ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

ПО ПРОЕКТ: BG16RFOP001-1.030-0004-C01 “ОБНОВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ОБЛАСТНА ДИРЕКЦИЯ НА МВР“, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020

Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на финална пресконференция за приключване на дейностите по проект „Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“.

Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Кюстендил“, част от процедура BG16RFOP001-1.001-39 “Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“.

Пресконференцията ще се състои на 30.01.2019 г. от 10:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил.

Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-74 /23.01.2019 г., Кметът на Община Кюстендил разрешава да се изработи проект за изменение на действащия подробен устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на  урегулиран поземлен имот (УПИ) IV – „За производствено складови дейности“,  кв.1В и улица с о.т. 37А до о.т. 37Б по плана за регулация на гр. Кюстендил. С проекта се предвижда да се измени североизточната регулационна граница на УПИ IV - „За производствено складови дейности“, при което към цитирания УПИ се придават 568 кв. м., представляващи част от задънената улица и представляващи ПИ с проектен идентификатор 41112.503.815 от действащата КККР на гр. Кюстендил. Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране.

Искането за разрешение е направено със заявление вх. №УТ-19-87/21.01.2019 г. от „Ин Тех Сълюшън“ ООД, с управител Иво Чивийски.

Заповедта не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

     Община Кюстендил изпълнява дейностите по проект "Приеми ме 2015" в партньорство с Агенцията за социално подпомагане. Целта е да се затвърди предоставянето на услугата "приемна грижа" на местно ниво като възможност за отглеждане на деца в риск в семейна среда. Доставчик на услугата е Община Кюстендил.
     Приемната грижа е подходяща алтернатива за развитието на деца и представлява мярка за закрила според Закона за закрила на детето. Всяко дете има нужда да бъде обичано, но понякога, поради различни затруднения и проблеми, биологичните родители не могат да дадат тази любов. Отглеждането и възпитанието на дете в приемно семейство гарантира правото му да расте в семейна среда и да се развива пълноценно, като разгърне своя потенциал и личностни качества.

     Приемната грижа може да бъде:
Доброволна - семействата полагат грижи за децата безвъзмездно, като получават само месечни средства за издръжката на децата.
Професионална - семейства и лица. които приемат грижата за децата като свое професионално призвание.
Професионалните приемни семейства сключват граждански договор с кмета на Община Кюстендил. На тях. освен средства за издръжката на детето, се изплаща и трудово възнаграждение. Размерът му се определя от броя на настанените деца и е обвързан с минималната работна заплата.
При доброволната приемна грижа се сключва граждански договор с утвърдено приемно семейство, преминало базово обучение. При този вид приемна грижа детето получава месечна помощ в зависимост от навършените години.
      Общият брой приемни семейства на територията на община Кюстендил към момента е 31 с 29 настанени деца в 26 семейства. Децата с увреждания, настанени в приемни семейства са 4.
На територията на община Кюстендил е идентифицирана потребност от допълнителен брой приемни семейства.

      Кой може да стане приемен родител?
Кандидатите за приемни родители трябва да са дееспособни, без правни ограничения, да са психически и физически здрави лица. Кандидатът за приемен родител трябва да е готов да приеме в семейството си дете, което се нуждае от грижи и възпитание; да си партнира с много хора - социални работници, учители, психолози и биологичните родители на детето, когато това е в негов интерес; да притежава лични качества за полагане на приемна грижа, които са комплексни. Оценява се родителски капацитет - това е способността на лицето, полагащо грижи за дете. да разбира, разпознава и отговаря по подходящ начин на нуждите на детето; опит с деца и представи за отговорно родителство. От значение са отговорността, толерантността, търпението, умението на лицето да общува с деца и да успява да намира общ език с тях; да осигури добри възможности за отглеждане на детето: да е сигурен в решението си; да приеме детето такова, каквото е; да се въоръжи е много търпение и обич.
     Кандидатите за приемно семейство преминават процедура за оценяване и обучение. Част от процеса на оценяване е обучението на кандидатите, което включва най-малко 36 часа по програма, утвърдена от министъра на труда и социалната политика, председателя на Държавната агенция за закрила на детето и изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане за всички кандидати.
     Кандидатите за професионално приемно семейство, освен базовото обучение, получават и допълнителна квалификация за отглеждане и възпитание на деца. Същата се осъществява чрез обучение с продължителност най-малко 24 часа.
     Приемните семейства и кандидатите за приемни семейства на територията на община Кюстендил могат да се свържат със социалните работници от Областния екип по приемна грижа.

Адресът на Областния екип по приемна грижа е:
гр. Кюстендил, ул. Яворов 6. Общинска поликлиника, каб.220
Телефон за връзка: 078/550028: 0882 885101: 0888 919 558

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №962, прието на заседание на Общински съвет – Кюстендил, проведено на 28.12.2018 г.,  Протокол №40, Общинският съвет разрешава изработването на изменение на Проект за подробен устройствен план - план за регулация  (ИПУП-ПР) и подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) за урегулиран поземлен имот (УПИ) VII – „За комплексно жилищно строителство“ и УПИ IX -„За комплексно жилищно строителство“ в кв. 247а и УПИ XIV -„За комплексно жилищно строителство“ в кв. 247 по плана за регулация на кв. „Колуща - разширение“, гр. Кюстендил в обхвата на поземлени имоти (ПИ) 41112.504.2018 и 41112.504.2050 от Кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил. Изменението е с цел обособяването на нови УПИ както следва:

  • УПИ IX, отреден за ПИ 41112.504.2018 от КККР, кв. 247а;
  • УПИ XX – „За обществено обслужване“ – част от за ПИ 41112.504.2018, кв. 247 (съгласно чл. 19, ал. 6 от ЗУТ);
  • УПИ XXXV, отреден за ПИ 41112.504.2050 в кв. 247а;
  • Новопроектираните УПИ VII в кв. 247а и УПИ XIV в кв. 247, гр. Кюстендил запазват предназначението си – „за комплексно жилищно строителство“.

С Решението се одобрява и заданието за проектиране.

С мотивираното предложение за ПУП  - ПЗ се определят линиите на застрояване и устройствените показатели на новообразуваните имоти.

Възложители за изработване на ИПУП-ПРЗ са Пламен Георгиев Симеонов, Ботьо Стойнев Анев и Георги Стойнев Анев. Заявление Вх. №94-00-4363/14.12.2018 г.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за обществения ред на територията на Община Кюстендил и мотивите към него .

Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в  срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него , може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за следните длъжности:

 

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 

За обявените длъжности в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
  • Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
  • Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
  • Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
  • Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Логопед – 0,5 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”.
  • Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Подпомагане, съвместно с рехабилитатора на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Медиатор, отговорник спомагателни дейности – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.

- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Отговаря и поддържа хигиената на помещенията в Центъра;
  • Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
  • Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
  • Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
  • Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
  • Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
  • Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
  • Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;

  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.;

- Автобиография - по образец изтеглете тук.;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 21.01.2019 г. до 17:00 часа на 07.02.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 11.02.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 963 от  Протокол  №40 / 28.12.2018 г.  Общинският съвет – Кюстендил:         

  1. Дава съгласие да бъде трансформирана собствеността на 2448 кв.м. от терена на УПИ I – „За кооперативен пазар” в кв. 389 по плана за регулация на кв. „Запад”, гр. Кюстендил, одобрен с Решение № 61 по Протокол № 6 от 26.03.2004 год. на ОбС – Кюстендил в обхвата на ПИ 41112.504.499 от КККР на гр. Кюстендил, одобрена със Заповед № РД-18-96 от 28.10.2008 год. на Изпълнителен Директор на АГКК и последно изменена със Заповед № КД-14-10-146 от 27.04.2012 г. на Началника на СГКК-гр. Кюстендил, представляващи площта на новопроектираните УПИ II – „за обществено обслужване", III – „за обществено обслужване" и УПИ IV – „за обществено обслужване" в новообразувания  квартал 389 и на новообразуваните УПИ II – „за обществено обслужване", III – „за обществено обслужване" и УПИ IV –„за обществено обслужване" в новообразувания квартал 389а от „публична общинска” в „частна общинска”.
  2. Разрешава изработването на проект за ИПУП - ПРЗ за УПИ I – „За коопе- ративен пазар” в кв. 389 по плана за регулация на кв. „Запад”, гр. Кюстендил в обхвата на ПИ 41112.504.499 от КККР на гр. Кюстендил, съгласно представената скица –предложение и задание за проектиране по чл. 125 от ЗУТ.
  3. Дава съгласие да бъде изработен проект за изменение на кадастралната карта на гр.Кюстендил в обхвата на предложението.

С Решението се одобрява и заданието за проектиране.

Възложител за изработване на ИПУП-ПРЗ е Община Кюстендил, представлявана от кмета Петър Паунов.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3  от Административно-процесуалния кодекс Община Кюстендил съобщава на:

Анелия Стоянова Стоименова, Гергана  Стоянова Стоименова и Васил Стоянов Стоименов,

че със Заповед №РД-00-1418/18.12.2018 г., Кметът на Община Кюстендил е одобрил  решението на техническата служба за определяне на застроената част от бившия поземлен имот №239, квартал 23  в обхвата на строителните граници на с. Раненци, община Кюстендил, която не се възстановява на собствениците  Стоил  Точев Стоянов и наследниците на Костадин Ст. Стоичин .

Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок чрез Община Кюстендил пред Кюстендилския административен съд по реда чл. 215от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3  от Административно-процесуалния кодекс Община Кюстендил съобщава на:

Анелия Стоянова Стоименова, Гергана  Стоянова Стоименова и Васил Стоянов Стоименов,

че със Заповед №РД-00-1419/18.12.2018 г., Кметът на Община Кюстендил е одобрил  решението на техническата служба за определяне на застроената част от бившия поземлен имот №194, квартал 24  в обхвата на строителните граници на с. Раненци, община Кюстендил, която не се възстановява на собствениците  Стоил  Точев Стоянов и наследниците на Костадин Ст. Стоичин .

Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок чрез Община Кюстендил пред Кюстендилския административен съд по реда чл. 215от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 28б, ал. 4 от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ), община Кюстендил обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен помощен план (ПП) и план на новообразуваните имоти (ПНИ) по §4к, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на ЗСПЗЗ за землището на с. Шипочано, община Кюстендил, област Кюстендил.

Плановете (ПП и ПНИ) са приети с протокол Рег. №РД-18-181/12.11.2018 г. на комисия, назначена със Заповед №ДС-20-297/08.11.2018 г. на Областния управител на Кюстендилска област.

Възложител на изработването на плановете е Областният управител на Кюстендилска област.

Плановете се намират в административната сграда на община Кюстендил, етаж 1, стая №21.

Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“, бр. 5 от 15.01.2019 г.

В едномесечен срок от обнародване на обявлението в „Държавен вестник”, заинтересуваните лица могат да направят писмени искания и възражения по плановете и придружаващата ги документация до кмета на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517