ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Уважаеми съграждани,

Предстои приемането на бюджета на Община Кюстендил за 2022 година. Поради късното приемане на Закона за държавния бюджет за 2023 г., който е обнародван в Държавен вестник на 01.08.2023 г. и водени от убеждението, че разработването и приемането на общинския бюджет са част от най-важните решения за нашата община и те трябва да се вземат с активното участие на гражданите, Кмета на общината Ви кани да участвате в общественото обсъждане на проекта за бюджет на община Кюстендил за 2023 г.

Публичното обсъждането ще се проведе на 11.08.2023 г. (петък) от 12:00 часа в Заседателната зала на общинска администрация Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1.

Проектът за бюджет на община Кюстендил за 2023 г. и проектът на Поименен списък на капиталовите разходи по бюджета за 2023 г., както и проекта за бюджет на кметствата са обявени на официалната страница на Общината на 03.08.2023 г. за запознаване на заинтересованите страни и  може да изтеглите от тук.

Доклад към Проекто-бюджета на Община Кюстендил за 2023 година 

За желаещите да вземат участие в публичното обсъждане, които нямат възможност да присъстват в залата, ще бъде създадена възможност за участие и чрез платформа за видеоконферентна връзка, отговаряща на изискванията за мрежова информационна сигурност – ZOOM, която може да бъде изтеглена от следния линк: https://zoom.us/
За участието Ви е необходимо да отворите посочения по-долу линк и да въведете ID и Passcode.   

https://us06web.zoom.us/j/82152522087?pwd=U2NMU3IyUWJnZTgrbEpCQkJ5d0ZhQT09

Meeting ID: 821 5252 2087
Passcode: 905220
За ефективното Ви включване в дискусията е необходимо да имате инсталиран на електронното Ви устройство микрофон, желателно е  наличието и на камера.


Вашите писмени мнения, препоръки и предложения за включване в Бюджет 2023 на Община Кюстендил можете да направите до 17:00 ч. на 11.08.2023  г. в деловодството на Общината, на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  или по време на публичното обсъждане, като всеки, който желае, може да се включи с видео разговор в публичното обсъждане или да изкаже своето мнение писмено чрез чата на платформата.

Споделете в социалните мрежи:

Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-1071/24.07.2023 година година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 11.08.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2

Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 11.08.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:

1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.

2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg.

 

Споделете в социалните мрежи:

1. Медицински специалист – 1 щ. бр.


 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите в ЦНСТПЛУИ;
2. Отговаря за осигуряването на предписаните медикаменти за потребителите и следи за техния прием;
3. Изготвя плановете за здравни грижи на потребителите, попълва ги редовно и при необходимост ги актуализира;
4. Участва в процеса на приучване на настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
5. Контролира хигиенния режим в социалната услуга - следи за реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания за услуги от резидентен тип, както и други утвърдени инструкции;
6. Следи за спазването на хранителния и хигиенен режим на потребителя;
7. Провежда необходимите хигиенни и профилактични прегледи, наблюдава здравословното състояние, изпълнява лекарски предписания;
8. Съпровожда потребителите на социални услуги до съответното здравно заведение/спешен център за прегледи, консултации и хоспитализиране;
9. Съвместно със социален работник подготвя документите на потребителите на социални услуги за изготвянето на ЛКК и ТЕЛК, личен лекар и др;
10. Участва в мултидисциплинарен екип за обсъждания;
11. Посредничи във взаимоотношенията с другите служители в ЦГЛУИ и друг персонал в други услуги в общността;
12. Следи за навременното актуализиране на здравните книжки на персонала;
13. Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии на персонала;
14. Приема от прекия си ръководител и други задължения, способстващи за развитието на услугата;

Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
 
2. Касиер/Домакин – 1 щ. бр.


Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Извършва дейност по закупуване, доставка, съхранение и използване на храна, материали и консумативи за дейността на ЦНСТПЛУИ и потребителите и води отчет за тях;
2. Съставя заявки за закупуване на храна, материали и консумативи;
3. Следи за правилното съхранение на храната, материалите и консумативите;
4. Организира правилното и своевременно разпределение на материалите и консумативите сред служителите;
5. Поддържа в изряден вид складовите помещения;
6. Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
7. Стимулира потребителите за участие във форми на занимания по интереси;
8. Работи по изготвени от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа и месечен график;
9. Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
10. Оказва подкрепа на потребителите в областта на преоткриването и развиването на техните способности, с оглед на успешното им социално включване;
11. При необходимост изпълнява допълнително възложени функции, които са в интерес на потребителите и услугата;
12. Изпълнява някои домакински задължения, като част от ежедневната дейност в ЦНСТПЛУИ;
13. Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс .
 
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче “ с. Вратца от 02.08.2023г. до 11.08.2023г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 11.08.2023г. .   
Телефон за информация: 0899 230 864

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил продължава да изпълнява програма „Топъл обяд в Община Кюстендил“, финансирана по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г. съфинансирана от Европейски социален фонд плюс на Европейския съюз, Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“, която  стартира от 03.10.2022 г. до 30.09.2025 г. или общо 755 работни дни и ще обхване 300 лица от целевите групи.

Стойността на проекта е 826 272,00 лв.
Проекта се финансира по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г. съфинансирана от Европейски социален фонд плюс на Европейския съюз
С изпълнението на проект „Топъл обяд Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно справяне с материалните лишения чрез предоставяне на храни и/или основно материално подпомагане на най-нуждаещите се лица, включително децата, и прилагане на съпътстващи мерки, които подпомагат социалното им приобщаване.    

Чрез подпомагането с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигуряват такава.

ТОПЛИЯТ ОБЯД  ВКЛЮЧВА :
СУПА,  ОСНОВНО ЯСТИЕ,  ХЛЯБ И ПОНЕ ВЕДНЪЖ СЕДМИЧНО ДЕСЕРТ

Потребителите на  горе цитираната помощ ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.
Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:
- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;
- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;
- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;
- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.
Потребителите ще  получават  помощта - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

Целевите групи, които могат да се възползват от услугата са:
1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;
2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа;
3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ;
4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане;
5. скитащи и бездомни лица;
6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
Желаещите да получават топъл обяд следва да подадат следните документи:
1.Заявление – декларация по образец /Приложение 1/;
2.Декларация за разкриване на данъчна и осигурителна информация – 2 бр. /Приложение 6/;
3.ЕР на ТЕЛК/НЕЛК /ако е приложимо/;
4.Удостоверение/служебна бележка или друг документ от детско или учебно заведение, че детето не ползва безплатен обяд /ако е приложимо/.

Желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил.
Програмата предвижда да бъдат обхванати 300 лица, като до момента все още има свободни места. Продължава прием на документи за социалната услуга „ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ „ и издирване на лица с голяма степен на уязвимост и лишения.

Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа., Общинска поликлиника каб. №119 ет.1 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.
Моля, ако имате познати в нужда да се свържете с нас.
 
Всяко подадено заявление подлежи на проверка от Дирекция „Социално подпомагане“ – Кюстендил за принадлежност към допустимите целеви групи.

Споделете в социалните мрежи:

Допуска до конкурс кандидати – вх. № 94-00-2813/13.07.2023 г.

Недопуснати до конкурс кандидати – вх. № 94-00-2827/13.07.2023 г.

Основание за недопускане – Представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията, предвидени за заемане на длъжността: професионален опит 2 години и подадената декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС (отм., ДВ. бр. 97 от 10.12.2019 г.), не отговаря на изискванията на чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС .

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на  територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 19.06.2023 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове  няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги   на територията на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26,ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове проектът на Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 16.06.2023 г.
В  30–дневния срок за  обществени консултации по чл.26, ал. 4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-1032/18.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на основание чл. 44, ал.2 от ЗМСМА, чл.62, ал.2 от АПК за допусната явна фактическа грешка в Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил, публикувана във вестници “24 часа” и “Струма” на 14.07.2023г. и на сайта на Община Кюстендил е допуснато изменение в Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на части от недвижими имоти – публична общинска собственост за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки, помещение и терени общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти /павилиони/ при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:

ПРЕКРАТЯВАМ ТРЪЖНАТА ПРОЦЕДУРА ЗА СЛЕДНИЯ ОБЕКТ:

10. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №29 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-1001/12.07.2023 година на Кмета на Община Кюстендил на 25.07.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на части от недвижими имоти – публична общинска собственост за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки, помещение и терени общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти /павилиони/ при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Част от имот публична общинска собственост, находящ се в сграда с идентификатор 41112.503.1043.1 - Поликлиника по КККР на гр. Кюстендил, с адрес ул.“Яворов“ №4 и 6, етаж 4, кабинет №409 – с площ от 14.00 кв.м. за изграждане на интеграционен център за хора с редки болести с начална тръжна цена 2,38 лева/м2 на месец без ДДС.
2.Част от помещение публична общинска собственост, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.4290.1 по КККР на гр. Кюстендил – сградата на Община Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, етаж 1, до кабинет №23 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на1бр. преместваем обект – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема с №20/19.06.2018г., с начална наемна цена на месец 50,00лв./без ДДС.
3.Част от помещение публична общинска собственост, находящо се на партерния етаж в сграда на ул.“Яворов“ №4-6, гр. Кюстендил /в сградата на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на1 бр. преместваем обект – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема с № 21/19.06.2018г., с начална наемна цена на месец 50,00лв./без ДДС.
4.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №4 /до входа на БМП/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС
5.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Яворов“ №6 /до входа на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
6.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Симеон I“ пред бл.110 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
7.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №78, кв.183 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
8.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Търговска“ №33 /до входа на магазин „Ролпласт“, кв.280/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
9.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ пред блок 3А, гр.Кюстендил - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
10.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №29 - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
11.Терен находящ се в гр. Кюстендил, „Гаров площад“ №1 в сградата на автогарата - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
12.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Свети Мина“ /до входа от запад на стадион „Осогово“/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
13.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №19 /в ляво от входа на стадион „Осогово“, гр.Кюстендил/ за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за пакетирани стоки и студени напитки с размери 1,00/1,50 кв.м, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
14.Терен находящ се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №19 /до входа на стадион „Осогово“, гр.Кюстендил/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на 1 бр. преместваемо съоръжение – „Вендинг“ автомат - за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема за поставяне, с начална наемна цена на месец 45,00лв./без ДДС.
15.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ул.“Димитър Беровски“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за кафе-аперитив 49,12 кв.м. с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
16.Терен находящ се в гр. Кюстендил, на ул.“Дондуков“ кв.25 за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на кафе и закуски – в съответствие със санитарните изисквания, пакетирани хранителни стоки, цигари и алкохол, ядки и сладолед с размери 9,90/4,50 м. и площ 44,55 кв.м. с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
17.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ъгъла ул.“6-ти септември“ и ул. “Драгоман“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на хлебна мая с площ от 15,00 кв.м. с начална тръжна цена 3,35 лева/м2 на месец без ДДС.
18.Терен находящ се в гр. Кюстендил на ул.“Цар Освободител“ до магазин „Фантастико“ за поставяне на преместваем обект /павилион/ за продажба на цветя с площ от 14,80 кв.м. с начална тръжна цена 3,00 лева/м2 на месец без ДДС.
19.Терен находящ се в гр. Кюстендил, в кв. 112а, кв.“Запад“ до бл.49 за поставяне на преместваем обект за кафе-аперитив с площ от 33,30 м2 с начална тръжна цена 3,70 лева/м2 на месец без ДДС.
До участие в търга се допускат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон, разполагащи с оборудване /вендинг автомати/ за предоставяне на кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки с най-малко двугодишен опит в експлоатирането на вендинг автомати и отговарящи на изискванията на одобрената тръжна документация .
Кандидатът е длъжен да представи документ, удостоверяващ наличието на собствени и/или наети вендинг автомати за кафе и топли напитки, пакетирани стоки и студени напитки за целия срок на договора за отдаване под наем недвижимия имот/документ удостоверяващ правото на собственост и/или договор за наем.  
Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 01.08.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търга.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 24.07.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 31.07.2023 година.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт