
IT
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-1231/29.08.2023 г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "КАПИТАЛНО СТРОИТЕЛСТВО И ЕКОЛОГИЯ" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Организиране, планиране, ръководство, координиране и контрол на отдел „Капитално строителство и екология“ – обезпечава законосъобразното протичане на процеса на строителството чрез осъществяване на предварителен контрол за съответствието на представените проекти.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
• Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – машинно инженерство, архитектура, строителство и геодезия, науки за земята, общо инженерство
• Години професионален опит - 3 /три години или минимален ранг – III младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 7
• Ръководно ниво – 7Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
• Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
• Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5.Минимален размер на основната заплата – 1 600 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Във връзка с дейността на „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания“, Заповед № РД01-1319/22.07.2022 г. на ИД на АСП, Решение №831/31.08.2022 г. на ОбС-Кюстендил, Решение №1001/23.02.2023 г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1356 от 10.10.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил, представя следното:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ“
с адрес: гр. Кюстендил ул. Даскал Димитри № 30, специализирана социална услуга за осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за 40 лица с увреждания
1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Кинезитерапия;
4/Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ДЦПЛУ;
2/Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ДЦПЛУ и в домашна среда;
3/Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5/Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/Води необходимата документация и отчетност;
7/Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦПЛУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания“ на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 от 21.08.2023 г. до 08.09.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 0898484530; 078/939678
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 11.09.2023 г. на информационното табло на дневен център за пълнолетни лица с увреждания, гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри ”№ 30 и на сайта на община Кюстендил.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
09.05.2023 ГОД. (ВТОРНИК) |
|||
1. |
18.08.2023 |
Вх. №1/03.08.2023г. |
10:00 ч. |
2. |
18.08.2023 |
Вх.№2/07.08.2023г. |
10:15 ч. |
3. |
18.08.2023 |
Вх. №3 /11.08.2023г. |
10:30 ч. |
4. |
18.08.2023 |
Вх. №4/11.08.2023г. |
10:45 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Вх.№1/03.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№2 /07.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№3/11.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
4. |
Вх.№4/11.08.2023г. |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с дейността на Център за работа с деца на улицата, Заповед № РД01-0414/10.03.2023г. на ИД на АСП и Решение №1037/30.03.2023 г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1036 от 18.07.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил,
Център за работа с деца на улицата представя следното:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за "Център за работа с деца на улицата"
с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З,
1.Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4) Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 от 11.08.2023 г. до 21.08.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/986186
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 22.08.2023 г. на информационното табло на център за работа с деца на улицата, гр.Кюстендил, ул.“Власина“ , № 3 и на сайта на община Кюстендил.
Въпреки разговорите с министър председателя Гълъб Донев и министъра на енергетиката Росен Христов до момента не са постъпили данни за отмяна на решението на Министерски съвет, публикувано в ДВ бр.17/21.02.2023г., с което се дава разрешение за откриване на производство по предоставяне на разрешение за търсене и проучване на подземни богатства по чл. 2, ал. 1, т. 1 от ЗПБ – метални полезни изкопаеми, в площ „Здравков дол“, разположена на територията на общини Кюстендил и община Трекляно.
Не можем да допуснем заплаха за здравето и живота на жителите на община Кюстендил и за това организираме подписка против провеждането на процедури по издаване на разрешения за търсене, проучване и добив на метални полезни изкопаеми и сключване на договори за концесия за добив на полезни изкопаеми на територията на община Кюстендил.
Събраните подписи ще бъдат внесени на сесията на Общински съвет Кюстендил на 31.08.2023г. и ще се предложи декларация, която ще бъде съгласувана с всички парламентарни групи. След гласуваната подкрепа декларацията и подписката ще бъдат изпратени до Министерство на енергетиката и ресорната комисия в Народното събрание.
Уважаеми съграждани, всеки, който иска да се противопостави на заплахите за живота и здравето си, от добива на метални полезни изкопаеми може да положи подпис във:
- Сградата на община Кюстендил
- Сградата на Местни данъци и такси
- На касата на киносалона в Общински театър- Кюстендил
- Сграда на НЧ „Братство“
- Двете общински поликлиники
- Спортен комплекс „Осогово“ (при охраната на главния вход)
- В кметствата на селата (от съботния ден)
- Автогара Кюстендил
- Всички общински предприятия
Благодарим Ви за подкрепата!
Уважаеми съграждани,
Предстои приемането на бюджета на Община Кюстендил за 2022 година. Поради късното приемане на Закона за държавния бюджет за 2023 г., който е обнародван в Държавен вестник на 01.08.2023 г. и водени от убеждението, че разработването и приемането на общинския бюджет са част от най-важните решения за нашата община и те трябва да се вземат с активното участие на гражданите, Кмета на общината Ви кани да участвате в общественото обсъждане на проекта за бюджет на община Кюстендил за 2023 г.
Публичното обсъждането ще се проведе на 11.08.2023 г. (петък) от 12:00 часа в Заседателната зала на общинска администрация Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1.
Проектът за бюджет на община Кюстендил за 2023 г. и проектът на Поименен списък на капиталовите разходи по бюджета за 2023 г., както и проекта за бюджет на кметствата са обявени на официалната страница на Общината на 03.08.2023 г. за запознаване на заинтересованите страни и може да изтеглите от тук.
Доклад към Проекто-бюджета на Община Кюстендил за 2023 година
За желаещите да вземат участие в публичното обсъждане, които нямат възможност да присъстват в залата, ще бъде създадена възможност за участие и чрез платформа за видеоконферентна връзка, отговаряща на изискванията за мрежова информационна сигурност – ZOOM, която може да бъде изтеглена от следния линк: https://zoom.us/
За участието Ви е необходимо да отворите посочения по-долу линк и да въведете ID и Passcode.
https://us06web.zoom.us/j/82152522087?pwd=U2NMU3IyUWJnZTgrbEpCQkJ5d0ZhQT09
Meeting ID: 821 5252 2087
Passcode: 905220
За ефективното Ви включване в дискусията е необходимо да имате инсталиран на електронното Ви устройство микрофон, желателно е наличието и на камера.
Вашите писмени мнения, препоръки и предложения за включване в Бюджет 2023 на Община Кюстендил можете да направите до 17:00 ч. на 11.08.2023 г. в деловодството на Общината, на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или по време на публичното обсъждане, като всеки, който желае, може да се включи с видео разговор в публичното обсъждане или да изкаже своето мнение писмено чрез чата на платформата.
Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-1071/24.07.2023 година година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 11.08.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 11.08.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg.
1. Медицински специалист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите в ЦНСТПЛУИ;
2. Отговаря за осигуряването на предписаните медикаменти за потребителите и следи за техния прием;
3. Изготвя плановете за здравни грижи на потребителите, попълва ги редовно и при необходимост ги актуализира;
4. Участва в процеса на приучване на настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
5. Контролира хигиенния режим в социалната услуга - следи за реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания за услуги от резидентен тип, както и други утвърдени инструкции;
6. Следи за спазването на хранителния и хигиенен режим на потребителя;
7. Провежда необходимите хигиенни и профилактични прегледи, наблюдава здравословното състояние, изпълнява лекарски предписания;
8. Съпровожда потребителите на социални услуги до съответното здравно заведение/спешен център за прегледи, консултации и хоспитализиране;
9. Съвместно със социален работник подготвя документите на потребителите на социални услуги за изготвянето на ЛКК и ТЕЛК, личен лекар и др;
10. Участва в мултидисциплинарен екип за обсъждания;
11. Посредничи във взаимоотношенията с другите служители в ЦГЛУИ и друг персонал в други услуги в общността;
12. Следи за навременното актуализиране на здравните книжки на персонала;
13. Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии на персонала;
14. Приема от прекия си ръководител и други задължения, способстващи за развитието на услугата;
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
2. Касиер/Домакин – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Извършва дейност по закупуване, доставка, съхранение и използване на храна, материали и консумативи за дейността на ЦНСТПЛУИ и потребителите и води отчет за тях;
2. Съставя заявки за закупуване на храна, материали и консумативи;
3. Следи за правилното съхранение на храната, материалите и консумативите;
4. Организира правилното и своевременно разпределение на материалите и консумативите сред служителите;
5. Поддържа в изряден вид складовите помещения;
6. Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
7. Стимулира потребителите за участие във форми на занимания по интереси;
8. Работи по изготвени от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа и месечен график;
9. Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
10. Оказва подкрепа на потребителите в областта на преоткриването и развиването на техните способности, с оглед на успешното им социално включване;
11. При необходимост изпълнява допълнително възложени функции, които са в интерес на потребителите и услугата;
12. Изпълнява някои домакински задължения, като част от ежедневната дейност в ЦНСТПЛУИ;
13. Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс .
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче “ с. Вратца от 02.08.2023г. до 11.08.2023г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 11.08.2023г. .
Телефон за информация: 0899 230 864