
IT
ПРОГРАМА
16 септември (петък)
10:00 – 19:00 – Получаване на стартови пакети за Маратон Кюстендил (площад Велбъдж в центъра на града на старт-финала)
17 септември (събота)
10:00 – 19:00 – получаване на стартови пакети за Mаратон Kюстендил (площад Велбъдж)
18 септември (неделя)
9:00 – Старт на маратон и полумаратон
9:10 – Старт на 2 км за любители – fun run
9:16 – 9:30 – Финал 2 км
9:50 – Награждаване 2 км
10:40 – Награждаване на полумаратон – мъже
10:50 – Награждаване на полумаратон – жени
12:10 – Награждаване на маратон – мъже
12:20 – Награждаване на маратон – жени
12:30 – Награждаване на балканския маратон – мъже
12:40 – Награждаване на балканския маратон – жени
12:45 – Награждаване на националния шампионат по маратон – мъже
12:50 – Награждаване на националния шампионат по маратон – жени
15:00 – Финал на маратона
Маратон Кюстендил - Run Bulgaria
На основание чл.127, ал.1 от ЗУТ се уведомяват всички заинтересовани физически и юридически лица, че се организира обществено обсъждане на проект "Частично изменение на действащ ОУП на Община Кюстендил и Подробен устройствен план- план за застрояване за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор 41112.18.272, м. "Оризарско гумно", гр. Кюстендил, с цел изграждане на Фотоволтаична електроцентрала"
Обсъждането ще се проведе на 14.09.2022г. от 10.00ч. до 11.00ч. в голямата зала на читалище "Братство".
Проектите се намират в Община Кюстендил и са на разположение на заинтересованите страни.
Възложител на проекта: "БИО ЕКО ПРОМ" ЕООД
Ученици от 5-12 клас могат да кандидатстват онлайн до 2 октомври
Кюстендил, 1 септември 2022 г. – Училищна Телерик Академия - най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 3-ти до 12-ти клас, обяви нов прием за школите си през учебната 2022/2023 година. Над 2900 деца и младежи в 3-12 клас ще имат възможност да се обучават безплатно на програмиране и дигитални технологии в 140 школи в 47 населени места. От кандидатите не се изискват предварителни познания в областта на технологиите. Кандидатстването е отворено онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия до 2 октомври.
Обученията ще се провеждат в рамките на 72 часа през учебната година, започвайки от края на октомври, а форматът им (онлайн или присъствен) ще бъде съобразен с препоръките на здравните органи. Програмите в гр. Кюстендил се реализират в сътрудничество с ПМГ „Проф. Ем. Иванов“, ОУ „Проф. Марин Дринов“ и с подкрепата на Община Кюстендил и Христо Борисов, който е съосновател на Payhawk.
„Живеем във времена, в които дигиталните умения стават все по-важни за успеха на всеки ученик. Вярвам, че за всички нас бъдещата успешна реализация на децата е от изключително значение. Щастлив съм, че нашите школи са трамплин към постигането на равен достъп до технологично обучение на ученици от цяла България и в програмите ни им показваме необятния свят на програмирането и дигиталните технологии. За тази цел, и през учебната 2022/2023 година разширяваме мащаба до 140 школи в 47 населени места“, коментира Петър Шарков, изпълнителен директор на Училищна Телерик Академия.
Кандидатстване и приемен тест
Процесът на кандидатстване става онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия и включва попълване на форма за кандидатстване, както и приемен тест, който трябва да се попълни до 2 октомври.
Ново разпределение на програми по възрастови групи
Обученията за 8-11 клас подпомагат кариерната ориентация на учениците и тяхната последваща професионална реализация, чрез практическа насоченост и модерна програма. Гимназиалните ученици могат да участват в програма „Дигитални науки“.
От тази учебна година, обученията за 12 клас ще се провеждат само в онлайн формат и ученици от цялата страна могат да кандидатстват за една от три програми – „Дигитални науки“, „Разработка на игри“ и „Уеб програмиране“.
Обученията за 5-7 клас развиват ключови дигитални умения, а учениците могат да избират между 2 програми – „Разработка на игри“ и „Алгоритмично програмиране“.
Повече информация за програмите може да бъде намерена на сайта на Училищна Телерик Академия.
За допълнителна информация: telerikacademy.com/school или във Facebook.
Училищна Телерик Академия е най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 1-ви до 12-ти клас в България. Нейната мисия е да подготвя следващите поколения за професиите на дигиталното бъдеще с интерактивни програми, достъпни за всички ученици.
От създаването ѝ през 2010 г. до днес, тя е обучила над 17 000 деца и младежи на възраст между 7 и 18 г. на програмиране и дигитални технологии. Като въоръжава учениците с ключовите дигитални умения и развива тяхното логическо и креативно мислене, Училищна Телерик Академия им помага да се трансформират от консуматори на технологиите в техни създатели, търсени професионалисти и дигитални лидери.
Програмите се организират от Фондация „Телерик Академия“ и се провеждат с подкрепата на Фондация „Америка за България“, индивидуални и корпоративни дарители и в партньорство с общини, училища, местни организации, бизнеси и институции, осигуряващи зали за обученията. Научете повече на telerikacademy.com/school.
За Фондация „Америка за България“
Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната. Фондацията развива дългогодишните традиции на доброжелателство и приятелство между народите на САЩ и България и насърчава контактите между хората на двете страни. За повече информация: www.us4bg.org.
Подкрепата за Училищна Телерик Академия е осигурена от Фондация „Америка за България“. Изявленията и мненията, изразени тук, принадлежат единствено на Училищна Телерик Академия и не отразяват непременно вижданията на Фондация „Америка за България“ или нейните партньори.
За контакт, Училищна Телерик Академия
Мадлен Димитрова
ПР и Маркетинг специалист
Е: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Списък на оценени и класирани кандидати по проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:
I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦАТА, КЛАСИРАНИ НА 1 - ВО И 2 - РО МЯСТО.
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ТОЧКИ |
1. |
Силвия Георгиева Илиева |
16 т. |
2. |
Александрина Ивайлова Витанова |
15 т. |
В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок, договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
На основание чл.127, ал.1 от ЗУТ се уведомяват всички заинтересовани физически и юридически лица, че се организира обществено обсъждане на проект "Частично изменение на действащ ОУП на Община Кюстендил и Подробен устройствен план- план за застрояване за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор 66891.27.6, м. Герена, с. Скриняно, с цел изграждане на Фотоволтаична електроцентрала"
Обсъждането ще се проведе на 13.09.2022г. от 10.00ч. до 11.00ч. в голямата зала на читалище "Братство".
Проектите се намират в Община Кюстендил и са на разположение на заинтересованите страни.
Възложител на проекта: "ПАУТАЛИЯ ГРИЙН" ООД
Иван Крумов, Управител
До Валери Василев Милев от гр. Кюстендил, ул. „Патриарх Евтимий”, №4, вх. А, ет. 2, ап. 9
Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от ЗУТ, Ви уведомява, че със Заповед №РД-00-1004/27.07.2022 г. на кмета на Община Кюстендил, е одобрен внесения за разглеждане и одобряване Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация и план за застрояване (ИПУП-ПРЗ) за УПИ VI-„Производствени и складови дейности“ в кв. 35 от плана на с. Скриняно, общ. Кюстендил, за промяна конкретното предназначение на имота от „за производствени складови дейности“ в „За фотоволтаична електрическа централа“ и определяне на ограничителните линии и параметри на застрояване по реда на действащата нормативна уредба.
Възложител на проекта е „Централна ремонтна база 2001“ ООД – гр. Перник.
Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на Административно-процесуалния кодекс в 14-дневен срок чрез Община Кюстендил пред Административен съд, град Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.
На основание чл.10а, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД–00–1148/24.08.2022 година, Община Кюстендил обявява конкурс за длъжността Началник отдел "Контрол по строителството" при дирекция „Строителство, устройствено и инвестиционно планиране“ - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността:
1. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията, по прилагане на устройствените планове, одобрени инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, определените строителни линии и нива, както и спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
• Специалност – промишлено и гражданско строителство или еквивалентни области;
• Професионална област –строителство;
• Години професионален опит - 4 /четири/ години или минимален ранг – III младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 7
• Ръководно ниво – 7Б
2.2. По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт - няма
3. Други компетентности:
• Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писменна форма;
• Фокус на клиента(вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задълженията и дейността на общинската администрация;
• Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5. Минимален размер на основната заплата – 750 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.
Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на финална пресконференция за приключване на проект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“.
Събитието се организира във връзка с изпълнените дейности по проект, финансиран по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-1.030 „Изпълнение но интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Кюстендил”, част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 ” № от ИСУН – BG16RFOP001-1.030-0009-C02 № РД-02-37-69/02.09.2020 г и сключен Договор за финансиране на допустим проект № 20F-000762/29.06.2020 г. с ДЗЗД „Фонд за устойчиви градове”, „Обединена българска банка” АД и „Фонд за устойчиво градско развитие“ ЕАД.
Пресконференцията ще се състои на 29.08.2022 г. от 11:00 ч. в Заседателната зала на Община Кюстендил, площад „Велбъжд“ №1, ет. 2.
Каним всички желаещи да присъстват на събитието!
На основание чл. 140, ал. 4 от Закона за публичните финанси и в изпълнение на чл. 37, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за съставяне на тригодишната бюджетна прогноза за местните дейности и за съставяне, обсъждане, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Кюстендил, Председателят на Общински съвет – Кюстендил организира обществено обсъждане на Изпълнението на бюджета и сметките за средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2021 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2021 година.
Председателят на ОбС – Кюстендил отправя покана към жителите на общината, представителите на бизнеса, представителите на средствата за масово осведомяваме, ръководителите на бюджетни звена, неправителствените организации и цялата общественост за участие в общественото обсъждане.
Обсъждането ще се проведе на 26 август 2022 г. /петък/ от 10:30 часа в Заседателната зала на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд „№ 1 .
С материалите свързани с общественото обсъждане може да се запознаете в Общински съвет – Кюстендил, в сградата на общината или на сайта на община Кюстендил.
Вашите мнения, препоръки и въпроси може да отправите писмено в деловодството на общината или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.