ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Във връзка с предприети извънредни мерки на територията на Република България за предпазване, ограничаване и преодоляване на последиците от разпространението и заразата с вируса COVID-19,  за срока на Извънредното положение, обявено с Решение на Народното събрание от 13 март 2020 г., по предложение на превозвачите Община Кюстендил въвежда ВРЕМЕННО РАЗПИСАНИЕ на автобусите от обществения транспорт в община Кюстендил, по направления, както следва: може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

  1. Психолог – 1 щ. бр.;
  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2020 г.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

  1. Психолог - 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – психология;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта, в който участва и мотивираност за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  2. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи по проекта и насочване към подходящите за тях услуги/дейности, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  3. Оказване на методическа подкрепа на служителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  4. Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
  5. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съгласно своята компетентност;
  6. Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца, относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  7. Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  8. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти, участващи в предоставянето на услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  9. Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите, и при необходимост изготвяне на психологични характеристики на децата;
  10. Насочване и консултиране на родителите относно съществуващи възможности за подобряване на състоянието на децата, както и за подходящи професионалисти, ако е необходимо;
  11. Провеждане на срещи с родителите относно обсъждане на подходящи варианти и методи за работа с децата им, целящи постигане на максимални резултати за подобряване на училищната им готовност;
  12. Оказване на подкрепа на персонала в детските градини, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проекта, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства, както и взаимодействие със социалните работници по проекта;
  13. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  14. Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  16. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

Заявление по образец може да видите тук

Автобиография- образец може да видите тук

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 11.03.2020 г. до 17:00 часа на 23.03.2020 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 24.03.2020 г. на информационното табло до офиса

Споделете в социалните мрежи:

На 05. 03. 2020 г. от 11:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил се проведе заключителна пресконференция по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил – гарант за устойчив модел за деинституционализация”, Договор № BG16RFOP001-5.001-0042-C01 за безвъзмездна финансова помощ по процедура „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца” на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020.

Целта на проекта е да осигури подходяща и ефективна социална инфраструктура в Община Кюстендил, допринасяща за предоставянето на нов вид резидентни и съпътстващи услуги в общността чрез замяна на институционалния модел на грижа за деца и младежи.  
Конкретни цели:  
1.    Да се подкрепи осигуряването на инфраструктура, предоставяща услуги в общността за деца и младежи съгласно Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда;
2.    Да се подобри социалната инфраструктура в Община Кюстендил, предоставяща социални услуги в общността за деца и младежи съгласно Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда, чрез:
- Ремонт на помещения на сграда за разширяване дейността на Дневен център за деца и младежи с увреждания чрез включване на дейности за ЦСРИ;
- Изграждане на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст;
- Ремонт на съществуваща сграда за създаване на Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21г.
3.    Да се допринесе за успешното продължаване на процеса на деинституционализация чрез замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда в общността и гарантиране правото на всеки до достъп до качествена грижа и услуги спрямо потребностите му.
В резултат от изпълнението на проекта се изгради Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 бр., създаде се Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21г. с капацитет 6 бр. и се извърши ремонт на помещения  за разширяване на дейността на съществуващ Дневен център за деца с увреждания чрез включване на дейности за ЦСРИ
Продължителност на проекта: от 09.01.2018 г. до 10.03.2020 г. (24 месеца)
Обща стойност на проекта: 515 000.00 лв., от които 437 750.02 лв. финансирани от ЕФРР и 77 249.98 лв. национално финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

Проектът за     изменение и допълнение на Тарифата за определяне размера на таксите за водовземане от минерална вода на територията   на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения становища и възражения, на 28.01.2020 г. в съответствие с разпоредбата на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове. В нормативно определения 14-дневен срок няма постъпили предложения, становища и възражения за изменение на разработения проект.

Споделете в социалните мрежи:

Основната цел на проект „За чист въздух в Кюстендил“ е изграждане на устойчиви механизми на гражданско участие за опазване на околната среда и подобряване качеството на атмосферния въздух в община Кюстендил.

Анкетата може да видите на: https://www.surveymonkey.com/r/KiustendilAir
 

Споделете в социалните мрежи:

Национален център по радиобиологична и радиационна защита, Министерството на здравеопазването и Регионална здравна инспекция-Юостендил извършват проучване на обемната активност на радон в жилищата в Област Кюстендил. Проучването е с продължителност от една година.

Радонът е радиоактивен безцветен газ без мирис и вкус, и излиза в атмосферата през почвата. Получава се от разпада на урана, който е разпространен по цялата земна кора. Като член на урановото семейство, част от радонът е разпространен в почви, скали, минерали, води и въздух.

Радонът е втората след тютюнопушенето причина за възникване на рак на белия дроб и е водещ при непушачи. Проучването за обемната активност на радон в жилищните сгради в Област Кюстендил, ще даде информация за попълването на радоновата карта за цяла България. Това проучване ще бъде направено във всички области на страната.

В Област Кюстендил ще се поставят общо 6В4 броя детектори за измерване на радон в жилища, като разпределението е следното по общини : Кюстендил - 275 бр., Бобов дол *-59 бр., Бобошево - 22 бр.. Невестино - 63 бр., Трекляно - 30 бр., Дупница - 160 бр., Кочериново - 40 бр.. Рила - 18 бр., Сапарева баня - 17 бр.

Повече информация на лицата, желаещи да участват в това проучване, може да се получи на гишето за обслужване в РЗИ - Кюстендил и офис Дупница и на следните телефони 078/558 202 и 0701/50 881.

pjk

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517