ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

До Росен Асенов Димитров, гр. Кюстендил, ул. „Граф Игнатиев“ №21
До Соня Драганова Димитрова, гр. Кюстендил, кв. „Запад“, бл. 60
До Данчо Райчов Младенов, гр. Кюстендил, кв. „Запад“, бл. 81
До Снежанка Райчова Георгиева, гр. София, ж.к. „Люлин 4“, бл. 429
До Ивайло Сашов Савов, гр. Кюстендил, ул. „Граф Игнатиев“ №21
До Светлин Светославов Георгиев, гр. София, ж.к. “Манастирски ливади“ №9А
До Диана Светославова Бакалова, гр. София, ул. „Герганица“ №16б
До Димитър Владимиров Кюркчиев, гр. София, бул. Генерал Скобелев“ №69
До Ели Стефанова Кюркчиева, гр. София, бул. Генерал Скобелев“ №69

Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от ЗУТ, Ви уведомява, че със Заповед №РД-00-39/05.01.2024 г. е одобрен Проект за подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 41112.33.79, местност Белия камък по КККР на град Кюстендил, предвиждащ промяна на предназначението на територията на имота от „земеделска“ в „урбанизирана“ – за жилищно строителство с нормативи в съответствие с чл. 19 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ, отговарящи на жилищна устройствена зона с малка височина (Жм).
Възложител на проекта е Васил Бориславов Стоицов, гр. Кюстендил
Настоящата заповед може да бъде обжалвана по реда на Административно процесуален кодекс в 14-дневен срок от получаването, чрез Община Кюстендил пред Административен съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Днес, 13.02.2024г. в административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” № 1, ет. 2, стая № 51 се проведе заседание на определената със Заповед № РД-00-234/02.02.2024г. година на Кмета на Община Кюстендил комисия за подбор в състав :
Председател – Венцеслав хххххх Терзийски – Зам.-кмет „Икономика и финанси“ и членове:
1. Бойко ххххххх Клечков – Зам.-кмет „Образование, здравеопазване, жилищна политика и транспорт“;
2. Десислава хххх Стойкова – Ръководител на звено  „Вътрешен одит“ при Община Кюстендил.

Комисията констатира, че в срока за подаване на документи за участие в конкурса са постъпили три заявления:
1.Заявление с вх. №94-00-621/05.02.2024г. от хххххххххх, входирано лично от кандидата в деловодството на община Кюстендил;
2.Заявление с вх. №94-00-622/05.02.2024г. от ххххххххх , входирано лично от кандидата в деловодството на община Кюстендил.
3.Заявление с вх. №94-00-657/06.02.2024г. хххххх входирано чрез деловодната система на Община Кюстендил и подписано с електроненподпис.

I.Таблица за преценка на представените документи от кандидатите

1.Изисквани документи от кандидатите за длъжността съгласно обявата:
•Заявление за участие в подбора, съгласно Приложение № 1 към чл. 6, от Наредбата за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор (НПОСДКОПС);
•копия от документи, доказващи придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
•копия от документи, удостоверяващи наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
•Копия от други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит – по преценка на кандидата.

2. Изисквания към качествата на кандидатите за длъжността съгласно чл. 18, ал.1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор са:

1. Да имат придобита образователно-квалификационна степен "магистър";

2. Да имат най-малко 5 години стаж в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит;

3.  Да не участват в друг одитен комитет, включително в организация по чл.18, ал. 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

Конкурсната комисия пристъпи към проверка на приложените от кандидатите документи:

1.Със Заявление за участие в подбор с вх. № 94-00-621/05.02.2024г. са приложени –
-Заявление за участие в процедура за определяне на външни членове на одитен комитет съгласно Приложение №1, към чл. 6 на НПОСДОКПС;
-копие от диплом за завършено образование с придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
-копие от трудова книжка, удостоверяваща наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
-копие от Удостоверение от „Банка ДСК“ ЕАД – Централно управление за осигурителен и трудов стаж за времето от 12.10.2007г. до 03.10.2011г.;
-копие от сертификат за участие в квалификационен курс: „Проверка и разкриване на вътрешни и външни измами в предприятието“;
-копие от сертификат „Инвестиционен проект: оценка на инвестиционен проект“;
-копие от сертификат „Практически акценти при прилагане на СФУК. Годишно докладване по СФУК. Годишна инвентаризация. Външен одит“ -2016г;
-копие от сертификат „Практически акценти при прилагане на СФУК. Годишно докладване по СФУК. Годишна инвентаризация. Външен одит“ -2018г;
-копие от сертификат „Промяна на закона за финансово управление и контрол в публичния сектор – Практическо прилагане“-2019г.;
-копие на удостоверение „Изграждане и актуализация на системите за вътрешен контрол. Какви са промените и какво е необходимо за да успеем да отговорим на предизвикателството да въведем адекватни системи за вътрешен контрол! Изготвяне на годишен доклад за състоянието на системите за вътрешен контрол“ – 2022г.
-копие от сертификат „Управление на водите и екология“;
-копие от „Заповед №РД04-57/16.01.2019г на Община Дупница“;
-Автобиография.
2.Със Заявление за участие в подбор с вх. № 94-00-622/05.02.2024г. са приложени –
-Заявление за участие в процедура за определяне на външни членове на одитен комитет съгласно Приложение №1, към чл. 6 на НПОСДОКПС;
-копие от диплом за завършено образование с придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
-  копие от трудова книжка, удостоверяваща наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
-Автобиография.
3.    Със Заявление за участие в подбор с вх. № 94-00-657/06.02.2024г. са приложени –  
-Заявление за участие в процедура за определяне на външни членове на одитен комитет съгласно Приложение №1, към чл. 6 на НПОСДОКПС;
-копие от диплом за завършено образование с придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
-копие от диплом от Института на дипломираните експерт-счетоводители за правоспособност с № 0828/16.12.2016г.;
-копие на оценка от Комисията за публичен надзор на регистрираните одитори в Република България;
-копие от Удостоверение за вписване в регистъра на регистрираните одитори по чл.20 от Закона за независимия финансов одит;
-Справка от Агенция по вписванията за регистър – БУЛСТАТ /05.05.2024г.;
-Копие от сертификата „Вътрешен одитор в публичния сектор“ - №02964/01.07.2022г.;
-Справка за придобит стаж в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит.;
-Копие от трудова книжка.
При разглеждане на представените от кандидатите  документи, комисията за подбор установи, че същите удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността.

Резултатите от преценката на представените документи от кандидата са отразени в следващата таблица, където означенията са:

 

 

Три имена

Представени ли са всички документи, които се изискват според обявата

Удостоверяват ли представените документи съответствие на кандидата с обявените минимални и специфични изисквания за длъжността

Основание за недопускане

№94-00-621/05.02.2024г

да

да

 

№94-00-622/05.02.2024г.

да

да

 

№94-00-657/06.02.2024г.

да

да

 

II. Въз основа на преценката комисия за подбор Реши:
ДОПУСКА до подбор за член на одитен комитет при Община Кюстендил следните кандидати:

-№ 94-00-621/05.02.2024г;
-№94-00-622/05.02.2024г.;
-№94-00-657/06.02.2024г.
Допуснатите кандидати следва да се явят за събеседване на 22.02.2024 г. от 10.00 ч. в административната сграда на община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, заседателна зала ет. 2.

Всички съобщения във връзка с подбор на членове на одитен комитет да се обявяват на  интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Настоящият протокол се състави и подписа от комисията на 13.02.2024г.

Споделете в социалните мрежи:

Вх. № на кандидата

ТОЧКИ

1.

Вх.№11/05.02.2024г.

10 т.

2.

Вх. №12/07.02.2024г.

9 т.

3.

Вх. №13/08.02.2024г.

7т.

4.

Вх. №15/09.02.2024г.

7т.

5.

Вх.№10/05.02.2024г.

7 т.

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 – во  място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-291/14.02.2024  г. обявява конкурс за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "ТУРИЗЪМ, СПОРТ И МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ" при дирекция "Култура, туризъм, социални, младежки дейности и спорт" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :


1.Кратко описание на длъжността:
Участия в международни и национални изложения с цел популяризиране на туристическия продукт. Повишаване туристическия потенциал на територията на Община Кюстендил. Лицензиране и категоризиране на места за настаняване и заведения за хранене и развлечения. Осъществява дейност по упражняване контрол по спазването на действащите нормативни актове в областта на спорта и туризма.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление – политически науки, международни отношения, туризъм
•Години професионален опит  - 3 /три години и минимален ранг – III младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 7
•Ръководно ниво – 7Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
•Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата - 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-290/14.02.2024г. обявява конкурс

за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "ЕКОЛОГИЯ" при дирекция "Строителство и устройство на територията" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Прилагане на националното и европейско законодателство по опазване на околната среда. Осъществява общинската, държавната и европейската политика по опазване и подобряване качеството на околната среда на територията на Община Кюстендил.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление – науки за земята, екология и опазване на околната среда
•Години професионален опит  - 3 /три години и минимален ранг – III младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 7
•Ръководно ниво – 7Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
•Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата – 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед № РД-00-289/14.02.2024 г. обявява конкурс

за длъжността ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ "ИНТЕГРИРАНО ПЛАНИРАНЕ И РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :


1.Кратко описание на длъжността:
Организиране на дейности по интегрирано планиране и регионално развитие, в координация с провежданата политика на Община Кюстендил за градско развитие, съгласно изискванията на националното и европейското законодателство. Организира, координира и участва при разработването и съгласуването на стратегии, планове, програми, наредби и проекти.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование магистър;
•Професионално направление - икономика, администрация и управление, педагогика
•Години професионален опит  - 4 /четири/ години и минимален ранг – III младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 6
•Ръководно ниво – 6Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
•Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата – 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на директора на дирекция „Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси“ при Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение на НОАМТЦУТОК. Проектът и мотивите към него.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 14 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение на НРПУРОИ. Проектът и мотивите към него.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 14 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на НОБАДТОК. Проектът и мотивите към него.
Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 14 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

20.02.2024 ГОД. (ВТОРНИК)

1.                   

20.02.2024г.

Вх.№55/31.01.2024г.

09.00 ч.

2.                   

20.02.2024г.

Вх.№56/31.01.2024г.

09.10 ч.

3.                   

20.02.2024г.

Вх.№63/01.02.2024г.

09.20 ч.

4.                   

20.02.2024г.

Вх.№60/01.02.2024г.

09.30 ч.

5.                   

20.02.2024г.

Вх.№57/31.01.2024г.

09.40 ч.

6.                   

20.02.2024г.

Вх.№58/31.01.2024г.

09.50 ч.

7.                   

20.02.2024г.

Вх.№61/01.02.2024г.

10.00 ч.

8.                   

20.02.2024г.

Вх.№64/02.02.2024г.

10.10 ч.

9.                   

20.02.2024г.

Вх.№66/05.02.2024г.

10.20 ч.

10.               

20.02.2024г.

Вх.№74/07.02.2024г.

10.30 ч.

11.               

20.02.2024г.

Вх.№71/06.02.2024г.

10.40 ч.

12.               

20.02.2024г.

Вх.№72/06.02.2024г.

10.50ч.

13.               

20.02.2024г.

Вх.№73/07.02.2024г.

11.00ч.

14.               

20.02.2024г.

Вх.№75/07.02.2024г.

11.10ч.

15.               

20.02.2024г.

Вх.№78/09.02.2024г.

11.20ч.

16.               

20.02.2024г.

Вх.№82/09.02.2024г.

11.30ч.

17.               

20.02.2024г.

Вх.№76/08.02.2024г.

11.40ч.

18.               

20.02.2024г.

Вх.№54/31.01.2024г.

11.50ч.

19.               

20.02.2024г.

Вх.№59/01.02.2024г.

12.00ч.

20.               

20.02.2024г.

Вх.№65/02.02.2024г.

12.10ч.

21.               

20.02.2024г.

Вх.№68/05.02.2024г.

12.20ч.

22.               

20.02.2024г.

Вх.№77/08.02.2024г.

12.30ч.

23.               

20.02.2024г.

Вх.№62/01.02.2024г.

12.40ч.

24.               

20.02.2024г.

Вх.№79/09.02.2024г.

12.50ч.

25.               

20.02.2024г.

Вх.№81/09.02.2024г.

13.00ч.

26.               

20.02.2024г.

Вх.№70/06.02.2024г.

13.10ч.

27.               

20.02.2024г.

Вх.№69/06.02.2024г.

13.20ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ КАБИНЕТ 45

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт