ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
•    Ръководител - 1 щ. бр.;
•    Психолог - 1 щ. бр.;
•    Социален медиатор – 7 щ. бр.;
•    Медицински специалист – 8 щ. бр.;
•    Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Повече информация и необходимите документи за кандидатстване може да видите тук

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3 от Административно-процесуалния кодекс предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за изменение на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на община Кюстендил.
Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил - Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него ,може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

За дванадесета поредна година Община Кюстендил, съвместно с Института по земеделие – гр. Кюстендил, организират “Празника на Черешата” 2019, който ще се състои на 21, 22 и 23 юни.

Празничната програма ще започне на 21 юни (петък) от 21:00 часа на Късноантична и средновековка крепост „Хисърлъка“, където всички гости и жители на Кюстендил ще имат възможността да се потопят в атмосферата на античността. Римски боеве, лечебни обреди и огнени ритуали ще са само част от магията на проекта „Античността оживява на „Хисарлъка”, създаден от 50 младежи на сдружение „Дебют“.

Официалното откриване на „Празник на черешата“ 2019 ще бъде на 22 юни от 11:00 часа на пл. „Велбъжд“.

Както всяка година, центърът на града ще се преобрази в своеобразна платформа, обединяваща търговци, занаятчии, производители на череши, любители и гости на празника.

По традиция ще се представят перспективни сортове череши за страната и района, последвана от конкурс за най-едра череша, атрактивно вешало, оригинално пано и красив черешов щанд с награден фонд - шест хиляди лева.

Програмата за деня включва Фолклорен празник „Черешчица род родила” от 12:00 часа и обявяване на резултатите от конкурса.

Специално за посетителите на Кюстендил и всички желаещи, Община Кюстендил подготвя информационен тур от 16:30 часа, обхващащ всички културно-исторически обекти в града.

Празничният концерт ще бъде от 20:00 часа на площад „Велбъжд“ с хитовите изпълнения на четирите талантливи момичета от 4Magic и една от най-обичаните български групи - Диана Експрес.

Програмата ще продължи на 23 юни (неделя) от 10:00 часа с изложба-базар на череши и черешови произведения, изложение на занаятчии и производители, арт-работилница за деца.

От 10:30 часа ще се състои кулинарната надпревара „Череши в кухнята“ и демонстрации на майстори-готвачи с водещ Драгомир Драганов, а от 12:00 часа стартират състезателни игри с череши и обявяване на резултатите от надпреварата.

     

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение на Наредбата за изграждане и опазване на зелената система на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  12.04.2019 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект Наредба за изменение на Наредбата за изграждане и опазване на зелената система на територията на Община Кюстендил

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3 от Административно-процесуалния кодекс предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за изменение на Наредба за изграждане и опазване на зелената система на територията на община Кюстендил.
Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в  срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него , може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил спечели ваучер на стойност 15 000 евро по инициативата WiFi4EU, която се финансира от Европейската комисия (ЕК) по Механизма за свързване на Европа – сектор „Телекомуникации“.
Целта на инициативата WiFi4EU е:
 Предоставяне на висококачествен интернет достъп на граждани и посетители на ЕС чрез безплатни точки за безжичен достъп на обществени места, като паркове, площади, обществени сгради, библиотеки или здравни центрове;
 използване на най-съвременно и най-качествено налично оборудване;
 преодоляване на цифровото разделение, особено в общности, които изостават по отношение на цифровата грамотност, включително в селските и отдалечените райони;
 подобряване на достъпа до високоскоростна и свръхвисокоскоростна широколентова свързаност;
 подобряване на достъпа до онлайн услуги;
 насърчава интегрирането със съществуващи публични услуги;

Ваучерът на стойност 15 000 евро ще се използва за инсталиране на Wi-Fi оборудване на обществени места в Община Кюстендил, където все още няма точки за достъп до безжичен интернет.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-481/14.05.2019 година на Кмета на Община Кюстендил на 21.05.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински помещения, при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:

1.Помещения - втория етаж на сграда с идентификатор 4112.503.105.1, административен адрес гр. Кюстендил, ул. Хан Крум №22, включващ два броя зали и две стаи  с обща площ 108,00 м2 за спортни дейности, при начална тръжна цена 3,80 лв./м2 на месец без ДДС.

2.Помещение за магазин за продажба на хранителни, плодове и зеленчуци и други стоки /№13/, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.1129.5, с адрес: гр.Кюстендил на площад “Първи май“, състоящо се от 23,00 м2 търговска площ с начална тръжна цена от 7,40 лева/м2 на месец без ДДС.

Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.

Цената на складовата площ е 35% от цената на търговска площ.

За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, по реда на гл.VIII от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.

При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 28.05.2019 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.

Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозитът за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 20.05.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 27.05.2019 година.

 

Споделете в социалните мрежи:

На 09.05.2019 г. Община Кюстендил сключи Административен договор за изпълнение на проект BG05M9OP001-2.040-0018 "Патронажна грижа в Община Кюстендил” по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2", финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Продължителност на проекта:         17 месеца
Обща стойност на проекта:                 450 474.56 лева

Общата цел на проекта е подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от мобилни интегрирани, здравно-социални услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им на територията на Община Кюстендил.Специфичната цел на проекта е да се изгради модел в Община Кюстендил за патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания, вкл. с хронични заболявания и трайни увреждания.

С предоставяните мобилни, интегрирани услуги от ЦПГ на територията на община Кюстендил, включваща града и 71 населени места ще се подобри качеството на живот на хората от целевата група. Предвидените дейности в проекта ще защитат обществения интерес и ще отговарят на нуждите на населението, в голямата си част застаряващо и самотно самотно живеещо в отдалечени и планински райони.  Реализирането на проекта ще  създаде условия и ще подкрепя ефективно упражняване на правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.

Целевата група, която ще бъде пряко положително повлияна от реализацията на дейностите предвидени в настоящото проектно предложение е:ü  Хора с увреждания и техните семейства;ü  Възрастни хора  над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Патронажна грижа ще бъде предоставена на 186 лица над 18 год. от целевата група.Основни дейности:1.      Създаване на "Център за патронажна грижа" /ЦПГ/;2.      Закупуване на транспортни средства за извършване на мобилна работа.

 По проекта ще бъде създаден "Център за патронажна грижа" /ЦПГ/ към Комплекс за социални услуги - Кюстендил. Той ще предоставя почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора в техните домове. Интегрираните здравно-социални услуги ще се предоставят от медицински специалисти, кинезитерапевт/рехабилитатор, психолог и социални медиатори.

В ЦПГ ще предоставят следните услуги:• Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора във всички населени места на територията на община Кюстендил.• Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране.Персонала работещ в Центъра (ръководител, 8 бр. медицински специалисти, 7 бр. социални медиатори, психолог и кинезитерапевт) ще бъде нает за 12 месеца и ще осъществи приема на документи за потребители, ще извърши социална оценка в домовете на потребителите и ще предоставя мобилните социално-здравни услуги в домовете на потребителите на територията на цялата община.За целта ще бъдат сформирани 8 екипа, 4 от които ще обхванат всички 71 населени места и 4 екипа по райони в град Кюстендил. За осъществяването на мобилната работа и за достигане до отдалечените населени места на територията на община Кюстендил, по проекта ще бъдат закупени 4 бр. транспортни средства.Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социално услуги ще се осъществява съобразно разработената от Министерство на здравеопазването програма/методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“.

Споделете в социалните мрежи:

Със заповед № РД-00-482/14.05.2019година на Кмета на Община Кюстендил на  23.05.2019 година от 09,00 часа в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под аренда за срок от 10 години на земеделски земи от Общинския поземлен фонд за създаване на трайни насаждения с начална тръжна цена 24,00 лв./дка при спазване изискванията на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от Общински поземлен фонд, както следва:

  1. Поземлен имот с идентификатор 23282.45.7 в землището на с. Драговищица с размер от 1072 кв.м. в местност „Чуките“, с НТП – нива, VII категория, актуван с Акт за общинска собственост №5056/07.03.2019 година;
  2. Поземлен имот с идентификатор 23282.45.15 в землището на с. Драговищица с размер от 1043 кв.м. в местност „Чуките“, с НТП – нива, VII категория, актуван с Акт за общинска собственост №5057/07.03.2019 година;

 При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 30.05.2019 година от 09,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил при същите условия.

Тръжните документи за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 21.05.2019г. Попълнените документи се входират в деловодството на общината до 15,00 часа на 22.05.2019г.

За повторния търг документи се получават до 15,00 часа на 28.05.2019г. и се входират до 15,00 часа на 29.05.2019г.

 Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.

Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 21.05.2019 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 28.05.2019 година.

Споделете в социалните мрежи:

  • Ръководител - 1 щ. бр.;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 1 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в "Център за развитие на уязвими общности" могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Ръководител - 1 щ. бр.;

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Област на образование – Социални, стопански и правни науки, здравеопазване и педагогически науки;

4)  Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;

5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с предоставяне на средства по европейски програми, социални/здравни услуги, посредничество за намиране на работа, трудова заетост и др.

6)  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦРУО, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените услуги;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Участва в комисии, анкети и мобилна работа на екипа;

5/ Извършва анализ на дейността на ЦРУО и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;

6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;

8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;

12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените интегрирани услуги в центъра и в училището и детската градина;

14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;

16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;

17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРУО.

18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

      2. Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Специалност – Психология;

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/ Оказва практическа помощ на потребителите по психо-социални проблеми;

5/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

6/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

7/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

8/ Подпомага персонала на Центъра при изпълнение на ежедневните им задължения.

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

  1. Медицински специалист – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)  Област на образование – Здравеопазване

4)  Професионален опит – не се изисква;

5)  Добро познаване на нормативните актове в здравната сфера.

6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;

2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.

3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;

4/  Повишава здравната култура на хората от целевите групи;

5/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;

6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.

7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;

8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;

9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график  и месечни отчети; 

10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;

11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;

12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, хора с увреждания и техните семейства, и безработни и/или неактивни лица;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства, пълнолетни лица и общности.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец изтеглете тук.

- Автобиография - по образец изтеглете тук.

- Копие от документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 08.05.2019 г. до 17.05.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 20.05.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт