ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба.  
Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на чл.111 от Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до Кмета/кметския наместник на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
     
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.


 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“  за следната длъжност:
•Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
•Медицинска сестра – 1 щ. бр.;

За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.04.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1.Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование* Здравеопазване и спорт, Специалност – Кинезитерапия/Рехабилитация;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра.

2. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор на кандидатите по подадените документи;
3.Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 05.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 11.01.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с провеждането на Първия национален джамалджийски фестивал “Джамала“ 2024 г. в гр. Кюстендил,  на  10.02.2024г./събота/, със Заповед РД-00-224/02.02.2024г. на Кмета на Община Кюстендил инж. Огнян Атанасов за времето от 07.00 ч. до 20.30 ч. е въведена временна организация за безопасност на движението за МПС в периметъра от улиците
 „Цар Симеон“, „Ивайло“, „Евлоги Георгиев“, „Цар Асен I“, „Христо Смирненски“, „Пейо Яворов“, „Демокрация“, “Цар Михаил“, „Мориц Леви“,  „Неофит Рилски“, „Битолска“, „Родопи“ и находящите се в периметъра обществени паркинги.    
Временната организация на движението не важи за участниците във фестивала.                                                                                                                                          

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05SFPR002-2.002-0093-С01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил“, процедура „Укрепване на общинския капацитет“ – финансиран от  Програма  „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, представям следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ЕКСПЕРТ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ”  ВЪВ ФРОНТ ОФИС КЪМ ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
с адрес: общ. Кюстендил, ул. “Яворав” №4-6, ет.2, кабинет 220
1.    Експерт „Социални дейности” – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Социални, стопански и правни науки и/или Педагогически науки.
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Добро познаване на действащите социални услуги на територията на Община Кюстендил;
7/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/  Приема, изслушва и консултира граждани, дава мнения, съвети, препоръки по въпроси, свързани с дейността на Община Кюстендил в сферата на социалните дейности.
2/ Отговаря за насочването на лицата с увреждания към подходяща социална услуга.
3/ Изготвя предварителни оценки на потребностите на лицата.
4/ Осъществява мобилна работа на терен за  изготвяне на предварителна оценка на потребностите.
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на насочените потребителите.
6/ Инициира и участва в дейности, свързани със социалната политика на община Кюстендил.
7/ Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища, участва в разработването на проект на вътрешни нормативни актове, свързани с новите ангажименти на Община Кюстендил във връзка със Закона за социалните услуги.
8/ Работи в сътрудничество с ръководителите на социални услуги.
9/ Работи с представителите на дирекция „Социално подпомагане”, клубовете на пенсионера, клубовете на инвалида и на военно-инвалидите и военно-пострадалите, БЧК, НПО и благотворителни организации.
10/ Съдейства на служителите на дирекция „Социално подпомагане” за извършване на дейности по рехабилитация на хора с увреждания и подпомагане на деца с висок медицински и социален риск.
11/ Проучва и участва в решаването на проблеми по постъпили жалби, заявления, сигнали и предложения на гражданите в законоустановените срокове по нормативно обоснован начин.
12/  Следи за изменения на нормативни актове и други документи, касаещи социалната сфера и други, свързани с нея като информира колегите и ръководството за това своевременно.
13/  Ползва Деловодната система на Община Кюстендил като своевременно обработва своите преписки.
14/  Не разпространява информация за лица и факти, станала му известна при или по повод изпълнението на служебните задължения.
15/  Самостоятелно или в екип изпълнява и други задачи, възложени от Началник отдел СД и Кмета на Община Кюстендил.
16/  Обработва лични данни при спазване на политиката на Община Кюстендил за защита на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни, одобрена със Заповед № РД-00-551/21.05.2018 г. на Кмета на Община Кюстендил.
17/  Спазва правилата за защита на личните данни, които данни са му станали известни при и по повод комуникацията с граждани и/или други служители на Община Кюстендил.        
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Служителите се назначават на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 01.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-31
Важно: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 13.02.2024 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет  223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) съобщава на заинтересуваните лица, че е изработен проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП)  за определянето на трасе на път за транспортното обслужване на ПИ 17680.8.36, местност Динката по КККР на землището на с. Грамаждано, общ. Кюстендил, започващо от второстепенна улица с идентификатор 41112.504.1202 по КК на гр. Кюстендил и обхващащо части от имоти 41112.50.148, з-ще гр. Кюстендил и 17680.8.29, 17680.8.42, 17680.8.45, 17680.8.55,  17680.27.2 и 17680.27.19, з-ще с. Грамаждано, и достигащо до западната граница на имота на възложителите Галина Димитрова Даскалова и Емил Видинов Даскалов. Проектът може да бъде разгледан в стая №19, ет. 1 в сградата на общинската администрация – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.
Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“ брой 9, стр. 152 от 30.01.2024 г.
На основание чл. 128, ал. 5 от ЗУТ в едномесечен срок от обнародването на обявлението в „Държавен вестник” заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“  за следните длъжности:
•Социален работник- 1 щ. бр.;
•Социален медиатор – 2 щ. бр.;
•Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
•Диспечер/Домакин - 1 щ. бр.;
•Шофьор – 1 щ. бр.

За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.04.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1. Социален работник– 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3/ Области на висше образование*– Социални, стопански и правни науки, педагогически,  хуманитарни науки;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за прием на документи и подбор на потребители на ЦПГ, прием на документи и подбор на кандидати за социални асистенти.
2/ Участва и организира изработването на  оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите. Изготвя договори за ползване на услугата.
3/ Отговаря и следи за навременното предоставяне на месечен отчетни доклади на специализирания персонал  и социалните асистенти за извършени услуги в домашна среда.
4/ Координира дейностите на персонала на ЦПГ при изпълнение на ежедневните им задължения. Организира екипни срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценка на потребностите, индивидуални планове и др.
5/ Провежда наблюдения, анкети и разговори за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите.
6/ Създаване и поддържане на индивидуално досие за всеки потребител, включен в услугата и създаване и поддържане на база данни за всички кандидат-потребители на услугата.
7/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им и др.

2. Социален медиатор – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
3/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изготвянето на индивидуалните оценки и планове на потребителите и отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
2/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване и подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;
4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;
5/ Съдейства за снабдяване на хранителни продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, административни и битови услуги със средства на потребителите,   технически помощни средства при необходимост и др.
6/ Съдейства за воденето на личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;
7/ Отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове;
8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
10/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
11/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
12/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

3. Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование* Здравеопазване и спорт, Специалност – Кинезитерапия/Рехабилитация;
4/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра.

4. Диспечер/Домакин – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Приема сигнали за работа по случай в ЦПГ и координира работата на специализираните екипи и социалните асистенти;
2/ Координира изготвянето на графиците на специализирания персонал и социалните асистенти;
3/ Води необходимата текуща документация и отчетност;
4/ Поддържа контакти с други социални услуги,  МЛП и институции на територията на община Кюстендил;
5/ Съставя заявки за закупуване на материали и консумативи, необходими за дейността и следи за правилното съхранение на материалите и консумативите;
6/ Организира правилното и своевременно разпределение на материалите и консумативите сред служителите.

5. Шофьор– 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Шофьорска книжка – кат. В;
3/ Професионален опит – не се изисква;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Управлява предоставено му от Община Кюстендил МПС;
2/ Отговаря за поддържането на автомобила в добро техническо състояние, осигуряващо безопасна работа;
3/ По време на път следи за нормалното функциониране на двигателя и спазва правилата за безопасност на движение по пътищата.
4/ Описва в пътния лист необходимите данни за извършените курсове.
5/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор на кандидатите по подадените документи;
3.Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 30.01.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 12.02.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Уведомяваме ви, че на 01.03.2024 година от 16.00 часа в читалище „Братство“ ще се проведе обществено обсъждане на доклад за екологична оценка на проект „Частично изменение на общия устройствен план на община Кюстендил /ЧИОУПОК/ и проект за подробен устройствен план – план за застрояване /ПУП-ПЗ/ с обхват поземлени имоти в землището на с. Коняво и землището на с. Дворище, община Кюстендил.

Възложител: „АРАТИДЕН“ ЕООД, гр. София

Общественото обсъждане се организира съгласно чл.21, ал.1 и ал.2 от Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка и чл.127,  ал.1 от Закона за устройство на територията.
Докладът по екологична оценка, с всички материали и приложения към него, както и проектът за ЧИОУПОК и ПУП-ПЗ са на разположение за запознаване, в периода 30.01.2024 г. – 01.03.2024 г. в стая №23 в сградата на община Кюстендил, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.18, ал.1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор и чл.4, ал.1, чл.5 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитни-те комитети в организациите от публичния сектор и Заповед № РД-00-205/29.01.2024г. на Кмета на Община Кюстендил

О Б Я В Я В А:
Процедура за подбор на двама външни членове на Одитния комитет в Община Кюстендил
1. Изисквания към кандидатите:
- образование: висше, минимална образователно-квалификационна степен „магистър“;
- професионален опит: най-малко пет години стаж в областта на управлението и контрола,  вътрешния или външния одит;
- да не участват в повече от два одитни комитета.
2. Необходими документи за участие в подбора:
- писмено заявление по образец, за участие в процедурата за подбор на външни членове на Одитния комитет на Община Кюстендил, Приложение 1;
- копия от документи, доказващи придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
- копия от документи, удостоверяващи наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
- други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит – по преценка на кандидата.

Документите, които са по образец могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на община Кюстендил – https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=4&Itemid=321&lang=bg Свободни работни места.

3. Начин на провеждане на подбора:
-  преглед  на представените от кандидатите  изискуеми документи  и
-  интервю с допуснатите по документи кандидати, на което те излагат своето вижда-не за работата на одитния комитет  (до кандидатите, които са допуснати до интервю, на посочения от тях e-mail адрес, ще бъде изпратена покана за явяване на интервю, в която ще бъде посочени, датата, място и часът в който кандидатът следва да се яви на интервю).
4. Правомощия  и задължения  на одитния комитет:
- съгласува статута и числеността на отдел „Вътрешен одит“, стратегическите и   годишните планове за дейността по вътрешен одит;
- разглежда и приема с решение доклада за състоянието на системите за финансово управление и контрол и  годишния доклад за дейността по вътрешен одит;
-  запознава се при необходимост и дава становища по одитните доклади за извършени одитни ангажименти и по всички значими въпроси, свързани с вътрешния одит в Община Кюстендил;
-  наблюдава процеса по управление на риска в Община Кюстендил и дава становища с препоръки за подобряването му;
- осъществява взаимодействие с външните одитори, съобразно чл.32 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор от 31.01.2017 г.
- наблюдава процесите на финансово отчитане в Общината и дава становища с препоръки за подобряването им;
-  наблюдава ефективността на системите за вътрешен контрол в Община Кюстендил и дава становища с препоръки за подобряването им;
 - има право на свободен достъп до Кмета, до Ръководителя на вътрешния одит и до Председателя на Общински съвет;
-  заседава най-малко веднъж на 2 месеца;
-  в нормативно определените срокове изготвя и представя за съгласуване на Кмета Статут на одитния комитет и  го оповестява на вътрешната информационна страница на Общината или по друг подходящ начин;
-  в нормативно определените срокове изготвя правила и процедури  за работата си и ги оповестява на вътрешната информационна страница на общината или по друг подходящ начин;
- изготвя годишен доклад за дейността си, който предоставя на Кмета и на Председателя на Общинския съвет и организира изпращането му на Министъра на финансите и публикуването му на вътрешната информационна страница на Общината.
-  писмено уведомява министъра  при необходимост, съобразно чл.35 от  Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети;
 - други, съобразно Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор от 31.01.2017 г. и приложимото законодателство.
5.  Ред за провеждане на заседанията на Одитният комитет: Най-малко веднъж на два месеца, когато присъстват повече от половината от неговите членове. Решенията и становищата на Одитният комитет се вземат с мнозинство повече от половината от всички негови членове. Комитетът не може да взема решения неприсъствено. Не се допуска въздържане от гласуване. Одитният комитет се ръководи от председател, който организира и свиква заседанията на комитета.
6. Описание на задълженията на външен член на Одитния комитет: Участва в заседанията на Одитният комитет и подпомага дейността му при изпълнение на правомощията на комитета по чл.18, ал.5 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор. Одитният комитет заседава не по-малко от веднъж на два месеца. Заседанията на Одитния комитет ще се провеждат в  сградата  на община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1.
7. Възнаграждение за участие в заседанията на Одитния комитет - половин минимална работна заплата, но не повече от една минимална работна заплата за месец.
8. Място и срок за подаване на документи:
Документите се подават лично или чрез упълномощено лице  на адрес, в срок  от 31.01.2024г. до 12.02.2024г. включително:
-Всеки работен ден от 8 до 17 часа, в деловодство на Община Кюстендил, в запечатан плик с надпис: „Кандидатура за участие в процедурата за подбор за външни членове на Одитния комитет на Община Кюстендил“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор/куриер в пощенска пратка до адрес - гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд”  № 1;
- Файл подписан с валиден електронен подпис на кандидата изпратен на и-мейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. ;
- Чрез системата за сигурно електронно връчване.
До участие в подбора ще се допускат кандидатите представили в срок изискуемите документи.
Решението на комисията относно допускането до подбора се оформя в протокол. Същият ще бъде публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил.
Допуснатите кандидати ще бъдат уведомени на посоченият от тях електронен адрес за датата, часа  и мястото на провеждането на интервюто.
9. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с подбора:
Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1
https://www.kustendil.bg/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=4&Itemid=321&lang=bg Свободни работни места.
 
За допълнителна информация: тел. 078 / 551166     Ръководител Вътрешен одит

Споделете в социалните мрежи:

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Кюстендил на основание чл. 61 от Административнопроцесуален кодекс, съобщава на всички заинтересовани лица, че кметът на Община Кюстендил е издал Заповед №РД-00-165/24.01.2024 г., с която се допуска предварително изпълнение на Заповед №РД-00-140/19.01.2024 г. за одобряване на окончателния проект за ПУП-ПЗ в обхвата на поземлени имоти с идентификатори: 38432.1.106, 38432.1.102, 38432.1.103, 38432.1.107, 38432.1.8, 38432.2.188, 38432.2.189, 38432.2.199, 38432.2.191, 38432.2.207, 38432.2.194, 38432.2.130, 38432.3.103, 38432.3.104, 38432.4.84, 38432.4.85, 38432.5.120, 38432.5.119, 38432.5.121, 38432.5.118, 38432.6.116, 38432.6.117, 38432.20.88, 38432.20.7, 38432.21,209, 38432.21.207, 38432.21.201, 38432.21.206, 38432.21.204, 38432.21.205, 38432.21.211, 38432.21.28, 38432.21.31, 38432.22.437, 38432.23.277, 38432.23.298, 38432.23.288, 38432.23.293, 38432.23.294, 38432.23.295, 38432.23.289, 38432.23.291, 38432.23.299, 38432.23.302, 38432.23.304, 38432.24.411, 38432.24.412, 38432.24.408, 38432.24.407, 38432.24.403, 38432.24.404, 38432.24.405 и 38432.24.174 от КККР на землището на с. Коняво, общ. Кюстендил, който предвижда промяна на територията на имотите от земеделска в урбанизирана.
Горепосочената заповед може да се обжалва, чрез Община Кюстендил пред Административен съд - Кюстендил в 3-дневен срок от съобщаването ѝ.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
ЗОЯ КИРИЛОВА ВЕЛИНОВА, НАСЛЕДНИК НА ДИМИТЪР НИКОЛОВ ЗДРАВКОВ, СОБСТВЕНИК НА УПИ V-257, КВ. 29 ПО ПУП НА С. БАГРЕНЦИ, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО
НАДЯ ОГНЯНОВА АНДОНОВА И ГЕОРГИ ОГНЯНОВ АНДОНОВ, НАСЛЕДНИЦИ НА АНДОН ИВАНОВ ЗДРАВКОВ, СОБСТВЕНИК НА УПИ VI-266, КВ. 29 ПО ПУП НА С. БАГРЕНЦИ, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със заявление вх. №УТ-23-1485/29.09.2023 г. възложителят Василка Асенова Стоянова е внесла за разглеждане и одобряване на проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) на с. Багренци, общ. Кюстендил, при условията на §8, ал. 1 и ал. 2, т. 3 от Преходните разпоредби на Закона за устройство на територията (ПР ЗУТ). Проектът е изработен в обхват на УПИ X-258, кв. 29 по плана за регулация. Изменението се състои в привеждане на вътрешните регулационни линии на УПИ X-258, кв. 29 по имотните граници на поземлени имоти 257 и 258, съгласно одобрения кадастрален план, върху който е изработен действащия ПУП-ПР на с. Багренци.
Проектът се намира в община Кюстендил, площад „Велбъжд“, етаж 1, стая 19 и може да се разгледа от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят писмени предложения, възражения и искания по проекта за ИПУП-ПР  до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт