
IT
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства" с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания
1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦПЛУ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦПЛУ.
2. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 06.06.2023 г. до 16.06.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 19.06.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.
Допуска до конкурс кандидати – вх. № 93-00-841/19.05.2023 г.
Недопуснати до конкурс кандидати – вх. № 93-00-854/22.05.2023 г.
Основание за недопускане - Подаденото писмено заявление за участие в конкурса не отговаря на изискванията на чл. 17, ал. 2 – Приложение № 3 от НПКПМДС (в сила до 08.04.2021 г. и 31.12.2021 г.)
Представеното копие от диплома за образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Национална сигурност“ и копие от диплома за образователно-квалификационна степен „бакалавър“, специалност „Международни отношения“ не попадат в обхвата на обявените професионални направления, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС №125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. Бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – педагогика, спорт, туризъм, съгласно Заповед № РД-00-717/18.05.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил за обявен конкурс.
По проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
13.06.2023г. |
Вх.№132/23.05.2023г. |
10:00 |
2. |
13.06.2023г |
Вх.№133/23.05.2023г. |
10:10 |
3. |
13.06.2023г |
Вх.№134/25.05.2023г. |
10:20 |
4. |
13.06.2023г |
Вх.№135/29.05.2023г. |
10:30 |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил кабинет 45
По проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Вх.№132/23.05.2023г. |
Акушерка/Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№133/23.05.2023г. |
Акушерка/Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№134/25.05.2023г. |
Рехабилитатор/Кинезитерапевт |
Отговаря на изискванията |
4. |
Вх.№135/29.05.2023г. |
Рехабилитатор/Кинезитерапевт |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие” /ЦУРДР/ - гр. Кюстендил, за следните длъжности:
1.Педиатър – 0,5 щ. бр.;
2.Акушерка/Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
3.Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1.Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)Завършено висше образование;
2)Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
3)Специалност – педиатрия;
4)Професионален опит – не се изисква;
5)Ще се счита за предимство:
-добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
-способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
2)При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
3)Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
4)Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
5)Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
6)Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
7)Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
8)Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
9)Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
10)Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
11)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.
2.Акушерка/Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)Завършено медицинско образование;
2)Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
3)Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
4)Професионален опит – не се изисква;
5)Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
2)При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
3)Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
4)Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
5)Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
6)Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
7)Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
8)Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
9)Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
10)Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
11)Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
12)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;
3. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Специалност – рехабилитация, кинезитерапия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2)Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
3)Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугите в „Център за услуги за ранно детско развитие”, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4)Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на моторното развитие на детето им;
5)Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
6)Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
7)Участие в групи за работа с родители;
8)Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
9)Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства);
10)Подпомагане, съвместно с логопед на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с подобни проблеми;
11)Направляване на домашната кинезитерапевтична интервенция;
12)Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
13)Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващия се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения;
14)Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва „Център за услуги за ранно детско развитие”;
15)Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
16)Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители, относно моторното развитие на децата им;
17)Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
18)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-Да притежават компютърна грамотност;
-Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор по подадените документи;
3.Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 22.05.2023 г. д.о 17:00 часа на 29.05.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 01.06.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
На основание чл.10а, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил обявява конкурс за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "СПОРТ И ТУРИЗЪМ" при дирекция "Култура, образование, младежки дейности, спорт и туризъм" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове в областта на спорта и туризма, разработва и организира изпълнението на общинския спортен календар.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
• Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – педагогика, спорт, туризъм
• Години професионален опит - 3 /три/ години или минимален ранг – III младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 7
• Ръководно ниво – 7Б
2.2. По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3. Други компетентности:
• Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
4. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5.Минимален размер на основната заплата – 1 200 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
На 27.04.2023 г. Общински съвет - Кюстендил прие Решение № 1053 по Протокол №45/27.04.2023 г. за създаване на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил. Със същото решение е приет и Правилник за организацията, дейността и функциите на ОКСВМ.
Съветът е консултативен орган към Кмета на Община Кюстендил, който подпомага общината при осъществяване на функциите ù в областта на политиката за развитие на младежта. Съветът обсъжда важни и актуални въпроси, свързани с дейностите, стратегията и политиката на Община Кюстендил за младите хора, като изразява мнения, дава препоръки, разглежда и прави предложения по проекти и нормативни актове.
Съставът на съвета се формира за срок от 4 години, като извън определените представители от Общински съвет - Кюстендил и общинската администрация, могат да бъдат само лица, които към датата на избора им са на възраст от 15 до 29 години и са от различни младежки групи и организации:
- Ученически съвети към профилираните и професионалните гимназии на територията на община Кюстендил;
- Неправителствени и младежки организации.
Общинският консултативен съвет по въпросите на младежта има следните функции:
1. Подпомага работата на Общинския съвет - Кюстендил, Кмета на общината и общинската администрация в областта на формирането, организирането, координирането и реализирането на младежката политика, в т.ч. и дейностите по вземане на управленски решения;
2. Стимулира пълноценната интеграция и социално присъствие на младите хора в живота на Община Кюстендил;
3. Дава становище по Общинския план за младежта преди приемането му от Общинския съвет - Кюстендил;
4. Дава становища по проекти на нормативни актове и стратегически документи, които се отнасят до местната политика за младежта;
5.Предлага мерки за постигане на целите на общинската политика в сферата на младежките дейности;
6. Участва в обсъждането на въпроси, свързани с организирането и финансирането на младежки инициативи;
7. Координира и съдейства за изпълнение на проекти, свързани с младежките политики на национално и регионално ниво;
8. Подготвя анализи за състоянието на определящите фактори, влияещи върху младежката среда;
9. Участва в подготовката и разработването на стратегии, програми, планове и проекти на общинските органи и администрация, а също така и органите на централната власт, представени на местно ниво, свързани с развитието на младежките дейности;
10. Съдейства за обществено популяризиране и за реализиране на действащите
стратегии, програми, планове и проекти;
11. Проучва младежката проблематика и осъществява периодични срещи с представители на младежки организации, групи млади хора и младежи в целия възрастов диапазон от 15 до 29 години;
12. Подпомага специализираните дирекции, отдели и структури на Община Кюстендил в пряката им работа и организацията на дейностите с децата и младежта.
Документи на кандидатите – Формуляр за Кандидатстване/Заявление по образец , могат да се подават на място в Деловодството на Община Кюстендил всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа, по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” №1 или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. до 30.05.2023 г.
Приложение №1 - Формуляр за кандидатстване
Правилник за организацията, дейността и функциите на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил
На основание Заповед № РД-00-656/09.05.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:
1. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.789 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 25.07.2022 г. Площ на имота: 395.00 /триста деветдесет и пет/ кв.. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). УПИ IX, кв.56, по плана на кв.“Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-525/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 20 300 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 1500 лева.
2. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.788 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 27.07.2022 г. Площ на имота: 495.00 /четиристотин деветдесет и пет/ кв.. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). УПИ VIII, кв. 56, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-526/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 26 700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.
3. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.787 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 27.07.2022 г. Площ на имота: 507.00 /петстотин и седем/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). УПИ VII, кв. 56, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-527/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 27 350 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.
4. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.786 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 27.07.2022 г. Площ на имота: 504.00 /петстотин и четири/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). УПИ VI, кв. 56, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-528/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 28 200 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.
5. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.785 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 27.07.2022 г. Площ на имота: 494.00 /четиристотин деветдесет и четири/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). УПИ V, кв. 56, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-529/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 28 500 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.
6. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.711 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 26.07.2022 г. Площ на имота: 657.00 /шестстотин петдесет и седем/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За обект комплекс за социални грижи. УПИ X, кв. 53, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-533/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 34 000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
7. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.710 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 26.07.2022 г. Площ на имота: 597.00 /петстотин деветдесет и седем/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За обект комплекс за социални грижи. УПИ IX, кв. 53, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-534/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 30 150 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
8. Поземлен имот с идентификатор 41112.502.692 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК. Последно изменение на КККР, засягащо поземления имот е от 26.07.2022 г. Площ на имота: 222.00 /двеста двадесет и два/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. УПИ XII-692, кв. 12, по плана на кв. “Изток“ гр. Кюстендил. За имота е издадена Заповед №РД-00-536/26.04.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил по чл.16 от ЗУТ- начална тръжна цена 15 050 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 1000 лева.
9. Поземлен имот с идентификатор 20208.20.93 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Дворище, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-540/23.02.2018 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, с площ 1017.00 /хиляда и седемнадесет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Земеделска. Начин на трайно ползване: Нива. Категория на земята при неполивни условия: 4 /четвърта/. Стар идентификатор: няма. Номер по предходен план: 020093, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 20208.20.94; 20208.20.513; 20208.20.92; 20208.20.557, съгласно скица № 15-1122677-28.09.2022 г., издадена от АГКК - гр. София – начална тръжна цена 2530 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 200 лева..
Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея. Търга да се проведе на 30.05.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 06.06.2023 год., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 26.05.2023 год., включително и до 02.06.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 26.05.2023 год., включително и до 02.06.2023 год. включително – за повторния търг.
Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
1. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Вх.№1/12.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№3 /21.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№4/21.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
4. |
Вх.№5/24.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
5. |
Вх.№6/27.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
6. |
Вх.№7/27.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Отговаря на изискванията |
ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1 |
Вх. №2/12.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“
|
Дипломата за професионална квалификация не отговаря на изискванията |
2 |
Вх. №8/27.04.2023г. |
Експерт „Социални дейности“ |
Завършеното образование не е съгласно изискванията за професионално направление |
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
09.05.2023 ГОД. (ВТОРНИК) |
|||
1. |
09.05.2023 |
Вх. №1/12.04.2023г. |
11:45 ч. |
2. |
09.05.2023 |
Вх.№3 /21.04.2023г. |
11:55 ч. |
3. |
09.05.2023 |
Вх. №4 /21.04.2023г. |
12:05 ч. |
4. |
09.05.2023 |
Вх. №5/24.04.2023г. |
12:15 ч. |
5. |
09.05.2023 |
Вх. №6/27.04.2023г. |
12:25 ч. |
6. |
09.05.2023 |
Вх.№7/27.04.2023г. |
12:35 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45