
IT
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Правилник за организацията, дейността и функциите на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил. Проекта и мотивите към него може да видите тук
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
Със Заповед № РД-00-328/02.03.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на 16.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения и терен, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12А/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 8,06 м2 търговска площ и 14,17 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
2.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 7,71 м2 търговска площ и 15,06 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
3. Сектор №1 за търговци с регистрирани земеделски производители за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 1 /един/ брой преместваеми съоръжения /маса/ с номер №1, съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 1,50 м2 площ на масата, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
4.Помещение в мазето на сградата, находяща се в ПИ XVI по кадастралния план на с. Ръсово, общ. Кюстендил, състоящо се от 120,00 м2 площ за склад, с начална тръжна цена 1,10 лева/м2 на месец без ДДС.
5.Помещение, находящо се на първия етаж в сградата изградена в УПИ I, кв.7 по плана на с. Долно село състоящо се от 12,00 м2 площ за пощенска стнация с месечен наем в размер на 21,60 лева с ДДС.
Цената за складова и помощна площ за обекти с №1 и №2 е 35% от цената за търговска площ и върху същите се начислява 20% ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 23.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 15.03.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 22.03.2023 година.
Срокът за кандидатстването по отворената мярка по ПВУ е до 16:30 ч. на 15 май 2023 г.
Документите се подават електронно през системата ИСУН 2020
https://eumis2020.government.bg/…/800c457d…/Procedure/Active
В същата платформа до 21 дни преди изтичането на кандидатстването могат да се задават и въпроси по условията.
От 20.02.2023 г. Община Кюстендил уведомява жителите на общината, че започва записването в списъци за закупуване на дърва за огрев от склад или на стояща дървесина на корен за лично ползване за предстоящия отоплителен сезон 2023 -2024 година. Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба. Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до кмета на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ!!!
Вашите отговори по въпроси, свързани с процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд - етап I“ са налични на следния интернет – адрес: https://eumis2020.government.bg/bg/s/800c457d-e8be-4421-8ed9-9e78d0a75c39/Procedure/Info/dbc86350-cccd-414a-a175-a1d440952525 /секция Въпроси и отговори/.
Връзка със служители на Община Кюстендил по въпроси, свързани с Процедурата се осъществяват в периода от 10.00ч. до 11.00ч. и от 15.00ч. до 16.00ч., всеки работен ден.
В останалото часово време, въпроси се задават само писмено, по избран от вас начин:
1. С писмено запитване до Община Кюстендил чрез деловодната система на общинска администрация, с данни за контакт на лицето – подател
или
2. С писмено запитване до Министерство на регионалното развитие и благоустройството /Дирекция „Жилищна политика“/ с адрес за кореспонденция: 1618 гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 17-19
или
3. С e-mail/ електронно запитване до Министерство на регионалното развитие и благоустройството /Дирекция „Жилищна политика“/ чрез e-mail:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
ПРИ ЗАДАВАНЕ НА ВЪПРОСИТЕ ЯСНО СЕ ПОСОЧВА НОМЕРЪТ / НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПРОЦЕДУРАТА!!!
Минимални изисквания:
Образователна степен – висше образование, степен „бакалавър“;
Професионален опит – минимум 1(една) година в разработването, изпълнението, мониторинга, контрола и/или реализацията на поне един проект с донорско финансиране от предприсъединителните фондове и/или СКФ или Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) и/или по други програми, опит в предоставянето на информационни услуги, в организирането и провеждането на информационни събития, семинари, конференции и др.;
Допълнителна квалификация:
•Компютърна грамотност – MSOffice, Internet, други софтуерни продукти;
•Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз/английски език, френски език и/или немски език/доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво/; ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство.
Общи задължения и отговорности:
•Извършва информационни и експертни дейности в сътрудничество с останалите членове на екипа на ОИЦ, възложени му пряко от Управителя на центъра.
•Предоставя необходимата основна и специфична информация за Споразумението за партньорство и програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Подготвя и разпространява информация и документи по открити процедури по програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Разпространява обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за областта.
•Събира и обобщава информация за добри практики.
Специфични задължения:
•Осигурява предоставянето на информационни и експертни услуги от ОИЦ.
•Отговаря за разпространението на информация относно организирани от ОИЦ специални събития за популяризиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
•Обезпечава изискуемото техническо използване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи СКФ/ЕСИФ в ОИЦ.
•Обезпечава проучвания „на терен” и други социологически проучвания, провеждани сред целевите групи по проекта на територията на областта.
Провеждане на конкурса:
1.Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
2.Конкурсът ще се проведе на три етапа – по документи, писмен тест и интервю.
3.Допустимост – конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички необходими документи. Подборът по документи ще се извърши не по-късно от 5 работни дни след обявения краен срок за прием на документи от кандидатите за работа в ОИЦ.
4.Оценяване на кандидатите – тест и интервю, като се удостоверява нивото на компетентност, професионалните умения и квалификация на кандидатите, придобити умения, социални и личностни компетенции.
Необходими документи:
•Професионална автобиография на български, в Europass формат по образец, достъпна на: http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate_bg_BG.doc;
•Документи, доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
•Документи, доказващи квалификация и умения – копия от трудови/граждански договори, трудови/служебни/осигурителни книжки/сертификати/удостоверения/рефе-ренции и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
•Документи, доказващи минимален експертен опит – копия от трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията.
Място на работа: Областен информационен център – Кюстендил;
Срок на договора: до 31.12.2023 година;
Брутно месечно възнаграждение: 990.00лв.(деветстотин и деветдесет лева).
Място и срок за подаване на документите: гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет.1, деловодството на Община Кюстендил – до 17.00 часа на 08 март 2023 година включително.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е достъпна за кандидатите на сайта на Община Кюстендил – www. kustendil.bg и в деловодството на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, ет.1;
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса и решенията на комисията за резултатите от проведения конкурс, ще бъдат изнесени на информационното табло в административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, на сайта на Община Кюстендил – https://kustendil.bg/index.php?lang=bg, както и на Единния информационен портал за ЕСИФ: www.eufunds.bg.
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
№ |
Дата |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
|
09.02.2023г. |
Виктория Илкова Колева
|
10:00 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ КАБИНЕТ 51