IT
Във връзка с дейността на „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания“, Заповед № РД01-1319/22.07.2022 г. на ИД на АСП, Решение №831/31.08.2022 г. на ОбС-Кюстендил, Решение №1001/23.02.2023 г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1356 от 10.10.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил, представя следното:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ“
с адрес: гр. Кюстендил ул. Даскал Димитри № 30, специализирана социална услуга за осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за 40 лица с увреждания
1. Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Кинезитерапия;
4/Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ДЦПЛУ;
2/Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ДЦПЛУ и в домашна среда;
3/Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5/Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/Води необходимата документация и отчетност;
7/Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦПЛУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания“ на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 от 21.08.2023 г. до 08.09.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри” № 30 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 0898484530; 078/939678
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 11.09.2023 г. на информационното табло на дневен център за пълнолетни лица с увреждания, гр. Кюстендил, ул. „Даскал Димитри ”№ 30 и на сайта на община Кюстендил.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
09.05.2023 ГОД. (ВТОРНИК) |
|||
1. |
18.08.2023 |
Вх. №1/03.08.2023г. |
10:00 ч. |
2. |
18.08.2023 |
Вх.№2/07.08.2023г. |
10:15 ч. |
3. |
18.08.2023 |
Вх. №3 /11.08.2023г. |
10:30 ч. |
4. |
18.08.2023 |
Вх. №4/11.08.2023г. |
10:45 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Вх.№1/03.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№2 /07.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
3. |
Вх.№3/11.08.2023г. |
Касиер- домакин |
Отговаря на изискванията |
4. |
Вх.№4/11.08.2023г. |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с дейността на Център за работа с деца на улицата, Заповед № РД01-0414/10.03.2023г. на ИД на АСП и Решение №1037/30.03.2023 г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1036 от 18.07.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил,
Център за работа с деца на улицата представя следното:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за "Център за работа с деца на улицата"
с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З,
1.Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4) Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 от 11.08.2023 г. до 21.08.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/986186
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 22.08.2023 г. на информационното табло на център за работа с деца на улицата, гр.Кюстендил, ул.“Власина“ , № 3 и на сайта на община Кюстендил.
Въпреки разговорите с министър председателя Гълъб Донев и министъра на енергетиката Росен Христов до момента не са постъпили данни за отмяна на решението на Министерски съвет, публикувано в ДВ бр.17/21.02.2023г., с което се дава разрешение за откриване на производство по предоставяне на разрешение за търсене и проучване на подземни богатства по чл. 2, ал. 1, т. 1 от ЗПБ – метални полезни изкопаеми, в площ „Здравков дол“, разположена на територията на общини Кюстендил и община Трекляно.
Не можем да допуснем заплаха за здравето и живота на жителите на община Кюстендил и за това организираме подписка против провеждането на процедури по издаване на разрешения за търсене, проучване и добив на метални полезни изкопаеми и сключване на договори за концесия за добив на полезни изкопаеми на територията на община Кюстендил.
Събраните подписи ще бъдат внесени на сесията на Общински съвет Кюстендил на 31.08.2023г. и ще се предложи декларация, която ще бъде съгласувана с всички парламентарни групи. След гласуваната подкрепа декларацията и подписката ще бъдат изпратени до Министерство на енергетиката и ресорната комисия в Народното събрание.
Уважаеми съграждани, всеки, който иска да се противопостави на заплахите за живота и здравето си, от добива на метални полезни изкопаеми може да положи подпис във:
- Сградата на община Кюстендил
- Сградата на Местни данъци и такси
- На касата на киносалона в Общински театър- Кюстендил
- Сграда на НЧ „Братство“
- Двете общински поликлиники
- Спортен комплекс „Осогово“ (при охраната на главния вход)
- В кметствата на селата (от съботния ден)
- Автогара Кюстендил
- Всички общински предприятия
Благодарим Ви за подкрепата!
Уважаеми съграждани,
Предстои приемането на бюджета на Община Кюстендил за 2022 година. Поради късното приемане на Закона за държавния бюджет за 2023 г., който е обнародван в Държавен вестник на 01.08.2023 г. и водени от убеждението, че разработването и приемането на общинския бюджет са част от най-важните решения за нашата община и те трябва да се вземат с активното участие на гражданите, Кмета на общината Ви кани да участвате в общественото обсъждане на проекта за бюджет на община Кюстендил за 2023 г.
Публичното обсъждането ще се проведе на 11.08.2023 г. (петък) от 12:00 часа в Заседателната зала на общинска администрация Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1.
Проектът за бюджет на община Кюстендил за 2023 г. и проектът на Поименен списък на капиталовите разходи по бюджета за 2023 г., както и проекта за бюджет на кметствата са обявени на официалната страница на Общината на 03.08.2023 г. за запознаване на заинтересованите страни и може да изтеглите от тук.
Доклад към Проекто-бюджета на Община Кюстендил за 2023 година
За желаещите да вземат участие в публичното обсъждане, които нямат възможност да присъстват в залата, ще бъде създадена възможност за участие и чрез платформа за видеоконферентна връзка, отговаряща на изискванията за мрежова информационна сигурност – ZOOM, която може да бъде изтеглена от следния линк: https://zoom.us/
За участието Ви е необходимо да отворите посочения по-долу линк и да въведете ID и Passcode.
https://us06web.zoom.us/j/82152522087?pwd=U2NMU3IyUWJnZTgrbEpCQkJ5d0ZhQT09
Meeting ID: 821 5252 2087
Passcode: 905220
За ефективното Ви включване в дискусията е необходимо да имате инсталиран на електронното Ви устройство микрофон, желателно е наличието и на камера.
Вашите писмени мнения, препоръки и предложения за включване в Бюджет 2023 на Община Кюстендил можете да направите до 17:00 ч. на 11.08.2023 г. в деловодството на Общината, на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или по време на публичното обсъждане, като всеки, който желае, може да се включи с видео разговор в публичното обсъждане или да изкаже своето мнение писмено чрез чата на платформата.
Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-1071/24.07.2023 година година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 11.08.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 11.08.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, както и на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg.
1. Медицински специалист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите в ЦНСТПЛУИ;
2. Отговаря за осигуряването на предписаните медикаменти за потребителите и следи за техния прием;
3. Изготвя плановете за здравни грижи на потребителите, попълва ги редовно и при необходимост ги актуализира;
4. Участва в процеса на приучване на настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
5. Контролира хигиенния режим в социалната услуга - следи за реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания за услуги от резидентен тип, както и други утвърдени инструкции;
6. Следи за спазването на хранителния и хигиенен режим на потребителя;
7. Провежда необходимите хигиенни и профилактични прегледи, наблюдава здравословното състояние, изпълнява лекарски предписания;
8. Съпровожда потребителите на социални услуги до съответното здравно заведение/спешен център за прегледи, консултации и хоспитализиране;
9. Съвместно със социален работник подготвя документите на потребителите на социални услуги за изготвянето на ЛКК и ТЕЛК, личен лекар и др;
10. Участва в мултидисциплинарен екип за обсъждания;
11. Посредничи във взаимоотношенията с другите служители в ЦГЛУИ и друг персонал в други услуги в общността;
12. Следи за навременното актуализиране на здравните книжки на персонала;
13. Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии на персонала;
14. Приема от прекия си ръководител и други задължения, способстващи за развитието на услугата;
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
2. Касиер/Домакин – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Извършва дейност по закупуване, доставка, съхранение и използване на храна, материали и консумативи за дейността на ЦНСТПЛУИ и потребителите и води отчет за тях;
2. Съставя заявки за закупуване на храна, материали и консумативи;
3. Следи за правилното съхранение на храната, материалите и консумативите;
4. Организира правилното и своевременно разпределение на материалите и консумативите сред служителите;
5. Поддържа в изряден вид складовите помещения;
6. Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
7. Стимулира потребителите за участие във форми на занимания по интереси;
8. Работи по изготвени от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа и месечен график;
9. Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
10. Оказва подкрепа на потребителите в областта на преоткриването и развиването на техните способности, с оглед на успешното им социално включване;
11. При необходимост изпълнява допълнително възложени функции, които са в интерес на потребителите и услугата;
12. Изпълнява някои домакински задължения, като част от ежедневната дейност в ЦНСТПЛУИ;
13. Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс .
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче “ с. Вратца от 02.08.2023г. до 11.08.2023г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 11.08.2023г. .
Телефон за информация: 0899 230 864
Община Кюстендил продължава да изпълнява програма „Топъл обяд в Община Кюстендил“, финансирана по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г. съфинансирана от Европейски социален фонд плюс на Европейския съюз, Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“, която стартира от 03.10.2022 г. до 30.09.2025 г. или общо 755 работни дни и ще обхване 300 лица от целевите групи.
Стойността на проекта е 826 272,00 лв.
Проекта се финансира по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г. съфинансирана от Европейски социален фонд плюс на Европейския съюз
С изпълнението на проект „Топъл обяд Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно справяне с материалните лишения чрез предоставяне на храни и/или основно материално подпомагане на най-нуждаещите се лица, включително децата, и прилагане на съпътстващи мерки, които подпомагат социалното им приобщаване.
Чрез подпомагането с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигуряват такава.
ТОПЛИЯТ ОБЯД ВКЛЮЧВА :
СУПА, ОСНОВНО ЯСТИЕ, ХЛЯБ И ПОНЕ ВЕДНЪЖ СЕДМИЧНО ДЕСЕРТ
Потребителите на горе цитираната помощ ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.
Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:
- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;
- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;
- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;
- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.
Потребителите ще получават помощта - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.
Целевите групи, които могат да се възползват от услугата са:
1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;
2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа;
3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ;
4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане;
5. скитащи и бездомни лица;
6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
Желаещите да получават топъл обяд следва да подадат следните документи:
1.Заявление – декларация по образец /Приложение 1/;
2.Декларация за разкриване на данъчна и осигурителна информация – 2 бр. /Приложение 6/;
3.ЕР на ТЕЛК/НЕЛК /ако е приложимо/;
4.Удостоверение/служебна бележка или друг документ от детско или учебно заведение, че детето не ползва безплатен обяд /ако е приложимо/.
Желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил.
Програмата предвижда да бъдат обхванати 300 лица, като до момента все още има свободни места. Продължава прием на документи за социалната услуга „ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ „ и издирване на лица с голяма степен на уязвимост и лишения.
Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата на тел. 078550473, 078552037, както и в Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа., Общинска поликлиника каб. №119 ет.1 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.
Моля, ако имате познати в нужда да се свържете с нас.
Всяко подадено заявление подлежи на проверка от Дирекция „Социално подпомагане“ – Кюстендил за принадлежност към допустимите целеви групи.