
IT
В изпълнение на чл. 35, ал. 1 от Закона за социалните услуги /ЗСУ/ и чл. 37, ал. 1 от Наредбата за планиране на социалните услуги в Община Кюстендил е разработен Анализ на потребностите от социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет.
Въз основа на Анализа на потребностите е изготвено Предложение за планирането в общината на социалните услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет и включването им в Националната карта на социалните услуги.
Съгласно чл. 42, ал.1 и ал.2 от Наредбата за планирането на социалните услуги, Кметът на Община Кюстендил организира публично представяне на Анализа на потребностите и обсъждане на Предложението за планирането в Община Кюстендил на социалните услуги на общинско и областно ниво.
На основание чл. 42, ал.1 и ал. 3, т. 1 от Наредбата за планирането на социалните услуги, Община Кюстендил публикува Анализа на потребностите от социални услуги и Предложението за планиране на социалните услуги на интернет страницата на общината за мнения, становища и предложения от заинтересованите лица, които могат да се бъдат депозирани в срок до 06.04.2023 г., в деловодството на Община Кюстендил или на следния електронен адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Анализ на потребностите и Предложение за планиране в Община Кюстендил на социалните услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет и включването им в Националната карта на социалните услуги можете за изтеглите от тук
След запознаване и проверка на подадените от кандидатите документи за участие в обявения конкурс за Експерт „Информационно обслужване и услуги“ в ОИЦ – Кюстендил, Комисия назначена със Заповед № РД-00-385/14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил
I. Допуска до явяване на тест следните кандидати:
Симона Тонева Митева
II. Недопуска до явяване на тест следните кандидати:
Зорница Василева Кадийска-Спасова – предоставените документи не удостоверяват
изпълнението на изискването за минимум 1 г.
професионален опит по проекти.
Тестът ще се проведе на 24 март (петък) 2023 г. от 10:00 ч. в административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1 , ет.2 , стая № 41
В деня на теста кандидатите да се явят в 9.45 ч. До тест се допуска само срещу легитимация с документ за самоличност.
От 13 до 19 март в Европа се отбелязва Седмицата на информираността за мозъка. През този период, съвместно с Асоциация за инсулт и афазия, с която общината ни наскоро подписа споразумение за сътрудничество, ще ви информираме за различни иновации, изследвания и любопитни факти свързани с най-мистичния орган в човешкото тяло.
Предстои да се фокусираме върху значението на изследванията при инсулт.
Повече информация за събитието може да прочетете тук
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Правилник за организацията, дейността и функциите на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил. Проекта и мотивите към него може да видите тук
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
Със Заповед № РД-00-328/02.03.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на 16.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения и терен, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12А/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 8,06 м2 търговска площ и 14,17 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
2.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 7,71 м2 търговска площ и 15,06 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
3. Сектор №1 за търговци с регистрирани земеделски производители за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 1 /един/ брой преместваеми съоръжения /маса/ с номер №1, съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 1,50 м2 площ на масата, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
4.Помещение в мазето на сградата, находяща се в ПИ XVI по кадастралния план на с. Ръсово, общ. Кюстендил, състоящо се от 120,00 м2 площ за склад, с начална тръжна цена 1,10 лева/м2 на месец без ДДС.
5.Помещение, находящо се на първия етаж в сградата изградена в УПИ I, кв.7 по плана на с. Долно село състоящо се от 12,00 м2 площ за пощенска стнация с месечен наем в размер на 21,60 лева с ДДС.
Цената за складова и помощна площ за обекти с №1 и №2 е 35% от цената за търговска площ и върху същите се начислява 20% ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 23.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 15.03.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 22.03.2023 година.
Срокът за кандидатстването по отворената мярка по ПВУ е до 16:30 ч. на 15 май 2023 г.
Документите се подават електронно през системата ИСУН 2020
https://eumis2020.government.bg/…/800c457d…/Procedure/Active
В същата платформа до 21 дни преди изтичането на кандидатстването могат да се задават и въпроси по условията.
От 20.02.2023 г. Община Кюстендил уведомява жителите на общината, че започва записването в списъци за закупуване на дърва за огрев от склад или на стояща дървесина на корен за лично ползване за предстоящия отоплителен сезон 2023 -2024 година. Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба. Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до кмета на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ!!!
Вашите отговори по въпроси, свързани с процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд - етап I“ са налични на следния интернет – адрес: https://eumis2020.government.bg/bg/s/800c457d-e8be-4421-8ed9-9e78d0a75c39/Procedure/Info/dbc86350-cccd-414a-a175-a1d440952525 /секция Въпроси и отговори/.
Връзка със служители на Община Кюстендил по въпроси, свързани с Процедурата се осъществяват в периода от 10.00ч. до 11.00ч. и от 15.00ч. до 16.00ч., всеки работен ден.
В останалото часово време, въпроси се задават само писмено, по избран от вас начин:
1. С писмено запитване до Община Кюстендил чрез деловодната система на общинска администрация, с данни за контакт на лицето – подател
или
2. С писмено запитване до Министерство на регионалното развитие и благоустройството /Дирекция „Жилищна политика“/ с адрес за кореспонденция: 1618 гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 17-19
или
3. С e-mail/ електронно запитване до Министерство на регионалното развитие и благоустройството /Дирекция „Жилищна политика“/ чрез e-mail:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
ПРИ ЗАДАВАНЕ НА ВЪПРОСИТЕ ЯСНО СЕ ПОСОЧВА НОМЕРЪТ / НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПРОЦЕДУРАТА!!!