ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

ДО
1.    Наследниците на Димитър Христов Бакалов, собственици на поземлен имот (ПИ) 38432.1.17, ПИ 38432.23.11
2.    Наследниците на Георги Петров Тончев, собственици на ПИ 38432.2.122
3.    Наследниците на Никола Манов Боев, собственици на ПИ 38432.23.112
4.    Наследниците на Венка Стойова Лазова, собственици на ПИ 38432.23.149
5.    Наследниците на Никола Стоименов Йовев, собственици на ПИ 38432.23.186
6.    Наследниците на Стойна Иванова Ковачева, собственици на ПИ 38432.23.204
7.    Наследниците на Харалампи Андонов Марков, собственици на  ПИ 38432.23.208, ПИ 38432.24.223
8.    Наследниците на Стоянчо Васев Стойков, собственици на ПИ 38432.23.232
9.    Наследниците на Боян, Радка, Надежда Георг. Стоянови, собственици на  ПИ 38432.23.47, ПИ 24.59, 24.74
10.     Наследниците на Христо Коцев Пенкьов, собственици на ПИ 38432.23.59
11.    Наследниците на Борис Васев Николчев, собственици на ПИ 38432.23.64
12.    Наследниците на Александър Милев Петров, собственици на ПИ 38432.24.132
13.    Наследниците на Никола Миташев Дупинов , собственици на ПИ 38432.24.225
14.    Наследниците на Евтим Андонов Иванов, собственици на ПИ  38432.24.35
15.    Наследниците на Пена Манчова Антонова, собственици на  ПИ38432.24.51
16.    Наследниците на Стоимен Александров Чакъров, собственици на ПИ 38432.5.56
17.    Наследниците на Борис Христов Цеков, собственици на  ПИ 38432.6.13
18.    Наследниците на Костадин Велинов Кюрчийски, собственици на ПИ 38432.6.4
19.    Наследниците на Милан Котев Терзийски, собственици на  ПИ 38432.23.239
20.    Наследниците на Стоил Кръстев Маджилов, собственици на ПИ 38432.23.250

На основание чл. 129, ал. 2, изр. последно от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Ви съобщавам, че е издадена Заповед №РД-00-140/19.01.2024 г. на кмета на Община Кюстендил, на основание чл. 44, ал. 1, т. 13 и ал. 2 от ЗМСМА и чл. 129, ал. 2 от ЗУТ, във връзка с Решение №I-1/16.01.2024 г. от протокол №3 на Общински експертен съвет по устройство на територията - Кюстендил, за одобряване на окончателния проект за ПУП-ПЗ в обхвата на поземлени имоти с идентификатори: 38432.1.106, 38432.1.102, 38432.1.103, 38432.1.107, 38432.1.8, 38432.2.188, 38432.2.189, 38432.2.199, 38432.2.191, 38432.2.207, 38432.2.194, 38432.2.130, 38432.3.103, 38432.3.104, 38432.4.84, 38432.4.85, 38432.5.120, 38432.5.119, 38432.5.121, 38432.5.118, 38432.6.116, 38432.6.117, 38432.20.88, 38432.20.7, 38432.21,209, 38432.21.207, 38432.21.201, 38432.21.206, 38432.21.204, 38432.21.205, 38432.21.211, 38432.21.28, 38432.21.31, 38432.22.437, 38432.23.277, 38432.23.298, 38432.23.288, 38432.23.293, 38432.23.294, 38432.23.295, 38432.23.289, 38432.23.291, 38432.23.299, 38432.23.302, 38432.23.304, 38432.24.411, 38432.24.412, 38432.24.408, 38432.24.407, 38432.24.403, 38432.24.404, 38432.24.405 и 38432.24.174 от КККР на землището на с. Коняво, общ. Кюстендил, който предвижда промяна на територията на имотите от земеделска в урбанизирана.
Възложител на проекта е „Аратиден“ ЕООД, гр. София.
Горепосочената заповед може да бъде обжалвана по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването ѝ чрез Община Кюстендил пред Административен съд – Кюстендил, по реда на чл. 215, ал. 1 и ал. 4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

1.Минимални изисквания за заемане на длъжността:

•    минимална образователна степен за завършено образование - бакалавър
•        - професионална област – природни науки, математика и информатика;
•        - професионално направление: информатика и компютърни науки;
•         години професионален опит  - 2 /две/ години

2.Кратко описание на длъжността:  Обслужване и развитие на компютърната и информационна  система на Общинска администрация Кюстендил. Инсталиране, конфигуриране и поддържане на работни станции c операционна система Windows в мрежова среда Windows Server и офис пакет Microsoft Office. Администриране на ТСР/IР мрежи и услуги, администриране на активни мрежови LAN/WAN устройства – модеми. Администриране и контролиране на достъпа на потребителите до бази данни. Управление на потребителите в Active Directory. Осигуряване и поддържане на защитата на мрежата срещу опити за неоторизиран достъп. Периодично архивиране на натрупаната информация на електронен носител. Извършване на периодична актуализация на операционните системи или приложен софтуер и на наличните бази данни. Анализиране на нуждите от промяна в текущия специализиран софтуер. Организира ремонтната дейност на техниката, съгласува заявките за ремонт и осъществява контакт с избраната фирма за гаранционна и извънгаранционна поддръжка на хардуера, следи за състоянието, разпределението и използването на техниката и прави предложения за ремонт, бракуване, подновяване или доставка на техника, дава консултации и подпомага потребителите при използване на информационните технологии и компютърните системи, осъществява техническата поддръжка на уеб-страницата на Община Кюстендил, Help desk. Hуper-v., други дейности съгласно длъжностната характеристика на длъжността.

3.Други компетентности:
•    Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•    Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•    Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•    Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•    Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
•    
4.Размер на основната заплата – 1500 лв.
5.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите:
•    Заявление - (по образец)
•    Автобиография (CV) европейски формат – (по образец)
•    Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
•    Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Начин на провеждане на подбора на кандидатите:
•    Първи етап- по документи
•    Втори етап- събеседване

7.Място за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер.

Споделете в социалните мрежи:

ДО ЯВОР ТОДОРОВ ЛИЛКОВ
СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.102 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО ИВАН ЖИВКОВ ПЕТРОВ
НАСЛЕДНИК НА ЖИВКО КИРИЛОВ АТАНАСОВ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.94 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО АНЕЛИЯ СТОЯНОВА МАНОИЛОВА
НАСЛЕДНИК НА ТОНЧЕ ПЕНЕВ ЗЛАТКОВ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.100 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО ЙОРДАН КРУМОВ МИТОВ, ВЕСЕЛА КРУМОВА МИТОВА, МАРИЯ АСЕНОВА ЧЕЛЬОВСКА И ЖИВКА КИРИЛОВА ИВАНОВА,
НАСЛЕДНИЦИ НА ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ СЕРБЕЗКИ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.196 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със заявления вх. №УТ-23-579/ 13.12.2023 г. възложителите Светослав Людмилов Митов и Стефан Людмилов Митов са внесли за разглеждане и одобряване проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот 17680.39.101,  местност Гола Велика по КККР на землището на с. Грамаждано, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилно застрояване, с нормативи в съответствие с чл. 29 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, отговарящи на устройствена зона – вилна зона (Ов).
Проектът се намира в сградата на община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, етаж 1-ви, стая №19 и може да се разгледа от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят писмени предложения, възражения и искания по проекта за ПУП-ПЗ до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията съобщава на всички заинтересувани лица, че е внесен за разглеждане и одобряване Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на ул. „Осоговска“ между осови точки 492 – 493 – 494 – 495 – 496 – 497 – 498 до квартали 228, 225 и 224 по плана за регулация на град Кюстендил, одобрен със Запо-вед №1345/26.05.1965 г. С проекта се изменя източната улична регулационна линия на ул. „Осоговска“ до квартали 228, 225 и 224, като се изменят и уличните регулационни граници на УПИ XIV-4547, XV-4546 и I-4543 в кв. 224; УПИ XV-4542 и I-4539 в кв. 225; УПИ XII-4538, XIII-4316, XIV-4317, XV-4318, XVI-4318 и I в кв. 228 като минават по  източната имотна граница на ПИ 41112.504.1407 – второстепенна улица от КККР на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед №РД-18-96/28.10.2008 г. на изпълнителния директор на АГКК гр. София.
Възложител на проекта е Община Кюстендил.
Проектът и придружаващата го документация е изложен в сградата на Община Кюстендил, етаж 1, стая №19 и в едномесечен срок от датата на обнародване в „Държавен вестник“ може да бъде разгледан от заинтересуваните лица.

Споделете в социалните мрежи:

Уведомяваме ви, че на 28.03.2024 г. 11:00 часа в Заседателната зала на община Кюстендил ще се проведе обществено обсъждане на доклад за оценка на въздействието върху околната среда и доклад за оценка на степента на въздействието върху защитените зони на инвестиционно предложение „Модернизация на железопътна линия Радомир – Гюешево – граница с Република Северна Македония.
Възложител : ДП “Национална компания железопътна инфраструктура“
Докладът за оценка на въздействието върху околната среда и докладът за оценка на степента на въздействието върху защитените зони , с всички материали и приложения към тях,  са на разположение за запознаване, в периода от 10.02.2024 до 28.03.2024 г. на официалната страница на община Кюстендил, и в стая №23 в сградата на община Кюстендил, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo: 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

13.02.2024 ГОД. (ВТОРНИК)

1.                   

 

Вх.№10/05.02.2024г.

10:30 ч.

2.                   

 

Вх.№11/05.02.2024г.

10:40 ч.

3.                   

 

Вх. №12/07.02.2024г.

10:50 ч.

4.                   

 

Вх. №13/08.02.2024г.

11:00 ч.

5.                   

 

Вх. №15/09.02.2024г.

11:10 ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:  

I. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.        

Вх.№10/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

2.        

Вх.№11/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

3.        

Вх. №12/07.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

4.        

Вх. №13/08.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

5.        

Вх. №15/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

 ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1

Вх. №14/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

 

Завършеното образование не е съгласно изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

До Георги Добрев Симеонов, гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител“ №261      
До Ралица Страхилова Анкова, от гр. София, ул. „Дамяница“ №2

Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1788/ 08.12.2023 г. е одобрен Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ IV-347, УПИ V-355 и УПИ XVII-355 в кв. 27 по плана за регулация на с. Слокощица, общ. Кюстендил. С проекта се изменя дворищната регулация между УПИ IV-347 и УПИ V-355 в кв. 27 и дворищната регулация между УПИ V-355 и УПИ ХVII-355 в кв. 27 по плана на с. Слокощица, общ. Кюстендил.
Възложител на проекта е Маряна Добрева Симеонова.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
ИГНАТ НАЧЕВ ИГНЕВ, ГЕОРГИ РАЙЧЕВ РАЙЧЕВ И СОФИЯ РАЙЧЕВА ПОРОЖАНОВА, НАСЛЕДНИЦИ НА РАЙЧО ПЕТРОВ СТОЙКОВ, СОБСТВЕНИK НА УПИ VIII-7, КВ. 5 ПО ПЛАНА ЗА РЕГУЛАЦИЯ НА С. КАМЕНИЧКА СКАКАВИЦА, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на заинтересуваните лица Заповед №РД-00-3/02.01.2024 г., с която Кметът на общината одобрява проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ I-5, УПИ II-5, УПИ VII-37, УПИ VIII-7, УПИ IX-8 и УПИ X-8 в кв. 5 и улица  с о. т. 12 – о. т. 13 – о. т. 14 /ул. „Осогово“ по плана на с. Каменичка Скакавица, общ. Кюстендил.
Заповедта може да бъде обжалвана по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен от съобщаване на заповедта, чрез Община Кюстендил пред Административния съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба.  
Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на чл.111 от Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до Кмета/кметския наместник на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
     
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.


 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт