IT
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-411/05.03.2024 г. обявява конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ в отдел "Правни дейности и контрол за спазване на решенията на общински съвет" при дирекция "Правни дейности и обществени поръчки" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Осъществяване на процесуално представителство на съответния орган на държавната власт, както и с изразяването на становища или с разработването на предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на администрацията.
Осигуряване на правна помощ и общ надзор с оглед законосъобразното изпълнение на функциите, съгласно Устройствения правилник на общинската администрация и при спазване на нормативните разпоредби и на утвърдените процедури.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование магистър;
•Професионално направление – право с придобита юридическа правоспособност
•Години професионален опит - 3 /три/ години или минимален ранг – IV младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 8
•Експертно ниво 4
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
•Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4.Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5.Минимален размер на основната заплата - 933 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
I. Допуснати кандидати до събеседване
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Вх.№16/30.01.2024 г. |
Счетоводител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№26/14.02.2024 г. |
Счетоводител |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№13/22.01.2024 г. |
Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
4. |
Вх.№14/26.01.2024 г. |
Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
5. |
Вх.№15/26.01.2024 г. |
Медицинска сестра |
Отговаря на изискванията |
Допуска до участие в конкурс кандидат – Заявление вх.№93-00-339/22.02.2024 г.
Не допуска до участие в конкурс кандидат - Заявление вх.№94-00-988/22.02.2024 г.
Основание за недопускане:
Не са представени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
I.Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за патронажна грижа“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за патронажна грижа“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
II.Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за патронажна грижа“
- Социален работник
Вх. №/дата |
точки |
Вх.№81/09.02.2024г. |
12 |
Вх.№62/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№79/09.02.2024г. |
9 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
- Диспечер/домакин
Вх.№74/07.02.2024г. |
13 |
Вх.№56/31.01.2024г. |
12 |
Вх.№66/05.02.2024г. |
11 |
Вх.№63/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№60/01.02.2024г. |
9 |
Вх.№55/31.01.2024г. |
7 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
- Социален медиатор
Вх.№73/07.02.2024г. |
13 |
Вх.№57/31.01.2024г. |
12 |
Вх.№66/05.02.2024г. |
11 |
Вх.№71/06.02.2024г. |
10 |
Вх.№74/07.02.2024г. |
10 |
Вх.№56/31.01.2024г. |
10 |
Вх.№78/09.02.2024г. |
9 |
Вх.№61/01.02.2024г. |
9 |
Вх.№60/01.02.2024г. |
8 |
Вх.№72/06.02.2024г. |
8 |
Вх.№64/02.02.2024г. |
8 |
Вх.№75/07.02.2024г. |
7 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
4.Шофьор
Вх.№77/08.02.2024г. |
11 |
Вх.№59/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№68/05.02.2024г. |
9 |
Вх.№65/02.02.2024г. |
8 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
III.Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:
Вх. №70/06.02.2024г.
Вх. №58/31.01.2024г.
Вх. №82/09.02.2024г.
Вх. №54/31.01.2024г.
Вх. №69/06.02.2024г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Заповед № РД-00-403/01.03.2024г. на Кмета на община Кюстендил и във връзка с Решение №124 по Протокол №6 от проведеното на 29.02.2024г. заседание на Общински съвет Кюстендил, относно прекратяване на процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване по реда на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от общинския поземлен фонд, за отдаване под наем на земеделски земи за три стопански години, открита със Заповед РД-00-283 от 13.02.2024г. на Кмета на община Кюстендил, поради определен различен размер на началната тръжна цена за отдаване под наем по отношение на всички имоти, описани в Заповед № РД-00-283 от 13.02.2024г. може да видите тук.
ДО: Живко Димитров
Ул.“Хаджи Йоаким“№1, вх. Б, ап. 4 гр.Кюстендил
Уведомяваме Ви, че за преместваем обект /елемент на градското обзавеждане: Покрит навес, намиращ се в с. Жабокрът, община Кюстендил в урегулиран поземлен имот ( УПИ)ХVI- за селкооп, кв. 6 по плана на с. Жабокрът, е съставен Констативен акт № 1/29.02.2024 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 57 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №13.
Настоящето съобщение беше залепено на преместваемия обект/елемент на градското обзавеждане на 29.02.2024 г. и удостоверява, че адресатът му е уведомен по реда на § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.
Съгласно разпоредбите на чл. 57 а, ал. 2 от ЗУТ възражения срещу констативния акт могат да бъдат подавани в 3 /три/- дневен срок, считано от датата на публикуване на съобщението в сайта на общината.