
IT
В изпълнение на чл. 35, ал. 1 от Закона за социалните услуги /ЗСУ/ и чл. 37, ал. 1 от Наредбата за планиране на социалните услуги в Община Кюстендил е разработен Анализ на потребностите от социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет.
Въз основа на Анализа на потребностите е изготвено Предложение за планирането в общината на социалните услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет и включването им в Националната карта на социалните услуги.
Съгласно чл. 42, ал.1 и ал.2 от Наредбата за планирането на социалните услуги, Кметът на Община Кюстендил организира публично представяне на Анализа на потребностите и обсъждане на Предложението за планирането в Община Кюстендил на социалните услуги на общинско и областно ниво.
На основание чл. 42, ал.1 и ал. 3, т. 1 от Наредбата за планирането на социалните услуги, Община Кюстендил публикува Анализа на потребностите от социални услуги и Предложението за планиране на социалните услуги на интернет страницата на общината за мнения, становища и предложения от заинтересованите лица, които могат да се бъдат депозирани в срок до 06.04.2023 г., в деловодството на Община Кюстендил или на следния електронен адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Анализ на потребностите и Предложение за планиране в Община Кюстендил на социалните услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет и включването им в Националната карта на социалните услуги можете за изтеглите от тук
След запознаване и проверка на подадените от кандидатите документи за участие в обявения конкурс за Експерт „Информационно обслужване и услуги“ в ОИЦ – Кюстендил, Комисия назначена със Заповед № РД-00-385/14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил
I. Допуска до явяване на тест следните кандидати:
Симона Тонева Митева
II. Недопуска до явяване на тест следните кандидати:
Зорница Василева Кадийска-Спасова – предоставените документи не удостоверяват
изпълнението на изискването за минимум 1 г.
професионален опит по проекти.
Тестът ще се проведе на 24 март (петък) 2023 г. от 10:00 ч. в административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1 , ет.2 , стая № 41
В деня на теста кандидатите да се явят в 9.45 ч. До тест се допуска само срещу легитимация с документ за самоличност.
От 13 до 19 март в Европа се отбелязва Седмицата на информираността за мозъка. През този период, съвместно с Асоциация за инсулт и афазия, с която общината ни наскоро подписа споразумение за сътрудничество, ще ви информираме за различни иновации, изследвания и любопитни факти свързани с най-мистичния орган в човешкото тяло.
Предстои да се фокусираме върху значението на изследванията при инсулт.
Повече информация за събитието може да прочетете тук
Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №1011, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 23.02.2023 г., Протокол №43, Общинският съвет допуска допълване на Решение №950/29.12.2022 г., Протокол №41
Вместо: Разрешава на Даниел Владимиров Испорски да възложи за своя сметка изработването на проект за ПУП-ПП за определяне на трасе на подземна линия за захранване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ 16026.79.363 от КККТ на с. Горановци, общ. Кюстендил. Трасето започва от съществуващ трафопост ТП „ДЗС Горановци“, разположен в ПИ 16026.80.1, местност Анъмица – пасище, общинска собственост, преминава по ПИ 16026.79.334 – селскостопански път, публична общинска собственост и достига до ново табло на ФЕЦ, разположено в имота на възложителя ПИ 16026.79.363, където ще бъде изградена ФЕЦ, като дължината на проектното трасе е 87 м., а площта на засегнатите от сервитута (по 2 м. от оста на кабела) имоти е 348 кв. м.
Да се чете: Разрешава на Даниел Владимиров Испорски да възложи за своя сметка изработването на проект за ПУП-ПП за определяне на трасе на подземна линия за захранване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ 16026.79.363 от КККТ на с. Горановци, общ. Кюстендил. Трасето започва от съществуващ трафопост ТП „ДЗС Горановци“, разположен в ПИ 16026.80.1, местност Анъмица – пасище, общинска собственост, преминава по ПИ 16026.79.334 – селскостопански път, публична общинска собственост, ПИ 16026.79.259 – територия на транспорта – публична общинска собственост и достига до ново табло на ФЕЦ, разположено в имота на възложителя ПИ 16026.79.363, където ще бъде изградена ФЕЦ, като дължината на проектното трасе е 87 м., а площта на засегнатите от сервитута (по 2 м. от оста на кабела) имоти е 348 кв. м.
Искането за допълване на Решение №950/29.12.2022 г. е направено със заявление вх. №94-00-950/03.02.2023 г. от възложителя Даниел Владимиров Испорски.
ДО
ЕТ “НАДЯ АЛЕКСАНДРОВА ГЕОРГИЕВА“, ГР. КЮСТЕНДИЛ
НИКОЛАЙ ТОДОРОВ СТАВРЕВ, ГР. СОФИЯ, Н-К НА ЙОРДАН ИВАНЧОВ ЛАЗОВ
ВЛАДИСЛАВ РАДОСЛАВОВ ВЕЛКОВ ОТ ГР. СОФИЯ
МЛАДЕН ГЕОРГИЕВ ДИМИТРОВ ОТ ГР. СОФИЯ И СВЕТЛОЗАР ГЕОРГИЕВ ДИМИТРОВ ОТ ГР. КОПРИВЩИЦА, Н-ЦИ НА МЛАДЕН ДИМИТРОВ МЛАДЕНОВ
ВЕСЕЛКА ДРАГАНОВА АНТОВА, НИКОЛАЙ ЙОРДАНОВ НИКОЛОВ И ЮЛИАНА ЙОРДАНОВА НИКОЛОВА ОТ ГР. КЮСТЕНДИЛ, Н-ЦИ НА ГЕОРГИ ХРИСТОВ КОСТУРКОВ
На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-210/ 08.02.2023 г. Кметът на общината одобрява проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) за ПИ 16026.128.37 по КККР на землището на с. Горановци, общ. Кюстендил, местност Радован. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от „земеделска“ в „урбанизирана“ - за изграждане на фотоволтаична централа с мощност 995 kW, като параметрите за застрояване са съобразени с изискванията на чл. 25 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, отговарящи на предимно производствена устройствена зона (Пп).
Възложител на проекта е Димитър Георгиев Бакалов.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да обжалват заповедта по реда на Административнопроцесуалния кодекс чрез Община Кюстендил пред Административен съд гр. Кюстендил.
До Антоанета Димитрова Кирова от гр. София, ж.к. „Христо Смирненски” №76, ет. 1, ап. 1
До Николай Георгиев Велков от гр. Кюстендил, ул. „Христо Ботев“ №36
До Ана Николова Томова от гр. Кюстендил, кв. „Запад“ бл. 93, вх. А, ет. 6
Съобщаваме Ви, че със Заповед №РД-00-175/31.01.2023 г. на кмета на Община Кюстендил, Райна Славчова Йорданова придобива право на собственост върху земеделска земя с площ 600 м2 – поземлен имот № 44183.92.1 в местността Пладнище, землище на с. Лозно, общ. Кюстендил.
Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок от съобщаването ѝ чрез Община Кюстендил до Районен съд Кюстендил по реда на АПК.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Правилник за организацията, дейността и функциите на Общински консултативен съвет по въпросите за младежта в Община Кюстендил. Проекта и мотивите към него може да видите тук
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.
Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-344/ 06.03.2023 г., Кметът на община Кюстендил разрешава да се изработи проект за изменение на подробен устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ IX-78 и УПИ X-76 в кв. 17 по плана на с. Жиленци, общ. Кюстендил. Целта на проекта е привеждане на регулационната граница между цитираните УПИ в съответствие с имотната граница между ПИ 29386.501.78 и ПИ 29386.501.79 от кадастралната карта на с. Жиленци, общ. Кюстендил. Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 от ЗУТ.
Искането за разрешение е направено със заявление вх. №УТ-23-315/22.02.2023 г. от Иво Стефанов Илиев и Йордан Симеонов Петров.
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.
Със Заповед № РД-00-328/02.03.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на 16.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения и терен, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12А/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 8,06 м2 търговска площ и 14,17 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
2.Помещение за магазин за продажба на хранителни стоки /№12/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5 с адрес: гр.Кюстендил на площад “I-ви май“, състоящо се от 7,71 м2 търговска площ и 15,06 м2 складова площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.
3. Сектор №1 за търговци с регистрирани земеделски производители за продажба на плодове и зеленчуци – за отдаване под наем на 1 /един/ брой преместваеми съоръжения /маса/ с номер №1, съгласно схема, за продажба на плодове и зеленчуци, находяща се в УПИ VІІІ, кв.257, ул. ”Харковска” по плана на гр. Кюстендил – 1,50 м2 площ на масата, с начална тръжна цена 25,00 лева/м2 за търговска площ на месец без ДДС.
4.Помещение в мазето на сградата, находяща се в ПИ XVI по кадастралния план на с. Ръсово, общ. Кюстендил, състоящо се от 120,00 м2 площ за склад, с начална тръжна цена 1,10 лева/м2 на месец без ДДС.
5.Помещение, находящо се на първия етаж в сградата изградена в УПИ I, кв.7 по плана на с. Долно село състоящо се от 12,00 м2 площ за пощенска стнация с месечен наем в размер на 21,60 лева с ДДС.
Цената за складова и помощна площ за обекти с №1 и №2 е 35% от цената за търговска площ и върху същите се начислява 20% ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 23.03.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 15.03.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 22.03.2023 година.
На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение на Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил. Проекта и мотивите към него може да видите тук
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1.
Срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни от публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.