ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

     Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга
„Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/
с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване; Услугата ще включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот за 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства

ще бъде назначена 1 щатна бройка: Логопед;
1. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 15.08.2022 г. до 02.09.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.09.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

     Със Заповед №РД-00-1066/10.08.2022 година на Кмета на Община Кюстендил на 23.08.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общинско помещение, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
     Помещение находящо се в гр.Кюстендил, бул.“България“ №4, подблоково пространство ползващо се като вход, ведно със складови и сервизни помещения за център за забавление на деца и детски кът за игра, с площ 65,10кв.м., начална тръжна цена 200 лв. на месец.
Достигнатата на публичния търг цена подлежи на облагане с ДДС.
     За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
     При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 30.08.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
     Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
     Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 22.08.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 29.08.2022 година.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 2 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);

Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 11.08.2022 г. до 26.08.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 29.08.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

 

 

 

 

 

   Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

Споделете в социалните мрежи:

До Румен Стойнев Илиев от гр. София, ж.к. „Люлин“, №169, вх. А, ет. 3, ап. 8
До Валерия Георгиева Стоименова от гр. Кюстендил, ул. „Княз Ал. Батенберг“ № 29, ет. 4, ап. 7
         
Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 3 от ЗУТ, Ви уведомява, че е внесен за разглеждане и одобряване Проект за работен устройствен план в обхвата на УПИ XII-3282 в кв. 269 по плана на гр. Кюстендил, предвиждащ промяна в етажността на жилищната сграда от 2МЖ в 3МЖ, разположена на намалени отстояния от сградата в УПИ XI-3283 в кв. 269 и през улицата от сградата 5МО в УПИ XII-899 в кв. 270.
Възложител на проекта е Светлана Борисова Станкова.
Проектът се намира в Община Кюстендил, ет. 1, ст. №19.
Заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта в 14-дневен срок от съобщаването му до общинската администрация, съгласно чл. 128, ал.5 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                  

          І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕН КАНДИДАТ:

 Кинезитерапевт

 

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Александра Василева Станоева

15

        

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценен и класиран кандидат за заемане на съответната длъжност.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                                                                   

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

05.08.2022 ГОД. (ПЕТЪК)

 

1.                   

05.08.2022

Александра Василева Станоева

10.00 ч.

 

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

І. ДОПУСНАТ КАНДИДАТ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

 

ДОПУСНАТ КАНДИДАТ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.       

Александра Василева Станоева

Кинезитерапевт

Отговаря на изискванията

   ІІ. НЕ ДОПУСНАТ КАНДИДАТ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

 

НЕДОПУСНАТ КАНДИДАТ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1

Анатоли Венциславов Миланов

Кинезитерапевт

Не отговаря на изискванията за завършено образование, съгласно изискванията

 

                                                                                                  

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                  

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 Медицинска сестра

1.  Д-р Емилия Александрова Стоянова- 15 точки

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 135, ал. 3 във връзка с чл. 124б, ал. 2 от За-кона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1052/04.08.2022 г. на кмета на Община Кюстендил, се разрешава изра-ботването на Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ II – 4701 и УПИ III - 4701 в кв. 215а по действащия регу-лационен план на кв. „Колуша“, гр. Кюстендил, предвиждащ изменение на вътрешно регулационната линия между тях. Новообразуваният УПИ II е отреден за ПИ 41112.504.1640 с площ 544 м 2, а новообразувания УПИ III е отреден за ПИ 41112.504.1641 с площ 668 м 2.  
Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.
Възложител на проекта е Михаил Кирилов Мартинов.
Заповедта не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-1051/04.08.2022г. на Кмета на Община Кюстендил, публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:

      1. Поземлен имот с идентификатор 72045.400.11 по КККР на с. Таваличево, общ. Кюстендил с площ 16440.00 /шестнадесет хиляди четиристотин и четиридесет / кв.метра.  Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За стопански двор. Стар идентификатор: няма. Номер по предходен план: 000044, квартал: 1, парцел: ХІ, ведно със сградите попадащи в имота:
1. Сграда с идентификатор 72045.400.11.1 със застроена площ 63.00 кв. метра; брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда
2. Сграда с идентификатор 72045.400.11.2 със застроена площ 25.00 кв. метра; брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
3. Сграда с идентификатор 72045.400.11.3 със застроена площ 287.00 кв. метра; брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
4. Сграда с идентификатор 72045.400.11.4 със застроена площ 83.00 кв. метра; брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
5. Сграда с идентификатор 72045.400.11.5 със застроена площ 227.00 кв. метра; брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
6. Сграда с идентификатор 72045.400.11.6 със застроена площ 229.00 кв. метра, брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
7. Сграда с идентификатор 72045.400.11.7 със застроена площ 255.00 кв. метра, брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда.
8. Сграда с идентификатор 72045.400.11.8 със застроена площ 509.00 кв. метра, брой етажи 1(един), предназначение: Селскостопанска сграда   

 Начална тръжна цена  135 400 лева без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  5000 лева.                                                                 
          
     2. Урегулиран, поземлен имот ХХХV-355, кв. 19 по плана за регулация на с. Раждавица, общ. Кюстендил, целия с площ 1011.00 /хиляда и единадесет / кв. метра. при граници и съседи: От север: улица с о.т. 180-181; От изток: пешеходна пътека; От юг: УПИ ХХХVI; От запад: улица с о.т. 180-182, съгласно скица № 381/21.06.2021 г., издадена от Община Кюстендил. Адрес: с.Раждавица, общ.Кюстендил.

Начална тръжна цена 9600 лева без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.
     3. Урегулиран, поземлен имот ХХХVII, кв. 19 по плана за регулация на с. Раждавица, общ. Кюстендил, целия с площ 580.00  /петстотин и осемдесет/ кв. метра при граници и съседи: От север: УПИ ХХХVI; От изток: УПИ ХV 359, УПИ ХII 360, УПИ ХI 361; От юг: УПИ ХХХVIII; От запад: улица с о.т. 180-182, съгласно скица № 382/21.06.2021 г., издадена от Община Кюстендил. Адрес: с.Раждавица, общ.Кюстендил.

Начална тръжна цена 5600 лева без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.

     4. Урегулиран, поземлен имот ХL, кв. 19 по план за регулация на с. Раждавица, общ. Кюстендил, целия с площ 708.00 /седемстотин и осем/ кв. метра при граници и съседи: От север: УПИ ХХХIХ; От изток: УПИ VII 365; От юг: УПИ ХLI; От запад: улица с о.т. 180-182, съгласно скица № 383/21.06.2021 г., издадена от Община Кюстендил.  Адрес: с.Раждавица, общ.Кюстендил.

Начална тръжна цена 7050 лева без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.

      5. Урегулиран, поземлен имот ХLI, кв. 19 по план за регулация на с. Раждавица, общ. Кюстендил, целия с площ 654.00 /шестстотин петдесет и четири/  кв. метра при граници и съседи: От север: УПИ ХL; От изток: УПИ VI 366; От юг: УПИ ХLII; От запад: улица с о.т. 180-182-173, съгласно скица № 384/21.06.2021 г., издадена от Община Кюстендил. Адрес: с.Раждавица, общ.Кюстендил.

Начална тръжна цена 6600 лева без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.

      6. Урегулиран, поземлен имот ХLII, кв. 19 по план за регулация на с. Раждавица, общ. Кюстендил, целия с площ 883.00 /осемстотин осемдесет и три/ кв. метра при граници и съседи: От север: УПИ ХLI; От изток: УПИ V 3676, УПИ IV 414; От юг: УПИ ХLIII; От запад: улица с о.т. 182-173, съгласно скица № 386/21.06.2021 г., издадена от Община Кюстендил.Адрес: с.Раждавица, общ.Кюстендил.

Начална тръжна цена 9350 лева без ДДС и стъпка за наддаване 300,00 лева.

Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.

Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 18.08.2022 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 25.08.2022 год., при същите условия.    
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 16.08.2022 год., включително и до 23.08.2022 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 16.08.2022 год., включително и до 23.08.2022 год. включително – за повторния търг.
Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517