ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2023 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 11:30 ч. на 29.12.2023 г. (петък). След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време. Платформата за интернет плащания ще бъде активна до 24:00 ч. на 28.12.2023 г.
За периода от 28.12.2023г. до 29.12.2023г. включително ПОС- терминалните устройства в дирекцията няма да работят.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове Проектът за изменение на Правилника за организацията и дейността на общинско предприятие „Ученическо хранене“- гр. Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на 17.11.2023 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения Проект за изменение на Правилника за организацията и дейността на общинско предприятие „Ученическо хранене“- гр. Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Правилник за организацията и дейността на Общински съвет – Кюстендил, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на Община Кюстендил или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. на Общински съвет – Кюстендил в 30  дневен срок от настоящата публикация.  Проекта и  Мотивите към него.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка със Заповед № РД-00-1774/ 08.12.2023г. на Кмета на община Кюстендил, уведомяваме обществеността, че се въвежда временно работното време на отдел "Кадастър, регулация и устройствено планиране" всеки работен ден от 08.30 до 13.00 часа.

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с предстоящите Коледни и Новогодишни празници, организирани от Община Кюстендил, Ви каним да се присъедините към празничната атмосфера, като заявите своето участие в Коледния базар.

Програмата за приказната Коледа на Кюстендил представиха кметът инж. Огнян Атанасов и зам. – кметът Кристиян Иванчов.
На 2 декември, събота ще бъде пуснато празничното осветление на коледната елха в 17.30 часа.
На 16 декември ще бъде открито Коледно градче с къщи- базар, което ще се намира в градинката пред община Кюстендил.
„Тази година ще представим коренно различна  концепция от  това, което е правено до сега. Ще доближим Кюстендил  до всички европейски столици. Ще организираме Коледно - новогодишен базар, който ще бъде като всички базари, които се организират, както в нашата столица , така и в други европейски градове. Ще се изгради коледно градче, което ще се състои от 16 дървени къщички, които ще се намират в градинката пред община Кюстендил.
Две работилници за деца ще има, където ще бъдат изработвани различни сувенири, останалите 14  къщички ще могат да бъдат наемани. За целта на сайта на общината е качена формата, която трябва да бъде попълнена. Заявления се подават до 8 декември, защото на 16 декември  официално ще бъде открито коледното градче. Цената на къщичка ще бъде символична- 5 лв. на ден, което смятам, че е ниска и символична цена .Като за първа година да можем да дадем добър старт. Правим го предимно за бизнеса в община Кюстендил, предимство ще се дава  предимно на местните търговци и  тези, които предлагат сувенири на коледна тематика. Единственият алкохол, който ще се предлага е греяно вино, както се прави навсякъде в цивилизованите  държави, няма да създаваме предпоставки за пиянски истории. Ще бъде направено грамотно, както останалите европейски държави“, уточни инж. Атанасов.
На 2 декември, събота ще бъде пуснато празничното осветление на коледната елха в 17.30 часа.
На 25 декември ще има концерт на джаз групата Ginger Groove, коледни  работилници за деца и Приказни игри с Ани.
На 26 декември от 11. 00 до 13.00 часа ще има концерт на нашата съгражданка Симона Петрова- Мона, анимация за деца и Коледни работилници за деца.
На 27 декември програмата включва изпълнения на Елеонора Божанова и Георги Илиевски и кукерски групи от община Кюстендил.
На 31 декември програмата започва в 23.30 часа с концерт на Йоана Сашова и Димана Боянова и томбола с награди. В новогодишната нощ ще има и заря.
„В обедните часове, когато няма концерти и в празничната седмица плюс всяка събота и на Игнажден и Никулден за доброто настроение на жителите и гостите на града ще се погрижи Духовия оркестър на община Кюстендил, който ще подготви прекрасен репертоар, за да има хубаво коледно настроение и приказната, мечтаната коледа, както  аз я наричам да може да се случи в нашия град“, каза още инж. Атанасов.
Осветлението също ще бъде по- различно от миналите години.
Ще бъдат поставени елементи, единични, които да осветяват стълбовете по ул. Цар Освободител от пешеходната пътека на пазара до бившата Керелезова къща , над паркинга над ГУМ.
„Тази година ще се даде акцент от център на Кюстендил  до хотел Велбъжд, за да може нашите съграждани и гости на града, които пристигат с влак, също да могат да почувстват  празничната атмосфера още когато слизат. Ще има коледно осветление в градинката на Чифте баня. Общо взето ще се опитаме да покрием целия център и градинките  с празнично осветление. Ще се опитаме да направим това с подкрепата на спонсори да се случи това и в градинката пред Балнеосанаториума и нещо, което до момента мисля, че не е правено. Ще осветим и Колушко дере, за да може и нашите съграждани, които живеят в тази част на града също да усетят коледния дух и настроение в Кюстендил“, каза още инж. Атанасов.

Заявление за участие в Коледен базар

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:

Първо място: вх. № 93-00-2228/31.10.2023 г.

Споделете в социалните мрежи:



О Б Я ВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС В ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

1.РЪКОВОДИТЕЛ– 1 щ. бр.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3)  Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4)  Професионален опит – не се изисква;
5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.

2. СЧЕТОВОДИТЕЛ– 1 щ. бр.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТПЛУИ;
5/ Отговаря за доставките на консумативи и материали, необходими за нуждите на социалната услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
6/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.

3. МЕДИЦИНСКА СЕСТРА - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка ако е приложимо/.
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности”  на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят и счетоводителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и  224 /Общинска поликлиника/от 23.11.2023 г. до 30.11.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
- Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;

Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31
ВАЖНО: СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 04.12.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа”  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил““  за следните длъжности
•Медицинска сестра– 1 щ. бр.;
•Кинезитерапевт /Рехабилитатор– 1 щ. бр.;

За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

2. Кинезитерапевт /Рехабилитатор– 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование* Здравеопазване и спорт, Специалност – Кинезитерапия/Рехабилитация;
4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор на кандидатите по подадените документи;
3.Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 23.11.2023 г. до 30.11.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 04.12.2023 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект за изменение на Правилника за организацията и дейността на ОП "Ученическо хранене", гр. Кюстендил.  Проекта и Мотивите може да видите тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни  от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет. 

 

Споделете в социалните мрежи:

Приключи физическото изпълнение на дейностите по проект № BG16M1OP002-2.002-0002 „Изграждане на екологична инфраструктура за РСУО „Рила Еко““, като за ползване-то на строежа е издадено Разрешение за ползване № ДК-07-КН-40/24.10.2023 г., от Началника на РДНСК- Кюстендил. С осъществяването на проекта е постигнато цялостно изграждане на претоварната станция на РУСО, намираща се в местността „Гладни рид“, землището на с. Радловци. Изпълнени са две инсталации:
-    Инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци с капацитет 15 500 т/г;
-    компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъции, с капацитет 3 000 т/г,
както и съпътстваща ги инфраструктура. Доставено е специализирано оборудване за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци.
Проектът е финансиран по ОП „Околна среда 2014 - 2020“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.002, „Комбинирана процедура за проектиране и изгражда-не на компостиращи инсталации и на инсталации за предварителна третиране на битови отпадъци“, и съфинансиран от Община Кюстендил. Бенефициент по проекта е Община Кюстендил с партньори – Община Невестино и Община Трекляно.
Проектът е с общата стойност 11 526 214,39 лв., от които: 6 584 385,54 лв. от Европейския фонд за регионално развитие; 1 161 950,37 лв. национално съфинансиране от държавния бюджет на Република България; 3 779 878,48 лв. собствен принос на Бенефициента, в т.ч. 2 866 252,50 лв. недопустими разходи.
Изградената екологична инфраструктура осигурява предварителното третиране на смесено събрани битови отпадъци и оползотворяване на рециклируемите фракции, както и компостиране на разделно събрани зелени и биоразградими отпадъци и оползотворяване-то на компоста в зелените системи на общините. Работата на инсталациите ще доведе до драстично намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, генерирани в общините Кюстендил, Невестино и Трекляно.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт