
IT
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-1516 от 04.11.2022 г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността юрисконсулт – две щатни бройка в отдел „Правни дейности“ при Дирекция “Правни дейности и обществени поръчки” Общинска администрация - Община Кюстендил и за длъжността старши юрисконсулт – една щатна бройка в отдел „Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството“ при Дирекция “Строителство, устройствено и инвестиционно планиране” Общинска администрация - Община Кюстендил при следните изисквания за заемане на длъжностите:
- Кратко описание на длъжността:
За юрисконсулт – Изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на казуси, свързани с дейността на общинската администрация и осъществяване на процесуално представителство;
За старши юрисконсулт - Осъществяване на правна помощ за законосъобразно изпълнение на функциите при упражняване дейността на Дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“. Осъществяване на процесуално представителство.
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр. 67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г., доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022.):
- Изисквана минимална образователна степен на завършено образование магистър
- Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.)- Право.
- Години професионален опит:
- За юрисконсулт – не се изисква;
- За старши юрисконсулт – 1 години или минимален ранг – V младши
- Вид правоотношение: Служебно
- Длъжностно ниво
- За юрисконсулт: 11
- За старши юрисконсулт: 10
- Експертно ниво:
- За юрисконсулт: 7
- За старши юрисконсулт: 6
2.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт –Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт
- Други компетентности
- Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
- Размер на основната заплата:
- За юрисконсулт - от 710 лв. до 1600 лв.;
- За старши юрисконсулт -710 лв. до 1700 лв. ;
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/ - за старши юрисконсулт.
- Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа, в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностните характеристики за конкурсната длъжност са на разположение на кандидатите в Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрола по изпълнение на заповедта възлагам на Директора на Дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ |
ЧАС |
01.11.2022 ГОД. (ВТОРНИК) |
|||
1. |
01.11.2022 |
Теодора Иванова Велинова |
10:00 |
2. |
01.11.2022 |
Лили Маринова Пеянска -Борисова |
10:10 |
3. |
01.11.2022 |
Виолета Александрова Николова |
10:20 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ- КАБИНЕТ 45
По проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г.
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Теодора Иванова Велинова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
2. |
Лили Маринова Пеянска -Борисова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
3. |
Виолета Александрова Николова |
Педагог |
Отговаря на изискванията |
Община Кюстендил отправя покана до всички заинтересовани страни за участие в информационна среща за представяне на актуална и полезна информация относно публикуван проект на Насоки за кандидатстване по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд -eтап I“ по Националния План за възстановяване и устойчивост (ПВУ). Срещата ще се проведе на 27.10.2022г. /четвъртък/ в сградата на читалище „Братство“, с адрес: ул. „Патриарх Евтимий“ 18 от 10:00 часа, синя зала.
В програмата на информационната среща е предвидено общо представяне на условията и реда за кандидатстване по процедурата, както и консултиране на заинтересованите лица по конкретни въпроси.
Заповядайте!
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на община Кюстендил и Мотивите може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил Проекта и Мотивите може да видите тук.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
Обявление за подбор на персонал за социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства"
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Ръководител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
- Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
- Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
- Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец; Приложение 1;
- Автобиография - по образец ; Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/;
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 20.10.2022 г. до 27.10.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 28.10.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02, Процедура BG05M9OP001-2.019 – Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА
|
ТОЧКИ |
|
Цветелина Иванова Таскова |
15 |
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН ТЕРАПЕВТ ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Маргарита Симеонова Панайотова |
15 |
|
Валентин Викторов Стоянов |
14 |
|
Ваня Панчова Пейчева |
13 |
|
Цветана Пламенова Кадийска - Драганова |
13 |
|
Елена Иванова Андонова |
13 |
КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ ЗА ДОМАКИН/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА ЗА ЗЖ1 И ЗЖ2:
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даниела Йорданова Сергиева
|
15 |
НЕЯВИЛИ СЕ КАНДИДАТИ НА СЪБЕСЕДВАНЕ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
1. |
Светослав Стоянов Христов
|
2. |
Татяна Иванова Иванова
|
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
За длъжността „Социален терапевт“ Трудов договор се сключва с всички пет кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
20.10.2022г. |
Маргарита Симеонова Панайотова |
10:00 |
2. |
20.10.2022г. |
Валентин Викторов Стоянов |
10:10 |
3. |
20.10.2022г. |
Цветана Пламенова Кадийска - Драганова |
10:20 |
4. |
20.10.2022г. |
Ваня Панчова Пейчева |
10:30 |
5. |
20.10.2022г. |
Даниела Йорданова Сергиева |
10:40 |
6. |
20.10.2022г. |
Елена Иванова Андонова |
10:50 |
7. |
20.10.2022г. |
Цветелина Иванова Таскова |
11:00 |
8. |
20.10.2022г. |
Татяна Иванова Иванова |
11:10 |
9. |
20.10.2022г. |
Светослав Стоянов Христов |
11:20 |
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
- ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1 |
Светослав Стоянов Христов |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
2 |
Цветелина Иванова Таскова |
Социален работник |
Отговаря на изискванията |
3 |
Даниела Йорданова Сергиева |
Домакин/Работник поддръжка |
Отговаря на изискванията |
4 |
Маргарита Симеонова Панайотова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
5 |
Валентин Викторов Стоянов |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
6 |
Цветана Пламенова Кадийска-Драганова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
7 |
Ваня Панчова Пейчева |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
8 |
Елена Иванова Андонова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
9 |
Татяна Иванова Иванова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
- II. НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
1. |
Мария Стойнева Георгиева |
Ръководител |
Не отговаря на изискванията за заемане на длъжността относно образователно – квалификационна специалност |