникационна и информационна система за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища,в страната и в чужбина на 25.07.2019г. и 26.07.2019г.в 68 бригада „Специални сили” в гарнизон Пловдив може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Плановите прекъсвания и ремонтни дейности по електроразпределителната мрежа ЧЕЗ за периода 08.04 - 12.04.2019г. може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Съветът на децата е консултативен орган към председателя на Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) и от 2003г. работи в изпълнение на основните принципи на Конвенцията на ООН за правата на детето и Закона за закрила на детето. Целта му е да насърчава детското участие в процесите на изработване на политики за децата и вземане на решения. Той включва представители на младите хора от всяка административна област и на децата от уязвимите групи и им дава възможност да обменят знания, умения и ценности, да взаимодействат с държавни и неправителствени организации на национално и регионално ниво.
Желаещите да кандидатстват трябва да бъдат на възраст до 18 години.
Кандидатстването става в следните направления:
1. Членове на училищни форми за самоуправление, съгласно чл. 171 на Закона за предучилищното и училищното образование, или на детски/младежки съвети, парламенти и др.;
2. Представители на детски и младежки инициативи и програми, финансирани от бизнеса;
3. Представители на неправителствени организации, работещи с деца, както и потребители/доброволци в социални услуги за деца;
4. Индивидуални кандидатури.
Ако дете кандидатства по направление 1), 2) или 3), то е необходимо към формуляра за кандидатстване да бъде прикрепен протокол или друг документ, доказващ решение за номинацията. Това означава, че всяка организация или програма може да номинира само един свой представител, като вземе официално решение за това.
 Необходими документи за кандидатстване:
1.    Формуляр за кандидатстване.
2.    Мотивационно писмо.
3.    Протокол или друг документ, доказващ решение за номинацията.
Документите се подават на място или по пощата на адрес: град Кюстендил 2500, пл. „Велбъжд”1, както и по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Те трябва да отговарят на изискванията на Процедурата по избор на членове на Съвета на децата, публикувана на официалния сайт на Община Кюстендил. С процедурата може да се запознаете тук
       Срок за подаване на документите: 24 май 2019 г.
Комисия, назначена от Кмета на Община Кюстендил, ще разгледа постъпилите кандидатури, ще извърши подбор на членове на Съвета съгласно посочените в Процедурата критерии и ще изготви предложение  в срок до 30 май 2019 г. До 15 юни 2019 г. одобрените предложения ще бъдат представени пред Областния управител.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с Договор № BG05M9OP001-2.018-0031-С01 и  Договор № BG05M9OP001-2.018-0031-2014BG05М2ОP001-C01 по проект „Равни възможности за малцинствата и уязвимите групи – преодоляване на негативните стереотипи и подкрепа за личностно развитие”, процедура „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – КОМПОНЕНТ 1, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките  ресурси” 2014-2020 и Оперативна програма  „Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo

 

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за "Център за развитие на уязвими общности" /ЦРУО/

за следните длъжности:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Социален медиатор – 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Трудов медиатор – 1 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 1 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в "Център за развитие на уязвими общности" могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Ръководител - 1 щ. бр.;

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Област на образование – Социални, стопански и правни науки, здравеопазване и педагогически науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с предоставяне на средства по европейски програми, социални/здравни услуги, посредничество за намиране на работа, трудова заетост и др.

6)  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦРУО, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и мобилна работа на екипа;

5/ Извършва анализ на дейността на ЦРУО и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените интегрирани услуги в центъра и в училището и детската градина;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРУО.

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

  1. Социален медиатор - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено висше образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3 Област на образование – Социални, стопански и правни науки и педагогически науки;

4/ Професионален опит – не се изисква;

5/ Добро познаване на закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.

6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/ Оказва практическа помощ на потребителите по социално-личностни проблеми;

5/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

6/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

7/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

8/ Координира дейностите на персонала на Центъра при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на Центъра и екипа за организация и управление на проекта;

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

  1. Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/ Оказва практическа помощ на потребителите по психо-социални проблеми;

5/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

6/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

7/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

8/ Подпомага персонала на Центъра при изпълнение на ежедневните им задължения.

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

  1. Трудов медиатор – 1 щ. бр.;

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Област на образование – Социални, стопански и правни науки и педагогически науки;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/ Активира икономически неактивни лица;

5/ Професионално информира, ориентира и посредничи на безработни и неактивни лица от целевите групи.

6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

  1. Медицински специалист – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Област на образование – Здравеопазване

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в здравната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/  Повишава здравната култура на хората от целевите групи;

5/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;

6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, хора с увреждания и техните семейства, и безработни и/или неактивни лица;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства, пълнолетни лица и общности.

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.

- Автобиография - по образец изтеглете тук.

- Копие от документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 03.04.2019 г. до 15.04.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 17.04.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-291/29.03.2019 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация  (ИПУП-ПР) и подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) за урегулиран поземлен имот (УПИ) IV – „За хотелски и плувен комплекс“ в кв. 204 по плана за регулация и застрояване на гр. Кюстендил, идентичен с поземлен имот 41112.504.1326 по Кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил. Изменението е с цел разделяне на УПИ IV – „За хотелски и плувен комплекс“ в кв. 204 и образуването на нов УПИ IV – „За хотелски и плувен комплекс“ с площ 9944 кв. м. и УПИ V – „За обществено обслужване и жилищно строителство“ с площ 5602 кв.м. С изработения проект се изменя уличната регулация между о.т. 441 и о.т. 443.
Устройствените показатели и характеристики на застрояване на новообразуваните УПИ да бъдат в съответствие с допустимите за жилищна устройствена зона.
С Решението се одобрява и заданието за проектиране.
Възложител за изработване на ИПУП - ПРЗ е Община Кюстендил
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина на 29.05.2019г. и30.05.2019г.в Националната гвардейска част–гр. София може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

На 22.03.2019 г. в Община Кюстендил стартира изпълнението на Договор № BG05M9OP001-2.018-0031-С01 и Договор №BG05M9OP001-2.018-0031-2014BG05М2ОP001-C01 по проект „Равни възможности за малцинствата и уязвимите групи – преодоляване на негативните стереотипи и подкрепа за личностно развитие”, процедура „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – КОМПОНЕНТ 1, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките  ресурси” 2014-2020 и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020.
Община Кюстендил ще изпълнява проекта със съдействието и подкрепата на следните асоциирани партньори:
-    Министерство на образованието и науката;
-    Агенция за социално подпомагане;
-    Агенция по заетостта;
-    Регионална здравна инспекция – Кюстендил.
Общата стойност на проекта е  882 659.05 лв. от които:
- 499 999.23 лв. по  ОП РЧР
- 382 659.82 лв. по ОП НОИР
Срок на изпълнение – от 22.03.2019 г. до 31.12.2020 г.

Повече информация може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517