ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Уведомяваме ви, че на 28.03.2024 г. 11:00 часа в Заседателната зала на община Кюстендил ще се проведе обществено обсъждане на доклад за оценка на въздействието върху околната среда и доклад за оценка на степента на въздействието върху защитените зони на инвестиционно предложение „Модернизация на железопътна линия Радомир – Гюешево – граница с Република Северна Македония.
Възложител : ДП “Национална компания железопътна инфраструктура“
Докладът за оценка на въздействието върху околната среда и докладът за оценка на степента на въздействието върху защитените зони , с всички материали и приложения към тях,  са на разположение за запознаване, в периода от 10.02.2024 до 28.03.2024 г. на официалната страница на община Кюстендил, и в стая №23 в сградата на община Кюстендил, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo: 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

13.02.2024 ГОД. (ВТОРНИК)

1.                   

 

Вх.№10/05.02.2024г.

10:30 ч.

2.                   

 

Вх.№11/05.02.2024г.

10:40 ч.

3.                   

 

Вх. №12/07.02.2024г.

10:50 ч.

4.                   

 

Вх. №13/08.02.2024г.

11:00 ч.

5.                   

 

Вх. №15/09.02.2024г.

11:10 ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:  

I. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.        

Вх.№10/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

2.        

Вх.№11/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

3.        

Вх. №12/07.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

4.        

Вх. №13/08.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

5.        

Вх. №15/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

 ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1

Вх. №14/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

 

Завършеното образование не е съгласно изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

До Георги Добрев Симеонов, гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител“ №261      
До Ралица Страхилова Анкова, от гр. София, ул. „Дамяница“ №2

Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1788/ 08.12.2023 г. е одобрен Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ IV-347, УПИ V-355 и УПИ XVII-355 в кв. 27 по плана за регулация на с. Слокощица, общ. Кюстендил. С проекта се изменя дворищната регулация между УПИ IV-347 и УПИ V-355 в кв. 27 и дворищната регулация между УПИ V-355 и УПИ ХVII-355 в кв. 27 по плана на с. Слокощица, общ. Кюстендил.
Възложител на проекта е Маряна Добрева Симеонова.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
ИГНАТ НАЧЕВ ИГНЕВ, ГЕОРГИ РАЙЧЕВ РАЙЧЕВ И СОФИЯ РАЙЧЕВА ПОРОЖАНОВА, НАСЛЕДНИЦИ НА РАЙЧО ПЕТРОВ СТОЙКОВ, СОБСТВЕНИK НА УПИ VIII-7, КВ. 5 ПО ПЛАНА ЗА РЕГУЛАЦИЯ НА С. КАМЕНИЧКА СКАКАВИЦА, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на заинтересуваните лица Заповед №РД-00-3/02.01.2024 г., с която Кметът на общината одобрява проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ I-5, УПИ II-5, УПИ VII-37, УПИ VIII-7, УПИ IX-8 и УПИ X-8 в кв. 5 и улица  с о. т. 12 – о. т. 13 – о. т. 14 /ул. „Осогово“ по плана на с. Каменичка Скакавица, общ. Кюстендил.
Заповедта може да бъде обжалвана по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен от съобщаване на заповедта, чрез Община Кюстендил пред Административния съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба.  
Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на чл.111 от Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до Кмета/кметския наместник на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
     
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.


 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“  за следната длъжност:
•Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
•Медицинска сестра – 1 щ. бр.;

За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.04.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1.Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование* Здравеопазване и спорт, Специалност – Кинезитерапия/Рехабилитация;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра.

2. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор на кандидатите по подадените документи;
3.Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 05.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 11.01.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с провеждането на Първия национален джамалджийски фестивал “Джамала“ 2024 г. в гр. Кюстендил,  на  10.02.2024г./събота/, със Заповед РД-00-224/02.02.2024г. на Кмета на Община Кюстендил инж. Огнян Атанасов за времето от 07.00 ч. до 20.30 ч. е въведена временна организация за безопасност на движението за МПС в периметъра от улиците
 „Цар Симеон“, „Ивайло“, „Евлоги Георгиев“, „Цар Асен I“, „Христо Смирненски“, „Пейо Яворов“, „Демокрация“, “Цар Михаил“, „Мориц Леви“,  „Неофит Рилски“, „Битолска“, „Родопи“ и находящите се в периметъра обществени паркинги.    
Временната организация на движението не важи за участниците във фестивала.                                                                                                                                          

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05SFPR002-2.002-0093-С01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил“, процедура „Укрепване на общинския капацитет“ – финансиран от  Програма  „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, представям следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ЕКСПЕРТ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ”  ВЪВ ФРОНТ ОФИС КЪМ ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
с адрес: общ. Кюстендил, ул. “Яворав” №4-6, ет.2, кабинет 220
1.    Експерт „Социални дейности” – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Социални, стопански и правни науки и/или Педагогически науки.
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Добро познаване на действащите социални услуги на територията на Община Кюстендил;
7/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/  Приема, изслушва и консултира граждани, дава мнения, съвети, препоръки по въпроси, свързани с дейността на Община Кюстендил в сферата на социалните дейности.
2/ Отговаря за насочването на лицата с увреждания към подходяща социална услуга.
3/ Изготвя предварителни оценки на потребностите на лицата.
4/ Осъществява мобилна работа на терен за  изготвяне на предварителна оценка на потребностите.
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на насочените потребителите.
6/ Инициира и участва в дейности, свързани със социалната политика на община Кюстендил.
7/ Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища, участва в разработването на проект на вътрешни нормативни актове, свързани с новите ангажименти на Община Кюстендил във връзка със Закона за социалните услуги.
8/ Работи в сътрудничество с ръководителите на социални услуги.
9/ Работи с представителите на дирекция „Социално подпомагане”, клубовете на пенсионера, клубовете на инвалида и на военно-инвалидите и военно-пострадалите, БЧК, НПО и благотворителни организации.
10/ Съдейства на служителите на дирекция „Социално подпомагане” за извършване на дейности по рехабилитация на хора с увреждания и подпомагане на деца с висок медицински и социален риск.
11/ Проучва и участва в решаването на проблеми по постъпили жалби, заявления, сигнали и предложения на гражданите в законоустановените срокове по нормативно обоснован начин.
12/  Следи за изменения на нормативни актове и други документи, касаещи социалната сфера и други, свързани с нея като информира колегите и ръководството за това своевременно.
13/  Ползва Деловодната система на Община Кюстендил като своевременно обработва своите преписки.
14/  Не разпространява информация за лица и факти, станала му известна при или по повод изпълнението на служебните задължения.
15/  Самостоятелно или в екип изпълнява и други задачи, възложени от Началник отдел СД и Кмета на Община Кюстендил.
16/  Обработва лични данни при спазване на политиката на Община Кюстендил за защита на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни, одобрена със Заповед № РД-00-551/21.05.2018 г. на Кмета на Община Кюстендил.
17/  Спазва правилата за защита на личните данни, които данни са му станали известни при и по повод комуникацията с граждани и/или други служители на Община Кюстендил.        
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Служителите се назначават на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 01.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-31
Важно: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 13.02.2024 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет  223 и 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) съобщава на заинтересуваните лица, че е изработен проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП)  за определянето на трасе на път за транспортното обслужване на ПИ 17680.8.36, местност Динката по КККР на землището на с. Грамаждано, общ. Кюстендил, започващо от второстепенна улица с идентификатор 41112.504.1202 по КК на гр. Кюстендил и обхващащо части от имоти 41112.50.148, з-ще гр. Кюстендил и 17680.8.29, 17680.8.42, 17680.8.45, 17680.8.55,  17680.27.2 и 17680.27.19, з-ще с. Грамаждано, и достигащо до западната граница на имота на възложителите Галина Димитрова Даскалова и Емил Видинов Даскалов. Проектът може да бъде разгледан в стая №19, ет. 1 в сградата на общинската администрация – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1.
Обявлението е обнародвано в „Държавен вестник“ брой 9, стр. 152 от 30.01.2024 г.
На основание чл. 128, ал. 5 от ЗУТ в едномесечен срок от обнародването на обявлението в „Държавен вестник” заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт